|
|
| Pagina 5 van 12 |
[ 172 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 3 4 5 6 7 … 12 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Junior ![]() Lid geworden op: 20 Mei 2008, 16:03 Berichten: 253 Leeftijd: 45 Locatie: Herdersem |
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
Oooow yeah
![]() |
| 29 Aug 2012, 20:22 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bomber schreef: 2-1 2-2 ondertussen _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 29 Aug 2012, 20:49 |
|
|
Junior
3-2 Di Gregorio!
|
| 29 Aug 2012, 21:13 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
Dessel-Antwerp 3-0
Oudenaarde-STVV 2-0 ![]() En Lommel-Eupen 1-0 _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 29 Aug 2012, 21:37 |
|
|
Vaste Waarde
pff- begin het hier van in de walen zwaar op mijn zenuwen te hebben..... nog 5 minuten bijten zeker??
comon iendracht!!! ![]() |
| 29 Aug 2012, 21:42 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
Dessel-Antwerp 4-0 zeg
![]() Edit : 5-0 ![]() _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. Laatst gewijzigd door eintracht frankfurt op 29 Aug 2012, 21:50, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 29 Aug 2012, 21:45 |
|
|
Junior ![]() Lid geworden op: 20 Mei 2008, 16:03 Berichten: 253 Leeftijd: 45 Locatie: Herdersem |
5-0 ondertussen. Wat een blamage.
|
| 29 Aug 2012, 21:47 |
|
|
Vaste Waarde
Antwerp zal gepeisd emmen dat er ploegsken " in de sjakosj" was omda da ze tegen ons gewonnen hadden zekest??
![]() |
| 29 Aug 2012, 21:49 |
|
|
Freak
we begonnen ongelooflijk goed eigenlijk, nadien zakken we toch redelijk weg vond ik.
2 vermijdbare goals, 2x in de zone van Bogaerts en komende van Smet zijn flank. Ik vond die twee niet al te best, maar soit. Martin en Glouftsis vond ik dan weer wel heel goed. Onze griek won bijna al zijn kopduels, scoorde een mooi doelpunt en gaf een gave assist. Hij leek me zich ook goed te amuseren. VDN mag wel zijn pollen kussen want verdiende twee keer rood, 1x voor hands en 1x voor zijn studs in dienen gast zijn been te planten. Over de ref mochten we ook niet mopperen want een aanslag van Pietermaat de eerste helft werd zelfs niet met geel bestraft. ![]() |
| 29 Aug 2012, 22:38 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Bomber schreef: Kben eens benieuwd wat we hier nu weer allemaal gaan lezen ![]() los kampioen man, los kampioen In het kort : zeer goeie wedstrijd van ons. Snedig begonnen en het eerste half uur veel scherper in de duels. Roeselare maakte op dat ogenblik maar een platte indruk. De 1-0 kwam er na een mooie opbouw van de flanken Hugelier naar Martin, die wriemelt zich tussen twee man, en trapt een prachtige voorzet die aan de 2e paal door Decuyper wordt in doel gewerkt. Nog binnen dat eerste half uur werd het ook 2-0. Een knappe voorzet van Smet, perfect binnengeknikt door een gemotiveerd en gedreven spelende Glouftsis. Het laatste kwartier vd 1e helft verloren we van onze scherpte. Door de plotse 2-1 waren we ook wat van slag en werd het nog 2-2 voor rust. Op slag van rust kregen we zelf nog 2 kansen (Martin alleen op doel, en een schot, ook van Martin). De 2e helft begonnen we opnieuw even scherp als de eerste en al na 2' scoorden we. Glouftsis speelde knap binnendoor Di Gregorio vrij, alleen voor doel en 3-2. Nadien kregen we nog een aantal kansen. Hoe dichter bij het einde, hoe meer Roeselare alles of niets begon te spelen. De druk verhoogde en ze kregen enkele kansen. Het was op het laatste wat bibberen, maar het werd uiteindelijk toch een dik verdiende overwinning. Het was een zeer aangename match om te bekijken : een ploeg (er stond echt een ploeg op het veld) die er vol voor ging, veel goals, spanning, en de overwinning. |
| 29 Aug 2012, 22:43 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
drie dure punten die we pakken vandaag, jammer dat we na die vroege 2-0 onszelf toch nog in de problemen brengen. Stavros vond ik goed vandaag, hard werkend en die knappe goal zal hem deugd doen.
Foutje van VDN op het eind kost ons bijna nog twee punten maar kan die jongen moeilijk iets kwalijk nemen met in het achterhoofd het pak punten dat hij in het verleden al voor ons genomen heeft. Ontsnapt in de laatste minuut wel aan rood, fase was al lang afgevlagd en gefloten voor offside maar speler van roeselare ging toch door waarop VDN hem een trap op het bovenlichaam verkoopt. Als de ref wil kon hij daar gerust iets voor getrokken hebben. Voor mij toch de bevestiging vandaag dat we met deze ploeg nooit in de problemen gaan komen dit seizoen. Nu achteraan nog Petrovic recupereren wat zeker nog een surplus zal opleveren zowel in verdedigend als opbouwend opzicht |
| 29 Aug 2012, 22:47 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
|
El Corredor schreef: we begonnen ongelooflijk goed eigenlijk, nadien zakken we toch redelijk weg vond ik. 2 vermijdbare goals, 2x in de zone van Bogaerts en komende van Smet zijn flank. Ik vond die twee niet al te best, maar soit. Martin en Glouftsis vond ik dan weer wel heel goed. Onze griek won bijna al zijn kopduels, scoorde een mooi doelpunt en gaf een gave assist. Hij leek me zich ook goed te amuseren. VDN mag wel zijn pollen kussen want verdiende twee keer rood, 1x voor hands en 1x voor zijn studs in dienen gast zijn been te planten. Over de ref mochten we ook niet mopperen want een aanslag van Pietermaat de eerste helft werd zelfs niet met geel bestraft. ![]() Ik denk niet dat VDN de bal met de hand raakt, hoor. En die studs in die speler zijn been... Als je in duel gaat met de keeper, kan je je daar aan verwachten. Twee keer een juiste beslissing van de ref, vond ik. Glouftsis man van de match. |
| 29 Aug 2012, 22:49 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Gewonnen en het doet deugd! Een heel sterk begin waarin we de eerste 30 minuten Roeselare compleet wegspeelden. Het had toen al meer dan 2-0 kunnen zijn. Dan geven we het uit handen en wordt het 2-2 voor rust.
Na rust terug sterk begin dat meteen wordt bekroond met een doelpunt. Daarna nog wat gebibberd met kansen voor Roeselare, maar uiteindelijk standgehouden. Uitblinkers waren De Cuyper, Martin en Glouftsis. De Cuyper pijlsnel op de flank met betere voorzetten dan vorige week. Martin zowel sterk, slim als snel. Speelde heel goed technisch en gaf de mooie assist voor de 2-0. Glouftsis snoert de criticasters de mond. Met een mooie kopbal de 2-0 maken en met een prachtige doorsteekbal Di Gregorio op weg zetten naar 3-2, ik had het niet durven voorspellen. Hij vierde zen doelpunt ook zeer uitbundig met de fans. Het is duidelijk dat de steun van vak K hem deugd doet. En zijne sirtaki na de match mocht er wezen Aangezien STVV verliest op Oudenaarde komen ze zondag met enige druk spelen. Aan ons om dit uit te buiten. Ik geloof erin! Toffe voetbalavond gehad met een toch wel daverende sfeer in de K. Twas inderdaad kotjen open ![]() |
| 29 Aug 2012, 22:50 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
chunga schreef: drie dure punten die we pakken vandaag, jammer dat we na die vroege 2-0 onszelf toch nog in de problemen brengen. Stavros vond ik goed vandaag, hard werkend en die knappe goal zal hem deugd doen. Foutje van VDN op het eind kost ons bijna nog twee punten maar kan die jongen moeilijk iets kwalijk nemen met in het achterhoofd het pak punten dat hij in het verleden al voor ons genomen heeft. Ontsnapt in de laatste minuut wel aan rood, fase was al lang afgevlagd en gefloten voor offside maar speler van roeselare ging toch door waarop VDN hem een trap op het bovenlichaam verkoopt. Als de ref wil kon hij daar gerust iets voor getrokken hebben. Voor mij toch de bevestiging vandaag dat we met deze ploeg nooit in de problemen gaan komen dit seizoen. Nu achteraan nog Petrovic recupereren wat zeker nog een surplus zal opleveren zowel in verdedigend als opbouwend opzicht Het kan dat ik het niet goed gezien heb, maar volgens mij ging die speler van Roeselare toch harder in op Vandenoortgaete dan omgekeerd. Er was al lang gefloten, dus die moest VDN sowieso niet meer gaan opzoeken. En dan maar wat theatraal gaan liggen. Voor mij had die speler zelf eerder een kaart moeten krijgen dan VDN. |
| 29 Aug 2012, 22:51 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Amai men hert als VDN daar uit zijn kot kwam.
toch wel een sterk eerste kwartier in de 1e helft en de 2e helft... Meer van dat vs. STVV. _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 29 Aug 2012, 22:57 |
|
| Pagina 5 van 12 |
[ 172 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 3 4 5 6 7 … 12 Volgende |