|
|
| Pagina 184 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 182 183 184 185 186 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
Bericht Re: Artikels
elfahem schreef: Het schorriemorrie dat op Westerlo aanwezig was, was anders ook weer om duimen en vingers van af te likken. Er waren er een paar bij die nog amper uit hun ogen konden kijken. En als ze tegen je beginnen te lallen, pas je best nog op wat je antwoord ook of je hebt het vlaggen... Dirngend tijd dat het bestuur van EA en de supportersclubs zich eens over deze problematiek buigen. En telkens afkomen met het verhaal dat het weeral journalistenpraat is, begint naar Calimerogedrag te ruiken. Als je voortdurend negatief in de pers komt, zal er wel iets van aan zijn. Let er op: als dat zo verder gaat zal het nog zo ver komen dat de bussen geen alcohol meer mogen aan boord hebben ! Ik heb er ook een paar gezien die niet meer wisten wat voor dag het was, wees maar gerust, die schade aan die auto's is niet uit de lucht komen vallen. _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 13 Sep 2012, 10:52 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
davy1919 schreef: Wat voor een kut artikel is da seg! Anders moet diejen chauffeur is ferm overdrijven in de gazet, daar is dus -buiten het "dikkenekken" geroep- niks gebeurd, ondanks dat die ene chauffeur ferm aant uitdagen was, maar bon, tis waarschijnlijk weer de schuld van die idioten! ![]() Ik wil niet muggeziften natuurlijk, maar vanwaar komen dan die beschadigingen aan de auto's? Waren de woorden zo hard dan? Als er niets gebeurd is en meneer de chauffeur wil (eerder opgelopen?) schade aan zijn auto even verhalen op de kap van een aantal supporters, dan is zo'n artikel natuurlijk wel mooi meegenomen om zich langs alle kanten in te dekken... |
| 13 Sep 2012, 11:03 |
|
|
Freak
en juist in die dode hoek van de camera.
![]() |
| 13 Sep 2012, 11:05 |
|
|
Freak
altijd maar de schuld van de journalisten...
als ik zie wat er op Westerlo rond mij zat van marginalen, dan verschiet ik van dergelijke verhalen niet moet ik zeggen. Dienen die naast mij zat, zat gewoon te slapen van zattigheid. Had mij ook al een paar geraakt met zijn brandende sigaret, en toen ik vroeg of hij wat kon opletten kreeg ik het volgende antwoord: "wa dest jong, eje al op aa moil g'had vandaug?" tja, schorriemorrie pur sang. soit het waren mannen die op nen bus zaten, dus zo moeilijk om die te pakken is dat niet. |
| 13 Sep 2012, 11:12 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Op de moment dat ge denkt dat Visé eindelijk achter ons ligt, krijg je dit....
![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 13 Sep 2012, 11:23 |
|
|
Freak
davy1919 schreef: Wat voor een kut artikel is da seg! Anders moet diejen chauffeur is ferm overdrijven in de gazet, daar is dus -buiten het "dikkenekken" geroep- niks gebeurd, ondanks dat die ene chauffeur ferm aant uitdagen was, maar bon, tis waarschijnlijk weer de schuld van die idioten! ![]() ben je wel heel zeker dat er daar niets gegooid is? of heb je niet alles gezien? weet het zelf niet uiteraard, was met de wagen... |
| 13 Sep 2012, 11:32 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
El Corredor schreef: davy1919 schreef: Wat voor een kut artikel is da seg! Anders moet diejen chauffeur is ferm overdrijven in de gazet, daar is dus -buiten het "dikkenekken" geroep- niks gebeurd, ondanks dat die ene chauffeur ferm aant uitdagen was, maar bon, tis waarschijnlijk weer de schuld van die idioten! ![]() ben je wel heel zeker dat er daar niets gegooid is? of heb je niet alles gezien? weet het zelf niet uiteraard, was met de wagen... ...en zij die met de auto komen hebben het vlaggen bij combiregelingen ![]() |
| 13 Sep 2012, 11:39 |
|
|
forumlegende
Wat is er daar juist gebeurd? Hoe die chauffeur de zaken voorstelt, lijkt het of die gasten geluk gehad hebben om daar levend en wel weg te geraken, terwijl anderen beweren dat er enkel wat verwijten heen en weer geslingerd werden. Iemand nog iets gezien?
Dat neemt niet weg dat er inderdaad weer heel wat raar volk aanwezig was. Voeg daar nog liters alcohol bij en het hek is van de dam. Misschien komt er naast een combiregeling wel een verbod op alcohol op de bussen. Zou misschien eens geen slecht signaal zijn, alhoewel dan iedereen weer gestraft wordt voor de strontzatte minderheid. Maar als er al in de broeken gepist wordt van zattigheid moet er toch iets gebeuren. |
| 13 Sep 2012, 12:03 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 05 Nov 2009, 14:15 Berichten: 454 |
Het wordt de hoogste tijd om in te grijpen.
Sommige klojo's van ons zogezegde supporters zouden gewoon op eigen supporters beginnen te meppen (heb het al een paar keer zelf gezien maar omdat ik mij niet moei laten ze mij (voorlopig) met rust) omdat hen gevraagd wordt de boel niet te verpesten of ambras te zoeken.... En toch zie je dat crapuul elke week opnieuw als ze gezopen hebben (of te veel bollen gepakt???) lekker de boel verpesten. Ik heb er een hekel aan dat sommigen hier op't forum dan nog altijd komen zeggen dat het allemaal overdreven is, dat we zagen zijn enz... Ofwel willen jullie het dus duidelijk niet zien, ofwel zijn jullie het zelf die alles lekker om zeep helpen. In het tweede geval is het heel simpel : stap in een bootje richting Geraardsbergen, een kilometer of vijf verder stap je uit en daar heb je een groot stadion met weinig supporters, ze zullen je waarschijnlijk graag zien komen ! Ik ga al jaaaaaren zien naar bijna alle thuis- en uitwedstrijden dus dieje pipo die sebiet komt zeggen dat ik niet weet waarover ik klap zou ik dan graag eens willen uitnodigen op een volgende uitwedstrijd... _________________ Winnaar Pronostiek seizoen 2013-2014 en hier terecht heel fier op !!! |
| 13 Sep 2012, 12:12 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Wij waren alleszins den eerste bus op die parking en daarachter nog 3bussen dachtek.En zolang wij daar gestaan hebben is er alleszins niets gebeurd alé of toch niets dannek gezien heb
Edit:Ah int artikel wordt gesproken over 3bussen,wij zullen dus al weg geweest zen. |
| 13 Sep 2012, 12:28 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
En alweer komt den eendracht in een schoon daglicht te staan, door wat krapuul dat de sfeer en de goede naam van den eendracht moet verzieken.
Ik ken mensen die voor een middelvinger SV krijgen, als je dan ziet wat voor soort er nog rondloopt in het stadion... Bericht aan de ambrasmakerkes, ga naar denderleeuw den boel afbreken en verzieken en laat uwe kop hier niet meer zien ![]() _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 13 Sep 2012, 12:52 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
als er ooit een reden zal zijn waarom ik afhaak als supporter, dan is het omwille van dit soort zaken. vroeger was ik trots om supporter te zijn van een club met zo'n goeie naam, een enorm grote en sportieve achterban... ook in den tijd in eerste klasse waren er amper problemen met onze supporters (en al zeker niet onderling). en sorry da'k het zeg, maar wat dat betreft is het de laatste jaren vaak een gevoel van plaatsvervangende schaamte. Uiteraard zijn er altijd twee kanten aan een verhaal, en ligt de waarheid alweer eens in het midden...maar het zou al lang het eerste 'incidentje' niet meer zijn, en het komt weer heel erg goed over allemaal.
maar aan diegene die eventueel iets zou gegooid hebben al bij voorbaat nen dikke merci dat we volgend jaar dan misschien alle uitmatchen met een combiregeling kunnen afhaspelen. ik vind het ook zonde voor diegenen die op een positieve manier sfeer trachten te brengen, en initiatieven nemen zoals vorig jaar met die reddingsactie. want ook hun werk is op deze manier puur dweilen met de kraan open. het zou lelijk zijn om te gaan veralgemenen, en dat wil ik ook niet... maar dit soort berichten schrikt heel wat potentiële én huidige supporters af. against modern football? helemaal akkoord!!! echt waar! maar geeft dan de betrokken instanties tenminste geen geldige redenen om wel met die combiregelingshit en absurde veiligheidsmaatregelen te moeten doorgaan. weeral eens intriest allemaal, echt waar. |
| 13 Sep 2012, 13:03 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
waarom moeten sommigen trouwens als ze naar 't voetbal gaan beginnen zuipen tot ze niet meer op hun benen kunnen staan ? Waar is da in feite goed voor ? Kan iemand mij daar het nut van uitleggen ? Ik ga naar 't voetbal om voetbal te zien en ondertussen zie ik ook wel eens naar de schone madammen
_________________ Iendracht 4ever. |
| 13 Sep 2012, 13:56 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 05 Nov 2009, 14:15 Berichten: 454 |
kreezie nonkeltje schreef: waarom moeten sommigen trouwens als ze naar 't voetbal gaan beginnen zuipen tot ze niet meer op hun benen kunnen staan ? Waar is da in feite goed voor ? Kan iemand mij daar het nut van uitleggen ? Ik ga naar 't voetbal om voetbal te zien en ondertussen zie ik ook wel eens naar de schone madammen Ge moet mij dan maar ne keer tonen waar da gij zit, want van waar dat ik zit of sta zijn die wezens waarover gij spreekt in uw kleine letterkes heel moeilijk of zelfs NIET te zien zelle.... _________________ Winnaar Pronostiek seizoen 2013-2014 en hier terecht heel fier op !!! |
| 13 Sep 2012, 14:13 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 29 Aug 2010, 16:14 Berichten: 592 |
kreezie nonkeltje schreef: waarom moeten sommigen trouwens als ze naar 't voetbal gaan beginnen zuipen tot ze niet meer op hun benen kunnen staan ? Waar is da in feite goed voor ? Kan iemand mij daar het nut van uitleggen ? Ik ga naar 't voetbal om voetbal te zien Dat zijn venten die thuis niks te zeggen hebben en die wel naar de voetbal mogen gaan van hun madam maar ni op café. Dus zuipen ze op de voetbal voor 2. ![]() |
| 13 Sep 2012, 15:06 |
|
| Pagina 184 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 182 183 184 185 186 … 497 Volgende |