Antwerp - E Aalst - Pagina 16 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 494 berichten ]  Ga naar pagina 1 14 15 16 17 18 33
 Antwerp - E Aalst 

Boycot ?
Peiling eindigde op 19 Aug 2012, 10:29
Ja (ik kan gaan)  45%  [ 47 ]
Neen (ik kan gaan)  29%  [ 30 ]
Ja (ik kan niet gaan)  13%  [ 14 ]
Neen (ik kan niet gaan)  11%  [ 11 ]
Geen mening  2%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 104

Antwerp - E Aalst 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
Bericht Re: Antwerp - E Aalst
zwawi schreef:
Sinds vorig seizoen pas ik voor verplaatsingen met verplichte combiregeling. Ik ben het beu dat anderen bepalen wanneer en op welke manier ik ergens naartoe moet gaan. Naar Antwerp ging ik dus sowieso niet met de bus.
:

Voila, dé hoofdreden waarom ik nooit een combiregeling zal aanvaarden. Je zal maar eens hoodringend naar huis moeten gaan, daar sta je dan met je verplichte busregeling. Een 'park and ride'-systeem op x aantal kilometer van het te bezoeken stadion zou ik veel en veel logischer vinden en dat is op politioneel vlak net zo goed te controleren als het huidige, veel te strenge schandalig combisysteem.

14 Aug 2012, 18:39
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Eendrachtig zijn da bestaat niet meer,da heb ik al gemerkt als er zich ingezet moest worden,om ons doel te bereiken voor ons plaatske in de av.
Ik heb horen zeggen dat ze overwegen de vrijdag te spelen,wel ze moesten het doen :cool:

14 Aug 2012, 18:40
nieuw in de eerste ploeg

daar den deze op congè is tegen den antwerp en zowiezo toch niet kan gaan heb ik toch ook een persoonlijke mening hieromtrent ;) , ik ben voor boycot ! waarom? kan een signaal betekenen , weliswaar geen grote , mr kben het gewoon beu dat ze met de supporters hun klxten blijven rammelen , we zijn "niks" in hun ogen , spijtig genoeg zal dit geen goed doen vr de spelers ... maar of we dit kunnen verwezelijken een algemeen boycot heb ik sterk men twijfels over .... daarvoor zijn we niet eendrachtig genoeg....

14 Aug 2012, 18:57
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 34
Ik zit ook met een dubbel gevoel, maar omdat EA tot 2 keer toe geweigerd heeft en de beslissing is genomen achter hun rug, zou ik toch eerder de boycot willen.. (Of toch naar Antwerp gaan, maar dan toch met een paar duidelijke spandoeken)

14 Aug 2012, 20:11
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 40
WLM: [email protected]
Ik zou liefst naar Antwerp gaan. Blijft de leukste verplaatsing van het jaar. En buiten den dag veranderd er voor mij persoonlijk niets.

Ik vind het ook sneu voor de mensen die niet kunnen meegaan maar er zullen altijd matchen zijn dat je om een of andere reden niet kan gaan hé. heb vorig jaar ook zo Eupen moeten missen omdat het uiteindelijk te kort keren was om er te geraken, vond dat ook dom maja :s

Als elke supportersclub natuurlijk meedoet en er rijd geen bus, dan doe ik ook mee aan boycot :)

14 Aug 2012, 20:29
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Jan schreef:
Ik ben tegen een boycot. Ik keur absoluut niet goed dat de wedstrijd amper een week op voorhand alsnog wordt verschoven. Maar ik wil gewoon die match zien. Wat zal een boycot uithalen? Denk niet dat je daarmee iets zal kunnen bereiken. Precies of Belgacom TV daarvan zal wakker liggen... Ik snap ook dat niet iedereen even gemakkelijk verlof kan regelen op zijn/haar werk. Maar zoals hier al gezegd is geweest, zijn er altijd supporters die willen en kunnen gaan (waaronder mezelf). Waarom zouden die dan moeten thuis blijven?

Helemaal akkoord. Ik vind het niet kunnen dat de supportersclubs de supporters die willen gaan gijzelen.

Ik wil deze openingsmatch absoluut zien, dus indien alle supportersclubs beslissen om geen bus in te leggen hoop ik dat we ons met supporters die willen gaan kunnen verenigen en zelf een bus inleggen.

14 Aug 2012, 20:33
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Smetje schreef:
Ik wil deze openingsmatch absoluut zien, dus indien alle supportersclubs beslissen om geen bus in te leggen hoop ik dat we ons met supporters die willen gaan kunnen verenigen en zelf een bus inleggen.

Een boycot tegen de boycot dus :D .

14 Aug 2012, 20:58
Freak

Bartos schreef:
Smetje schreef:

Een boycot tegen de boycot dus :D .

Da ga ni gaan e want er wordt enkel via officiële supportersclubs gewerkt voor tickets. Of kunde op een weeksken nog een nieuwe starten Smetjen?

PS is die supportersclub in De Mascot nu ook reeds "officieel"?

14 Aug 2012, 21:05
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
Ik ben tegen boycot..vind het erg dat alles zo kort veranderd, maar ik wil de match absoluut zien!

14 Aug 2012, 21:16
Freak

gweninho schreef:
Ik ben tegen boycot..vind het erg dat alles zo kort veranderd, maar ik wil de match absoluut zien!

Zetj a ten bij dei maanen van aantweirp hein. da zen toffe jonges ze schantj :lol: ge moetj ten just ewa klappen van zwaaaaaaaaanst na ni eeee

14 Aug 2012, 21:18
Nationale Ploeg

Verbechio schreef:
gweninho schreef:

Zetj a ten bij dei maanen van aantweirp hein. da zen toffe jonges ze schantj :lol: ge moetj ten just ewa klappen van zwaaaaaaaaanst na ni eeee

Kzou kik da doen, just moin dialect eh ;)

14 Aug 2012, 21:20
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
Laten we het de "Onderkroipersbus" noem :rolandjen:

Definitie van ONDERKRUIPER

* -- Iemand die een staking breekt :angel:

14 Aug 2012, 21:22
Nationale Ploeg

Ik stel voor om een actie ginder te doen...
Volgens mij levert boycot niet veel op. Het is eens op u strepen staan, maar Standard heeft ook niets kunnen veranderen aan de ticketprijzen op Beerschot toen ze thuisbleven...

14 Aug 2012, 21:35
Freak

Onderkroiper schreef:
Laten we het de "Onderkroipersbus" noem :rolandjen:

Definitie van ONDERKRUIPER

* -- Iemand die een staking breekt :angel:

En da werkt (nog) bij den NMBS :wave: :D

ps opt forum op den antweirp ist ook geneut op alles en nog wa. vooral op onze mogelijke boycot

14 Aug 2012, 21:38
Freak

De inkomsten die ze in Antwerpen misschien gaan missen, kunnen het faillissement daar volledig bezegelen :p

14 Aug 2012, 21:41
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 494 berichten ]  Ga naar pagina 1 14 15 16 17 18 33