Eendracht Aalst - STVV - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 200 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 14
 Eendracht Aalst - STVV 
Auteur Bericht
forumlegende

Leeftijd: 61
Bericht Re: Eendracht Aalst - STVV
ik heb er maar één woord voor : s-c-h-i-t-t-e-r-e-n-d :EA:

02 Sep 2012, 18:20
Freak

Leeftijd: 45
Alle krediet voor die Gunst moet ik zeggen. In je debuutmatch tegen de titelkandidaat je goed staande houden. (y)

onze eerste helft vond ik niet echt goed, Stavros ook minder aanwezig zoals tegen Roeselare, maar maakt een briljant doelpunt. Die center van Weydisch was anders ook wel mooi op Stavros zijne piemel gelegd moet ik zeggen.

ik begreep de wissel van Martin wel niet goed, op dat moment voor ons de beste man vond ik.

6 op 9, voor mij buiten verwachting, en nu zonder druk naar Westerlo.

De wisselwerking tussen Bogaerts en Filipovic is ook nog niet optimaal, Filipovic zijn lange ballen kwamen amper aan de eerste helft, had met zijn ervaring toch iets meer de voetballende oplossing moeten zoeken.

wat mij vandaag eigenlijk nog het meest stoorde was die stadionspeaker. Tijdens de match met zijn "dank u wel" na een doelpunt. Daar komt mijn haar van recht, na de match met zijn georchestreerd optreden bij het vieren van de overwinning. Er gaat zo een deel spontaniteit van de spelers verloren. Die micro is er voor mij ook teveel aan.

gewoon mateloos irritant!

02 Sep 2012, 18:23
nieuw in de eerste ploeg

Bakkie schreef:
De Stravos maakt een heerlijk doelpunt hij mag van mij elke week in den achterzak van de verdediging zitten :)
Doelpunt van STVV,de bal sprong nog op en zo over VDN,knappe wedstrijd van Gunst!

Voor je me mist.Inderdaad een dikke overwinning en belangrijk doelpunt van Stavros.
Vertrek nu wel naar Woluwe om naar Niels en Lo te gaan kijken.

02 Sep 2012, 18:38
forumlegende

Leeftijd: 43
Dat we het initiatief aan STVV gingen laten, was eigenlijk vooraf te verwachten. Ze deden echter niet veel met hun balbezit voor de rust want ze vonden geen gaatje in onze afweergordel. Zelf kwamen we er ook niet uit en konden we Schollen maar één keer bedreigen.
Na de rust was er bij ons meer drang naar voor. We speelden beter mee en je voelde dat er meer in zat. Glouftsis, die tot dan niet in het stuk voorkwam, kopte ons dan op voorsprong na een mooie voorzet van Weydisch. Dan weet je dat er zeker puntenwinst inzit maar ook dat het pompen of verzuipen gaat worden in da laatste half uur. Ze komen dan vrij snel gelijk na een schot dat net voor Van Den Noortgaete een rare bots maakt. Via een schitterende loopactie van Tjendo De Cuyper komen we dan een tweede keer op voorsprong om het niet meer weg te geven. Onder andere dankzij enkele knappe reddingen van onze keeper en ook wel wa geluk met die pogingen op de lat. Anderzijds hadden we twee keer de mogelijkheid om het definitief af te maken ook.
Onverdiend kan je het dus zeker niet noemen en met 6 op 9 hebben we onze zware start alvast niet gemist. We kunnen dan ook zonder druk beginnen aan onze twee uitwedstrijden: Westerlo en Oostende.

02 Sep 2012, 18:39
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
lolo4ever schreef:
Bakkie schreef:
De Stravos maakt een heerlijk doelpunt hij mag van mij elke week in den achterzak van de verdediging zitten :)
Doelpunt van STVV,de bal sprong nog op en zo over VDN,knappe wedstrijd van Gunst!

Voor je me mist.Inderdaad een dikke overwinning en belangrijk doelpunt van Stavros.
Vertrek nu wel naar Woluwe om naar Niels en Lo te gaan kijken.

Wa kan mij da schelen waar jij naartoe gaat. :hmm:

02 Sep 2012, 18:40
Ancien

Leeftijd: 65
Het is toch nog een leuke middag geworden.
Eerste helft weinig weggegeven maar ook heel weinig gebracht, al kwam er naar het einde van de helft toch iets meer aanvalsdrang. Ik was toch wat ontgoocheld bij de rust, niet over de stand maar wel over de amusementswaarde
Tweede helft was veel beter. Schitterende goal van Glouftsis, misschien niet zo nadrukkelijk in het spel, maar hij weet de goal wel staan. STVV krijgt dan kansen (over de hele match meer dan wij), maar de gelijkmaker valt wel raar, moet ik nog eens zien. En dan krijgen we het moeilijk maar we komen er toch nog een paar keer uit: één goal, en nog een reuze kans in de laatste minuut van blessuretijd. STVV daar nog met dat knap schot op de kruising en een kaar keer ook goed schoten afgeblokt, in extremis...
Fantastisch feestje op de tribune en die jeugdspelers zullen zich deze dag ook nog lang heugen, denk ik...

02 Sep 2012, 19:22
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 34
Ja! We hebben ons nieuw stadion! :D De eerste zin van de nabeschouwing op STVV.com:
Citeer:
Bijna vierduizend fans in het Pieter Cornelisstadion.

02 Sep 2012, 19:26
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
El Corredor schreef:
Alle krediet voor die Gunst moet ik zeggen. In je debuutmatch tegen de titelkandidaat je goed staande houden. (y)

onze eerste helft vond ik niet echt goed, Stavros ook minder aanwezig zoals tegen Roeselare, maar maakt een briljant doelpunt. Die center van Weydisch was anders ook wel mooi op Stavros zijne piemel gelegd moet ik zeggen.

ik begreep de wissel van Martin wel niet goed, op dat moment voor ons de beste man vond ik.

6 op 9, voor mij buiten verwachting, en nu zonder druk naar Westerlo.

De wisselwerking tussen Bogaerts en Filipovic is ook nog niet optimaal, Filipovic zijn lange ballen kwamen amper aan de eerste helft, had met zijn ervaring toch iets meer de voetballende oplossing moeten zoeken.

wat mij vandaag eigenlijk nog het meest stoorde was die stadionspeaker. Tijdens de match met zijn "dank u wel" na een doelpunt. Daar komt mijn haar van recht, na de match met zijn georchestreerd optreden bij het vieren van de overwinning. Er gaat zo een deel spontaniteit van de spelers verloren. Die micro is er voor mij ook teveel aan.

Was na de match juist hetzelfde aan het denken. Heel dat orkestmeestergedoe hoeft niet en is gewoon irritant.

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

02 Sep 2012, 19:27
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
El Corredor schreef:

Volledig akkoord hiermee. Het orchestreren na het fluitsignaal was echt belachelijk, en het was niet de eerste keer. Alsof de sfeer er op spontane wijze niet zou zijn.

Laatst gewijzigd door Stijn op 02 Sep 2012, 19:28, 1 keer totaal gewijzigd.

02 Sep 2012, 19:27
Nationale Ploeg

Leeftijd: 48
El Corredor schreef:

Terecht, zonder afbreuk te doen aan onze speaker maar soms staat hij idd iets teveel in the picture. Zo'n viering na de match moet spontaan gebeuren en niet op commando, en ne micro id handen vd spelers is nergens voor nodig :nieje:

02 Sep 2012, 19:28
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Ik lees hier dat bepaalde personen Glouftsis geen goede wedstrijd vonden spelen :crazy: Die jongen moet de volledige aanval dragen en zelfs nog mee komen verdedigen bij hoekschoppen. Dit allemal in opdracht van onze trainer die begint aan de wedstrijd met een ei in zijn broek. Stavros legt dan leker nog de 1-0 erin en is op dat moment voor mij al de man van de match. Begrijp wel dat onze coach het initiatief aan STVV wou laten maar hij mag vandaag toch in zijn handjes wrijven met een spits als Stavros want anders werkt zo'n plannetje ook niet. Tjendo maakt het dan ook nog schitterend af en VDN(die verdiend ondertussen een standbeeld) houd ons op het einde nog schitterend recht. En ons grote geluk zal onze brede kern zijn dit seizoen, gelijk wie je vervangt je brengt steeds een surplus in. Daarmee bedoel ik minstens gelijkwaardige maar frisse speler op dat moment. 6 op 9 daar wou ik voor tekenen na 5 wedstrijden :D

02 Sep 2012, 19:29
Nationale Ploeg

Leeftijd: 48
chunga schreef:
Ik lees hier dat bepaalde personen Glouftsis geen goede wedstrijd vonden spelen :crazy: Die jongen moet de volledige aanval dragen en zelfs nog mee komen verdedigen bij hoekschoppen. Dit allemal in opdracht van onze trainer die begint aan de wedstrijd met een ei in zijn broek. Stavros legt dan leker nog de 1-0 erin en is op dat moment voor mij al de man van de match. Begrijp wel dat onze coach het initiatief aan STVV wou laten maar hij mag vandaag toch in zijn handjes wrijven met een spits als Stavros want anders werkt zo'n plannetje ook niet. Tjendo maakt het dan ook nog schitterend af en VDN(die verdiend ondertussen een standbeeld) houd ons op het einde nog schitterend recht. En ons grote geluk zal onze brede kern zijn dit seizoen, gelijk wie je vervangt je brengt steeds een surplus in. Daarmee bedoel ik minstens gelijkwaardige maar frisse speler op dat moment. 6 op 9 daar wou ik voor tekenen na 5 wedstrijden :D

da zou dan 6 op 15 geweest zij e :D

02 Sep 2012, 19:32
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
69 schreef:
chunga schreef:

da zou dan 6 op 15 geweest zij e :D
Ok, ge wetj wel wa'k wil zeggen hé :D

02 Sep 2012, 19:35
Vaste Waarde

Leeftijd: 35
fantastische match, de eerste helft waren we verdedigend subliem, Reza zat in de achterzak van onze verdedigers ;)
Tweede helft waren we gewoon beter dan STVV, verdiende overwinning, zowel op uitgespeelde kansen als het spelbeeld in de tweede periode. Hier zit muziek in! :EA:

02 Sep 2012, 19:48
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Stijn schreef:
El Corredor schreef:

Volledig akkoord hiermee. Het orchestreren na het fluitsignaal was echt belachelijk, en het was niet de eerste keer. Alsof de sfeer er op spontane wijze niet zou zijn.

De speaker heeft inderdaad de slechte gewoonte om op de mooiere momenten vooral zelf in de spotlights te willen staan. Het zou misschien niet slecht zijn dat hij daar toch eens op aangesproken wordt.

Voor de rest zijn dit de matchen waar we het voor doen hé. Ronduit sublieme sfeer en ik denk dat onze vele nieuwe spelers er alleszins al geen spijt van zullen hebben dat ze voor den Eendracht gekozen hebben. 6 op 9, niet slecht voor een ploeg die amper een week geleden door sommige mensen al afgeschreven werd (allé, vooral door pattaboem die zijn ware aard laat zien door niets meer te posten sinds we beginnen winnen zijn).

02 Sep 2012, 19:54
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 200 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 14