|
|
| Pagina 397 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 395 396 397 398 399 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Bericht Re: Eerste klasse
Voor mij is 't nogal simpel hoor, wat ik vind is:
Niemand moet (of beter: mag) slaan, of dat nu jongeren of volwassene of bejaarden zijn, allochtonen of autochtonen of welke tonen dan ook. Niemand hoeft slaag te krijgen: jongeren niet, ouderen niet, blanken niet,gelen niet,zwarten niet, mannen niet, vrouwen niet, hetero's, homo's, gehandicapten, collega's, mensen met een afwijkende mening niet, zelfs Dendersupporters niet en al zeker geen zwangere vrouwen,... Als iemand toch geweld gebruikt dan zou de omgeving daar steeds op moeten reageren: de maten, de ouders, de leerkrachten,.... In die zin een dikke proficiat voor de reactie van Club Brugge. En op dat punt gaat het op veel plaatsen helaas verkeerd: niet alleen in sommige allochtone gezinnen maar ook in bepaalde sites van voetbalclubs, in machogroepjes van allochtone en ook autochtone jongeren en je kan zo nog even doorgaan... En als het voldoende serieus geweld is dan moet de samenleving met zijn gezagsdragers reageren: politie, parket, rechters.En de beslissing van rechters die respecteer ik want dat is elementair voor een rechtsstaat en die rechtsstaat is uiteindelijk altijd beter dan eender wat er ooit geweest is en je wellicht nog kan uitvinden. En ik kan u zeggen dat ik (vooral jeugd) rechters al geniale beslissingen heb zien nemen maar ook al hele andere dingen heb zien doen. Maar ja, de rechter heeft gesproken (of geroepen, wat ik dom vind, maar ja,'t is de rechter). Wat de media betreft: ik heb al 2 keer in de voorbije over een serieus onderwerp met een journalist mogen klappen en ik moet zeggen dat ik daar geen hoge dunk aan overgehouden heb. Ik heb dan maar besloten om me niet meer druk te maken over wat er in kranten staat, op TV komt... Laatste keer dat ik dat wel deed was om mijn abonnement op te zeggen op het nieuwsblad na een match Dender - Aalst... Allez, shout! |
| 03 Sep 2012, 21:41 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Bomber schreef: salvador schreef: Allez, shout! salvador schreef: (of geroepen, wat ik dom vind, maar ja,'t is de rechter). Gij ni ze, en ten zeggen dammen dom zen Kijk, meestal ben ik het volledig oneens met uw posts (betreffende dit soort onderwerpen toch). Deze keer heb je gelijk, het spijtige aan de zaak is echter dat dit enkel mogelijk is in een utopische wereld. Dat is waar, maar ja, dat belet niet dat ik er toch verder voor ga... En dat we hier serieus off topic aan 't geraken zijn is ook waar... |
| 03 Sep 2012, 22:10 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Telbar schreef: Bomber schreef: pfff, en hoe vaak valt het omgekeerde voor zonder dat er een haan naar kraait... Allochtonen en een zwangere vrouw die Club Brugge supporters aanvallen? Nog niet vaak gebeurd ![]() Hoe weet gij dat? Het is niet omdat het niet in de krant komt dat het niet gebeurt hé. In wat voor droomwereld leef jij man? |
| 04 Sep 2012, 13:41 |
|
|
Junior
Kielse Rat schreef: Telbar schreef: Bomber schreef: pfff, en hoe vaak valt het omgekeerde voor zonder dat er een haan naar kraait... Allochtonen en een zwangere vrouw die Club Brugge supporters aanvallen? Nog niet vaak gebeurd ![]() Hoe weet gij dat? Het is niet omdat het niet in de krant komt dat het niet gebeurt hé. In wat voor droomwereld leef jij man? Ik ga het toch nog ene keer proberen uit te leggen: Het omgekeerde van Bruggesupporters vallen allochtonen aan en verwonden een zwangere vrouw is: Allochtonen én een zwangere vrouw vallen Bruggesupporters aan. Ik denk niet dat het al vaak gebeurd is dat zwangere vrouwen Bruggesupporters aanvallen (laat staan dat ze ook nog eens geflankeerd worden door allochtonen). |
| 04 Sep 2012, 14:50 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Zucht
|
| 04 Sep 2012, 15:23 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Bomber schreef: TTypisch links rapalje, als ze geen zinnig antwoord hebben proberen ze je dan maar in het belachelijke te trekken. Maar tis goed, alle allochtonen zijn slachtoffers van onze rechtse maatschappij, krijgen geen kansen, worden slag om slinger zonder reden aangevallen door woeste benden skinheads die de allochtonen hun zuurverdiende centen stelen. De politie legt ook hinderlagen op weerloze allochtonen om hen in de val te lokken en hen daarna met gans het korps een lesje te leren. En zo kan ik hier nog 1000en voorbeelden geven over hoe slecht wij allochtonen wel niet behandelen Kzou der bijna medelijden mee krijgen... ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 04 Sep 2012, 16:39 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 29 Aug 2010, 16:14 Berichten: 592 |
Die supporters van Club Brugge gaan ze opsporen en die zullen een permanent stadionverbod krijgen. Niet meer dan terecht.
|
| 04 Sep 2012, 17:31 |
|
|
forumlegende
Jules Destrooper schreef: Die supporters van Club Brugge gaan ze opsporen en die zullen een permanent stadionverbod krijgen. Niet meer dan terecht. Ik ken de voetbalwet niet van buiten maar het zou me raar lijken dat dit mogelijk is! |
| 04 Sep 2012, 19:29 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Dit zou inderdaad waanzin zijn. Een stadionverbod krijgen op pakweg 100 kilometer van het stadion.
Maar hier kan alles natuurlijk. |
| 04 Sep 2012, 20:57 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 21 Mar 2012, 16:36 Berichten: 214 Leeftijd: 48 Locatie: Eppegem |
Het zou om een kempische supportersbus gaan met Bruggefans,alleen zou het ni om een officiele sup.club gaan.Vind ik ook al zo'n raar bericht.Blijft triest dat zoiets gebeurde.
|
| 05 Sep 2012, 12:22 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bayat verkoopt Charleroi aan Waalse industrieel
http://www.hln.be/hln/nl/1285/Jupiler-Pro-League/article/detail/1496612/2012/09/06/Bayat-verkoopt-Charleroi-aan-Waalse-industrieel.dhtml _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 06 Sep 2012, 11:44 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 21 Jun 2011, 21:43 Berichten: 602 Leeftijd: 34 Locatie: Lede |
Ale, hopelijk voor de supps van Charleroi is het iemand die de club goed zal runnen
|
| 06 Sep 2012, 23:23 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 21 Jun 2011, 21:43 Berichten: 602 Leeftijd: 34 Locatie: Lede |
Ale, hopelijk voor de supps van Charleroi is het iemand die de club goed zal runnen
|
| 06 Sep 2012, 23:26 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
tzal wel ne louche zijn,hij is van Charleroi
|
| 08 Sep 2012, 14:01 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
acrid schreef: tzal wel ne louche zijn,hij is van Charleroi der is precies veel geld te verdienen met voedingssuplementen, 6 000 000 euro voor de overname ! ![]() _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 08 Sep 2012, 16:44 |
|
| Pagina 397 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 395 396 397 398 399 … 500 Volgende |