|
|
| Pagina 89 van 113 |
[ 1694 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 87 88 89 90 91 … 113 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: Wielrennen
de volledige top 5 tussen 99 en 2005 is dus gepakt geweest...
1999 1. Lance Armstrong 2. Alex Zülle (‘98 busted for EPO) 3. Fernando Escartín (Systematic team doping exposed in ‘04) 4. Laurent Dufaux (‘98 busted for EPO) 5. Ángel Casero (‘06 implicated in Operacion Puerto) 2000 1. Lance Armstrong 2. Jan Ullrich (‘06 implicated in Operacion Puerto) 3. Joseba Beloki (‘06 implicated in Operacion Puerto) 4. Christophe Moraue (‘98 busted for EPO) 5. Roberto Heras (‘05 busted for EPO) 2001 1. Lance Armstrong 2. Jan Ullrich (‘06 implicated in Operacion Puerto) 3. Joseba Beloki (‘06 implicated in Operacion Puerto) 4. Andrei Kivilev 5. Igor González de Galdeano (‘06 implicated in Operacion Puerto) 2002 1. Lance Armstrong 2. Joseba Beloki (‘06 implicated in Operacion Puerto) 3. Raimondas Rumšas (Suspended in ‘03 for doping) 4. Santiago Botero (‘06 implicated in Operacion Puerto) 5. Igor González de Galdeano (‘06 implicated in Operacion Puerto) 2003 1. Lance Armstrong 2. Jan Ullrich (‘06 implicated in Operacion Puerto) 3. Alexander Vinokourov (Suspended in ‘07 for CERA) 4. Tyler Hamilton (Suspended ‘04 for blood doping) 5. Haimar Zubeldia 2004 1. Lance Armstrong 2. Andreas Kloden (Named in doping case in ‘08) 3. Ivan Basso (Suspended in ‘07 for Operacion Puerto ties) 4. Jan Ullrich (‘06 implicated in Operacion Puerto) 5. Jose Azevedo (‘06 implicated in Operacion Puerto) 2005 1. Lance Armstrong 2. Ivan Basso (Suspended in ‘07 for Operacion Puerto ties) 3. Jan Ullrich (‘06 implicated in Operacion Puerto) 4. Fransico Mancebo (‘06 implicated in Operacion Puerto) 5. Alexander Vinokourov (Suspended in ‘07 for CERA) |
| 24 Aug 2012, 12:02 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
El Corredor schreef: de volledige top 5 tussen 99 en 2005 is dus gepakt geweest... _________________ If you never try, you'll never know |
| 24 Aug 2012, 12:03 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
El Corredor schreef: de volledige top 5 tussen 99 en 2005 is dus gepakt geweest... Het is toch echt te gek voor woorden dat ze iemand als Ullrich daar dan plots 3 Tours zouden bijgeven. Dan nog beter dat ze voor die zeven Tours gewoon geen winnaar uitroepen. Maar verder, je mag er nog zo zeker van zijn dat Armstrong gepakt heeft, is het toch een heel gevaarlijke situatie die nu gecreëerd wordt. Iemand die nooit gepakt geweest is en waartegen nooit bewijs geleverd is dat hij doping gepakt heeft gans zijn carrière afpakken, zoveel jaren na datum, gewoon op basis van getuigenissen. Moesten ze identiek dezelfde heksenjacht organiseren voor elke Tourwinnaar, ik denk dat ze serieus moeite zouden hebben om iemand te vinden die zijn overwinning mag houden. |
| 24 Aug 2012, 12:14 |
|
|
Freak
Bartos schreef: El Corredor schreef: de volledige top 5 tussen 99 en 2005 is dus gepakt geweest... Het is toch echt te gek voor woorden dat ze iemand als Ullrich daar dan plots 3 Tours zouden bijgeven. Dan nog beter dat ze voor die zeven Tours gewoon geen winnaar uitroepen. Maar verder, je mag er nog zo zeker van zijn dat Armstrong gepakt heeft, is het toch een heel gevaarlijke situatie die nu gecreëerd wordt. Iemand die nooit gepakt geweest is en waartegen nooit bewijs geleverd is dat hij doping gepakt heeft gans zijn carrière afpakken, zoveel jaren na datum, gewoon op basis van getuigenissen. Moesten ze identiek dezelfde heksenjacht organiseren voor elke Tourwinnaar, ik denk dat ze serieus moeite zouden hebben om iemand te vinden die zijn overwinning mag houden. goh, ik vind het nu wel wat belachelijk om bijvoorbeeld die zeges aan de nummers 2 of 3 of 4 of 5 te gaan geven. Ze hebben allemaal boter op hun hoofd. Armstrong is inderdaad nooit gepakt, maar voor mij is hij de allergrootste.... bedrieger uit het moderne wielrennen... |
| 24 Aug 2012, 12:23 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
El Corredor schreef: Armstrong is inderdaad nooit gepakt, maar voor mij is hij de allergrootste.... bedrieger uit het moderne wielrennen... Mja, kan misschien zijn, maar ik zeg het, dat bewijzen heeft nooit iemand kunnen doen. En als ge hem zijn zeven Tourzeges wilt afpakken, moet ge eigenlijk voor elke Tour afzonderlijk kunnen bewijzen dat hij gepakt heeft hé. Toen Museeuw gepakt werd, hebben ze hem ook niet al zijn zeges afgepakt hé. Meer zelfs, het ging juist over een seizoen waarin hij niks won, dat kwam wel heel goed uit. Mja, en daar nu die Tourzeges dan schenken aan mannen waarvan ge wél de bewijzen hebt dat ze gepakt hebben, das der toch echt serieus over. |
| 24 Aug 2012, 12:30 |
|
|
Freak
Bartos schreef: El Corredor schreef: Armstrong is inderdaad nooit gepakt, maar voor mij is hij de allergrootste.... bedrieger uit het moderne wielrennen... Mja, kan misschien zijn, maar ik zeg het, dat bewijzen heeft nooit iemand kunnen doen. En als ge hem zijn zeven Tourzeges wilt afpakken, moet ge eigenlijk voor elke Tour afzonderlijk kunnen bewijzen dat hij gepakt heeft hé. Toen Museeuw gepakt werd, hebben ze hem ook niet al zijn zeges afgepakt hé. Meer zelfs, het ging juist over een seizoen waarin hij niks won, dat kwam wel heel goed uit. Mja, en daar nu die Tourzeges dan schenken aan mannen waarvan ge wél de bewijzen hebt dat ze gepakt hebben, das der toch echt serieus over. het is inderdaad wat lachwekkend, maar ik heb nooit van die Amerikaan moeten weten. en laat mijn vrouwtje nu net fan zijn... ![]() |
| 24 Aug 2012, 12:43 |
|
|
El Corredor schreef: het is inderdaad wat lachwekkend, maar ik heb nooit van die Amerikaan moeten weten. en laat mijn vrouwtje nu net fan zijn... ![]() Gij zijt waarschijnlijk content dat ge ne concurrent minder hebt in den triatlon . |
| 24 Aug 2012, 12:48 |
|
|
Freak
Bartos schreef: El Corredor schreef: het is inderdaad wat lachwekkend, maar ik heb nooit van die Amerikaan moeten weten. en laat mijn vrouwtje nu net fan zijn... ![]() Gij zijt waarschijnlijk content dat ge ne concurrent minder hebt in den triatlon .you need one ball to play football, you need two balls to do triathlon. de Lance eit mor ienen bal hein. ik ben eigenlijk wel content dat hij niet meer in dat triathlongebeuren zit. Iedereen vond zijn fietsen tijdens die halve Ironmans indrukwekkend, nl. 44 km/u gemiddeld. Dat is ook heel goed, alleen Marino Vanhoenacker die zet al jaren dezelfde fietstijden neer, en daar kraait geen haan naar. Soit, ik ben bevooroordeeld wat LA betreft. |
| 24 Aug 2012, 12:55 |
|
|
forumlegende
Het lijkt onmogelijk om alle dopingzondaars uit het peloton te halen. Waarom dan geen (gecontroleerde) doping toelaten? Iedereen in het peloton pakt wel een of ander middeltje, en dat gebeurt al van bij het prille begin van de koers. Maar ja, dan zijn er wss sjarels die nog iets straffer pakken dan het toegelatene...en zo komt er nooit een eind aan. De supporters en wielerliefhebbers halen ondertussen alleen maar de schouders eens op bij het wegvoeren (alsof het een zware crimineel betreft) van alweer een positieve plasser.
|
| 24 Aug 2012, 14:05 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Bartos schreef: Maar verder, je mag er nog zo zeker van zijn dat Armstrong gepakt heeft, is het toch een heel gevaarlijke situatie die nu gecreëerd wordt. Iemand die nooit gepakt geweest is en waartegen nooit bewijs geleverd is dat hij doping gepakt heeft gans zijn carrière afpakken, zoveel jaren na datum, gewoon op basis van getuigenissen. Moesten ze identiek dezelfde heksenjacht organiseren voor elke Tourwinnaar, ik denk dat ze serieus moeite zouden hebben om iemand te vinden die zijn overwinning mag houden. Ik denk wel dat er een pak meer bewijzen zijn dan louter enkele getuigenissen. Louter op basis van enkele getuigenissen zou het USADA nooit zo een heksenjacht voeren. Tijdens de carrière is hij nooit betrapt geweest, maar als je dan verhalen hoort over zijn stortingen aan de uci en dergelijke... Het potje stinkt heel hard. Ik hoorde net op radio1 Hans Vandeweghe. Die haalde aan dat Armstrong de strijd allicht zelf stopzet om zo te voorkomen dat de waarheid en alle shit zou naar buiten komen. Wat op zich wel spijtig is. Bruyneel zal er wel blij om zijn. Als alles naar buiten zou komen, zou zijn leven in het wielrennen er ook opzitten. Zijn tourzeges afnemen en doorgeven aan anderen die evenzeer boter op het hoofd hebben is inderdaad belachelijk. Ze zouden inderdaad beter geen tourwinnaar toekennen dan in dat jaar. En wat doe je dan met Bjarne Riis? Die gaf zelf toe dat hij doping nam tijdens zijn gewonnen tour, en die staat nog steeds op de tabellen als de winnaar van die tour. |
| 24 Aug 2012, 18:30 |
|
|
Freak
den Bjarne Riis, waar is den tijd, Mister 60%.
dienen smeet zijn triathlonvelo van 8000 euro gewoon in de graskant. Gewoon stijf van den epo dienen! |
| 24 Aug 2012, 19:28 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Tuurlijk zal Lance doping hebben gebruikt maar zijn zeven touroverwinningen afnemen vind ik er toch ook over. Het voorbeeld van Bjarne Riis is hier al terrecht aangehaald. En wat dan met Musseeuw ? Dan kunt ge die zijn overwinningen in De Ronde en parijs-roubaix ook afnemen en zo zijn er nog genoeg voorbeelden.
Hij is nooit betrapt geweest Armstrong dus ik denk toch dat dit juridisch totaal geen steek houd. |
| 24 Aug 2012, 19:51 |
|
|
chunga schreef: Tuurlijk zal Lance doping hebben gebruikt maar zijn zeven touroverwinningen afnemen vind ik er toch ook over. Het voorbeeld van Bjarne Riis is hier al terrecht aangehaald. En wat dan met Musseeuw ? Dan kunt ge die zijn overwinningen in De Ronde en parijs-roubaix ook afnemen en zo zijn er nog genoeg voorbeelden. Hij is nooit betrapt geweest Armstrong dus ik denk toch dat dit juridisch totaal geen steek houd. En nog erger dan zijn zeven Touroverwinning afpakken, is dan nog dat ze die gaan cadeau geven aan mannen die stuk voor stuk wél gepakt zijn op doping of minstens enorm in opspraak geweest zijn. Gaat men daar dan ook een heksenjacht op organiseren om te ontdekken of die toen ook gedopeerd waren? Ullrich die daar op slag 3 Tours bijkrijgt, wie vindt dat uit zeg ? Anders moeten ze ze alle zeven aan Ricco of Vinokourov geven of zo, dan is er tenminste al geen discussie of de winnaar al dan niet gepakt had . |
| 24 Aug 2012, 20:22 |
|
|
Freak
Bartos schreef: chunga schreef: Tuurlijk zal Lance doping hebben gebruikt maar zijn zeven touroverwinningen afnemen vind ik er toch ook over. Het voorbeeld van Bjarne Riis is hier al terrecht aangehaald. En wat dan met Musseeuw ? Dan kunt ge die zijn overwinningen in De Ronde en parijs-roubaix ook afnemen en zo zijn er nog genoeg voorbeelden. Hij is nooit betrapt geweest Armstrong dus ik denk toch dat dit juridisch totaal geen steek houd. En nog erger dan zijn zeven Touroverwinning afpakken, is dan nog dat ze die gaan cadeau geven aan mannen die stuk voor stuk wél gepakt zijn op doping of minstens enorm in opspraak geweest zijn. Gaat men daar dan ook een heksenjacht op organiseren om te ontdekken of die toen ook gedopeerd waren? Ullrich die daar op slag 3 Tours bijkrijgt, wie vindt dat uit zeg ? Anders moeten ze ze alle zeven aan Ricco of Vinokourov geven of zo, dan is er tenminste al geen discussie of de winnaar al dan niet gepakt had .ik ben geen LA-fan maar die overwinningen afpakken vind ik ook belachelijk. Die top 5'en zijn eigenlijk wel hilarisch. Je denkt dan dat je in de top vijf wel enen gaat vinden die clean is. Niet dus , die Rumsas staat er ook nog tussen, diegene die zijn schoonmoeder van EPO voorzag. Waarom heb ik die sjans nie zeg! |
| 24 Aug 2012, 20:59 |
|
|
El Corredor schreef: ik ben geen LA-fan maar die overwinningen afpakken vind ik ook belachelijk. Die top 5'en zijn eigenlijk wel hilarisch. Je denkt dan dat je in de top vijf wel enen gaat vinden die clean is. Niet dus , die Rumsas staat er ook nog tussen, diegene die zijn schoonmoeder van EPO voorzag. Waarom heb ik die sjans nie zeg!En al die Spanjaarden die bijna allemaal vaste klant waren bij Puerto en Fuentes. Allé, niet alleen die Spanjaarden eigenlijk. Maar één groot verschil, daar waar ze in landen als de USA en zelfs hier in België er alles aan doen om hun eigen atleten zelfs nog een pak strenger aan te pakken dan de internationale regels eigenlijk voorschrijven, doen ze in Spanje juist het tegenovergestelde en doen ze er alles aan om hun eigen atleten buiten schot te houden. Ik vind het eigenlijk niet normaal dat zoiets behandeld wordt door het nationale dopingagentschap en niet door het internationale, op die manier worden niet alle renners even streng behandeld en neig eerlijk is dat niet. Das hetzelfde alsof ne Rode Duivel rood krijgt in de kwalificatie voor het WK en de KBVB zelf mag beslissen of hij geschorst is op het WK (gesteld dat we daar ooit geraken). |
| 24 Aug 2012, 21:28 |
|
| Pagina 89 van 113 |
[ 1694 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 87 88 89 90 91 … 113 Volgende |