|
|
| Pagina 15 van 161 |
[ 2415 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 13 14 15 16 17 … 161 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
tympanum2 schreef: En na de CL zemmen der nog lang ni vanaf eh, hij presenteert de WB op VT4! Dag Vt4, hallo NOS!! Das dus toch erg hé, dan is ne mens zo content dat het WK uitgezonden wordt op VT4 en Ka2 omdat ge eindelijk van Huybrechts, de slechtste presentator uit de Belgische geschiedenis, verlost zijt en wat doen ze bij VT4? Ze halen hem verdomme naar daar voor het WK zeg, das toch voor te lachen zoiets. Dan zijt ge nog beter dat ge Eddy Wally den boel laat presenteren. Ik ga mezelf alleszins ook de ergernis van zijn oerdomme vragen en opmerkingen, zijn constant onderbreken van de mensen, zijn vele versprekingen en zijn nooit gezien domme mopjes besparen en op de NOS kijken en luisteren naar mensen die er wel verstand van hebben. |
| 08 Mar 2006, 16:53 |
|
|
forumlegende
Dan is 't wel hopen da die ollanders der rap uitliggen eh want als ze dor weer oranje beginnen kleuren is 't uk ni om aun te zien...mor ja wor moet ne mensj ten gon zien, op Brissel-Frans?
![]() |
| 08 Mar 2006, 23:06 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
en gelukkig doet PSV niet mee an het WK, die kan da nu eens nie normaal uitspreken hé, de gestepée
We love de Mart Smeets, we do... _________________ www.spionkoplede.com |
| 09 Mar 2006, 10:27 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 39 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
De match gisteren was toch leuker om naar te kijken dan die van de dag ervoor
_________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 09 Mar 2006, 10:55 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
Op dit forum is 't best eens over Lyon te beginnen
want da gezeik hier op 't forum over "Voeghtje" jawadde... Of Lyon nu doorgaat of niet, met die mannnen zijn ze in geen enkele stad van Europa nog niet thuis (en dus over Willebroek + " Voeghtje" zwijgen we best zeker). |
| 04 Apr 2006, 22:16 |
|
|
|
Lyon geeft het nog compleet weg aan het eind van de match, jammer want ze verdienden beter.
|
| 04 Apr 2006, 22:50 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
jowwan schreef: (en dus over Willebroek + " Voeghtje" zwijgen we best zeker). Waarom begint ge er dan zelf over in een topic over Champions League nota bene :eh: ? |
| 05 Apr 2006, 8:27 |
|
|
poipeplekker schreef: Lyon geeft het nog compleet weg aan het eind van de match, jammer want ze verdienden beter. En dan nog diene Pipo Inzaghi zeg, ik word dus echt misselijk als ik diene jongen zijne kop zie en al zeker als hij een goal maakt hé, voor mij één van de meest ergerlijke spelers op de Europese voetbalvelden. Die tweede goal is voor 95% het werk van Shevchenko, maar ge moet niet denken dat hij daarvoor even Shevchenko bedankt of zo hoor, neen, daar paretten staan verkopen alsof hij juist zelf een wereldgoal gemaakt heeft. |
| 05 Apr 2006, 8:29 |
|
|
|
De beelden gezien van Villareal-Inter?
Matterazzi heeft zich voor de zoveelste keer van z'n kleinste kant laten zien, elleboogstootje in het gezicht van Sorin..ongestraft notabene! Ik zou het niemand toewensen, maar die mogen ze van mij es kreupel van het veld stampen...waar is Roy Keane als je hem nodig hebt? :grijns: |
| 05 Apr 2006, 8:57 |
|
|
poipeplekker schreef: De beelden gezien van Villareal-Inter? Matterazzi heeft zich voor de zoveelste keer van z'n kleinste kant laten zien, elleboogstootje in het gezicht van Sorin..ongestraft notabene! Ik zou het niemand toewensen, maar die mogen ze van mij es kreupel van het veld stampen...waar is Roy Keane als je hem nodig hebt? ![]() Inderdaad, ronduit schandalig zeg. Die mogen ze van mij gerust eens een jaartje Europees schorsen horen. Wat een mot zeg! Gewoon doelbewust den elleboog knal in het gezicht van Sorin. Spijtig dat de 'Crazy Gang' van Wimbledon niet meer bestaat met zelden geziene varkens als Wise en vooral Vinnie Jones in de ploeg, die zouden wel weten hoe ze zulke mannen moeten aanpakken :grijns: . |
| 05 Apr 2006, 9:15 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
jowwan schreef: Op dit forum is 't best eens over Lyon te beginnen want da gezeik hier op 't forum over "Voeghtje" jawadde... Of Lyon nu doorgaat of niet, met die mannnen zijn ze in geen enkele stad van Europa nog niet thuis (en dus over Willebroek + " Voeghtje" zwijgen we best zeker). Das gewoon uitlokken he da! In nen topic over CL over Voeghtje beginnen: zo goe is hij nu ook weer ni ze! Trouwens, ik vraag me serieus af hoeveel matchen jij van Voeghtje al gezien hebt en waarop je je dan baseert om een oordeel over hem te vellen... Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 05 Apr 2006, 9:41 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
Olé , Vicky, ge laat u door nen bijna 50 jarigen serieus op stang jagen.
|
| 05 Apr 2006, 9:55 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57 Berichten: 2447 Leeftijd: 42 Locatie: Opwijk |
Bomber schreef: jowwan schreef: Olé , Vicky, ge laat u door nen bijna 50 jarigen serieus op stang jagen. *offopic: is die 5 geen 6? *ontopic: kmoet blijkbaar voorspeller worden, vorige week donderdag zeg ik op het werk nog da dieje materazzi ne zot is, een week later BAM soit... zo een spelers mogen er voor mij ook rondlopen, tware maar saai anders, ok tees was er wa over maar voor de rest heb ik absoluut niks tegen harde tackles en duels, kspeel zelf zo zo'n zware voorspelling is da nu ook wel niet he, t is nie direct da em voordien een engelke was he ![]() |
| 05 Apr 2006, 16:58 |
|
|
Ze zitten hierop Pipo In(verder weet ik het niet meer) zijn kap maar de 1e goal was netjes afgewerkt,
bij de 2e was 't bijna nen sprinkhaan zoals ie naar den bal vloog. op den Doggen nog nooit gezien, zoiets. Dienen van Inter, Maz (verder weet ik het niet meer) moet kunnen vind ik. Voetbal is niet voor de mietjes. |
| 05 Apr 2006, 17:02 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:24 Berichten: 1775 Locatie: Haaltert Website: http://www.darkultras.com WLM: [email protected] |
jowwan schreef: Ze zitten hierop Pipo In(verder weet ik het niet meer) zijn kap maar de 1e goal was netjes afgewerkt, bij de 2e was 't bijna nen sprinkhaan zoals ie naar den bal vloog. op den Doggen nog nooit gezien, zoiets. Dienen van Inter, Maz (verder weet ik het niet meer) moet kunnen vind ik. Voetbal is niet voor de mietjes. Voetbal is idd ni ver janetten,mor als ge ziet dat sommige refs voor een stoeme fout een gele kaart trekt en voor tees nix..
En als ge zulke goals wilt zien,zounek vooral naar de Doggen blijven kijken :lachen: (verder weet ik het niet meer) |
| 05 Apr 2006, 17:48 |
|
| Pagina 15 van 161 |
[ 2415 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 13 14 15 16 17 … 161 Volgende |