|
|
| Pagina 6 van 12 |
[ 172 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 12 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
Stond links in de K en kon die actie dus goed zien.Speler van Roeselare ging door op die fase maar op bal en zeker niet op VDN, die pipo had volgens mij echt niet gehoord dat de ref die fase al had afgeblazen. VDN zijn been ging hoog en gaf die gast nen serieuzen trap op zijn bovenlijf. Was echt niet nodig want dit had hem rood kunnen kosten.
|
| 29 Aug 2012, 23:00 |
|
|
forumlegende |
Stijn schreef: chunga schreef: drie dure punten die we pakken vandaag, jammer dat we na die vroege 2-0 onszelf toch nog in de problemen brengen. Stavros vond ik goed vandaag, hard werkend en die knappe goal zal hem deugd doen. Foutje van VDN op het eind kost ons bijna nog twee punten maar kan die jongen moeilijk iets kwalijk nemen met in het achterhoofd het pak punten dat hij in het verleden al voor ons genomen heeft. Ontsnapt in de laatste minuut wel aan rood, fase was al lang afgevlagd en gefloten voor offside maar speler van roeselare ging toch door waarop VDN hem een trap op het bovenlichaam verkoopt. Als de ref wil kon hij daar gerust iets voor getrokken hebben. Voor mij toch de bevestiging vandaag dat we met deze ploeg nooit in de problemen gaan komen dit seizoen. Nu achteraan nog Petrovic recupereren wat zeker nog een surplus zal opleveren zowel in verdedigend als opbouwend opzicht Het kan dat ik het niet goed gezien heb, maar volgens mij ging die speler van Roeselare toch harder in op Vandenoortgaete dan omgekeerd. Er was al lang gefloten, dus die moest VDN sowieso niet meer gaan opzoeken. En dan maar wat theatraal gaan liggen. Voor mij had die speler zelf eerder een kaart moeten krijgen dan VDN. Speler wordt afgevlagd voor buitenspel, gaat toch nog door op de keeper (op een onnodige manier) en VDN doet dan zoals ongeveer elke keeper tegenwoordig doet (en moet doen regelmatig om zichzelf te beschermen): hij springt met 1 knie in de lucht richting de bal om hem daarna te klemmen en te zien dat er plots die speler van roeselare ligt te kronkelen van de pijn door zijn eigen domme fout! ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 29 Aug 2012, 23:01 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
In tegenstelling tot el corredor vond ik de arbitrage heel irritant. Floot veel te vaak en dan nog in het voordeel van de west-vlamingen.
Die fase met VDn was idd niet slim om zijn voetje nog uit steken, maar waarom gaat die speler nog door op hem? Fout terecht in voordeel keeper maar dat voetje was niet nodig. En bij die bal uit de Carré is zijn arm wel naast het lichaam en slaat hij niet op de bal. Roeselare speelde 2e helft alles of niets en had nog enkele goede kansen (bij momenten goed combinerend) maar we hielden al bij al goed stand. glouftsis heeft ook mooie dingen gedaan en vierde heel mooi zijn doelpunt! Fijne overwinning en op naar zondag, al kan ik er niet bij zijn. _________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e Laatst gewijzigd door de clerus op 29 Aug 2012, 23:06, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 29 Aug 2012, 23:05 |
|
|
Freak
@Dries: sorry, maar VDN plantte echt wel zijn studs in die gast zijn ribben.
Soit, leuke driepunter! de nul is alvast van de tabellen! |
| 29 Aug 2012, 23:05 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Goeie match van ons al laten we na 25 minuten Roeselare, door onze eigen fout, weer in de match komen.
De tweede helft kunnen we dan vlug orde op zaken zetten en krijgen beide ploegen nog wat (halve) kansen. Dat VDN doorgaat op die center en zijn studs, zogezegd, in de rug van die gast plaatst, vind ik niet meer dan normaal (als een doelman uitkomt moet je dit als veldspeler weten). Er was trouwens al gefloten in ons voordeel en dat is iets wat we in de match niet al te veel gezien hebben (merci referee). _________________ oilsjt, goi alien... |
| 29 Aug 2012, 23:06 |
|
|
Scholier
Ik heb in elk geval ook geen fout van VDN gezien. Volgens mij raakte hij die speler enkel me zijn heup (wat door de reactie van de speler en van sommige mensen hier precies wel wordt tegengesproken.
)De cuyper, martin en glouftsis idd de besten op het plein al speelden de rest ook wel meer dan OK. Enige "pijnpunt" van de match (en van de oefenmatchen die ik gezien heb) vind ik precies dat het offensief minder werkt vanut het middenveld. Vorig jaar had ge van damme en verheyden, waar verheyden dikwijls infiltreerde, nu moet van damme infiltreren. En ja, iets wat ik al langer vind en zeg, zijn aanvallende kwaliteiten zijn niet zijn beste om het zo uit te drukken. |
| 29 Aug 2012, 23:10 |
|
|
Freak
De Cuyper mag wel Smet zijn plaats overpakken als die weg is, maakt wel een lekkere goal in de rug van de verdediging.
|
| 29 Aug 2012, 23:13 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Josken001 schreef: Ik heb in elk geval ook geen fout van VDN gezien. Volgens mij raakte hij die speler enkel me zijn heup (wat door de reactie van de speler en van sommige mensen hier precies wel wordt tegengesproken. )De cuyper, martin en glouftsis idd de besten op het plein al speelden de rest ook wel meer dan OK. Enige "pijnpunt" van de match (en van de oefenmatchen die ik gezien heb) vind ik precies dat het offensief minder werkt vanut het middenveld. Vorig jaar had ge van damme en verheyden, waar verheyden dikwijls infiltreerde, nu moet van damme infiltreren. En ja, iets wat ik al langer vind en zeg, zijn aanvallende kwaliteiten zijn niet zijn beste om het zo uit te drukken. Was echt wel met de voet vol op zijn lijf. Soit, welbestetj zeker veur diene gast ![]() |
| 29 Aug 2012, 23:14 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Josken001 schreef: Ik heb in elk geval ook geen fout van VDN gezien. Volgens mij raakte hij die speler enkel me zijn heup (wat door de reactie van de speler en van sommige mensen hier precies wel wordt tegengesproken. )De cuyper, martin en glouftsis idd de besten op het plein al speelden de rest ook wel meer dan OK. Enige "pijnpunt" van de match (en van de oefenmatchen die ik gezien heb) vind ik precies dat het offensief minder werkt vanut het middenveld. Vorig jaar had ge van damme en verheyden, waar verheyden dikwijls infiltreerde, nu moet van damme infiltreren. En ja, iets wat ik al langer vind en zeg, zijn aanvallende kwaliteiten zijn niet zijn beste om het zo uit te drukken. Ik begrijp je vergelijking met Van Damme-Verheyden en minder infiltratie vanuit het middenveld. Maar je moet ook zien dat zowel Martin en De Cuyper op hun flank veel meer de actie maken en een man voorbijgaan dan Cousin en Gallucci vorig jaar. Terwijl deze vorig jaar infiltreerden moeten we het nu hebben van een voorzet van op de flank waar Glouftsis dan kan binnenkoppen of de andere flankspeler aan de 2de paal, een eventuele afvallende bal zou dan voor Di Gregorio moeten zijn. |
| 29 Aug 2012, 23:14 |
|
|
Vaste Waarde
chunga schreef: Josken001 schreef: Ik heb in elk geval ook geen fout van VDN gezien. Volgens mij raakte hij die speler enkel me zijn heup (wat door de reactie van de speler en van sommige mensen hier precies wel wordt tegengesproken. )De cuyper, martin en glouftsis idd de besten op het plein al speelden de rest ook wel meer dan OK. Enige "pijnpunt" van de match (en van de oefenmatchen die ik gezien heb) vind ik precies dat het offensief minder werkt vanut het middenveld. Vorig jaar had ge van damme en verheyden, waar verheyden dikwijls infiltreerde, nu moet van damme infiltreren. En ja, iets wat ik al langer vind en zeg, zijn aanvallende kwaliteiten zijn niet zijn beste om het zo uit te drukken. Was echt wel met de voet vol op zijn lijf. Soit, welbestetj zeker veur diene gast ![]() is altijd zelfde,als de ref al gefloten heeft voor offside gaan ze nog altijd door en hebben ze niets gehoord en die speler heeft daar niets meer te zoeken bij de keeper en diene die van achter op mike smet zijn hiel schipt was toch ook geel zeker,? |
| 29 Aug 2012, 23:19 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
Klopt! Was een heel venijnige fout.
_________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 29 Aug 2012, 23:22 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
chunga schreef: drie dure punten die we pakken vandaag, jammer dat we na die vroege 2-0 onszelf toch nog in de problemen brengen. Stavros vond ik goed vandaag, hard werkend en die knappe goal zal hem deugd doen. Foutje van VDN op het eind kost ons bijna nog twee punten maar kan die jongen moeilijk iets kwalijk nemen met in het achterhoofd het pak punten dat hij in het verleden al voor ons genomen heeft. Ontsnapt in de laatste minuut wel aan rood, fase was al lang afgevlagd en gefloten voor offside maar speler van roeselare ging toch door waarop VDN hem een trap op het bovenlichaam verkoopt. Als de ref wil kon hij daar gerust iets voor getrokken hebben. Voor mij toch de bevestiging vandaag dat we met deze ploeg nooit in de problemen gaan komen dit seizoen. Nu achteraan nog Petrovic recupereren wat zeker nog een surplus zal opleveren zowel in verdedigend als opbouwend opzicht aah, gaan we niet zakken dan ? ![]() _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 29 Aug 2012, 23:31 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
malder schreef: El Corredor schreef: we begonnen ongelooflijk goed eigenlijk, nadien zakken we toch redelijk weg vond ik. 2 vermijdbare goals, 2x in de zone van Bogaerts en komende van Smet zijn flank. Ik vond die twee niet al te best, maar soit. Martin en Glouftsis vond ik dan weer wel heel goed. Onze griek won bijna al zijn kopduels, scoorde een mooi doelpunt en gaf een gave assist. Hij leek me zich ook goed te amuseren. VDN mag wel zijn pollen kussen want verdiende twee keer rood, 1x voor hands en 1x voor zijn studs in dienen gast zijn been te planten. Over de ref mochten we ook niet mopperen want een aanslag van Pietermaat de eerste helft werd zelfs niet met geel bestraft. ![]() Ik denk niet dat VDN de bal met de hand raakt, hoor. En die studs in die speler zijn been... Als je in duel gaat met de keeper, kan je je daar aan verwachten. Twee keer een juiste beslissing van de ref, vond ik. Glouftsis man van de match. Was zeker en vast hands (kevin gaf het zelf toe na de match ook trouwens), maar die fout, tja hij is baas in zijn strafschopgebied en mag zijn wat het wilt de referee gaat altijd de keeper in bescherming pakken. supermatch van kevin, of hebt ge dat gemist? _________________ www.spionkoplede.com |
| 29 Aug 2012, 23:32 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
ik vond de opkomst giene vetten, maar da zal wel aan het tijdstip gelegen hebben zeker.
![]() _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 29 Aug 2012, 23:33 |
|
|
Freak
vdn is een topkeeper, laat dat heel duidelijk zijn.
|
| 29 Aug 2012, 23:34 |
|
| Pagina 6 van 12 |
[ 172 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 12 Volgende |