Eendracht Aalst - STVV - Pagina 9 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 200 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 14
 Eendracht Aalst - STVV 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 39
WLM: [email protected]
Bericht Re: Eendracht Aalst - STVV
Mariner schreef:
Blijkbaar waren er enkele aan het wachten op een kans om Chris genadeloos neer te sabelen, wat mijn inziens niet de bedoeling van het oorspronkelijk debat kan zijn.

Goh, ik denk dat het vooral is dat het iets is waar ge moet voor zijn. Ik heb niets tegen de Chris, maar wel tegen het aanwakkeren van de sfeer door de stadion omroeper. op den okapi begint de speaker ook altijd met het liedje voor te zingen (ok ja, daar is het natuurlijk wel veel extremer als hier) en ik krijg daar ook de kriebels af hoor.

03 Sep 2012, 14:08
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Gaskonijn schreef:
Mariner schreef:
davy1919 schreef:
bwa, ik had daar zeker geen probleem mee, hij mag da van mij nog doen.

Mij gaat het om die ssssssssst naar de spionkop, of het nu Chris was of Van Damme doet erniet toe, het pakt de spontaniteit weg en da stoorde mij. Elk zijn mening zeker hé? :wadde:

Altijd als Chris erbij komt is de spontaniteit weg, ik vind dat vieren met de speler ook de max, maar laat het dan enkel spelers & publiek zijn hé.
Ik ben ook zo niet te vinden voor dat voorbereid circus na de match, het haalt enorm veel van het gevoel weg van de viering. Ge krijgt zo'n Racing Genk gevoel... daar is het ook altijd vuurwerk na de match, of ze nu winnen of niet. Komt toch altijd beter over dat de spelers het voortouw nemen. zij hebben het uiteindelijk toch maar gedaan op het plein.

Daar gaat het hem bij mij om. Het voorgekauwde van heel het gedoe (de sssssst, het teken naar de cabine dat het Grieks liedje nog niet mocht gespeeld worden, de volgorde waarin elke liedje moest gezongen worden,...). Voor mij zat er dan iemand die belde naar de speaker dat de spelers lang genoeg voor de K hebben gestaan en dat ze nu naar de jeugd moesten worden gebracht. Het lijkt allemaal wel een verplichting met een heel draaiboek wat er met de spelers moet gebeuren bij een overwinning.

Ik geef enkel maar mijn kijk op de zaken eh Chris, ik zeg niet dat het voor iedereen dan maar zo moet zijn...

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

Laatst gewijzigd door Titus op 03 Sep 2012, 16:44, 1 keer totaal gewijzigd.

03 Sep 2012, 14:13
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
Mariner schreef:
Blijkbaar waren er enkele aan het wachten op een kans om Chris genadeloos neer te sabelen, wat mijn inziens niet de bedoeling van het oorspronkelijk debat kan zijn.

Neersabelen dat is toch direct wel een heel groot woord hoor. Er werden enkele kritische noten geplaatst en enkele mensen waren van dezelfde mening. Om echt te spreken van neersabelen, dat vind ik toch neig overdreven.

03 Sep 2012, 14:15
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 11
Stijn schreef:
Mariner schreef:

Neersabelen dat is toch direct wel een heel groot woord hoor. Er werden enkele kritische noten geplaatst en enkele mensen waren van dezelfde mening. Om echt te spreken van neersabelen, dat vind ik toch neig overdreven.

Ik heb het dan ook niet over wat jij hier hebt gepost ;)

03 Sep 2012, 14:41
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
El Corredor schreef:
zotvawies schreef:
ajoin54 schreef:

hoe was hun prestatie? , weeral verloren en staan op de voorlaatste plaats met een schamel puntje

Inderdaad, hadden nochtans met St.Niklaas en Woluwe -op papier- 2 relatief gemakkelijkere matchen.

wat is gemakkelijk in deze reeks? Oudenaarde pakt 4 op 6 tegen STVV en Westerlo. Wij verrassen gisteren ook.

als je ziet wat er bij Woluwe rondloopt, (de Oliviera, Dessaer, Hercor, Amoah), toch ook geen rotte ploeg :hmm:

het gaat een raar jaar worden denk ik waar iedereen van iedereen gaat winnen.

Heb je inderdaad een punt in, zeker omdat al na 2 speeldagen er geen clubs meer waren met het maximum van de punten, noch clubs waren zonder punten. Daarom ook dat ik schreef "op papier".

03 Sep 2012, 16:23
Nationale Ploeg

Mariner schreef:
Stijn schreef:
Mariner schreef:

Ik heb het dan ook niet over wat jij hier hebt gepost ;)

ik vind zijn reactie over "mijn" ploeg die wint, toch ook een beetje aan de platte kant, Mariner. Er staan en zitten (dikkenekken, dikkenekken!) elke week veel mensen in de tribune, die net zo veel voor Eendracht Aalst nodig hebben. Hij loopt blijkbaar graag in de kijker, want we moeten hem dat moment gunnen. Mja ... als je dat graag doet, dan moet je wel tegen een zuchtje tegenwind kunnen he.

Ik vond het gisteren best wel leuk. Maar het begint een beetje op het randje te balanceren. Het randje tussen een spontaan feestje na een geweldige match of een verplicht nummer. Na de eerste thuisoverwinning ok, na een zege tegen de gedoodverfde titelkandidaat ook, maar laat ons hopen dat het niet elke week cinema is he. Dan zijn we inderdaad de Racing Genk-tour op.....

03 Sep 2012, 16:24
Nationale Ploeg

DT schreef:
Still standing ! schreef:
centraal achterin is en blijft een beetje floukes. er waren er wat te veel van stvv die ongeveer van op de middenstip hebben kunnen koppen/shotten. vooral quoi luchtmacht komen we daar wat te kort (vergeleken met de top in 2de). Bogaerts vind ik niet dé versterking. moest je die kunnen schwitchen met Dessaer... maar: misschien moet die jongen gewoon nog wat groeien.

Op basis van de match gisteren, vind ik dit toch wel een vreemde uitspraak want het duo Bogaerts-Filipovic was ijzersterk. Reza niet gezien, Andrade ook niet, Schouterden en Dufer evenmin...

ik heb niet gezegd dat we geen goede verdediging of geen goeie verdedigers hebben he, en Stvv is een sterke ploeg. tis net tegen zo'n ploegen dat je eventuele minder sterke punten kan blootleggen en in mijn zienswijze is dat een beetje gebeurd: kopbalsterkte centraal achteraan, en dat de Flippo ne klasbak is, daar moet je mij niet van overtuigen. denk trouwens dat dat ook wel (ofmisschien vooral) tegen Antwerp bovenkwam. elk zijn mening voor de rest he.

verheugend dat er 'fightersmentaliteit' in zit, ook na de gelijkmaker. vreesde even voor een er-op-en-er-over voor Stvv. en we hebben met Kuiperke (opnieuw) een speler (of wie weet misschien spelerS) die vanuit het niets kunnen scoren (zoals de Wouter Moreels dat voorheen al eens kon doen). want laten we eerlijk zijn, waar die centrale verdedigers van Stvv op die 1-2 faze met hun gedachten waren...

03 Sep 2012, 17:13
Nationale Ploeg

El Corredor schreef:
zotvawies schreef:
ajoin54 schreef:

hoe was hun prestatie? , weeral verloren en staan op de voorlaatste plaats met een schamel puntje

Inderdaad, hadden nochtans met St.Niklaas en Woluwe -op papier- 2 relatief gemakkelijkere matchen.

wat is gemakkelijk in deze reeks? Oudenaarde pakt 4 op 6 tegen STVV en Westerlo. Wij verrassen gisteren ook.

als je ziet wat er bij Woluwe rondloopt, (de Oliviera, Dessaer, Hercor, Amoah), toch ook geen rotte ploeg :hmm:

het gaat een raar jaar worden denk ik waar iedereen van iedereen gaat winnen.

ik denk dat ook Sint-Niklaas een hele stevige ploeg heeft !

03 Sep 2012, 17:32
Duivelke

Ik denk dat de speaker met heel veel enthousiasme zijn job doet, maar met momenten is het toch wel wat overdreven. Zondag viel het nog mee, maar het mag zeker niet allemaal te orchestreert zijn (bv. "nu gaan we het "ajoinenlied" nog eens voor de jeugdspelers zingen" ...).

Een speaker moet zich naar mijn mening beperken tot het strikt noodzakelijke: aankondigingen doen m.b.t. veiligheidsregels of ticketverkoop volgende match, een doelpuntenmaker zijn naam afroepen, diegene die de aftrap doet presenteren, maar daar stopt het.

Bij onze speaker heb ik dikwijls het gevoel dat hij eerder te veel dan te weinig wilt zeggen, terwijl het eerder omgekeerd moet zijn. Vorig seizoen had ik zo een paar keer dat gevoel bij een minuut stilte. Er was dikwijls al een minuut verlopen eer de aankondiging was gebeurd..

Maar belangrijk is toch wel dat hij de kritiek / meningen van anderen goed oppakt. Voor iedereen ga je nooit goed kunnen doen, maar je kan toch wel luisteren naar de opmerkingen van de mensen. Het is niet nodig om direct in je gat gebeten te zijn van zodra iemand wat commentaar geeft...

03 Sep 2012, 18:08
Ancien

Leeftijd: 46
Still standing ! schreef:

ik heb niet gezegd dat we geen goede verdediging of geen goeie verdedigers hebben he, en Stvv is een sterke ploeg. tis net tegen zo'n ploegen dat je eventuele minder sterke punten kan blootleggen en in mijn zienswijze is dat een beetje gebeurd: kopbalsterkte centraal achteraan, en dat de Flippo ne klasbak is, daar moet je mij niet van overtuigen. denk trouwens dat dat ook wel (ofmisschien vooral) tegen Antwerp bovenkwam. elk zijn mening voor de rest he.

Ja maar dat is net wat ik wilde zeggen - als uw reactie kwam na Roeselare had ik het begrepen want dan was het verdedigend niet goed, maar gisteren heb ik onze achterlijn geen fouten weten maken en heb ik ook nooit het gevoel gehad van amai nu hebben we chance. Tenzij jij het hebt op die twee kopbalmogelijkheden van Ngawa op een stilstaande fase (die gedekt was door Glouftsis en niet door een van onze centrale verdedigers dacht ik), zag ik echt geen gemis aan kopbalsterkte bij onze achterlijn... STVV heeft trouwens geen mannen die daarop kunnen scoren buiten die Ngawa want noch Reza noch Andrade noch Dufer moeten het van hun kopspel hebben...

En wat de goals van ons betreft, denk ik dat het naast een fout van de verdediging vooral de kwaliteit van onze mannen was die het em deed. Voor een goal zoals die van Stavros gisteren, moeten we al teruggaan naar de allersterkste Demba op het veld van Zulte-Waregem toen we daar de zege gingen pikken met 1-2 in de laatste minuut. En zoals Tjendo het afmaakt bij de 2-1, zo hebben we er hier nog niet veel zien rondlopen... Excuus van STVV kan wel zijn dat Ngawa in principe een rechtsback is en geen centrale verdediger en ja, als je met een Nederlandse centrale verdediger wil spelen, moet je op de blaren kunnen zitten hé...

03 Sep 2012, 18:14
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Twee schitterende thuiswedstrijden hebben we achter de rug, waarbij het de laatste 10 minuten telkens ontzettend nagelbijten was. En we hebben het geluk ook aan onze zijde gehad, want zowel tegen Roeselare als STVV zijn we in de laatste minuut heel goed weggekomen.

Maar fantastisch toch als je ziet wat voor een ploeg er op het veld staat, en dat met redelijk wat jonge Belgische voetballers zonder veel ervaring. Ook een Glouftsis heeft me aangenaam verrast, zijn twee kopbaldoelpunten zijn echt wel klasse!

Enig minpuntje vond ik de opkomst, die m.i. zeker niet om naar huis te schrijven was. Ik hoop dat ze de komende jaren het niet in hun hoofd halen om de toegangsprijzen nog op te slaan, want volgens mij weerhoudt dit redelijk wat mensen toch om wekelijks te komen kijken. 20 euro voor een zitje tijdens een tweedeklasse match is immers véél geld!

Als club zou ik (naar het Duitse voorbeeld) dan eerder investeren om het "randgebeuren" zo aangenaam mogelijk te maken voor de supporter. Nu is dit toch wel heel pover, het restaurant is leuk voor de sponsors, maar voor de gewone supporter is er geen alternatief. En die gaat dan ofwel naar huis, ofwel op café.

03 Sep 2012, 18:15
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Jeroen schreef:
Twee schitterende thuiswedstrijden hebben we achter de rug, waarbij het de laatste 10 minuten telkens ontzettend nagelbijten was. En we hebben het geluk ook aan onze zijde gehad, want zowel tegen Roeselare als STVV zijn we in de laatste minuut heel goed weggekomen.

Maar fantastisch toch als je ziet wat voor een ploeg er op het veld staat, en dat met redelijk wat jonge Belgische voetballers zonder veel ervaring. Ook een Glouftsis heeft me aangenaam verrast, zijn twee kopbaldoelpunten zijn echt wel klasse!

Enig minpuntje vond ik de opkomst, die m.i. zeker niet om naar huis te schrijven was. Ik hoop dat ze de komende jaren het niet in hun hoofd halen om de toegangsprijzen nog op te slaan, want volgens mij weerhoudt dit redelijk wat mensen toch om wekelijks te komen kijken. 20 euro voor een zitje tijdens een tweedeklasse match is immers véél geld!

Als club zou ik (naar het Duitse voorbeeld) dan eerder investeren om het "randgebeuren" zo aangenaam mogelijk te maken voor de supporter. Nu is dit toch wel heel pover, het restaurant is leuk voor de sponsors, maar voor de gewone supporter is er geen alternatief. En die gaat dan ofwel naar huis, ofwel op café.
Misschien speelt die rechtstreekse uitzending v/d match door Belgacom toch een klein beetje mee.
Zal niet de grote massa zijn die ge hierdoor misloopt maar al is het maar 100 man minder dat geeft toch direct een verschil op de staantribune.

03 Sep 2012, 18:21

Stadionspeaker schreef:
Bedankt Mariner (k dacht dat Ken Van Damme ook ssstt deed naar spionkop), Titus, Stijn, Bartos en "king of t forum" El Corredor (echte vrienden gaan wij NOOIT worden, wat een geluk...dat onze ploeg zo een goeie resultaten haalt moet jij waarschijnlijk ook heel irritant vinden)...ik zal met jullie opmerkingen rekening houden. Dat ik de micro aan de spelers gaf, kwam op eerdere vraag van hen...wa minder commentaar geven over iets wat jullie niet weten zou misschien beter zijn. Jullie komen hier een gans seizoen de plezante uithangen, gun me dan ook eens mijn plezier na een overwinning van "mijn ploeg"...deal ? :banana:

deze reactie zegt genoeg over wie jij bent, zielig

03 Sep 2012, 18:26
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 39
janc schreef:
Stadionspeaker schreef:
Bedankt Mariner (k dacht dat Ken Van Damme ook ssstt deed naar spionkop), Titus, Stijn, Bartos en "king of t forum" El Corredor (echte vrienden gaan wij NOOIT worden, wat een geluk...dat onze ploeg zo een goeie resultaten haalt moet jij waarschijnlijk ook heel irritant vinden)...ik zal met jullie opmerkingen rekening houden. Dat ik de micro aan de spelers gaf, kwam op eerdere vraag van hen...wa minder commentaar geven over iets wat jullie niet weten zou misschien beter zijn. Jullie komen hier een gans seizoen de plezante uithangen, gun me dan ook eens mijn plezier na een overwinning van "mijn ploeg"...deal ? :banana:

Deze post zegt nochtans ook genoeg over jezelf... :kots: (n) Als je speciaal hiervoor je eerste post gebruikt :hmm:

03 Sep 2012, 18:31
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 43
janc schreef:
Stadionspeaker schreef:

Direct blokkeren die boel... Als dit de bedoeling is van een eerste post???

03 Sep 2012, 18:34
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 200 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 14