|
|
| Pagina 18 van 33 |
[ 494 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 16 17 18 19 20 … 33 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
Bericht Re: Antwerp - E Aalst
ajoin_bart schreef: Ik vind op Antwerp ook de leukste verplaatsing van t jaar maar ik vind het ronduit schandalig wat ze ons flikken. Volgend seizoen kunde nog naar den bosuil gaan hé seg (tenzij 1 vd 2 stijgt of zakt maar dat denk ik eerlijk gezegd niet). Ik hoop da de supportersclubs overeenkomen om een boycot er door te krijgen om zo een duidelijk signaal te geven naar de buitenwereld. Een boycot gaat mss niets uithalen, maar gaat een spandoekske of een lieken zingen wel uithalen (diene spandoek zullen ze toch niet filmen - laat staan in close-up brengen)? Iedereen vind het schandalig dat ze pas een paar dagen geleden beslissen de match te verleggen terwijl de kalender van in juli al uit is. Hopelijk komen de supportersclubs tot een eendrachtig besluit en tonen we nog eens dat we allemaal aan tzelfde zeel trekken en waar den iendracht echt voor staat! Ik vrees echter dat er te veel (jammer genoeg) ook aan hun eigen portemonnee gaan denken (geen verplaatsing is geen inkomsten voor de supportersclubs + moet er al een compensatie gegeven worden aan de mensen met een busabonnement) en zo zal het geld uiteindelijk weer zegevieren. Against modern football! "Het beeldrechtencontract dat onlangs werd afgesloten tussen Belgacom TV, de Liga en de clubs uit tweede nationale, en dat ook Eendracht Aalst financieel voordeel biedt, bepaalt onder andere dat competitiewedstrijden op vraag van Belgacom TV eventueel een kalenderwijziging kunnen ondergaan." Dit is toch duidelijk ! Waarom dan boycotten, ons eigen bestuur is er mee akkoord ! Boycotten haalt niks uit en wij maken er ons belachelijk mee. Dus stop met deze zinloze discussie. _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 15 Aug 2012, 17:27 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
ajoin54 schreef: "Het beeldrechtencontract dat onlangs werd afgesloten tussen Belgacom TV, de Liga en de clubs uit tweede nationale, en dat ook Eendracht Aalst financieel voordeel biedt, bepaalt onder andere dat competitiewedstrijden op vraag van Belgacom TV eventueel een kalenderwijziging kunnen ondergaan." Dit is toch duidelijk ! Waarom dan boycotten, ons eigen bestuur is er mee akkoord ! Boycotten haalt niks uit en wij maken er ons belachelijk mee. Dus stop met deze zinloze discussie. Op onze site staat nochtans het volgende: "Het voorstel voor deze specifieke kalenderwijziging voor de wedstrijd op Antwerp echter heeft E.Aalst tot twee keer toe geweigerd, omwille van sportieve redenen (korte opeenvolging van wedstrijddagen) en omwille van het grote ongemak dat deze laattijdige kalenderwijziging veroorzaakt voor de supporters van Eendracht Aalst." En van mij mag Belgacom de wedstrijddagen veranderen, maar dan wel liefst wat tijdiger als het nu het geval was.. Ze wisten de kalender wel al van in juli maar wachten tot nu. Ik vind dit niet normaal en de gewone supporter die tijdig verlof aanvraagt ed moet dit allemaal maar slikken want Belgacom mag dat?? |
| 15 Aug 2012, 17:41 |
|
|
Freak
ajoin54 schreef: ajoin_bart schreef: Ik vind op Antwerp ook de leukste verplaatsing van t jaar maar ik vind het ronduit schandalig wat ze ons flikken. Volgend seizoen kunde nog naar den bosuil gaan hé seg (tenzij 1 vd 2 stijgt of zakt maar dat denk ik eerlijk gezegd niet). Ik hoop da de supportersclubs overeenkomen om een boycot er door te krijgen om zo een duidelijk signaal te geven naar de buitenwereld. Een boycot gaat mss niets uithalen, maar gaat een spandoekske of een lieken zingen wel uithalen (diene spandoek zullen ze toch niet filmen - laat staan in close-up brengen)? Iedereen vind het schandalig dat ze pas een paar dagen geleden beslissen de match te verleggen terwijl de kalender van in juli al uit is. Hopelijk komen de supportersclubs tot een eendrachtig besluit en tonen we nog eens dat we allemaal aan tzelfde zeel trekken en waar den iendracht echt voor staat! Ik vrees echter dat er te veel (jammer genoeg) ook aan hun eigen portemonnee gaan denken (geen verplaatsing is geen inkomsten voor de supportersclubs + moet er al een compensatie gegeven worden aan de mensen met een busabonnement) en zo zal het geld uiteindelijk weer zegevieren. Against modern football! "Het beeldrechtencontract dat onlangs werd afgesloten tussen Belgacom TV, de Liga en de clubs uit tweede nationale, en dat ook Eendracht Aalst financieel voordeel biedt, bepaalt onder andere dat competitiewedstrijden op vraag van Belgacom TV eventueel een kalenderwijziging kunnen ondergaan." Dit is toch duidelijk ! Waarom dan boycotten, ons eigen bestuur is er mee akkoord ! Boycotten haalt niks uit en wij maken er ons belachelijk mee. Dus stop met deze zinloze discussie. eerst zijt ge voor nen boycot, dan zegt ge: wie wil gaan, ga. en nu zijt ge al tegen nen boycot. en dat allemaal op drie dagen tijd... en waarom zou ge u belachelijk maken met nen boycot? Kan je daar eens nen deftigen uitleg aan geven? |
| 15 Aug 2012, 17:49 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Hij is gepakt van de warmte
![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 15 Aug 2012, 18:02 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
El Corredor schreef: ajoin54 schreef: ajoin_bart schreef: Ik vind op Antwerp ook de leukste verplaatsing van t jaar maar ik vind het ronduit schandalig wat ze ons flikken. Volgend seizoen kunde nog naar den bosuil gaan hé seg (tenzij 1 vd 2 stijgt of zakt maar dat denk ik eerlijk gezegd niet). Ik hoop da de supportersclubs overeenkomen om een boycot er door te krijgen om zo een duidelijk signaal te geven naar de buitenwereld. Een boycot gaat mss niets uithalen, maar gaat een spandoekske of een lieken zingen wel uithalen (diene spandoek zullen ze toch niet filmen - laat staan in close-up brengen)? Iedereen vind het schandalig dat ze pas een paar dagen geleden beslissen de match te verleggen terwijl de kalender van in juli al uit is. Hopelijk komen de supportersclubs tot een eendrachtig besluit en tonen we nog eens dat we allemaal aan tzelfde zeel trekken en waar den iendracht echt voor staat! Ik vrees echter dat er te veel (jammer genoeg) ook aan hun eigen portemonnee gaan denken (geen verplaatsing is geen inkomsten voor de supportersclubs + moet er al een compensatie gegeven worden aan de mensen met een busabonnement) en zo zal het geld uiteindelijk weer zegevieren. Against modern football! "Het beeldrechtencontract dat onlangs werd afgesloten tussen Belgacom TV, de Liga en de clubs uit tweede nationale, en dat ook Eendracht Aalst financieel voordeel biedt, bepaalt onder andere dat competitiewedstrijden op vraag van Belgacom TV eventueel een kalenderwijziging kunnen ondergaan." Dit is toch duidelijk ! Waarom dan boycotten, ons eigen bestuur is er mee akkoord ! Boycotten haalt niks uit en wij maken er ons belachelijk mee. Dus stop met deze zinloze discussie. eerst zijt ge voor nen boycot, dan zegt ge: wie wil gaan, ga. en nu zijt ge al tegen nen boycot. en dat allemaal op drie dagen tijd... en waarom zou ge u belachelijk maken met nen boycot? Kan je daar eens nen deftigen uitleg aan geven? In princiepe ben ik voor een boycot, als die MASSAAL wordt opgevolgd, maar aangezien dat ons bestuur niet op kan tegen Belgacom, zie hun aanvankelijk protest, en het feit dat zij hun akkoord gegeven hebben bij ondertekening van het kontrakt met Belgacom en tweede klasse, zie ik niet het nut er van in dat een gedeelte van de sups niet gaat en een ander gedeelte wel, want je weet ook dat 100 % boycotten op den iendracht nooit lukt; Dus om die ellenlange discusssie te stoppen zei ik : wie wil gaan: ga, en wie niet wil gaan: ga naar Zandberg, dan heeft onze club ook nog wat inkomsten. En ja, een lieken zingen op den RAFC of 1 spandoek van 2 op 2 mtr is idd belachelijk, trouwens ge gaat er op tv niks van horen of zien, als ze al de spandoek aan de ingang niet afnemen , dus wie gaat er zich uiteindelijk belachelijk maken: de supporters; En los van deze problematiek, daarbovenop nog eens de bijna hilarische toestanden (bus, drank op slot, begeleiding, perimeter en wa weet ik nog wa, en als beloning 20 euros, dan zeg IK: nieje danke, ni mè moi, mie gjiel Oilsjt, mor ni mi den dèizen , maar iedereen moet kunnen zelf beslissen hé ![]() _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 15 Aug 2012, 18:07 |
|
|
Bakkie schreef: Hij is gepakt van de warmte ![]() Tes weirm mor ik kan er goe teigen zelle, mèn antwoerd stoot er op, mor ik moest iest van den BBQ nor de frigo loeipen om boi te tanken, vandoor eiget ewa gediert hein ![]() _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 15 Aug 2012, 18:16 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Of het nu morgen vergadering is of niet, er zal toch een standpunt moeten ingenomen worden...
Hoe langer we wachten, des te langer we het onszelf moeilijk maken wanneer we zouden beslissen om wel te gaan. |
| 15 Aug 2012, 19:11 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 29 Aug 2010, 16:14 Berichten: 592 |
gweninho schreef: Of het nu morgen vergadering is of niet, er zal toch een standpunt moeten ingenomen worden... Hoe langer we wachten, des te langer we het onszelf moeilijk maken wanneer we zouden beslissen om wel te gaan. naar mijn bescheiden mening kunt ge niemand verbieden om te gaan zien, dus ik ben tegen een boycot. indien wel een boycot verbiedt dit nog altijd diegenen die wel willen gaan niet om met de wagen te gaan, ginder een ticket te kopen en in een thuisvak te zitten. gezellig en leuk is anders maar ja. |
| 15 Aug 2012, 19:30 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
ajoin54 schreef: In princiepe ben ik voor een boycot, als die MASSAAL wordt opgevolgd, maar aangezien dat ons bestuur niet op kan tegen Belgacom, zie hun aanvankelijk protest, en het feit dat zij hun akkoord gegeven hebben bij ondertekening van het kontrakt met Belgacom en tweede klasse, zie ik niet het nut er van in dat een gedeelte van de sups niet gaat en een ander gedeelte wel, want je weet ook dat 100 % boycotten op den iendracht nooit lukt; Dus om die ellenlange discusssie te stoppen zei ik : wie wil gaan: ga, en wie niet wil gaan: ga naar Zandberg, dan heeft onze club ook nog wat inkomsten. En ja, een lieken zingen op den RAFC of 1 spandoek van 2 op 2 mtr is idd belachelijk, trouwens ge gaat er op tv niks van horen of zien, als ze al de spandoek aan de ingang niet afnemen , dus wie gaat er zich uiteindelijk belachelijk maken: de supporters; En los van deze problematiek, daarbovenop nog eens de bijna hilarische toestanden (bus, drank op slot, begeleiding, perimeter en wa weet ik nog wa, en als beloning 20 euros, dan zeg IK: nieje danke, ni mè moi, mie gjiel Oilsjt, mor ni mi den dèizen , maar iedereen moet kunnen zelf beslissen hé ![]() Dus ge zijt zowel radicaal voorstander en tegenstander van nen boycot . Ieder zijn eigen mening, maar als ge er absoluut geen hebt, laat ge het misschien beter zo om er ne gansen uitleg aan te geven. |
| 15 Aug 2012, 19:46 |
|
|
Bartos schreef: ajoin54 schreef: In princiepe ben ik voor een boycot, als die MASSAAL wordt opgevolgd, maar aangezien dat ons bestuur niet op kan tegen Belgacom, zie hun aanvankelijk protest, en het feit dat zij hun akkoord gegeven hebben bij ondertekening van het kontrakt met Belgacom en tweede klasse, zie ik niet het nut er van in dat een gedeelte van de sups niet gaat en een ander gedeelte wel, want je weet ook dat 100 % boycotten op den iendracht nooit lukt; Dus om die ellenlange discusssie te stoppen zei ik : wie wil gaan: ga, en wie niet wil gaan: ga naar Zandberg, dan heeft onze club ook nog wat inkomsten. En ja, een lieken zingen op den RAFC of 1 spandoek van 2 op 2 mtr is idd belachelijk, trouwens ge gaat er op tv niks van horen of zien, als ze al de spandoek aan de ingang niet afnemen , dus wie gaat er zich uiteindelijk belachelijk maken: de supporters; En los van deze problematiek, daarbovenop nog eens de bijna hilarische toestanden (bus, drank op slot, begeleiding, perimeter en wa weet ik nog wa, en als beloning 20 euros, dan zeg IK: nieje danke, ni mè moi, mie gjiel Oilsjt, mor ni mi den dèizen , maar iedereen moet kunnen zelf beslissen hé ![]() Dus ge zijt zowel radicaal voorstander en tegenstander van nen boycot . Ieder zijn eigen mening, maar als ge er absoluut geen hebt, laat ge het misschien beter zo om er ne gansen uitleg aan te geven.ge zoudt best eerst nog eens goed lezen, ik geef mijn mening op dit forum en daarmee basta discussieren kunt ge tot in het oneindige ik boycot want ik ga nie _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 15 Aug 2012, 20:16 |
|
|
Vaste Waarde
waarom kunnen ze dat pas een week voor de competitie
beslissen voor de match te verleggen naar donderdag is dat dan zo moeilijk voor da wa vroeger te doen?de kalender is toch allang bekend,zulke amateurs in dit belgeland!! ![]() |
| 15 Aug 2012, 20:50 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Bij deze zou ik willen meedelen dat de vergadering van morgenavond is geannulleerd, en er dus zeker GEEN algemene boycot zal komen.
De meningsverschillen zijn duidelijk nog te groot, en om morgen niet in een potje moddergooien te laten uitdraaien, is dit de juiste beslissing. _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 15 Aug 2012, 23:15 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
hansken schreef: Bij deze zou ik willen meedelen dat de vergadering van morgenavond is geannulleerd, en er dus zeker GEEN algemene boycot zal komen. De meningsverschillen zijn duidelijk nog te groot, en om morgen niet in een potje moddergooien te laten uitdraaien, is dit de juiste beslissing. Verstandige beslissing. |
| 16 Aug 2012, 7:29 |
|
|
forumlegende
Allé vooruit, tis weer allemaal een scheet in ne netzak...
We zullen dan maar blijven met ons kloten laten spelen eh, ik begin te denken dat dat een criterium is om nen echten Oilsjteneer en bij uitbreiding Vlaming te zijn... |
| 16 Aug 2012, 9:15 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
als je niet alle supportersclubs van in het begin op 1lijn kan krijgen moet je aan zoiets niet beginnen..
in dat opzicht lijkt het nu al duidelijk dat dat nu niet zo is, en een vergadering organiseren waarvan je weet dat het zal uitdraaien op ambras is iets wat we kunnen missen nu, toch? _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 16 Aug 2012, 9:31 |
|
| Pagina 18 van 33 |
[ 494 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 16 17 18 19 20 … 33 Volgende |