|
|
| Pagina 339 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 337 338 339 340 341 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Bericht Re: Transfers 2010-2011
davy1919 schreef: hansken schreef: Ik heb wel gehoord dat Genk even interesse had in VDN, zeker na die blunders van Köteles. Maar ze hebben uiteindelijk voor een doelman gekozen met ervaring in eerste klasse (Van Hout) Heeft VDN een aflopend contract? Transfersom... Mja, maakt nu toch niets meer uit he. Ze hebben een nieuwe doelman gevonden, en ik zie niemand van onze A-kern nu nog vertrekken hoor _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 13 Aug 2012, 11:52 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
hansken schreef: davy1919 schreef: hansken schreef: Ik heb wel gehoord dat Genk even interesse had in VDN, zeker na die blunders van Köteles. Maar ze hebben uiteindelijk voor een doelman gekozen met ervaring in eerste klasse (Van Hout) Heeft VDN een aflopend contract? Transfersom... Mja, maakt nu toch niets meer uit he. Ze hebben een nieuwe doelman gevonden, en ik zie niemand van onze A-kern nu nog vertrekken hoor Ik bedoel dat als zijn contract afloopt en een sterk seizoen presteert hem ook gratis kwijt zijn... Op tijd verlengen dus. _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 13 Aug 2012, 14:24 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
davy1919 schreef: hansken schreef: davy1919 schreef: Heeft VDN een aflopend contract? Transfersom... Mja, maakt nu toch niets meer uit he. Ze hebben een nieuwe doelman gevonden, en ik zie niemand van onze A-kern nu nog vertrekken hoor Ik bedoel dat als zijn contract afloopt en een sterk seizoen presteert hem ook gratis kwijt zijn... Op tijd verlengen dus. Iedereen ligt voor 2jaar vast ze peisk.(op pietermaat na) |
| 13 Aug 2012, 14:28 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
Iendrachter90 schreef: davy1919 schreef: hansken schreef: Transfersom... Mja, maakt nu toch niets meer uit he. Ze hebben een nieuwe doelman gevonden, en ik zie niemand van onze A-kern nu nog vertrekken hoor Ik bedoel dat als zijn contract afloopt en een sterk seizoen presteert hem ook gratis kwijt zijn... Op tijd verlengen dus. Iedereen ligt voor 2jaar vast ze peisk.(op pietermaat na) Dacht dat VDN maar voor 1 jaar bij getekend had. _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 13 Aug 2012, 18:44 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Eendracht Aalst heeft zich versterkt met de twintigjarige linkerflankverdediger Maxime Gunst van Club Brugge. Gunst wordt voor 1 seizoen aan E.Aalst ter beschikking gesteld.
Maxime Gunst behoorde tot de A-kern van Club Brugge, waar hij onlangs een profcontract voor drie seizoenen ondertekend had. Maar gezien de recent gewijzigde omstandigheden -onder andere nadat Brugge een aantal extra inkomende transfers had gerealiseerd- werd er voor geopteerd om Maxime zijn sportieve toekomst op korte termijn elders te laten utibouwen. Gunst (1m79, 73 kilo) is vorige week twintig jaar geworden. Vorig seizoen behoorde hij geregeld tot de uitblinkers bij de beloften van Club Brugge. Maxime Gunst is een kopbalsterke linkerflankverdediger, stevig in het duel en een verdediger met uitvoetballende kwaliteiten die geregeld mee inschuift en ook elders op de linkerkant kan spelen. |
| 14 Aug 2012, 16:22 |
|
|
Freak
Iendrachter90 schreef: Eendracht Aalst heeft zich versterkt met de twintigjarige linkerflankverdediger Maxime Gunst van Club Brugge. Gunst wordt voor 1 seizoen aan E.Aalst ter beschikking gesteld. Maxime Gunst behoorde tot de A-kern van Club Brugge, waar hij onlangs een profcontract voor drie seizoenen ondertekend had. Maar gezien de recent gewijzigde omstandigheden -onder andere nadat Brugge een aantal extra inkomende transfers had gerealiseerd- werd er voor geopteerd om Maxime zijn sportieve toekomst op korte termijn elders te laten utibouwen. Gunst (1m79, 73 kilo) is vorige week twintig jaar geworden. Vorig seizoen behoorde hij geregeld tot de uitblinkers bij de beloften van Club Brugge. Maxime Gunst is een kopbalsterke linkerflankverdediger, stevig in het duel en een verdediger met uitvoetballende kwaliteiten die geregeld mee inschuift en ook elders op de linkerkant kan spelen. hopelijk kan hij zich rap in de gunst spelen zeker? |
| 14 Aug 2012, 16:24 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
|
El Corredor schreef: Iendrachter90 schreef: Eendracht Aalst heeft zich versterkt met de twintigjarige linkerflankverdediger Maxime Gunst van Club Brugge. Gunst wordt voor 1 seizoen aan E.Aalst ter beschikking gesteld. Maxime Gunst behoorde tot de A-kern van Club Brugge, waar hij onlangs een profcontract voor drie seizoenen ondertekend had. Maar gezien de recent gewijzigde omstandigheden -onder andere nadat Brugge een aantal extra inkomende transfers had gerealiseerd- werd er voor geopteerd om Maxime zijn sportieve toekomst op korte termijn elders te laten utibouwen. Gunst (1m79, 73 kilo) is vorige week twintig jaar geworden. Vorig seizoen behoorde hij geregeld tot de uitblinkers bij de beloften van Club Brugge. Maxime Gunst is een kopbalsterke linkerflankverdediger, stevig in het duel en een verdediger met uitvoetballende kwaliteiten die geregeld mee inschuift en ook elders op de linkerkant kan spelen. hopelijk kan hij zich rap in de gunst spelen zeker? http://www.youtube.com/watch?v=bcYppAs6ZdI |
| 14 Aug 2012, 18:44 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 29 Aug 2010, 16:14 Berichten: 592 |
Mocht met Club Brugge invallen op Standaard Wetteren. Deed het daar zeker niet onaardig. Is vooral een sobere back, verdedigend sterk, aanvallend liggen zijn kwaliteiten niet. Een goede back-up voor Petrovic allez.
|
| 14 Aug 2012, 19:43 |
|
|
Freak
hij doet mij wat denken aan Van Holm
|
| 14 Aug 2012, 19:44 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
El Corredor schreef: Iendrachter90 schreef: Eendracht Aalst heeft zich versterkt met de twintigjarige linkerflankverdediger Maxime Gunst van Club Brugge. Gunst wordt voor 1 seizoen aan E.Aalst ter beschikking gesteld. Maxime Gunst behoorde tot de A-kern van Club Brugge, waar hij onlangs een profcontract voor drie seizoenen ondertekend had. Maar gezien de recent gewijzigde omstandigheden -onder andere nadat Brugge een aantal extra inkomende transfers had gerealiseerd- werd er voor geopteerd om Maxime zijn sportieve toekomst op korte termijn elders te laten utibouwen. Gunst (1m79, 73 kilo) is vorige week twintig jaar geworden. Vorig seizoen behoorde hij geregeld tot de uitblinkers bij de beloften van Club Brugge. Maxime Gunst is een kopbalsterke linkerflankverdediger, stevig in het duel en een verdediger met uitvoetballende kwaliteiten die geregeld mee inschuift en ook elders op de linkerkant kan spelen. hopelijk kan hij zich rap in de gunst spelen zeker? Zo'n flauwe woordspeling zouden ze hier eigenlijk moeten bestraffen met geel e.... ![]() _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 14 Aug 2012, 22:38 |
|
|
Freak
Gaskonijn schreef: El Corredor schreef: Iendrachter90 schreef: Eendracht Aalst heeft zich versterkt met de twintigjarige linkerflankverdediger Maxime Gunst van Club Brugge. Gunst wordt voor 1 seizoen aan E.Aalst ter beschikking gesteld. Maxime Gunst behoorde tot de A-kern van Club Brugge, waar hij onlangs een profcontract voor drie seizoenen ondertekend had. Maar gezien de recent gewijzigde omstandigheden -onder andere nadat Brugge een aantal extra inkomende transfers had gerealiseerd- werd er voor geopteerd om Maxime zijn sportieve toekomst op korte termijn elders te laten utibouwen. Gunst (1m79, 73 kilo) is vorige week twintig jaar geworden. Vorig seizoen behoorde hij geregeld tot de uitblinkers bij de beloften van Club Brugge. Maxime Gunst is een kopbalsterke linkerflankverdediger, stevig in het duel en een verdediger met uitvoetballende kwaliteiten die geregeld mee inschuift en ook elders op de linkerkant kan spelen. hopelijk kan hij zich rap in de gunst spelen zeker? Zo'n flauwe woordspeling zouden ze hier eigenlijk moeten bestraffen met geel e.... ![]() goh geel, een waarschuwing zou ik terecht vinden, geel vind ik lichtjes overdreven ![]() |
| 14 Aug 2012, 22:43 |
|
|
Miss Forum 2009-2010
El Corredor schreef: Gaskonijn schreef: El Corredor schreef: hopelijk kan hij zich rap in de gunst spelen zeker? Zo'n flauwe woordspeling zouden ze hier eigenlijk moeten bestraffen met geel e.... ![]() goh geel, een waarschuwing zou ik terecht vinden, geel vind ik lichtjes overdreven ![]() Zo een geel kartonneke zou nochtans schoon staan naast uwe naam. |
| 14 Aug 2012, 22:47 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 14 Feb 2009, 15:15 Berichten: 631 Leeftijd: 39 Locatie: OILSJT |
Amai, ondertussen de 3de transfer die van Club-Brugge komt.
![]() _________________ !!! Iendracht Oilsjt back to glory !!! |
| 15 Aug 2012, 4:56 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
hoeveel spelers telt onze kern nu eigenlijk ? Er blijven er maar bijkomen heb ik de indruk. Kosten die echt zo weinig of is er ergens een mand met geld gevonden ?
![]() _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 15 Aug 2012, 8:34 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
ajoin54 schreef: hoeveel spelers telt onze kern nu eigenlijk ? Er blijven er maar bijkomen heb ik de indruk. Kosten die echt zo weinig of is er ergens een mand met geld gevonden ? ![]() Ahwel dat zou ik nu ook wel eens willen weten.Hoe zit dat eigenlijk met onze loonlast in vergelijking met vorig jaar .Ik kan niet geloven dat die merkelijk lager is.Kan El Corredor de juiste cijfers eens naar boven brengen.Ik wil ze dan wel eens meer dan vluchtig bekijken. En onze supportersafgevaardigde is daar ook competent voor.Van mij heb je al een vraag voor uw volgende vergadering. |
| 15 Aug 2012, 8:50 |
|
| Pagina 339 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 337 338 339 340 341 … 345 Volgende |