|
|
| Pagina 17 van 33 |
[ 494 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 15 16 17 18 19 … 33 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Bericht Re: Antwerp - E Aalst
davy1919 schreef: Ik leg mij neer bij de beslissing van de supporterclubs... Al ben ik eerder voorstander van een luidruchtige "in your face" actie... Ik ben ook kwaad, maar eerder voorstander van een luidruchtige "in your face actie" om 2 redenen. Ten eerste moeten we onze spelers op deze eerste belangrijke competitiewedstrijd vocaal ondersteunen. Zij vinden dit erg belangrijk. Ten tweede heb ik al ongeveer vijftien reacties van bij ons ingeschreven supporters om zeker te rijden en geen enkele om de match te boycotten. |
| 14 Aug 2012, 21:45 |
|
|
Scholier
Ik ben tegen boycot,we moeten inderdaad niet met ons kloten laten spelen maar ik vind dat we ons op antwerp moeten laten gelden en daar ons protest laten horen.
Sommigen profiteren er nu ook af om over de inkomprijzen te zagen,maar dit was ook vorig jaar al het probleem he,Beveren,Dender,enz.20euro,tegen de laatste Wetteren15euro,einde seizoensmatch,geen kloten gezien dan nog.Op Dender massa volk van ons,moesten we dan geen boycot doen omwille van 20euro inkom? En dan nog gaan kijken naar zb.op tv,dan geven jullie belgacom hun goesting,het is hun fout wel he jongens dat match word verschoven omdat ze absoluut willen uitzenden,dus wat heeft boycot zin? Belgacom zijn de schuldigen en niemand anders,denk hier maar eens over na!!! Dus jongens GEEN BOYCOT en actie op antwerp. ![]() |
| 14 Aug 2012, 21:48 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
op het forum van Antwerp zijn de meningen ook verdeeld hé.
Denk dat zij er uiteindelijk nog het grootste slachtoffer van zullen zijn ook, toch wel rap 20.000 euro die ge misloopt. Vandaar ook dat ik nu wel eens wil weten hoe de vork juist in de steel zit. Heeft ons bestuur gisteren pas toegezegd om te verschuiven ? Onder welke druk was dat ? Is er een deal voor gans 2de klasse ? Hoe gaan ze in de toekomst regelen ? Welke afspraken zijn gemaakt, .... Toch wel een paar zaken die een paar keer weerkomen, en waar tot hiertoe nog geen duidelijk antwoord op is. Voor mij vrij belangrijke elementen. _________________ If you never try, you'll never know |
| 14 Aug 2012, 21:50 |
|
|
Vaste Waarde
baggio schreef: Ik ben tegen boycot,we moeten inderdaad niet met ons kloten laten spelen maar ik vind dat we ons op antwerp moeten laten gelden en daar ons protest laten horen. Sommigen profiteren er nu ook af om over de inkomprijzen te zagen,maar dit was ook vorig jaar al het probleem he,Beveren,Dender,enz.20euro,tegen de laatste Wetteren15euro,einde seizoensmatch,geen kloten gezien dan nog.Op Dender massa volk van ons,moesten we dan geen boycot doen omwille van 20euro inkom? En dan nog gaan kijken naar zb.op tv,dan geven jullie belgacom hun goesting,het is hun fout wel he jongens dat match word verschoven omdat ze absoluut willen uitzenden,dus wat heeft boycot zin? Belgacom zijn de schuldigen en niemand anders,denk hier maar eens over na!!! Dus jongens GEEN BOYCOT en actie op antwerp. ![]() |
| 14 Aug 2012, 22:02 |
|
|
Scholier
Net op forum van Antwerp geweest,die mannen zeggen dat zij maar 17euro betalen in voorverkoop en dat Aalstsupporters dus ook in feite maar dit bedrag moeten betalen omdat we eveneens onze kaarten in voorverkoop aanschaffen,is ook verplicht dat zelfde prijzen gelden voor thuis en uitsupporters.
Iemand meer info hierover? ![]() |
| 14 Aug 2012, 22:22 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
baggio schreef: Net op forum van Antwerp geweest,die mannen zeggen dat zij maar 17euro betalen in voorverkoop en dat Aalstsupporters dus ook in feite maar dit bedrag moeten betalen omdat we eveneens onze kaarten in voorverkoop aanschaffen,is ook verplicht dat zelfde prijzen gelden voor thuis en uitsupporters. Iemand meer info hierover? ![]() Ik meen mij te herinneren dat het vorig jaar ook al 17€ was? _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 14 Aug 2012, 22:24 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Klopt al mag er dacht ik wel een klein verschil zitten tussen de prijzen voor de bezoekers tov thuissupporters (administratiekost)
_________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 14 Aug 2012, 22:29 |
|
|
Scholier
Bomber schreef: lees alles he jongens... Citeer: Voor de wedstrijd Eendracht Aalst - RAFC van zondag 04.12.2011 om 14u30 werden volgende maatregelen genomen en richtlijnen gegeven: Het gaat dus over de wedstrijd op Aalst van vorig seizoen... Nee Bomber,kijk eens 6 berichten verder op pagina 6,daar spreken ze duidelijk over de match van aanstaande donderdag hoor. |
| 14 Aug 2012, 22:31 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 21 Jun 2011, 21:43 Berichten: 602 Leeftijd: 34 Locatie: Lede |
Quote op Antwerp-forum:
Citeer: Als de supporters van Aalst hun kaart in voorverkoop kopen, dan mag er maximaal 17 euro aangerekend worden. Of zit ik er naast? (wij betalen in voorverkoop toch ook 17 euro voor den 3, of is da veranderd? Dat ze zagen over combi is ook belachelijk, dat ze dan gewoon met den auto komen en kaarten kopen voor den 1 of den 3 he, zouden wij ook doen. Astanblief Vorig jaar hebben we trouwens ook 17 euro betaald voor een ticket op Antwerp. ![]() |
| 14 Aug 2012, 22:42 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 21 Jun 2011, 21:43 Berichten: 602 Leeftijd: 34 Locatie: Lede |
Volgens mij was da lolo4ever (alsge de poll bedoelt ?)
|
| 14 Aug 2012, 22:50 |
|
|
forumlegende
Boycot lijkt me ook helemaal niets uit te halen, de bond en Belgacom kennende, die mannen spreken daar zelfs niet over ..
Actie ter plaatse zal nog veruit de meeste indruk maken volgens mij. |
| 14 Aug 2012, 22:52 |
|
|
Miniem
Belgacom zou beter nu zijn matchen al beginnen uit te kiezen welke ze willen uitzenden voor het komende seizoen en de wijzigingen vastleggen op de kalender.Stel dat ze het grootste deel van onze thuismatchen ook op het laatste moment beginnen te verleggen naar weekdagen, en ge werkt in ploegen, dan hebt ge zeer weinig aan het nu reeds betaalde abonnement.
|
| 15 Aug 2012, 14:54 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst |
Actie of geen actie, boycot of niet, mij zien ze daar dit jaar niet. Ne kalender dat al lang genoeg bekend is en nu worden ze wakker bij Belgacom, ook goeiemorgen...(applaus aan alle pipo's die hieraan meewerken)
Als er eventueel uitgezonden wordt op de Zandberg(?) wil ik en kan ik nog de verplaatsing maken naar daar en zal wel wat geld in den iendracht steken. _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 15 Aug 2012, 15:15 |
|
|
forumlegende |
Tom_1919 schreef: Actie of geen actie, boycot of niet, mij zien ze daar dit jaar niet. Ne kalender dat al lang genoeg bekend is en nu worden ze wakker bij Belgacom, ook goeiemorgen...(applaus aan alle pipo's die hieraan meewerken) Als er eventueel uitgezonden wordt op de Zandberg(?) wil ik en kan ik nog de verplaatsing maken naar daar en zal wel wat geld in den iendracht steken. op de zandberg wordt het inderdaad uitgezonden, staat toch zo op officiële site ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 15 Aug 2012, 15:43 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
Ik vind op Antwerp ook de leukste verplaatsing van t jaar maar ik vind het ronduit schandalig wat ze ons flikken. Volgend seizoen kunde nog naar den bosuil gaan hé seg (tenzij 1 vd 2 stijgt of zakt maar dat denk ik eerlijk gezegd niet).
Ik hoop da de supportersclubs overeenkomen om een boycot er door te krijgen om zo een duidelijk signaal te geven naar de buitenwereld. Een boycot gaat mss niets uithalen, maar gaat een spandoekske of een lieken zingen wel uithalen (diene spandoek zullen ze toch niet filmen - laat staan in close-up brengen)? Iedereen vind het schandalig dat ze pas een paar dagen geleden beslissen de match te verleggen terwijl de kalender van in juli al uit is. Hopelijk komen de supportersclubs tot een eendrachtig besluit en tonen we nog eens dat we allemaal aan tzelfde zeel trekken en waar den iendracht echt voor staat! Ik vrees echter dat er te veel (jammer genoeg) ook aan hun eigen portemonnee gaan denken (geen verplaatsing is geen inkomsten voor de supportersclubs + moet er al een compensatie gegeven worden aan de mensen met een busabonnement) en zo zal het geld uiteindelijk weer zegevieren. Against modern football! |
| 15 Aug 2012, 17:20 |
|
| Pagina 17 van 33 |
[ 494 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 15 16 17 18 19 … 33 Volgende |