|
|
| Pagina 19 van 33 |
[ 494 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 17 18 19 20 21 … 33 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Bericht Re: Antwerp - E Aalst
Is dat niet de bedoeling van een vergadering? Om de meningen gelijkgestemd te krijgen? Een vergadering waarbij iedereen het over alles eens is, lijkt me een overbodige vergadering...
Och ja, het haalt allemaal niks uit natuurlijk...of het nihilisme van de voetbalsupporter ten voeten uit. Awel, ik ga niet en ik kijk ook niet. En dat haalt enkel voor mij, als individu, iets uit. En da's al heel wat... |
| 16 Aug 2012, 9:39 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 03 Dec 2009, 10:15 Berichten: 349 Leeftijd: 36 Locatie: Aalst |
ajoin_bart schreef: ajoin54 schreef: "Het beeldrechtencontract dat onlangs werd afgesloten tussen Belgacom TV, de Liga en de clubs uit tweede nationale, en dat ook Eendracht Aalst financieel voordeel biedt, bepaalt onder andere dat competitiewedstrijden op vraag van Belgacom TV eventueel een kalenderwijziging kunnen ondergaan." Dit is toch duidelijk ! Waarom dan boycotten, ons eigen bestuur is er mee akkoord ! Boycotten haalt niks uit en wij maken er ons belachelijk mee. Dus stop met deze zinloze discussie. Op onze site staat nochtans het volgende: "Het voorstel voor deze specifieke kalenderwijziging voor de wedstrijd op Antwerp echter heeft E.Aalst tot twee keer toe geweigerd, omwille van sportieve redenen (korte opeenvolging van wedstrijddagen) en omwille van het grote ongemak dat deze laattijdige kalenderwijziging veroorzaakt voor de supporters van Eendracht Aalst." En van mij mag Belgacom de wedstrijddagen veranderen, maar dan wel liefst wat tijdiger als het nu het geval was.. Ze wisten de kalender wel al van in juli maar wachten tot nu. Ik vind dit niet normaal en de gewone supporter die tijdig verlof aanvraagt ed moet dit allemaal maar slikken want Belgacom mag dat?? Kbegrijp u standpunt bartjen maar een contract is een contract he, ook al zegt den iendracht neen, hunne poot sta onder da contract dusja... kzag het ook liever anders maar kga toch ze _________________ Anti fusieclub! |
| 16 Aug 2012, 11:00 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 29 Aug 2010, 16:14 Berichten: 592 |
Tweede klasse heet voortaan "Belgacom League"
http://nr10.be/tweedeklasse/nieuws/item ... com-league kwestie van met ons nog wat te lachen ![]() |
| 16 Aug 2012, 12:16 |
|
|
toevallige voorbijganger
Jules Destrooper schreef: Tweede klasse heet voortaan "Belgacom League" http://nr10.be/tweedeklasse/nieuws/item ... com-league kwestie van met ons nog wat te lachen ![]() wou het ook juist posten aangezien er nu toch geen boycot komt zullen ze het toch mogen horen ze donderdag |
| 16 Aug 2012, 12:43 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
ik heb veel minder moeite met het belgacom-issue, dan met de belachelijke buscombi's en in dit geval ook de te hoge ticketprijzen...
aan een deal met een tv rechten hangen nu eenmaal verplichtingen. en het is niet alleen hier in belgie dat last minute met wedstrijduren wordt geschoven (niet dat ik dat geen spijtige zaak vind). |
| 16 Aug 2012, 12:45 |
|
|
Freak
Davy schreef: ik heb veel minder moeite met het belgacom-issue, dan met de belachelijke buscombi's en in dit geval ook de te hoge ticketprijzen... aan een deal met een tv rechten hangen nu eenmaal verplichtingen. en het is niet alleen hier in belgie dat last minute met wedstrijduren wordt geschoven (niet dat ik dat geen spijtige zaak vind). ik ga in november naar Engeland naar Man. City kijken. match stond initieel gepland om 16u zondag. Wel al twee weken geleden een mailtje gekregen dat deze match naar zaterdag is verschoven om 17.30, ook omwille van betaaltv... maar Engeland is natuurlijk maar een kleine competitie. ![]() |
| 16 Aug 2012, 12:48 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
hansken schreef: Bij deze zou ik willen meedelen dat de vergadering van morgenavond is geannulleerd, en er dus zeker GEEN algemene boycot zal komen. De meningsverschillen zijn duidelijk nog te groot, en om morgen niet in een potje moddergooien te laten uitdraaien, is dit de juiste beslissing. Jammer maar ik begrijp wel uw beslissing. Er zijn te grote meningsverschillen omtrent de boycot om iedereen op 1 rechte lijn te krijgen. Leggen alle supportersclubs nog een bus in of zijn er die toch weigeren te rijden? |
| 16 Aug 2012, 13:28 |
|
|
forumlegende
El Corredor schreef: Davy schreef: ik heb veel minder moeite met het belgacom-issue, dan met de belachelijke buscombi's en in dit geval ook de te hoge ticketprijzen... aan een deal met een tv rechten hangen nu eenmaal verplichtingen. en het is niet alleen hier in belgie dat last minute met wedstrijduren wordt geschoven (niet dat ik dat geen spijtige zaak vind). ik ga in november naar Engeland naar Man. City kijken. match stond initieel gepland om 16u zondag. Wel al twee weken geleden een mailtje gekregen dat deze match naar zaterdag is verschoven om 17.30, ook omwille van betaaltv... maar Engeland is natuurlijk maar een kleine competitie. ![]() Ik zie ManC ook op 25/11 op Chelsea. In de PL worden de toppers inderdaad verschoven voor TV maar je bent sowieso een ganse dag weg dus daar tillen we niet zo zwaar aan. |
| 16 Aug 2012, 13:32 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Jean schreef: Ik zie ManC ook op 25/11 op Chelsea. In de PL worden de toppers inderdaad verschoven voor TV maar je bent sowieso een ganse dag weg dus daar tillen we niet zo zwaar aan. Tenzij de match niet van uur, maar van dag verandert hé. Ik heb het ooit, heel wat jaren geleden, voorgehad dat ik naar Newcastle ging zien (zonder zeveren, maar het was ook tegen Man City ) en dat de match veranderde van dag op ne moment dat onze vlieger al vast lag. Das natuurlijk een pak minder aangenaam. |
| 16 Aug 2012, 13:40 |
|
|
forumlegende
Bartos schreef: Jean schreef: Ik zie ManC ook op 25/11 op Chelsea. In de PL worden de toppers inderdaad verschoven voor TV maar je bent sowieso een ganse dag weg dus daar tillen we niet zo zwaar aan. Tenzij de match niet van uur, maar van dag verandert hé. Ik heb het ooit, heel wat jaren geleden, voorgehad dat ik naar Newcastle ging zien (zonder zeveren, maar het was ook tegen Man City ) en dat de match veranderde van dag op ne moment dat onze vlieger al vast lag. Das natuurlijk een pak minder aangenaam.Dan had je toch goed op voorhand geboekt, in Chelsea ligt datum en uur vast op het moment dat de ticketverkoop begint. Wij moeten natuurlijk enkel de trein of boot boeken hetgeen net na reservatie van tickets gebeurt. |
| 16 Aug 2012, 15:32 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Jean schreef: Bartos schreef: Jean schreef: Ik zie ManC ook op 25/11 op Chelsea. In de PL worden de toppers inderdaad verschoven voor TV maar je bent sowieso een ganse dag weg dus daar tillen we niet zo zwaar aan. Tenzij de match niet van uur, maar van dag verandert hé. Ik heb het ooit, heel wat jaren geleden, voorgehad dat ik naar Newcastle ging zien (zonder zeveren, maar het was ook tegen Man City ) en dat de match veranderde van dag op ne moment dat onze vlieger al vast lag. Das natuurlijk een pak minder aangenaam.Dan had je toch goed op voorhand geboekt, in Chelsea ligt datum en uur vast op het moment dat de ticketverkoop begint. Wij moeten natuurlijk enkel de trein of boot boeken hetgeen net na reservatie van tickets gebeurt. Met Brussels Airlines was het toch altijd beter enkele maanden op voorhand de vlieger vast te leggen, anders werd dat een pak duurder. En dat was in oktober, dan kunnen ze dat natuurlijk geen massa maanden op voorhand weten ook, aangezien de matchen voor live coverage meestal ergens augustus of zo beslist worden. Wachten met het vliegtuig tot de ticketverkoop begon, konden we sowieso niet, dus dan neem je misschien altijd wel ergens een risico. Sindsdien hebben we het risico gewoon verkleind door altijd van vrijdag tot maandag naar ginder te gaan . |
| 16 Aug 2012, 15:44 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 21 Jun 2011, 21:43 Berichten: 602 Leeftijd: 34 Locatie: Lede |
Zopas lazen we het bericht binnen dat de eerste competitiewedstrijd op verzoek van Belgacom met een halfuur vervroegd zal worden. De match tegen Royal Antwerp FC zal dus afgetrapt worden op donderdag 23 augustus 2012 om 20u00, in plaats van om 20u30.
Bron: Aalsterse Gazet Wat gaan ze nog allemaal veranderen ? ![]() |
| 16 Aug 2012, 17:16 |
|
|
Freak
Elektronized schreef: Zopas lazen we het bericht binnen dat de eerste competitiewedstrijd op verzoek van Belgacom met een halfuur vervroegd zal worden. De match tegen Royal Antwerp FC zal dus afgetrapt worden op donderdag 23 augustus 2012 om 20u00, in plaats van om 20u30. Bron: Aalsterse Gazet Wat gaan ze nog allemaal veranderen ? ![]() oei, de Parol zal terug moeten mailen en smsen naar zijn supporters. |
| 16 Aug 2012, 17:36 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Elektronized schreef: Zopas lazen we het bericht binnen dat de eerste competitiewedstrijd op verzoek van Belgacom met een halfuur vervroegd zal worden. De match tegen Royal Antwerp FC zal dus afgetrapt worden op donderdag 23 augustus 2012 om 20u00, in plaats van om 20u30. Bron: Aalsterse Gazet Wat gaan ze nog allemaal veranderen ? ![]() Sinds ze de matchen van Antwerp uitzenden zijn er dubbel zoveel tv's verkocht!!! Ik heb de mijne ook verkocht _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 16 Aug 2012, 17:38 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
El Corredor schreef: Elektronized schreef: Zopas lazen we het bericht binnen dat de eerste competitiewedstrijd op verzoek van Belgacom met een halfuur vervroegd zal worden. De match tegen Royal Antwerp FC zal dus afgetrapt worden op donderdag 23 augustus 2012 om 20u00, in plaats van om 20u30. Bron: Aalsterse Gazet Wat gaan ze nog allemaal veranderen ? ![]() oei, de Parol zal terug moeten mailen en smsen naar zijn supporters. Hij gaat weer met verlies werken e seg. ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 16 Aug 2012, 17:56 |
|
| Pagina 19 van 33 |
[ 494 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 17 18 19 20 21 … 33 Volgende |