Eendracht Aalst - Roeselare - Pagina 7 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 172 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 12
 Eendracht Aalst - Roeselare 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
nog ne keer oefenen tegen dat zondag is :rolandjen:

http://www.youtube.com/watch?v=Ip-XQ1FJ3rE&feature=related

29 Aug 2012, 23:34
Ancien

Leeftijd: 65
Was heel nieuwsgierig naar eerste kennismaking met nieuwe ploeg.
Eerste deel van eerste helft prima: pressie, veel gevaar vanop de flanken, mooie goals.
Dat Glouftsis in eerste thuismatch scoort deed hem zichtbaar deugd. Zou kunnen vertrokken zijn. Soms iets te egoïstisch en geen overzicht, net als Martin soms, maar allebei verder goed gespeeld. Tweede deel van de eerste helft zijn we helemaal ingezakt. Raar toch...
Wel terug gedreven uit de kleedkamer gekomen en dan nog tijdje meeste kansen gehad. Op 't einde houdt VDN ons paar keer recht, maar zijn wandeling buiten de backline was volgens mij wel hands. Wel straf dat Roeselare dat niet afmaakt,er stonden er een stuk of 3-4 van hen. Die situatie op 't einde, die aanvaller ging echt de fout zoeken, denk ik, en ik kon niet zien hoe hard VDN er ingegaan is, maar daarvoor rood geven als spel al stilligt en speler toch nog doorgaat?
In elk geval, vanachter klopt het zeker nog niet maar we hebben toch nogal wat mooie dingen gezien en dit nieuwe team is geen ploeg om de absolute top te spelen, maar ook geen ploeg om onderaan te hangen. Ideaal in deze fase van onze club....
Supporters waren na de rust fantastisch, club naar de overwinning geschreeuwd. Eerste helft net als de spelers iets te snel op onze lauweren gaan rusten, maar zoals gezegd: daarna ruimschoots goedgemaakt!
We zijn vertrokken,en 't zal niet altijd lukken, maar genoeg om een rustig seizoen te hebben, daar ben ik van overtuigd.

29 Aug 2012, 23:35

Leeftijd: 11
Bomber schreef:
Kben eens benieuwd wat we hier nu weer allemaal gaan lezen :D

De yahri heeft je met trots voor ééne keer vervangen met ajoinen :)

29 Aug 2012, 23:35

Leeftijd: 11
ajoin54 schreef:
ik vond de opkomst giene vetten, maar da zal wel aan het tijdstip gelegen hebben zeker. :wadde:

ik vond den opkomst best goed zenne

29 Aug 2012, 23:40
Reserve

Leeftijd: 56
Onderkroiper schreef:

zondag gommen me talloeiren smoiten :)
oefent goi a mor ver fotos te transformeren nor fotokes :p
hihihi ...

29 Aug 2012, 23:49

Michaël schreef:
Onderkroiper schreef:

zondag gommen me talloeiren smoiten :)
oefent goi a mor ver fotos te transformeren nor fotokes :p
hihihi ...

'k zal probeiren !!!

29 Aug 2012, 23:57
Vaste Waarde

Mariner schreef:
Bomber schreef:
Kben eens benieuwd wat we hier nu weer allemaal gaan lezen :D

De yahri heeft je met trots voor ééne keer vervangen met ajoinen :)

Bij deze wil ik 5 euro vragen voor de papa van Yaya die geweldigen dorst geleden heeft!

30 Aug 2012, 0:07
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
malder schreef:
El Corredor schreef:
we begonnen ongelooflijk goed eigenlijk, nadien zakken we toch redelijk weg vond ik.

2 vermijdbare goals, 2x in de zone van Bogaerts en komende van Smet zijn flank. Ik vond die twee niet al te best, maar soit.

Martin en Glouftsis vond ik dan weer wel heel goed. Onze griek won bijna al zijn kopduels, scoorde een mooi doelpunt en gaf een gave assist. Hij leek me zich ook goed te amuseren.

VDN mag wel zijn pollen kussen want verdiende twee keer rood, 1x voor hands en 1x voor zijn studs in dienen gast zijn been te planten.

Over de ref mochten we ook niet mopperen want een aanslag van Pietermaat de eerste helft werd zelfs niet met geel bestraft. :D

Ik denk niet dat VDN de bal met de hand raakt, hoor. En die studs in die speler zijn been... Als je in duel gaat met de keeper, kan je je daar aan verwachten. Twee keer een juiste beslissing van de ref, vond ik.

Glouftsis man van de match.

Waar zat jij ergens? VDN ontsnapt overduidelijk 2x aan rood.. Zuiver hands en die voet die hij in de tegenstander zijn been plant ...

Enfin, het is hem uiteraard vergeven want vorgi seizoen van goudwaarde, maar volgende keer toch zijn verstand gebruiken want nu komen we heel goed weg...

30 Aug 2012, 1:22

Wedstrijdverslag

Na een hoogstaande maar vooral bloedstollende partij heeft Eendracht Aalst zijn eerste thuiswedstrijd verdiend gewonnen van een taai KSV Roeselare. Na een erg spannend slot werd het uiteindelijk 3-2.

Eendracht Aalst begon verschroeiend aan de wedstrijd en greep de bezoekers meteen naar de keel onder impuls van de flankspelers Martin en De Cuyper. Na iets meer dan vijf minuten spelen schilderde Martin de bal loepzuiver op het hoofd van De Cuyper en de vroege voorsprong was meteen een feit (1-0). De thuisploeg had de bezoekers meteen in de tang en meteen na het doelpunt van De Cuyper kon Di Gregorio alleen op doelman Verhulst afgaan maar de scheidrechter floot de knappe actie af wegens vermeend handspel. De aanvalsdrift van Eendracht was niet te stuiten en nog voor het kwartier bediende Smet met een perfecte voorzet Stavros Glouftsis, die met het hoofd de voorsprong knap verdubbelde (2-0). Na het waanzinnige openingskwartier nam Eendracht wat gas terug zodat KSV Roeselare zich in de wedstrijd kon knokken. De bezoekers hadden veel balbezit maar deden daar aanvankelijk heel weinig mee. Eendracht Aalst beperkte zich vooral tot het verdedigen van de voorsprong en het speculeren op de tegenaanval. Op het half uur werd de thuisploeg zelfs een strafschop ontnomen na handspel van Haghedooren in de zestien. Meteen na deze discutabele fase bediende Di Lallo Lutun die met een gelukje de aansluitingstreffer lukte (2-1). KSV Roeselare kreeg vertrouwen en amper een handvol minuten later scoorde De Rechter de gelijkmaker op alweer aangeven van Di Lallo (2-2). Op slag van rust kreeg Eendracht nog een prima kans om te scoren maar de doorgebroken Di Gregorio vond Verhulst op zijn weg.

De tweede helft was een kopij van het begin van de eerste helft. Eendracht Aalst startte in de hoogste versnelling en zette meteen goed druk. Met veel gevoel zette Glouftsis de goed lopende Di Gregorio vrij die beheerst de bal naast doelman Verhulst in doel schoof (3-2). De thuisploeg maakte niet dezelfde fout als in de eerste helft en bleef aanvallen. Pogingen van Martin en Glouftsis misten echter precisie om gevaarlijk te zijn. De laatste twintig minuten kwam KSV Roeselare pas echt opzetten maar doelman Van Der Noortgaete stond alert te keepen. De bezoekers stonden onder stoom en lieten bij wijlen erg goed voetbal zien maar de Aalsterse verdediging stond pal. De laatste minuten van de wedstrijd stonden bol van de spanning, zeker toen Van Der Noortgaete slecht ontzette en Filipovic de meubelen nog redde op de doellijn.

Zo won Eendracht Aalst moeizaam maar verdiend van een erg vinnig en verdienstelijk KSV Roeselare en werd het eerste feestje met de talrijke opgekomen thuispubliek.

Doelpunten: 6' De Cuyper 1-0, 14' Glouftsis 2-0, 32' Lutun 2-1, 39' 2-2 De Rechter, 47' Di gregorio 3-2,

www.eendracht-aalst.be

30 Aug 2012, 2:04

Persconferentie

http://www.youtube.com/watch?v=bmiCuMo7M5g&feature=youtu.be

30 Aug 2012, 3:19
Ancien

Leeftijd: 38
Bericht Eendracht Aalst - Roeselare
Ik vond Pietermaat wel heersen op het middenveld gisteren. Kerel met een potentieel, goeie fysiek, werkkracht en voetballend beter dan Van Damme vind ik. Moet er wel zijn kopken bijhouden met 2 serieuze tackles.

De uitblinkers zijn reeds gezegd en daar sluit ik me bij aan.

Nu de scalp van STVV pakken.

30 Aug 2012, 7:23
Nationale Ploeg

Raar dat ik nergens iets lees over Ken Van Damme. Was voor mij gisteren heel belangrijk voor de ploeg. Héél sterke match, als je't mij vraagt.

Bij de twee-nul krijgen wij ook geen strafschop voor hands van Roeselare. Twee minuten later scoort Roeselare. Als we die krijgen en Glouftsis vlamt hem er in, is de match ook gespeeld he.

30 Aug 2012, 7:39
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 39
Toffe mtach en toffe sfeer gezien! Blijkbaar hebben we dus wel smeerlapkes in de ploeg, er moet echt opgelet worden met tackle 2 benen vooruit en VDN komt toch ook wel goed weg. Dinnen bal dat hij daar meepakt was ook wel zuiver hands. Maar voor de rest keept hij natuurlijk wel weer een supermatch. Uitblinkers voor mij waren Di Gregorio, Glouftsis, De Cuyper en Martin (eigenlijk gans ons aanvallend compartiment). Als we nu nog een mooie organisatie op poten krijgen in de verdediging met automatismen dan ziet het er goed uit. In ieder geval echte showmannen die duidelijk niet alleen de match voor zichzelf maar ook voor het publiek spelen... meer van dat :EA:

Ah is het ook dit jaar Iendrachter van het seizoen met wekelijks punten geven? Eerste speeldag hebben we immers al overgeslegen :p

30 Aug 2012, 7:44
Scholier

Leeftijd: 57
Van Damme speelt inderdaad een dikke match.
Altijd al onderschatte speler gevonden (y) :EA:

30 Aug 2012, 7:51
nieuw in de eerste ploeg

het was een match om van te genieten
met 5 prachtige goals.ons verdediging nog een beetje beter organiseren en laat st truiden maar komen.ik kom ook. haha

30 Aug 2012, 8:17
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 172 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 12