Tweede Klasse 2012-2013 - Pagina 10 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 1070 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12 72
 Tweede Klasse 2012-2013 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Tweede Klasse 2012-2013
Ter info de topschutters in tweede klasse na drie speeldagen:

3 doelpunten

Kevin Koffi Jean Romaric (Boussu Dour Borinage), Hans Vanaken (Lommel), Julien Guerenne (WS Woluwe)

2 doelpunten

Tjendo De Cuyper, Stavros Glouftsis (Eendracht Aalst), Ratko Vansimpsen (Dessel), Bart Webers (Heist), John Ruiz, Benjamin Delacourt (Moeskroen-Péruwelz), Baptiste Schmisser (KV Oostende), Marcel Mbayo (SK Sint-Niklaas), Bruno Andrade (Sint-Truiden), Hervé Onana (Tubeke), Kevin Vandenbergh (Westerlo), Ioannis Masmanidis, Chris Makiese (Wezet)

1 doelpunt

Alex Di Gregorio (Eendracht Aalst), Nicky Hayen, Omar Bennassar, Bruno Carvalho, Freddy Mombongo (Antwerp), Kamal Ouejdide, Alexandre Laurienté (Boussu Dour Borinage), Sébastien Siani, Geoffrey Cabeke (FC Brussels), Huseyin Bilican, Prince Asubonteng, Wouter Vosters (Dessel), Christian Santos, Prisse Kenne Raoul (Eupen), Jeroen Vanderputte, Thomas Stevens (Heist), Klaas Van Den Bossche, Alexandre Frutos, Jesse Martens, Jan De Langhe (Oudenaarde), Bram Vandenbussche, Benjamin Lutun, Sven De Rechter (Roeselare), Lode Vertonghen (SK Sint-Niklaas), Guy Dufour, Joeri Dequevy (Sint-Truiden), Laurent Kwembeke, Jeremy Steens (Tubeke), Bart Goor, William Owusu (Westerlo), Raphaël Lecomte, Matteo Prandelli (Wezet),

03 Sep 2012, 15:39
Freak

Ontslagnemend manager Boussu Dour waarschuwt: 'Verlaat het zinkend schip!'

Vreemde vaststelling in het Stade Vedette. Ondanks een prima seizoenstart en een droomaffiche tegen Anderlecht in de Cofidis Cup ontketende zich een nieuwe crisis. De reden hiervoor is het plotse vertrek van manager Marcello Cesaro. Die gaf zopas tekst en uitleg aan Sudpresse.

"Enkele personen hebben me stokken in de wielen gestoken", trekt Cesaro van leer. "De omstandigheden waarin de jongeren op de club moeten trainen zijn gewoon schandalig en onaanvaardbaar. Waar zijn de subsidies die hen toebehoren gebleven? Deze club verdient het eigenlijk niet eens om subsidies te krijgen!"

"De bestuursleden willen graag verder functioneren zoals ze nu bezig zijn, zonder verantwoording af te moeten leggen. Op deze manier kan ik totaal niet werken. Ik heb het budget voor het seizoen 2012-2013 zelf opgesteld, iets wat in het verleden nog nooit gebeurd was. Tijdens deze oefening heb ik vastgesteld dat de club 110.000 euro aan onbetaalde facturen heeft openstaan. Zolang dezelfde mensen in de club de scepter zullen blijven zwaaien, zullen de financiële problemen die Boussu Dour momenteel teisteren nooit opgelost geraken", klinkt het verbitterd.

"Sommigen binnen de club dachten dat ik niet meer dan een pion was, maar zij hebben zich vergist. Ik zou een boek kunnen schrijven over wat ik bij Boussu Dour heb meegemaakt. Aan zij die nog kunnen raad ik aan om het zinkend schip te verlaten. Ik zal in elk geval de hogere instanties aanspreken over de huidige situatie binnen de club. De hulp van de stad zal nooit volstaan als er op korte termijn geen radicale maatregelen genomen zullen worden", besluit de pas vertrokken manager.

Boussu Dour reageerde voorlopig nog niet op de aantijgingen van zijn ex-manager.

06 Sep 2012, 8:34
Vaste Waarde

Leeftijd: 71
waly 2 schreef:
Ontslagnemend manager Boussu Dour waarschuwt: 'Verlaat het zinkend schip!'

Vreemde vaststelling in het Stade Vedette. Ondanks een prima seizoenstart en een droomaffiche tegen Anderlecht in de Cofidis Cup ontketende zich een nieuwe crisis. De reden hiervoor is het plotse vertrek van manager Marcello Cesaro. Die gaf zopas tekst en uitleg aan Sudpresse.

"Enkele personen hebben me stokken in de wielen gestoken", trekt Cesaro van leer. "De omstandigheden waarin de jongeren op de club moeten trainen zijn gewoon schandalig en onaanvaardbaar. Waar zijn de subsidies die hen toebehoren gebleven? Deze club verdient het eigenlijk niet eens om subsidies te krijgen!"

"De bestuursleden willen graag verder functioneren zoals ze nu bezig zijn, zonder verantwoording af te moeten leggen. Op deze manier kan ik totaal niet werken. Ik heb het budget voor het seizoen 2012-2013 zelf opgesteld, iets wat in het verleden nog nooit gebeurd was. Tijdens deze oefening heb ik vastgesteld dat de club 110.000 euro aan onbetaalde facturen heeft openstaan. Zolang dezelfde mensen in de club de scepter zullen blijven zwaaien, zullen de financiële problemen die Boussu Dour momenteel teisteren nooit opgelost geraken", klinkt het verbitterd.

"Sommigen binnen de club dachten dat ik niet meer dan een pion was, maar zij hebben zich vergist. Ik zou een boek kunnen schrijven over wat ik bij Boussu Dour heb meegemaakt. Aan zij die nog kunnen raad ik aan om het zinkend schip te verlaten. Ik zal in elk geval de hogere instanties aanspreken over de huidige situatie binnen de club. De hulp van de stad zal nooit volstaan als er op korte termijn geen radicale maatregelen genomen zullen worden", besluit de pas vertrokken manager.

Boussu Dour reageerde voorlopig nog niet op de aantijgingen van zijn ex-manager.

Seizoen nog maar pas begonnen en daar begint het al. Let op mijn woorden: er zullen er in de loop van dit seizoen nog volgen ! Enkele clubs leven duidelijk boven hun stand. Er wordt gekocht dat het een lieve lust is en waar moeten ze hun inkomsten uit halen als ge voor enkele honderden sups moogt spelen? Belgacom?Sponsoring? Forget it ! Tweede klasse is dringend aan verandering toe, maar die lui van de BVB zullen zolang wachten tot de toestand onhoudbaar is.

06 Sep 2012, 9:24
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Had toch ook verwacht dat 2de klasse wat ging dalen in kwaliteit dit jaar (lees : verschuiving van de miserie naar 3e klasse).

Maar integendeel, veel clubs denken dat ze dit jaar ondanks de toch wel ZEER sterke zakkers STVV en Westerlo een kans maken op promotie.
Nu meer dan ooit hebben we een stabiel jaar nodig op Eendracht Aalst zonder ons al te veel te spiegelen aan de rest.

06 Sep 2012, 12:06
Junior

Als het schip in Boussu Dour aan het zinken is bij 100000€
Dan moesten wij al lang aan het roesten zijn op de bodem van de oceaan.

06 Sep 2012, 18:59

Leeftijd: 68
nonkel august schreef:
Als het schip in Boussu Dour aan het zinken is bij 100000€
Dan moesten wij al lang aan het roesten zijn op de bodem van de oceaan.

Er zal wel meer stront aan de knikker hangen dat we denken .... :hmm:

06 Sep 2012, 23:32

Sint-Niklaas - Brussels 4-2

Mbayo 1-0 (pen), Gounongbe 1-1,
Mauro 2-1, Munyaneza 3-1, Dosunmu 4-1,
Aalhoul 4-2 Rood: Coqu (B

07 Sep 2012, 23:09
Nationale Ploeg

Leeftijd: 48
Onderkroiper schreef:

Brussels 1 op 12, van een dramatische competitiestart gesproken...

07 Sep 2012, 23:38
Vaste Waarde

69 schreef:
Onderkroiper schreef:

Brussels 1 op 12, van een dramatische competitiestart gesproken...

oeioeioei, zit Vandermeersch daar n :wave: og tussen? zal weer wa zèn, en mor blèiten en klaugen haha

08 Sep 2012, 8:34
Freak

Die club is al jaren dood, al sinds de fusie wat mij betreft.
Ze hebben zich nog enige jaren kunnen redden in eerste, wat aanmodderen in tweede en nu staan ze op het punt helemaal kopje onder te gaan.

Waar heb ik dat nog gezien ? :D

08 Sep 2012, 9:57
Vaste Waarde

The Blackwans schreef:
Die club is al jaren dood, al sinds de fusie wat mij betreft.
Ze hebben zich nog enige jaren kunnen redden in eerste, wat aanmodderen in tweede en nu staan ze op het punt helemaal kopje onder te gaan.

Waar heb ik dat nog gezien ? :D

ze kènne mss fusioneiren, haha :wave:

08 Sep 2012, 12:55
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
Sint Truiden - Woluwe : 0-2 na 10' in de tweede helft. Volgens het verslag op radio1 hetzelfde als vorige week : goed voetbal tot aan de 16 maar daar niets meer.
Guido zal ze beginnen nijpen...

08 Sep 2012, 21:10
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 34
AFC Tubize 0 - 0 Moeskroen-Peruwelz
STVV 0 - 2 WS Woluwe
AS Eupen 0 - 0 KSK Heist
Antwerp 1 - 1 Lommel

Bij winst tegen Westerlo staan de aan de leiding..

08 Sep 2012, 21:56

Elektronized schreef:
AFC Tubize 0 - 0 Moeskroen-Peruwelz
STVV 0 - 2 WS Woluwe
AS Eupen 0 - 0 KSK Heist
Antwerp 1 - 1 Lommel

Bij winst tegen Westerlo staan de aan de leiding..

Stel je voor :wow: als leider naar Oostende het zou wat zijn ...

Ben in feite al content met een puntje in Westel ;)

08 Sep 2012, 22:10

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
De Guido zit al voor 85% op straat. ;)

09 Sep 2012, 10:10
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 1070 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12 72