|
|
| Pagina 731 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 729 730 731 732 733 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: Nooit Off-topic
Bartos schreef: Onderkroiper schreef: zotvawies schreef: Krijgt het forum nu ook al te maken met spamreclames? Tiffany en wat weet ik nog allemaal. En dan nog in bijna elk submenu...Of is iemand zijn computer gehacket? Is een spamrobot Heb zopas een mail naar het webteam gestuurd die lossen dat wel op ![]() Is dat echt vandoen om daar elke keer de mensen voor te ambeteren? Voor zover ik weet, zijn de mensen van het webteam niet blind en zien ze dat ook wel zonder dat ge ze daarvoor moet mailen. den Bartos heeft 12.000 posts en "werkt" op een ministerie. De kans dat hij die spam niet ziet is werkelijk onbestaande, beste Onderkroiper... ![]() |
| 14 Sep 2012, 10:19 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Ons nieuwste lid heeft ook een verdachte naam
![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 14 Sep 2012, 10:19 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
El Corredor schreef: Bartos schreef: Onderkroiper schreef: Is een spamrobot Heb zopas een mail naar het webteam gestuurd die lossen dat wel op ![]() Is dat echt vandoen om daar elke keer de mensen voor te ambeteren? Voor zover ik weet, zijn de mensen van het webteam niet blind en zien ze dat ook wel zonder dat ge ze daarvoor moet mailen. den Bartos heeft 12.000 posts en "werkt" op een ministerie. De kans dat hij die spam niet ziet is werkelijk onbestaande, beste Onderkroiper... ![]() Vorige spamaanvallen waren 's avonds laat en dan "werken" ze niet op het ministerie ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 14 Sep 2012, 10:24 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Onderkroiper schreef: El Corredor schreef: Bartos schreef: Is dat echt vandoen om daar elke keer de mensen voor te ambeteren? Voor zover ik weet, zijn de mensen van het webteam niet blind en zien ze dat ook wel zonder dat ge ze daarvoor moet mailen. den Bartos heeft 12.000 posts en "werkt" op een ministerie. De kans dat hij die spam niet ziet is werkelijk onbestaande, beste Onderkroiper... ![]() Vorige spamaanvallen waren 's avonds laat en dan "werken" ze niet op het ministerie ![]() S'avonds laat controleert Bram zijn e-mail ook niet. Misschien is het beter om dan een belletje/smsje te doen naar hem _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 14 Sep 2012, 10:41 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 11:06 Berichten: 563 Leeftijd: 47 Locatie: Aalst |
Gaskonijn schreef: Onderkroiper schreef: El Corredor schreef: den Bartos heeft 12.000 posts en "werkt" op een ministerie. De kans dat hij die spam niet ziet is werkelijk onbestaande, beste Onderkroiper... ![]() Vorige spamaanvallen waren 's avonds laat en dan "werken" ze niet op het ministerie ![]() S'avonds laat controleert Bram zijn e-mail ook niet. Misschien is het beter om dan een belletje/smsje te doen naar hem Dan wel liefst na 23u als zijn favoriete programma's gedaan zijn op TV. |
| 14 Sep 2012, 10:43 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Bartos schreef: Onderkroiper schreef: zotvawies schreef: Krijgt het forum nu ook al te maken met spamreclames? Tiffany en wat weet ik nog allemaal. En dan nog in bijna elk submenu...Of is iemand zijn computer gehacket? Is een spamrobot Heb zopas een mail naar het webteam gestuurd die lossen dat wel op ![]() Is dat echt vandoen om daar elke keer de mensen voor te ambeteren? Voor zover ik weet, zijn de mensen van het webteam niet blind en zien ze dat ook wel zonder dat ge ze daarvoor moet mailen. 't is ondertussen weer van da... Heb mij just kunnen inhouden om het te melden aan het webteam ![]() _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 14 Sep 2012, 15:35 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
http://www.standaard.be/artikel/detail. ... euwsupdate
Dat krijg je na zo'n beslissing ivm Michelle Martin. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 14 Sep 2012, 18:49 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
DavidSeal schreef: http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=DMF20120914_175&_section=61644011&utm_source=standaard&utm_medium=newsletter&utm_campaign=nieuwsupdate Dat krijg je na zo'n beslissing ivm Michelle Martin. Van mij mogen ze hem vrijlaten maar dan wel plaats, datum en uur vermelden in de media.... ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 15 Sep 2012, 8:22 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
ons gerecht is een lachertje !
ik persoonlijk wacht al 5 (ja vijf) jaar op een uitspraak voor een "sikkepit" in beroep dan nog wel !! een sikkepit waarvoor ik wel 8 dagen in het ziekenhuis heb gelegen en al 800 euro heb betaald aan mijn advokaat. Leve Belgie _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 15 Sep 2012, 13:01 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Bomber schreef: Goedkopen advocaat ze, mss ligt daar het probleem ![]() In de solden gevonden peizek ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 15 Sep 2012, 13:45 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
Bomber schreef: Goedkopen advocaat ze, mss ligt daar het probleem ![]() mijn advokaat is de beste van groot Aalst. Het feit dat het "maar" 800 euro is , in beroep, wilt dus zeggen dat hij 2x gepleit heeft, maar aangezien dat ik 8 dagen in het ziekenhuis heb gelegen, is dat toch geen "sikkepit". Moest U het voor hebben gehad, U zou niet zo reageren denk ik. En daarenboven heb ik van die 8 dagen 3 dagen op intensieve gelegen!!! En nog iets hé, zijn 800 euro worden dan ook nog eens bepaald door de financiele toestand van zijn klant !!! Ook daar houdt hij rekening mee, wat je niet van alle konftraters kan zeggen !!! Persoonlijk kan ik hier niet om lachen, U dus wel blijkbaar ! _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 15 Sep 2012, 13:55 |
|
|
hansken schreef: Bomber schreef: Goedkopen advocaat ze, mss ligt daar het probleem ![]() In de solden gevonden peizek ![]() FOEI !!! Spreek waarover da ge verstand hebt ! _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 15 Sep 2012, 14:00 |
|
|
Freak
ajoin54 schreef: Bomber schreef: Goedkopen advocaat ze, mss ligt daar het probleem ![]() mijn advokaat is de beste van groot Aalst. Het feit dat het "maar" 800 euro is , in beroep, wilt dus zeggen dat hij 2x gepleit heeft, maar aangezien dat ik 8 dagen in het ziekenhuis heb gelegen, is dat toch geen "sikkepit". Moest U het voor hebben gehad, U zou niet zo reageren denk ik. En daarenboven heb ik van die 8 dagen 3 dagen op intensieve gelegen!!! En nog iets hé, zijn 800 euro worden dan ook nog eens bepaald door de financiele toestand van zijn klant !!! Ook daar houdt hij rekening mee, wat je niet van alle konftraters kan zeggen !!! Persoonlijk kan ik hier niet om lachen, U dus wel blijkbaar ! gelieve voor vetes pb te gebruiken... |
| 15 Sep 2012, 14:01 |
|
|
El Corredor schreef: ajoin54 schreef: Bomber schreef: Goedkopen advocaat ze, mss ligt daar het probleem ![]() mijn advokaat is de beste van groot Aalst. Het feit dat het "maar" 800 euro is , in beroep, wilt dus zeggen dat hij 2x gepleit heeft, maar aangezien dat ik 8 dagen in het ziekenhuis heb gelegen, is dat toch geen "sikkepit". Moest U het voor hebben gehad, U zou niet zo reageren denk ik. En daarenboven heb ik van die 8 dagen 3 dagen op intensieve gelegen!!! En nog iets hé, zijn 800 euro worden dan ook nog eens bepaald door de financiele toestand van zijn klant !!! Ook daar houdt hij rekening mee, wat je niet van alle konftraters kan zeggen !!! Persoonlijk kan ik hier niet om lachen, U dus wel blijkbaar ! gelieve voor vetes pb te gebruiken... OK, dan moeten zij maar reageren via PB en niet hier _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 15 Sep 2012, 14:03 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
ajoin54 schreef: El Corredor schreef: ajoin54 schreef: mijn advokaat is de beste van groot Aalst. Het feit dat het "maar" 800 euro is , in beroep, wilt dus zeggen dat hij 2x gepleit heeft, maar aangezien dat ik 8 dagen in het ziekenhuis heb gelegen, is dat toch geen "sikkepit". Moest U het voor hebben gehad, U zou niet zo reageren denk ik. En daarenboven heb ik van die 8 dagen 3 dagen op intensieve gelegen!!! En nog iets hé, zijn 800 euro worden dan ook nog eens bepaald door de financiele toestand van zijn klant !!! Ook daar houdt hij rekening mee, wat je niet van alle konftraters kan zeggen !!! Persoonlijk kan ik hier niet om lachen, U dus wel blijkbaar ! gelieve voor vetes pb te gebruiken... OK, dan moeten zij maar reageren via PB en niet hier ![]() _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 15 Sep 2012, 14:15 |
|
| Pagina 731 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 729 730 731 732 733 … 885 Volgende |