|
|
| Pagina 56 van 64 |
[ 947 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 54 55 56 57 58 … 64 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Bericht Re: Oefenwedstrijden 2012-2013
't was op zich al verschieten dat ze oefenmatch nog ingelast hadden, dan nog meer verschieten dat het met de - volledige - 1e ploeg was. Als ge dan nog met 0-1 verlies dan had ge achteraf bezien beter niet gespeeld.
Ben eigenlijk wel benieuwd of er iets anders geprobeerd is vandaag ? (tactisch) _________________ If you never try, you'll never know |
| 26 Aug 2012, 19:22 |
|
|
Reserve
Ja ze speelden met twee spitsen van eyk en glouftsis
Di gregorio samen met van damme centraal En onze laatste aanwinst gunst op links back Weinig kansen juist schot van di gregorio op de paal Verder veel middenveld spel zonder gevaar Doelpunt van lede misverstand tussen bogaerts en onze doelman DE betere spelers waren flippo,Martin,Di Gregorio en de cuiper |
| 26 Aug 2012, 19:31 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
willempie schreef: Ja ze speelden met twee spitsen van eyk en glouftsis Di gregorio samen met van damme centraal En onze laatste aanwinst gunst op links back Weinig kansen juist schot van di gregorio op de paal Verder veel middenveld spel zonder gevaar Doelpunt van lede misverstand tussen bogaerts en onze doelman DE betere spelers waren flippo,Martin,Di Gregorio en de cuiper Da was geen misverstand da was gwn een fout van bogaerts. En alsge ziet wa onze vriend glouftsis daar in den 2de helf weer laat liggen hopek toch dat het geen gans seizoen zo gaat zijn |
| 26 Aug 2012, 19:46 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 21 Jun 2011, 21:43 Berichten: 602 Leeftijd: 34 Locatie: Lede |
Heb toch eens goed gelachen met bepaalde acties van Glouftsis, al had hij toch -een paar- mooie acties.. Di Gregorio, Van Damme en Martin waren voor mij ook de betere spelers vandaag.
Wie was trouwens die vrouw die in den 2de helft ineens opdook en ni kon zwijgen? Man, azo kreften. (Komaan Iendracht - Neen, 't is naar den andere kant! - Alsge verliest kommek nimeer kijken eh! - en dergelijke) |
| 26 Aug 2012, 20:10 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
lolo4ever schreef: Gijzegem Vaneigest schreef: Kwaliteit genoeg maar er staat GEEN ploeg op het veld. Sommigen vergeten blijkbaar dat er veel kwaliteit weg is:Podevyn,Galucci,Cousin,De Castro,Moreels,Depoitre, De Schutter en Verheyden vervang je zo maar niet door een injectie van spelers waarvan er zeker kwaliteiten hebben.Ik hoop het maar ik moet nog altijd zien of onze nieuwe kern beter is. Misschien technisch iets sterker maar daarom heb je nog geen betere ploeg. Woensdag is het eigenlijk van moeten winnen en tegen Roeselare gaan we zeker eerst moeten scoren want anders gaan we door een gebrek aan ruimte en probleem krijgen. Nu goed na een slechte oefenmatch spelen we meestal beter. |
| 26 Aug 2012, 20:58 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
We speelden inderdaad in een 4-4-2 opstelling. De Batselier speelde de eerste helft in doel, Verhoeven de tweede. Achterin begonnen Smet, Bogaerts, Filipovic en Gunst. Na ruim een uur kwam Gigli in de plaats van Smet, Kestens kwam Bogaerts aflossen en Hugelier ging linksachter spelen waardoor Gunst opschoof naar linksmidden. Het middenveld bestond aanvankelijk uit De Cuyper, Van Damme, Di Gregorio en Martin. Ook hier wissels na een dik uur. Jadot in de plaats van De Cuyper, Pietermaat voor Van Damme en Martin naar de spits omdat Gunst dus opgeschoven was. Het spitsenduo bestond uit Glouftsis en Van Eyk. Sam De Munter viel in en speelde dus in de spits met Martin. Marijn Vandewalle en Thomas Weydisch hielden het voor de match bij loopoefeningen terwijl Van Den Noortgaete in de tribune zat maar aangaf dat hij hersteld is.
Ik vond ons eigenlijk vrij goed aan de wedstrijd beginnen met al direct een goede kans. Van Eyk haalde voordeel uit een mistasten in de Leedse verdediging maar zag zijn schot gepareerd door de doelman. Hoe verder de eerste helft vorderde, hoe beter Lede in de match kwam waardoor het gelijkopgaand werd. Voor ons verkwanselde Glouftsis een prima mogelijkheid na een voorzet van De Cuyper door dicht bij de goal gewoon over de bal te trappen. Lede dreigde met twee schoten van Dean Meert. Het eerste werd gepakt door De Batselier, het tweede spatte uit mekaar op de lat. Ben Ayad scoorde de 0-1 nadat hij een te korte (terugspeel)kopbal van Bogaerts naar De Batselier onderschepte en beheerst afwerkte. Zelfde spelbeeld na de pauze en dus gelijkopgaande wedstrijd. Glouftsis kreeg nog twee mogelijkheden maar geraakte niet voorbij de doelman. Diezelfde keeper duwde ook nog een schot van Di Gregorio tegen de paal en maakte eigenlijk een strafschopfout op Hugelier maar de scheidsrechter floot niet. Lede dreigde ook een paar keer. Kabeya werd in extremis afgeblokt door Van Eyk en Verhoeven moest zich rekken om een verre trap van Ben Ayad uit de winkelhaak te houden. Als het de bedoeling was om vertrouwen op te doen is dat in elk geval mislukt want het was zeker niet goed genoeg. We creëren moeilijk kansen en dan kun je uitaard niet veel goals maken. Als er al eens gevaar komt, komt het vrijwel altijd over de rechterflank. Martin doet op links ook zijn best maar efficiëntie levert het niet op. Als we dan zoals vandaag de goal met een strik rond gaat weggeven, tjah, dan ga je de boot in he. Tegenover het begin van onze voorbereiding zie ik geen progressie, integendeel zelfs en dat verontrust mij. We kunnen echter alleen maar hopen dat het snel keert en dat we iets oogsten tegen Roeselare. Misschien zijn we dan wel vertrokken. |
| 26 Aug 2012, 21:32 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
We zien woensdag wel...
|
| 26 Aug 2012, 22:03 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
Jan schreef: We zien woensdag wel... Thuis tegen Roeselare..., het is van moeten, als het spel niet beter is gaan de jonge gasten al een eerste keer te maken krijgen met het kritische publiek. _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 26 Aug 2012, 22:29 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
josken1 schreef: Jan schreef: We zien woensdag wel... Thuis tegen Roeselare..., het is van moeten, als het spel niet beter is gaan de jonge gasten al een eerste keer te maken krijgen met het kritische publiek. Ik hoop dat ze vooral te maken krijgen met het enthousiaste publiek, en dat het hen boven zichzelf doet uitstijgen eerder dan dat het hen zenuwachtig of onbezonnen maakt... Een jonge ploeg moet in de eerste plaats ruimte krijgen om te groeien! |
| 26 Aug 2012, 22:39 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 23 Aug 2009, 22:55 Berichten: 292 Leeftijd: 51 Locatie: Aalst |
salvador schreef: josken1 schreef: Jan schreef: We zien woensdag wel... Thuis tegen Roeselare..., het is van moeten, als het spel niet beter is gaan de jonge gasten al een eerste keer te maken krijgen met het kritische publiek. Ik hoop dat ze vooral te maken krijgen met het enthousiaste publiek, en dat het hen boven zichzelf doet uitstijgen eerder dan dat het hen zenuwachtig of onbezonnen maakt... Een jonge ploeg moet in de eerste plaats ruimte krijgen om te groeien! Hier sluit ik me bij aan ![]() |
| 27 Aug 2012, 0:10 |
|
|
Scholier
De (9)Bilde schreef: salvador schreef: josken1 schreef: Thuis tegen Roeselare..., het is van moeten, als het spel niet beter is gaan de jonge gasten al een eerste keer te maken krijgen met het kritische publiek. Ik hoop dat ze vooral te maken krijgen met het enthousiaste publiek, en dat het hen boven zichzelf doet uitstijgen eerder dan dat het hen zenuwachtig of onbezonnen maakt... Een jonge ploeg moet in de eerste plaats ruimte krijgen om te groeien! Hier sluit ik me bij aan ![]() het wordt een heel moeilijk seizoen, we zullen tevreden mogen zijn als we volgend seizoen nog in 2de mogen aantreden want daar vrees ik voor, onze trainer speelt altijd hetzelfde systeem maar vergeet dat er geen depoitre meer bij loopt, wij hebben daar de ploeg niet meer voor, stavros is een 16meter spits maar niet om daar alleen geposteerd te worden |
| 27 Aug 2012, 7:31 |
|
|
Freak
de teneur begint hier precies meer en meer om te slagen.
woensdag een klinkende overwinning tegen Roeselare en de rust kan (even) terugkeren. bij een nieuwe nederlaag ga je met het mes op de keel spelen tegen STVV en Westerlo, en Bakkie's ploeg Oostende. ![]() |
| 27 Aug 2012, 8:34 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
El Corredor schreef: de teneur begint hier precies meer en meer om te slagen. woensdag een klinkende overwinning tegen Roeselare en de rust kan (even) terugkeren. bij een nieuwe nederlaag ga je met het mes op de keel spelen tegen STVV en Westerlo, en Bakkie's ploeg Oostende. ![]() Typisch Aalst weeral natuurlijk - op basis van twee keer niks, helemaal de kar draaien... Ik snap wel niet goed waarom we al met het mes op de keel spelen als we niks zouden rapen tegen Roeselare? Omdat de tegenstand STVV, Westerlo en Oostende is? Vorig jaar verloren we ook thuis van Charleroi en op Oostende hoor. Als je de paralel wil doortrekken zouden we dus enkel een punt moeten pakken op Westerlo (omdat we dat vorig jaar op Eupen deden). Volgens mij ligt het zwaartepunt voor ons op de vier matchen erna met matchen tegen Oudenaarde, Woluwe, Dessel en Sint-Niklaas. En bovendien: wat is het verschil tot nu toe met vorig seizoen? 1 punt (dat we notabene haalden thuis tegen Tubize) - voor de rest leggen we hetzelfde parcours af, met die uitzondering dat we tenminste in deze voorbereiding wel al hebben laten zien dat we kunnen voetballen waar dat vorig seizoen niet zo was. Het domste dat we kunnen doen, is gaan panikeren na twee (eventueel) verloren wedstrijden... Is een nieuwe ploeg - laat ze groeien. Is dat nu echt zo moeilijk in Aalst om een beetje geduld te oefenen? Tubize ligt er ook uit tegen Union in de beker, Antwerp - dat zich, overigens totaal ten onrechte, al kampioen waande na donderdag - staat ook weer netjes met de voetjes op de grond na de nederlaag in Boussu... Wacht gewoon even af... En mekkeren op de tactiek - positioneel spelen we inderdaad met 1 zuivere spits ja, maar als het niet opgemerkt wordt dat de flanken veel hoger staan dan vorig seizoen, dan ligt dat niet aan BVR denk ik zo. Laatst gewijzigd door DT op 27 Aug 2012, 11:27, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 27 Aug 2012, 11:16 |
|
|
Freak
DT schreef: El Corredor schreef: de teneur begint hier precies meer en meer om te slagen. woensdag een klinkende overwinning tegen Roeselare en de rust kan (even) terugkeren. bij een nieuwe nederlaag ga je met het mes op de keel spelen tegen STVV en Westerlo, en Bakkie's ploeg Oostende. ![]() Typisch Aalst weeral natuurlijk - op basis van twee keer niks, helemaal de kar draaien... Ik snap wel niet goed waarom we al met het mes op de keel spelen als we niks zouden rapen tegen Roeselare? Omdat de tegenstand STVV, Westerlo en Oostende is? Wat is het verschil tot nu toe met vorig seizoen? 1 punt (dat we notabene haalden thuis tegen Tubize) - voor de rest leggen we hetzelfde parcours af, met die uitzondering dat we tenminste in deze voorbereiding wel al hebben laten zien dat we kunnen voetballen waar dat vorig seizoen niet zo was. Het domste dat we kunnen doen, is gaan panikeren na twee (eventueel) verloren wedstrijden... Is een nieuwe ploeg - laat ze groeien. Is dat nu echt zo moeilijk in Aalst om een beetje geduld te oefenen? Tubize ligt er ook uit tegen Union in de beker, Antwerp - dat zich, overigens totaal ten onrechte, al kampioen waande na donderdag - staat ook weer netjes met de voetjes op de grond na de nederlaag in Boussu... Wacht gewoon even af... goh, een klinkende overwinning woensdag en alles is peis en vree, bij verlies speel je de volgende matchen met het mes op de keel, inderdaad typisch Aalst. ik bekijk wel wat we halen na deze eerste vijf matchen, dan heb je toch al ietwat een beeld van het niveau van onze ploeg. je weet zelf ook wel , dat "rustig" groeien in Aalst niet kan... Daarvoor zijn we teveel wit en zwart. ![]() |
| 27 Aug 2012, 11:26 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Kreften of niet...maar 't is eigenlijk wel een schande als je met je A-elftal verliest van Lede. Niet meer, niet min.
Ik vraag me af of Glouftsis een Thompsonneken gaat doen? _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 27 Aug 2012, 11:48 |
|
| Pagina 56 van 64 |
[ 947 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 54 55 56 57 58 … 64 Volgende |