|
|
| Pagina 57 van 64 |
[ 947 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 55 56 57 58 59 … 64 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Oefenwedstrijden 2012-2013
Gekreft van de forumgebruikers is zéker terecht.
Er wordt niet gezaagd over de scoreresultaten. Maar over het spelbeeld van de laatste weken tegen een reeksgenoot (Antwerp), een 3de-klasser (Union) , twee 4deklassers (Jong lede en Terjoden). Die reeks 'zwak voetbal', is nu toch geen toeval meer. Als Iendracht sterke wedstrijden zou spelen, en verliezen, door ongeluk, of een luckygoal. Dan is gemekker, inderdaad niet op zijn plaats. Hebben we intussen geen 2 maanden 'voorbereidende training en wedstrijden' gehad? Spelers en trainer worden daarvoor toch ook verloond? Vermoed ik... Hoeveel maanden moet dat 'inpassen van een volledig nieuwe ploeg' nog duren?... Jammer genoeg zien wij vandaag, nog steeds geen "sterke wedstrijden" van onzen Iendracht. Ook niet tegen lagere reeksen. (Union, Lede, Terjoden) Het niveau moet gewoon dringend verbeteren! 1) Een aantal spelers zouden dringend hun individuele mogelijkheden mogen opkrikken. 2) En de trainer staat nog in een startfase, wat betreft cohesie van de ploeg. Come on Iendracht ![]() _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 27 Aug 2012, 13:05 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Ja Pattaboem, en dan ben jij de trouwe supporter en ik de zogenaamd neutrale voetbaltoeschouwer zeker hé?
Ik denk gewoon dat veel mensen hier zichzelf weer veel te grote illusies hebben gemaakt en vooral kwaad zijn op zichzelf over de grootspraak die ze in dat kader hier hebben gepost, maar ipv eerlijk te zijn tegenover zichzelf, halen ze liever meteen de hamer boven tov de kern en de trainer... Je mag nu nog zo ontgoocheld zijn over de match op Antwerp hé, met VDN in de goal slik je dat eerste doelpunt niet (zonder afbreuk te doen aan de prestatie van Gert-Jan), dan haal je de rust met 0-0 zonder echt in problemen te zijn gekomen en krijg je zelf in de tweede helft meer ruimte dan dat je nu zelf moest toestaan. Zelf waren we niet bij machte om fouten af te straffen, maar zo'n matchen hebben we vorig jaar ook genoeg gehad. Akkoord, het was niet goed tegen Terjoden, Union en Lede maar vergeet dan ook niet de goeie prestaties zoals tegen Willem II en Fortuna bijvoorbeeld. Nog dit: als je nu had gedacht dat ze gisteren alles uit de kast gingen halen tegen Lede nadat ze donderdagavond gespeeld hadden en ze overmorgen opnieuw de wei in moeten, dan vrees ik toch dat sommige mensen iets te naief zijn. En blessures zijn misschien geen excuus, maar het is toch wel duidelijk dat in het nieuwe elftal Petrovic zich al had gemanifesteerd als een belangrijke pion - als die dan in uw laatste vriendschappelijke match uitvalt voor minstens een maand een week voor de matchen met inzet, dan laat zich dat gevoelen... En dan sta je daar met uw twee maanden voorbereiding en training... |
| 27 Aug 2012, 13:26 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
4-4-2 experiment zegt natuurlijk ook wel al iets.
Akkoord dat je woensdag voor eigen volk aanvallend voor de dag wilt komen. Maar nu alles gaan omgooien gaat voor - onnodige - vraagtekens en paniek zorgen. Zou bovendien uw flanken weer compleet andere rollen geven. Laat die jongens maar doen, die komen er wel met goede ballen. Wel blij dat ze Alex eens als "Verheyden" uitgespeeld hebben. Denk wel dat hij die rol zou kunnen vervullen waardoor ge uw bal achteraan vlotter gaat kwijt geraken. De 10 positie ligt dan wel volledig open. Maar met een Weydisch, Vandewalle, Martin, Hugelier, ... in uw kern mag dat niet direkt een probleem zijn om die in te vullen. Als ge dan toch woensdag wat aanvallender voor de dag wilt komen.... _________________ If you never try, you'll never know |
| 27 Aug 2012, 14:36 |
|
|
Scholier
DT schreef: Ja Pattaboem, en dan ben jij de trouwe supporter en ik de zogenaamd neutrale voetbaltoeschouwer zeker hé? Ik denk gewoon dat veel mensen hier zichzelf weer veel te grote illusies hebben gemaakt en vooral kwaad zijn op zichzelf over de grootspraak die ze in dat kader hier hebben gepost, maar ipv eerlijk te zijn tegenover zichzelf, halen ze liever meteen de hamer boven tov de kern en de trainer... Je mag nu nog zo ontgoocheld zijn over de match op Antwerp hé, met VDN in de goal slik je dat eerste doelpunt niet (zonder afbreuk te doen aan de prestatie van Gert-Jan), dan haal je de rust met 0-0 zonder echt in problemen te zijn gekomen en krijg je zelf in de tweede helft meer ruimte dan dat je nu zelf moest toestaan. Zelf waren we niet bij machte om fouten af te straffen, maar zo'n matchen hebben we vorig jaar ook genoeg gehad. Akkoord, het was niet goed tegen Terjoden, Union en Lede maar vergeet dan ook niet de goeie prestaties zoals tegen Willem II en Fortuna bijvoorbeeld. Nog dit: als je nu had gedacht dat ze gisteren alles uit de kast gingen halen tegen Lede nadat ze donderdagavond gespeeld hadden en ze overmorgen opnieuw de wei in moeten, dan vrees ik toch dat sommige mensen iets te naief zijn. En blessures zijn misschien geen excuus, maar het is toch wel duidelijk dat in het nieuwe elftal Petrovic zich al had gemanifesteerd als een belangrijke pion - als die dan in uw laatste vriendschappelijke match uitvalt voor minstens een maand een week voor de matchen met inzet, dan laat zich dat gevoelen... En dan sta je daar met uw twee maanden voorbereiding en training... |
| 27 Aug 2012, 14:39 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Met dank aan Patrick de Boeck die voor enkele sfeerbeelden zorgde gisteren tijdens de oefenmatch tegen Jong Lede.
http://www.iendracht-archief.be/fotosite/thumbnails.php?album=305 _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 27 Aug 2012, 15:43 |
|
|
toevallige voorbijganger
pattaboem schreef: Gekreft van de forumgebruikers is zéker terecht. Er wordt niet gezaagd over de scoreresultaten. Maar over het spelbeeld van de laatste weken tegen een reeksgenoot (Antwerp), een 3de-klasser (Union) , twee 4deklassers (Jong lede en Terjoden). Die reeks 'zwak voetbal', is nu toch geen toeval meer. Als Iendracht sterke wedstrijden zou spelen, en verliezen, door ongeluk, of een luckygoal. Dan is gemekker, inderdaad niet op zijn plaats. Hebben we intussen geen 2 maanden 'voorbereidende training en wedstrijden' gehad? Spelers en trainer worden daarvoor toch ook verloond? Vermoed ik... Hoeveel maanden moet dat 'inpassen van een volledig nieuwe ploeg' nog duren?... Jammer genoeg zien wij vandaag, nog steeds geen "sterke wedstrijden" van onzen Iendracht. Ook niet tegen lagere reeksen. (Union, Lede, Terjoden) Het niveau moet gewoon dringend verbeteren! 1) Een aantal spelers zouden dringend hun individuele mogelijkheden mogen opkrikken. 2) En de trainer staat nog in een startfase, wat betreft cohesie van de ploeg. Come on Iendracht ![]() vind ik niet terecht in de voorbereiding hebben zeker en vast al laten zien dat we mooi voetbal kunnen brengen oa match tegen lokeren willemII en dereglijke deze matchen bewijzen wel degelijk dat er voetbal inzit maar moet natuurlijk ook toegeven dat een union lede en dergelijke zwak was maar je moet ook niet vergeten dat je met hele nest gebleseerde zit oa petrovic vdn van eyck da ni speelgerechtig geraakt dag dat dit allemaal opgelost geraakt ben ik er vast en zeker van overtuigd dat het voetbal van tegen willem II terug zal boven komen |
| 27 Aug 2012, 16:00 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
zwetwit schreef: De (9)Bilde schreef: salvador schreef: Ik hoop dat ze vooral te maken krijgen met het enthousiaste publiek, en dat het hen boven zichzelf doet uitstijgen eerder dan dat het hen zenuwachtig of onbezonnen maakt... Een jonge ploeg moet in de eerste plaats ruimte krijgen om te groeien! Hier sluit ik me bij aan ![]() het wordt een heel moeilijk seizoen, we zullen tevreden mogen zijn als we volgend seizoen nog in 2de mogen aantreden want daar vrees ik voor, onze trainer speelt altijd hetzelfde systeem maar vergeet dat er geen depoitre meer bij loopt, wij hebben daar de ploeg niet meer voor, stavros is een 16meter spits maar niet om daar alleen geposteerd te worden Er zit wel voetballend talent in deze ploeg, maar als de trainer niet rap een beetje meer inspiratie krijgt, zal het bovenstaande er boenk op zijn. Hij speelt nog steeds op identiek dezelfde manier alsof Depoitre nooit is weggeweest. En gekwetsten? Petrovic is een tegenvaller en kan je moeilijk evenwaardig vervangen, maar al de andere kleinere blessures, zijn het vernoemen niet waard. Andere clubs hebben ongetwijfeld ook gekwetsten ... En hadden we op Antwerp die eerste goal niet binnen gekregen, dan was het wel een andere geweest. Als ge niet probeert van een heel klein beetje mee te voetballen en ge gaat gewoon voor uw goal liggen, krijg je op 90 minuten tijd in 99,9% van de gevallen altijd wel eens een bal die verkeerd valt. Dan kan je met deze ploeg beginnen achtervolgen en weten ze eigenlijk niet meer wat te doen, omdat ze nog geen enkele keer in de voorbereiding voluit vooruit hebben durven/mogen voetballen. En dan krijgt ge amper kansen ... Van Renterghem, kom eens uit uw ivoren toren alstublieft en toon ons een keer waarom niet eender wie van ons daar momenteel op die bank kan gaan zitten, dank U. |
| 27 Aug 2012, 17:21 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
DT schreef: Ik denk gewoon dat veel mensen hier zichzelf weer veel te grote illusies hebben gemaakt en vooral kwaad zijn op zichzelf over de grootspraak die ze in dat kader hier hebben gepost, maar ipv eerlijk te zijn tegenover zichzelf, halen ze liever meteen de hamer boven tov de kern en de trainer... Je mag nu nog zo ontgoocheld zijn over de match op Antwerp hé, met VDN in de goal slik je dat eerste doelpunt niet (zonder afbreuk te doen aan de prestatie van Gert-Jan), dan haal je de rust met 0-0 zonder echt in problemen te zijn gekomen en krijg je zelf in de tweede helft meer ruimte dan dat je nu zelf moest toestaan. Zelf waren we niet bij machte om fouten af te straffen, maar zo'n matchen hebben we vorig jaar ook genoeg gehad. Akkoord, het was niet goed tegen Terjoden, Union en Lede maar vergeet dan ook niet de goeie prestaties zoals tegen Willem II en Fortuna bijvoorbeeld. Nog dit: als je nu had gedacht dat ze gisteren alles uit de kast gingen halen tegen Lede nadat ze donderdagavond gespeeld hadden en ze overmorgen opnieuw de wei in moeten, dan vrees ik toch dat sommige mensen iets te naief zijn. En blessures zijn misschien geen excuus, maar het is toch wel duidelijk dat in het nieuwe elftal Petrovic zich al had gemanifesteerd als een belangrijke pion - als die dan in uw laatste vriendschappelijke match uitvalt voor minstens een maand een week voor de matchen met inzet, dan laat zich dat gevoelen... En dan sta je daar met uw twee maanden voorbereiding en training... -------------------------------------------------------------------------------------------------------- Nogmaals DT: De wens dat Eendracht uitgroeit tot een geduchte middenmoter in 2de klasse ...is absoluut geen grootspraak, en 1 of 2 plaatsjes stijgen in de rangschikking....zonder promotie; is ook geen grootspraak. Laat ons stellen, indien er dit seizoen toch veel pech komt bij zien: is hetzelfde niveau halen als vorig jaar een succes. Het is wel de hartewens van de meeste EA-supporters die ook graag zien dat Eendracht mooi voetbal brengt, en waar we kunnen van genieten. Ook al brengt dit niet altijd, 3 punten op. Blijkbaar ben jij niet dat soort supporter...DT. En inderdaad: (iedereen heeft dat gemerkt..) wat we nu de laatste weken te zien krijgen, is niet wat de EA-supporter verwacht. Als het spelbeeld degelijk en goed was geweest, ...zou ik dat ook objectief zeggen. Tegen Antwerp was een logische en verdiende nederlaag. In het beste geval, hebben wij het Antwerp, tijdelijk, moeilijk gemaakt bij hun spelopbouw. Meer niet. Met de nieuwe kern, en de aankopen die gebeurd zijn.... mogen wij toch enige degelijkheid verwachten. Ook ikzelf geloof in het aanwezige talent bij Iendracht, na wat we gezien hebben tegen Willem II en Fortuna. Maar niet van de laatste weken.. Er schort dus duidelijk wel iets..... Enkele blessures mogen dergelijke, toch opvallende zwakheid, tegenover 3°én 4de klassers niet verklaren. Al onze EA-spelers hebben de pretentie van een hoger niveau te zijn, tov. de tegenstanders. Oefenmatch, bekermatch, ...of niet ! Ik noem het eerder naief, ..om de inzet n.a.v. die wedstrijden globaal te minimaliseren. Ook de tegenstanders (3de en 4de klasse) hebben hun competitie in het vooruitzicht. Als EA niét alles geeft voor zo'n match,.... de tegenstander ook niet...(=zelfde situatie!) "Flauw excuus! hoor" Als Eendrachtsupporter hoop ik alleen maar dat BVR (én spelers) het tij doen keren. _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 28 Aug 2012, 11:53 |
|
|
Nationale Ploeg
pattaboem schreef: Met de nieuwe kern, en de aankopen die gebeurd zijn.... mogen wij toch enige degelijkheid verwachten. Is dat zo? Van een seizoen op een ander moet ge bijna heel uw kern vervangen en acht nieuwe spelers in uw basis-elftal droppen... Ik verwacht een zorgeloos seizoen, maar meer ook niet. Een evenaring van vorig jaar lijkt mij al heel optimistisch. Ik trek nog geen conclusies na 1 wedstrijd in de competitie tegen een kandidaat-promovendus. |
| 28 Aug 2012, 12:24 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 29 Aug 2010, 16:14 Berichten: 592 |
De Jean schreef: pattaboem schreef: Met de nieuwe kern, en de aankopen die gebeurd zijn.... mogen wij toch enige degelijkheid verwachten. Is dat zo? Van een seizoen op een ander moet ge bijna heel uw kern vervangen en acht nieuwe spelers in uw basis-elftal droppen... Ik verwacht een zorgeloos seizoen, maar meer ook niet. Een evenaring van vorig jaar lijkt mij al heel optimistisch. Ik trek nog geen conclusies na 1 wedstrijd in de competitie tegen een kandidaat-promovendus. Toch blijf ik ervan overtuigd dat als je deze kern even lang samenhoudt als de vorige dat je daar de stap mee naar eerste kunt zetten. Vervang binnen 1 à 2 jaar mannen als Kestens, Glouftsis, Di Gregorio, Filipovic door even talentvolle spelers als nu en zet die bij een Weydisch, De Cuyper, Vandewalle etc die dan al wat ouder, meer ervaren en beter zijn. De vorige kern vond ik een slimmere en meer volwassen kern, maar in deze kern zie ik meer pure kwaliteit. |
| 28 Aug 2012, 13:02 |
|
|
Freak
Jules Destrooper schreef: De Jean schreef: pattaboem schreef: Met de nieuwe kern, en de aankopen die gebeurd zijn.... mogen wij toch enige degelijkheid verwachten. Is dat zo? Van een seizoen op een ander moet ge bijna heel uw kern vervangen en acht nieuwe spelers in uw basis-elftal droppen... Ik verwacht een zorgeloos seizoen, maar meer ook niet. Een evenaring van vorig jaar lijkt mij al heel optimistisch. Ik trek nog geen conclusies na 1 wedstrijd in de competitie tegen een kandidaat-promovendus. Toch blijf ik ervan overtuigd dat als je deze kern even lang samenhoudt als de vorige dat je daar de stap mee naar eerste kunt zetten. Vervang binnen 1 à 2 jaar mannen als Kestens, Glouftsis, Di Gregorio, Filipovic door even talentvolle spelers als nu en zet die bij een Weydisch, De Cuyper, Vandewalle etc die dan al wat ouder, meer ervaren en beter zijn. De vorige kern vond ik een slimmere en meer volwassen kern, maar in deze kern zie ik meer pure kwaliteit. hallokes, straffe uitspraak |
| 28 Aug 2012, 13:11 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Jules Destrooper schreef: De Jean schreef: pattaboem schreef: Met de nieuwe kern, en de aankopen die gebeurd zijn.... mogen wij toch enige degelijkheid verwachten. Is dat zo? Van een seizoen op een ander moet ge bijna heel uw kern vervangen en acht nieuwe spelers in uw basis-elftal droppen... Ik verwacht een zorgeloos seizoen, maar meer ook niet. Een evenaring van vorig jaar lijkt mij al heel optimistisch. Ik trek nog geen conclusies na 1 wedstrijd in de competitie tegen een kandidaat-promovendus. Toch blijf ik ervan overtuigd dat als je deze kern even lang samenhoudt als de vorige dat je daar de stap mee naar eerste kunt zetten. Vervang binnen 1 à 2 jaar mannen als Kestens, Glouftsis, Di Gregorio, Filipovic door even talentvolle spelers als nu en zet die bij een Weydisch, De Cuyper, Vandewalle etc die dan al wat ouder, meer ervaren en beter zijn. De vorige kern vond ik een slimmere en meer volwassen kern, maar in deze kern zie ik meer pure kwaliteit. Het is hier een wedstrijd voor de meest straffe uitspraak zeker? We hebben naar ons budget degelijk ingekocht. Een ruime kern met veel posities dubbelbezet. Enkele gasten met heel veel talent, die het potentieel hebben om even goed als Moreels of Depoitre te doen. Maar ik stel voor dat iedereen zoveel mogelijk de druk afhoudt van deze jonge spelerskern. Eindronde ambities zijn echt voor niets nodig en volledig bij de haren gegrepen. Ik ben persoonlijk tevreden dat we een kern hebben die zo goed als uitsluitend uit Belgen bestaat. Bovendien noemen we sinds dit seizoen terug SC Eendracht Aalst en zit de fusieclub van wat verder te ploeteren in derde. Je ziet aan alles dat het bestuur de nadruk wilt leggen op onze geschiedenis en achterban. Laat ze het nu commercieel en organisatorisch goed aanpakken, zodat we seizoen per seizoen kunnen professionaliseren. Laat OH Leuven hét voorbeeld zijn. En laat ons binnen een paar jaar, als we een gezonde tweedeklasser zijn die zowel financieel als structureel er goed voorstaat, misschien eens praten over eerste klasse. Mensen vergeten snel... De fusieperikelen, de resem Brazilianen, trainers zoals Staelens en Bodart, de triestige seizoenen bij de degradatie naar derde en vierde, wereldvoetballers als Stolpa & Frankie Queré, de verschillende keren dat we (weeral) zo goed als failliet waren. Ik ben persoonlijk content dat we deze week twee keer naar de voetbal kunnen gaan zien tegen deftige tegenstanders, aan 't heilig hart, in Aalst, in onze clubkleuren, met een talentvolle ploeg Belgen. Meer moet dat (voorlopig) niet zijn. |
| 28 Aug 2012, 13:40 |
|
|
Jeroen schreef: Jules Destrooper schreef: De Jean schreef: Is dat zo? Van een seizoen op een ander moet ge bijna heel uw kern vervangen en acht nieuwe spelers in uw basis-elftal droppen... Ik verwacht een zorgeloos seizoen, maar meer ook niet. Een evenaring van vorig jaar lijkt mij al heel optimistisch. Ik trek nog geen conclusies na 1 wedstrijd in de competitie tegen een kandidaat-promovendus. Toch blijf ik ervan overtuigd dat als je deze kern even lang samenhoudt als de vorige dat je daar de stap mee naar eerste kunt zetten. Vervang binnen 1 à 2 jaar mannen als Kestens, Glouftsis, Di Gregorio, Filipovic door even talentvolle spelers als nu en zet die bij een Weydisch, De Cuyper, Vandewalle etc die dan al wat ouder, meer ervaren en beter zijn. De vorige kern vond ik een slimmere en meer volwassen kern, maar in deze kern zie ik meer pure kwaliteit. Het is hier een wedstrijd voor de meest straffe uitspraak zeker? We hebben naar ons budget degelijk ingekocht. Een ruime kern met veel posities dubbelbezet. Enkele gasten met heel veel talent, die het potentieel hebben om even goed als Moreels of Depoitre te doen. Ik vind dat sommige spelers hogere ambities mogen koesteren dan Moreels of Depoitre. In Moreels zie ik absoluut niet genoeg kwaliteit voor 1e klasse, bij Depoitre wel, maar hoger dan ploegen als OH Leuven moet die het ook niet gaan zoeken omdat hij in mijn ogen daarvoor technisch te beperkt is. Voor de meeste jongens bij ons begint het nu pas en toch kunnen ze al heel wat brengen en het talent om naar eerste te gaan is bij hen zeker aanwezig. |
| 28 Aug 2012, 14:09 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Jules Destrooper schreef: Jeroen schreef: Jules Destrooper schreef: Toch blijf ik ervan overtuigd dat als je deze kern even lang samenhoudt als de vorige dat je daar de stap mee naar eerste kunt zetten. Vervang binnen 1 à 2 jaar mannen als Kestens, Glouftsis, Di Gregorio, Filipovic door even talentvolle spelers als nu en zet die bij een Weydisch, De Cuyper, Vandewalle etc die dan al wat ouder, meer ervaren en beter zijn. De vorige kern vond ik een slimmere en meer volwassen kern, maar in deze kern zie ik meer pure kwaliteit. Het is hier een wedstrijd voor de meest straffe uitspraak zeker? We hebben naar ons budget degelijk ingekocht. Een ruime kern met veel posities dubbelbezet. Enkele gasten met heel veel talent, die het potentieel hebben om even goed als Moreels of Depoitre te doen. Ik vind dat sommige spelers hogere ambities mogen koesteren dan Moreels of Depoitre. In Moreels zie ik absoluut niet genoeg kwaliteit voor 1e klasse, bij Depoitre wel, maar hoger dan ploegen als OH Leuven moet die het ook niet gaan zoeken omdat hij in mijn ogen daarvoor technisch te beperkt is. Voor de meeste jongens bij ons begint het nu pas en toch kunnen ze al heel wat brengen en het talent om naar eerste te gaan is bij hen zeker aanwezig. Wat hebben ze dan allemaal al bewezen om te zeggen dat ze eerste klasse waard zijn? Als ze ooit voor EA kunnen betekenen wat bovenstaande twee hebben gedaan, zou het al hééél mooi zijn. Maar blijkbaar moet hier meteen over eerste klasse gesproken worden bij jongens die op dit moment nauwelijks iets in tweede hebben bewezen... |
| 28 Aug 2012, 14:19 |
|
|
Jeroen schreef: Jules Destrooper schreef: Jeroen schreef: Het is hier een wedstrijd voor de meest straffe uitspraak zeker? We hebben naar ons budget degelijk ingekocht. Een ruime kern met veel posities dubbelbezet. Enkele gasten met heel veel talent, die het potentieel hebben om even goed als Moreels of Depoitre te doen. Ik vind dat sommige spelers hogere ambities mogen koesteren dan Moreels of Depoitre. In Moreels zie ik absoluut niet genoeg kwaliteit voor 1e klasse, bij Depoitre wel, maar hoger dan ploegen als OH Leuven moet die het ook niet gaan zoeken omdat hij in mijn ogen daarvoor technisch te beperkt is. Voor de meeste jongens bij ons begint het nu pas en toch kunnen ze al heel wat brengen en het talent om naar eerste te gaan is bij hen zeker aanwezig. Wat hebben ze dan allemaal al bewezen om te zeggen dat ze eerste klasse waard zijn? Als ze ooit voor EA kunnen betekenen wat bovenstaande twee hebben gedaan, zou het al hééél mooi zijn. Maar blijkbaar moet hier meteen over eerste klasse gesproken worden bij jongens die op dit moment nauwelijks iets in tweede hebben bewezen... Daarom dat ik ook zei: voor de meesten begint het nu pas, maar wat ze al laten zien hebben, staat mij wel enorm aan. En ik baseer mij niet enkel op basis van de wedstrijden die ze bij Aalst hebben gespeeld, want sommigen zoals een Martin, De Cuyper, Vandewalle, Weydisch, Gunst, Bogaerts en Smet had ik al eerder aan het werk gezien bij hun vorige clubs. |
| 28 Aug 2012, 14:29 |
|
| Pagina 57 van 64 |
[ 947 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 55 56 57 58 59 … 64 Volgende |