|
|
| Pagina 25 van 33 |
[ 494 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 23 24 25 26 27 … 33 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:58 Berichten: 548 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Antwerp - E Aalst
salvador schreef: Dries schreef: willempie schreef: hopelyk pluizen ze alles goed uit dat zyn transfer zeker in orde is,want het zou niet de eerste club zyn die nadien zyn punten verliest hopelyk zo rap mogelyk in orde want transfer duurt nog maar 10dagen,en dan zou er vooraan toch nog iets moeten bykomen wij hebben geen speler opgesteld tot hiertoe die nog niet speelgerechtigd is op momenten dat dit niet mocht he meestal is het daarvoor dat ploegen punten verliezen Dit jaar niet, maar in een (iets verder) verleden wel, 14 punten door verloren als ik me goed herinner en we bleven nog in eerste. Those were the days... Ook eens 3 punten verloren door het opstellen van Karel Verhulst ( en patrick Dimbala ?) in de allereerste matcht van dat seizoen thuis tegen Moeskroen. We zijn toen met een 15 op 15 gestart dacht ik. |
| 21 Aug 2012, 21:06 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Xander schreef: salvador schreef: Dries schreef: wij hebben geen speler opgesteld tot hiertoe die nog niet speelgerechtigd is op momenten dat dit niet mocht he meestal is het daarvoor dat ploegen punten verliezen Dit jaar niet, maar in een (iets verder) verleden wel, 14 punten door verloren als ik me goed herinner en we bleven nog in eerste. Those were the days... Ook eens 3 punten verloren door het opstellen van Karel Verhulst ( en patrick Dimbala ?) in de allereerste matcht van dat seizoen thuis tegen Moeskroen. We zijn toen met een 15 op 15 gestart dacht ik. En vervolgens gedegradeerd (als het dat seizoen met de 15 op 15 is toch). |
| 21 Aug 2012, 22:29 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Volgens mij was dat niet Patrick Dimbala maar Gideon Imagbudu. En dat jaar inderdaad gezakt en Beveren alsnog in eerste.
|
| 21 Aug 2012, 22:33 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Verbechio schreef: The Blackwans schreef: Mailtje verzonden, meteen eentje terug. Vandaag en morgen tussen 9 en 17u. Woensdag in de voormiddag. Blackwansbus zit vol, 64man. Hoe zit dat bij de rest, met hoeveel zouden we zijn? Bus vd spionkop zit ook vol (staat zo op de website). We zullen er dus toch met enkele 100den zijn precies. Bus van 't Ajuintje "De Eendrachters" zit ook vol met 68 supporters ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 21 Aug 2012, 23:29 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Tzal rond 350-400 man zijn dus..
_________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 22 Aug 2012, 7:09 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Xander schreef: salvador schreef: Dries schreef: wij hebben geen speler opgesteld tot hiertoe die nog niet speelgerechtigd is op momenten dat dit niet mocht he meestal is het daarvoor dat ploegen punten verliezen Dit jaar niet, maar in een (iets verder) verleden wel, 14 punten door verloren als ik me goed herinner en we bleven nog in eerste. Those were the days... Ook eens 3 punten verloren door het opstellen van Karel Verhulst ( en patrick Dimbala ?) in de allereerste matcht van dat seizoen thuis tegen Moeskroen. We zijn toen met een 15 op 15 gestart dacht ik. Zijn al twee keer gestart met 15/15... _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 22 Aug 2012, 9:49 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Ik weet niet of het trouwens al gezegd geweest is, maar vanaf dit seizoen mogen we 7 spelers op de bank zetten en zal onze trainer dus bij een volledige kern toch al enkele spelers minder in de tribune moeten zetten. Allé, toch als hij er volledig gebruik van maakt, want meer spelers in de kern is ook meer premies uitbetalen.
|
| 22 Aug 2012, 11:32 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bartos schreef: Ik weet niet of het trouwens al gezegd geweest is, maar vanaf dit seizoen mogen we 7 spelers op de bank zetten en zal onze trainer dus bij een volledige kern toch al enkele spelers in de tribune moeten zetten. Allé, toch als hij er volledig gebruik van maakt, want meer spelers in de kern is ook meer premies uitbetalen. Kpeis wel dat ze het gaan doen. Zou dus zoiets worden morgen Verhoeven Smet-Bogaerts-Filipovic-gunst(alstem mag spele) De cuyper-vandam-pietermaat-weydisch Di gregorio Vandewalle Bank:de batselier,glouftsis,kestens,hugelier,jadot,martin(?),ndefe Van eyck niet speelgerechtigd,de munter zal niet fit geraken wss en ook vdn zal niet gerecupereerd zijn.Ook bij martin zijn er twijfels of hij fit geraakt. |
| 22 Aug 2012, 11:40 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Voor de trainer zal het alleszins al een stuk gemakkelijker zijn om op die manier je kern content te houden. Want voor een speler is er toch nog een gigantisch verschil tussen de bank of de tribune (op de bank zit je toch nog bij de ploeg plus krijg je ook de premie) en als je onze kern eens overloopt, als die allemaal fit gaan zijn, zullen er nog een pak naast de ploeg vallen die ongetwijfeld niet naar hier gekomen zijn om in de tribune te zitten.
VDN ook nog altijd out? Das wel zonde, twee jaar geen match gemist (behalve ene keer toen ze na den titel Kempeneer ook eens lieten spelen) en nu ge het (berekend) risico neemt voor als reservekeeper voluit voor de jeugd te gaan, mist ge hem al op de eerste speeldag. Allé, al moet gezegd dat Verhoeven het vorige zondag wel heel goed deed natuurlijk. En Weydisch? Zou die fit zijn? Vorige zondag blesseerde hij zich bij een voorzet, waarna hij direct naar de lies greep, en dat is nogal dikwijls eens het teken van een verrekking of scheur. Maar het zal dan precies toch meevallen. |
| 22 Aug 2012, 11:53 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bartos schreef: Voor de trainer zal het alleszins al een stuk gemakkelijker zijn om op die manier je kern content te houden. Want voor een speler is er toch nog een gigantisch verschil tussen de bank of de tribune (op de bank zit je toch nog bij de ploeg plus krijg je ook de premie) en als je onze kern eens overloopt, als die allemaal fit gaan zijn, zullen er nog een pak naast de ploeg vallen die ongetwijfeld niet naar hier gekomen zijn om in de tribune te zitten. VDN ook nog altijd out? Das wel zonde, twee jaar geen match gemist (behalve ene keer toen ze na den titel Kempeneer ook eens lieten spelen) en nu ge het (berekend) risico neemt voor als reservekeeper voluit voor de jeugd te gaan, mist ge hem al op de eerste speeldag. Allé, al moet gezegd dat Verhoeven het vorige zondag wel heel goed deed natuurlijk. En Weydisch? Zou die fit zijn? Vorige zondag blesseerde hij zich bij een voorzet, waarna hij direct naar de lies greep, en dat is nogal dikwijls eens het teken van een verrekking of scheur. Maar het zal dan precies toch meevallen. Vdn is twijfelachtig ma kpeis niet dat hij zal spelen(khoop va wel )En de blessures van zondag vallen al bij al mee,khad wel vraagteken bij marijn moeten zetten. |
| 22 Aug 2012, 11:56 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Bartos schreef: Voor de trainer zal het alleszins al een stuk gemakkelijker zijn om op die manier je kern content te houden. Want voor een speler is er toch nog een gigantisch verschil tussen de bank of de tribune (op de bank zit je toch nog bij de ploeg plus krijg je ook de premie) en als je onze kern eens overloopt, als die allemaal fit gaan zijn, zullen er nog een pak naast de ploeg vallen die ongetwijfeld niet naar hier gekomen zijn om in de tribune te zitten. VDN ook nog altijd out? Das wel zonde, twee jaar geen match gemist (behalve ene keer toen ze na den titel Kempeneer ook eens lieten spelen) en nu ge het (berekend) risico neemt voor als reservekeeper voluit voor de jeugd te gaan, mist ge hem al op de eerste speeldag. Allé, al moet gezegd dat Verhoeven het vorige zondag wel heel goed deed natuurlijk. En Weydisch? Zou die fit zijn? Vorige zondag blesseerde hij zich bij een voorzet, waarna hij direct naar de lies greep, en dat is nogal dikwijls eens het teken van een verrekking of scheur. Maar het zal dan precies toch meevallen. Ik denk niet dat bankzitters die een volledige wedstrijd op de bank zitten de volledige premie zullen trekken. Het zou anders ook maar een dure bedoeling worden.. |
| 22 Aug 2012, 13:49 |
|
|
Vaste Waarde
Iendrachter90 schreef: Bartos schreef: Voor de trainer zal het alleszins al een stuk gemakkelijker zijn om op die manier je kern content te houden. Want voor een speler is er toch nog een gigantisch verschil tussen de bank of de tribune (op de bank zit je toch nog bij de ploeg plus krijg je ook de premie) en als je onze kern eens overloopt, als die allemaal fit gaan zijn, zullen er nog een pak naast de ploeg vallen die ongetwijfeld niet naar hier gekomen zijn om in de tribune te zitten. VDN ook nog altijd out? Das wel zonde, twee jaar geen match gemist (behalve ene keer toen ze na den titel Kempeneer ook eens lieten spelen) en nu ge het (berekend) risico neemt voor als reservekeeper voluit voor de jeugd te gaan, mist ge hem al op de eerste speeldag. Allé, al moet gezegd dat Verhoeven het vorige zondag wel heel goed deed natuurlijk. En Weydisch? Zou die fit zijn? Vorige zondag blesseerde hij zich bij een voorzet, waarna hij direct naar de lies greep, en dat is nogal dikwijls eens het teken van een verrekking of scheur. Maar het zal dan precies toch meevallen. Vdn is twijfelachtig ma kpeis niet dat hij zal spelen(khoop va wel )En de blessures van zondag vallen al bij al mee,khad wel vraagteken bij marijn moeten zetten. VDN heeft mij vandaag gemeld dat hij hij er morgen spijtig genoeg niet zal bij zijn. Hij hoopt dat hij volgende week woensdag zal kunnen spelen. |
| 22 Aug 2012, 17:31 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
Binnen 24u zijn we al aan onze eerste competitiematch begonnen!
Ik ben toch curieus wat ze er gaan van terecht brengen. Na de heel goede voorbereiding werd de eerste echte test een ontgoocheling, morgen volgt een kans om hun te herpakken. het zal een aartsmoeilijke match worden want die mannen hebben toch nen mooien kern, maar een match duurt 90min en daarin kan alles gebeuren. Elk punt is sowieso een gewonnen punt voor ons. Ik kijk er wel naar uit, een sfeervol stadion met zo'n 8000 toeschouwers... Van onze kant schat ik zo'n 500 supporters, niet slecht voor een match met combiregeling en een match die recent verlegd werd naar donderdag. Let the game begin en hopelijk ne goeie sfeer en een goed resultaat ![]() |
| 22 Aug 2012, 20:40 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Toch schitterend om meteen te mogen openen tegen een club die zich als geen ander voetbalclub mag noemen.
Wat mij betreft meteen de mooiste verplaating van het seizoen, jammer dat ze voor vele mensen niet live te volgen zal zijn door combi en dwaze wedstrijddag. Speel deze match 2dagen later en er zit van ons 2x zoveel volk. Aan allen die er niet gaan zijn vanavond ; We roepen, drinken, zingen, ... wel eens dubbel! Gisteren al wat uitslagen overlopen en daar zitten veel draws bij. Stel dat je geen punten pakt lopen de meeste er slechts 1tje uit. Al denk ik - hoop ik - dat er voor ons ginder een puntje te pakken valt. Al weet je in een eerste wedstrijd nooit, misschien zit er wel een stunt in. Nuja, stunt, waarom zouden we Antwerp hoger moeten inschatten als onze eigen ploeg ?! Moeilijk start dit seizoen maar hopelijk raken we daar zonder al teveel kleerscheuren doorheen. Een rustig seizoen zoals vorig jaar daar hoop ik op. Op het programma voor vandaag ; - hier wat lopen ijsberen - tegen de middag naar Aalst de kleine bij de meme doen - rond 15u op terras de zenuwen al wat doorspoelen - daarna de bus vullen - onderweg naar den Bosuil het repertoire nog eens doornemen - 20u alles geven ![]() _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 23 Aug 2012, 6:59 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
The Blackwans schreef: Toch schitterend om meteen te mogen openen tegen een club die zich als geen ander voetbalclub mag noemen. Wat mij betreft meteen de mooiste verplaating van het seizoen, jammer dat ze voor vele mensen niet live te volgen zal zijn door combi en dwaze wedstrijddag. Speel deze match 2dagen later en er zit van ons 2x zoveel volk. Aan allen die er niet gaan zijn vanavond ; We roepen, drinken, zingen, ... wel eens dubbel! Gisteren al wat uitslagen overlopen en daar zitten veel draws bij. Stel dat je geen punten pakt lopen de meeste er slechts 1tje uit. Al denk ik - hoop ik - dat er voor ons ginder een puntje te pakken valt. Al weet je in een eerste wedstrijd nooit, misschien zit er wel een stunt in. Nuja, stunt, waarom zouden we Antwerp hoger moeten inschatten als onze eigen ploeg ?! Moeilijk start dit seizoen maar hopelijk raken we daar zonder al teveel kleerscheuren doorheen. Een rustig seizoen zoals vorig jaar daar hoop ik op. Op het programma voor vandaag ; - hier wat lopen ijsberen - tegen de middag naar Aalst de kleine bij de meme doen - rond 15u op terras de zenuwen al wat doorspoelen - daarna de bus vullen - onderweg naar den Bosuil het repertoire nog eens doornemen - 20u alles geven ![]() Vorig jaar 6 op 6 tegen die mannen. Mijn programma, werken tot de middag, snookerke placeren, potje pakken en busje vullen, tot vanavond, alles geven!! _________________ www.spionkoplede.com |
| 23 Aug 2012, 8:32 |
|
| Pagina 25 van 33 |
[ 494 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 23 24 25 26 27 … 33 Volgende |