Eendracht Aalst - STVV - Pagina 8 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 200 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10 14
 Eendracht Aalst - STVV 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Leeftijd: 71
Bericht Re: Eendracht Aalst - STVV
ik stel voor dat jullie betrokkenen de persoonlijke vetes uitvechten via PB of tussen pot en pint en niet op ons forum aub, zo verzieken jullie alleen maar de goede sfeer die er nu heerst :EA:

03 Sep 2012, 8:59
Vaste Waarde

Leeftijd: 71
lolo4ever schreef:
Bakkie schreef:
De Stravos maakt een heerlijk doelpunt hij mag van mij elke week in den achterzak van de verdediging zitten :)
Doelpunt van STVV,de bal sprong nog op en zo over VDN,knappe wedstrijd van Gunst!

Voor je me mist.Inderdaad een dikke overwinning en belangrijk doelpunt van Stavros.
Vertrek nu wel naar Woluwe om naar Niels en Lo te gaan kijken.

hoe was hun prestatie? , weeral verloren en staan op de voorlaatste plaats met een schamel puntje

03 Sep 2012, 9:14
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
ajoin54 schreef:
lolo4ever schreef:
Bakkie schreef:
De Stravos maakt een heerlijk doelpunt hij mag van mij elke week in den achterzak van de verdediging zitten :)
Doelpunt van STVV,de bal sprong nog op en zo over VDN,knappe wedstrijd van Gunst!

Voor je me mist.Inderdaad een dikke overwinning en belangrijk doelpunt van Stavros.

hoe was hun prestatie? , weeral verloren en staan op de voorlaatste plaats met een schamel puntje

Inderdaad, hadden nochtans met St.Niklaas en Woluwe -op papier- 2 relatief gemakkelijkere matchen.

03 Sep 2012, 9:27
Freak

Leeftijd: 45
zotvawies schreef:
ajoin54 schreef:
lolo4ever schreef:

Inderdaad, hadden nochtans met St.Niklaas en Woluwe -op papier- 2 relatief gemakkelijkere matchen.

wat is gemakkelijk in deze reeks? Oudenaarde pakt 4 op 6 tegen STVV en Westerlo. Wij verrassen gisteren ook.

als je ziet wat er bij Woluwe rondloopt, (de Oliviera, Dessaer, Hercor, Amoah), toch ook geen rotte ploeg :hmm:

het gaat een raar jaar worden denk ik waar iedereen van iedereen gaat winnen.

03 Sep 2012, 9:32
Ancien

Still standing ! schreef:
centraal achterin is en blijft een beetje floukes. er waren er wat te veel van stvv die ongeveer van op de middenstip hebben kunnen koppen/shotten. vooral quoi luchtmacht komen we daar wat te kort (vergeleken met de top in 2de). Bogaerts vind ik niet dé versterking. moest je die kunnen schwitchen met Dessaer... maar: misschien moet die jongen gewoon nog wat groeien.

Op basis van de match gisteren, vind ik dit toch wel een vreemde uitspraak want het duo Bogaerts-Filipovic was ijzersterk. Reza niet gezien, Andrade ook niet, Schouterden en Dufer evenmin... De enige die ons pijn deed was Dequevy en dat was omdat ook grotendeels te wijten aan het feit dat de tank van Gunst het laatste kwartier helemaal leeg was. Voor de rest vond ik het gisteren een schitterende prestatie van onze hele achterlijn (ook Mike was verdedigend super op rechtsback) + doelman. Geven in de eerste helft geen kans weg (de Guido zag iets anders maar soit, een verliezende trainer heeft dat wel vaker voor) en natuurlijk komen we iets meer onder druk te staan in de tweede helft, maar toch niet dat we zwaar uit verband worden gespeeld. Integendeel, de beste kansen waren eigenlijk nog voor ons - poging Di Gregorio, poging van Tjendo na zijn doelpunt, deviatie van Vandewalle na een schitterende opgezette aanval, kans voor Ken... Het gevaar van STVV was vooral op afstandschoten en die corner op het laatst... Voor de rest denk ik 1 doelkans na die flankvoorzet waarop Schouterden hopelaas verkeerd kopt... Guido mag zagen zoveel hij wil - als je met dat percentage balbezit alleen maar achteruit speelt en geen kans afdwingt, dan moet je zwijgen ipv mekkeren... Dat zal hij wel merken als hij de wedstrijd herbekijkt.

03 Sep 2012, 11:17
Ancien

josken1 schreef:
ajaxboy schreef:
http://www.tvoost.be/nl/sport/rubrieken/sportarchief-tvoost/meest-recente/aalst-sint-truiden-2012-09-02/

Gelukkg is Schollen attent :fuck: :fuck: :fuck:

Dat niet alleen - als je ziet dat ongeveer alles wat STVV op 90 min maar heeft uitgericht in de samenvatting zit (zelfs die diepe bal die VDN gewoon kan oprapen) en alle kansen van Aalst in de tweede helft niet worden getoond, dan vraag ik me af waarom ze absoluut verslag willen uitbrengen.

Ook die uitleg over de uittrap van VDN die het doelpunt van Tjendo inleidde, is in principe een journalist onwaardig. Not our fault dat hun sportverantwoordelijke de teloorgang van Dender nog steeds niet te boven is gekomen...

03 Sep 2012, 11:29
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 34
Sinds wanneer maken ze eigenlijk terug samenvattingen van ons ? Der is toch nen tijd geweest dat ze dat niet meer deden ? Of waren we toen "te min" om te vernoemen ?

03 Sep 2012, 11:30
Nationale Ploeg

DT schreef:
josken1 schreef:
ajaxboy schreef:
http://www.tvoost.be/nl/sport/rubrieken/sportarchief-tvoost/meest-recente/aalst-sint-truiden-2012-09-02/

Gelukkg is Schollen attent :fuck: :fuck: :fuck:

Dat niet alleen - als je ziet dat ongeveer alles wat STVV op 90 min maar heeft uitgericht in de samenvatting zit (zelfs die diepe bal die VDN gewoon kan oprapen) en alle kansen van Aalst in de tweede helft niet worden getoond, dan vraag ik me af waarom ze absoluut verslag willen uitbrengen.

Ook die uitleg over de uittrap van VDN die het doelpunt van Tjendo inleidde, is in principe een journalist onwaardig. Not our fault dat hun sportverantwoordelijke de teloorgang van Dender nog steeds niet te boven is gekomen...

Die uittrap van VDN is volgens hen een 'gelukje', en het tegendoelpunt van STVV is dan een fout van VDN, want hij 'verkijkt zich' en is later bij een wereldsave 'dan toch wakker' ofzoiets.

Dikke zever.

03 Sep 2012, 11:32
Vaste Waarde

DT schreef:
Ook die uitleg over de uittrap van VDN die het doelpunt van Tjendo inleidde, is in principe een journalist onwaardig.

Sinds wanneer werken er journalisten bij TV Oost? :oops: ;)

03 Sep 2012, 12:49
forumlegende

Mariner schreef:
chunga schreef:
Ik lees hier dat bepaalde personen Glouftsis geen goede wedstrijd vonden spelen :crazy: Die jongen moet de volledige aanval dragen en zelfs nog mee komen verdedigen bij hoekschoppen. Dit allemal in opdracht van onze trainer die begint aan de wedstrijd met een ei in zijn broek. Stavros legt dan leker nog de 1-0 erin en is op dat moment voor mij al de man van de match. Begrijp wel dat onze coach het initiatief aan STVV wou laten maar hij mag vandaag toch in zijn handjes wrijven met een spits als Stavros want anders werkt zo'n plannetje ook niet. Tjendo maakt het dan ook nog schitterend af en VDN(die verdiend ondertussen een standbeeld) houd ons op het einde nog schitterend recht. En ons grote geluk zal onze brede kern zijn dit seizoen, gelijk wie je vervangt je brengt steeds een surplus in. Daarmee bedoel ik minstens gelijkwaardige maar frisse speler op dat moment. 6 op 9 daar wou ik voor tekenen na 5 wedstrijden :D

ja, hij stond soms te slapen, maar ne spits staat er om die eene kans af te maken en te scoren. En wat doet de Stavros, scoren aja.

Laurent zou een gesel geweest zijn voor de verdediging van STVV, ongetwijfeld. Maar hij maakt nooit de goals zoals Stavros die maakt...Onze Griek heeft echt niet veel nodig om te scoren en laat dat nu juist het type spits zijn die je nodig hebt om een zorgeloos seizoen te draaien.

03 Sep 2012, 12:50
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 11
anathema76 schreef:
DT schreef:
Ook die uitleg over de uittrap van VDN die het doelpunt van Tjendo inleidde, is in principe een journalist onwaardig.

Sinds wanneer werken er journalisten bij TV Oost? :oops: ;)

(y)

03 Sep 2012, 13:01

davy1919 schreef:
Mariner schreef:
El Corredor schreef:
Alle krediet voor die Gunst moet ik zeggen. In je debuutmatch tegen de titelkandidaat je goed staande houden. (y)

onze eerste helft vond ik niet echt goed, Stavros ook minder aanwezig zoals tegen Roeselare, maar maakt een briljant doelpunt. Die center van Weydisch was anders ook wel mooi op Stavros zijne piemel gelegd moet ik zeggen.

ik begreep de wissel van Martin wel niet goed, op dat moment voor ons de beste man vond ik.

6 op 9, voor mij buiten verwachting, en nu zonder druk naar Westerlo.

De wisselwerking tussen Bogaerts en Filipovic is ook nog niet optimaal, Filipovic zijn lange ballen kwamen amper aan de eerste helft, had met zijn ervaring toch iets meer de voetballende oplossing moeten zoeken.

wat mij vandaag eigenlijk nog het meest stoorde was die stadionspeaker. Tijdens de match met zijn "dank u wel" na een doelpunt. Daar komt mijn haar van recht, na de match met zijn georchestreerd optreden bij het vieren van de overwinning. Er gaat zo een deel spontaniteit van de spelers verloren. Die micro is er voor mij ook teveel aan.

gewoon mateloos irritant!

Respect voor Chris, maar tees was ter oever ja, zeker astem sssst nor de spionkop goat doen

bwa, ik had daar zeker geen probleem mee, hij mag da van mij nog doen.

Mij gaat het om die ssssssssst naar de spionkop, of het nu Chris was of Van Damme doet erniet toe, het pakt de spontaniteit weg en da stoorde mij. Elk zijn mening zeker hé? :wadde:

03 Sep 2012, 13:51
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 39
WLM: [email protected]
Mariner schreef:
davy1919 schreef:
Mariner schreef:

Respect voor Chris, maar tees was ter oever ja, zeker astem sssst nor de spionkop goat doen

bwa, ik had daar zeker geen probleem mee, hij mag da van mij nog doen.

Mij gaat het om die ssssssssst naar de spionkop, of het nu Chris was of Van Damme doet erniet toe, het pakt de spontaniteit weg en da stoorde mij. Elk zijn mening zeker hé? :wadde:

Altijd als Chris erbij komt is de spontaniteit weg, ik vind dat vieren met de speler ook de max, maar laat het dan enkel spelers & publiek zijn hé.
Ik ben ook zo niet te vinden voor dat voorbereid circus na de match, het haalt enorm veel van het gevoel weg van de viering. Ge krijgt zo'n Racing Genk gevoel... daar is het ook altijd vuurwerk na de match, of ze nu winnen of niet. Komt toch altijd beter over dat de spelers het voortouw nemen. zij hebben het uiteindelijk toch maar gedaan op het plein.

03 Sep 2012, 13:58

Blijkbaar waren er enkele aan het wachten op een kans om Chris genadeloos neer te sabelen, wat mijn inziens niet de bedoeling van het oorspronkelijk debat kan zijn.

03 Sep 2012, 14:05
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
Mariner schreef:
Blijkbaar waren er enkele aan het wachten op een kans om Chris genadeloos neer te sabelen, wat mijn inziens niet de bedoeling van het oorspronkelijk debat kan zijn.

(y)

03 Sep 2012, 14:06
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 200 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10 14