|
|
| Pagina 188 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 186 187 188 189 190 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bericht Re: Artikels
Limousinebestuurders dagen Eendracht Aalst supporters uit.........
Op de parking van het benzinestation in Aarschot,waren de Eendracht supporters er gestopt voor een plaske te doen,opeens draaiden er 3 glimmende limousines de parking op,waarop de Eendracht supporters begonnen te zingen"dikkenekken" Een van de chauffeurs deed zijn raampje naar beneden,waarschijnlijk omdat het te warm was in zijn limousine en de airco niet werkte of om even de weg de weg te vragen of was het om de supporters uit te dagen?? Waarna deze chauffeur een broodje werd toegestopt voor onderweg. De chauffeur van de andere limousine stapte zelfs uit zijn glimmende limousine,waarschijnlijk om na een vermoeiende rit even de beentjes te strekken,of was het om de 150 supporters een beetje uit te dagen,deze man had waarschijnlijk net in zijn limousine naar de The Expendables 2 zitten kijken en dacht bij zich zelf ik zal dat hier eens rap gaan oplossen tegen die 150 man De derde chauffeur had er blijkbaar ook zin in,deze durfde niet uit te stappen,maar reed wel in op de supporters die naast de bus stonden. En toen zijn er een paar flesjes gegooid naar die laatste limousine,maar wie zijn gat verbrand moet op de blaren zitten,ook deze die de flesjes hebben gegooid. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 14 Sep 2012, 16:17 |
|
|
Vaste Waarde |
wil u maar zeggen dat de jongens van wezet al nekeer stadionverbod hebben had net na ze 3weken in de gevangenis hebben gezeten en nu krijgen ze nog eens gevangenisstraf met uitstel en de boete van vele duizenden euros volg nog, en toch is het blijkbaar nog nie genoeg voor sommige hier! pff ik zou het heel laag vinden van de club moesten ze nog eens sv geven, want kben er bij.
| 14 Sep 2012, 18:05 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
OPC059 schreef: wil u maar zeggen dat de jongens van wezet al nekeer stadionverbod hebben had net na ze 3weken in de gevangenis hebben gezeten en nu krijgen ze nog eens gevangenisstraf met uitstel en de boete van vele duizenden euros volg nog, en toch is het blijkbaar nog nie genoeg voor sommige hier! pff ik zou het heel laag vinden van de club moesten ze nog eens sv geven, want kben er bij. Amen! ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 14 Sep 2012, 19:12 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
|
OPC059 schreef: wil u maar zeggen dat de jongens van wezet al nekeer stadionverbod hebben had net na ze 3weken in de gevangenis hebben gezeten en nu krijgen ze nog eens gevangenisstraf met uitstel en de boete van vele duizenden euros volg nog, en toch is het blijkbaar nog nie genoeg voor sommige hier! pff ik zou het heel laag vinden van de club moesten ze nog eens sv geven, want kben er bij. Mensen als "de jongens van Wezet" hebben de club waarschijnlijk al een mooie som aan boetes opgeleverd, dat kan je als club niet blijven tolereren. Gedraag u zoals alle anderen. Simpel toch? |
| 15 Sep 2012, 0:19 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
En "de jongens van Wezet" zullen geen extra stadion verbod krijgen,da moet pikken zeker Malder
![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 15 Sep 2012, 9:06 |
|
|
Freak
Bomber
|
| 15 Sep 2012, 10:40 |
|
|
El Corredor schreef: Bomber Noortje ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 15 Sep 2012, 11:51 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 23 Dec 2009, 20:02 Berichten: 352 Leeftijd: 57 Locatie: Oilsjt |
|
| 15 Sep 2012, 12:17 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
Michaël schreef: Een goeie jonge speler met de juist mentaliteit _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 15 Sep 2012, 13:19 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
|
Bakkie schreef: En "de jongens van Wezet" zullen geen extra stadion verbod krijgen,da moet pikken zeker Malder ![]() Helemaal niet. Als de club oordeelt dat die gasten welkom zijn, waarom niet? Moest ik in de schoenen staan van de persoon die daarover beslist, zou ik waarschijnlijk hetzelfde doen maar onder heel strikte voorwaarden. Voorwaarden die gelden voor iedereen: wie de club financiële schade en/of ernstige reputatieschade bezorgt, kan uit het stadion geweerd worden, desnoods definitief. Laat die regel aanbrengen op de abonnementen en de tickets, zodat iedereen die het stadion betreedt, weet wat de consequenties zijn van als er vodden van komen. |
| 15 Sep 2012, 13:34 |
|
|
Beste supporters, Naar aanleiding van recent gepubliceerde krantenartikels aangaande het supportersgedrag van de Eendracht Aalst-aanhang, wensen wij toch even in te spelen op deze berichtgeving en een oproep te richten naar alle supporters (-clubs). De spijtige voorvallen uit het verleden èn de gebeurtenis van afgelopen weekend na de wedstrijd tegen Westerlo hebben gemaakt dat onze club vandaag weerom extra in het vizier komt van de ordediensten. Een vanzelfsprekende logica die jammer genoeg had kunnen worden vermeden. Niettemin blijft het bestuur overtuigd dat de overgrote meerderheid van onze unieke supportersgroep deze voorvallen evenzeer betreurt en afkeurt. Daarom ook doen wij vandaag een uitdrukkelijke oproep naar alle supporters en supportersclubs om deze situatie onmiddellijk om te buigen naar een positief verhaal door er vanaf morgen weerom een feest van te maken : voor de wedstrijd, tijdens de wedstrijd en na de wedstrijd. Het clubbestuur zou het immers sterk betreuren dat er door dergelijke voorvallen binnenkort een verstrengd veiligheidsbeleid omtrent de wedstrijden van S.C. Eendracht Aalst wordt opgelegd. Mogen wij hierbij ook expliciet alle supportersverenigingen en de verantwoordelijken oproepen om bij uitwedstrijden heel strikt toe te kijken dat alle medereizigers zich houden aan afspraken èn de nodige sportiviteit in acht te nemen. Evenals te vermijden dat er nodeloze reisonderbrekingen worden ingelast. Overtuigd dat het voetbal aan zee morgen een nieuwe dimensie krijgt, een sportieve groet.
Namens het bestuur, Frank De Roose, voorzitter Yannick Van Aken, manager _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 15 Sep 2012, 18:48 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
dat de supportersclubs maar al beginnen de alcoholische dranken op de bussen te beperken, dat zou al enorm helpen! Een gevolg daarvan zal natuurlijk zijn dat de prijs van een busrit naar omhoog zal gaan, maar dat kan nu eenmaal niet anders. En verder alleen maar supporters op de bus aanvaarden die effectief lid zijn van de supportersclub waarmee ze de busrit maken, zodat iedereen goed gekend is en indien nodig door de clubs kunnen gecorrigeerd worden als ze over de schreef gaan, en eventueel geschrapt worden nog verder mee te reizen .
En als dat niet lukt, dan gewoon geen tussenstops meer doen, dan moet er maar een toilet op de bus zijn. _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 15 Sep 2012, 18:57 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
ajoin54 schreef: dat de supportersclubs maar al beginnen de alcoholische dranken op de bussen te beperken, dat zou al enorm helpen! Een gevolg daarvan zal natuurlijk zijn dat de prijs van een busrit naar omhoog zal gaan, maar dat kan nu eenmaal niet anders. En verder alleen maar supporters op de bus aanvaarden die effectief lid zijn van de supportersclub waarmee ze de busrit maken, zodat iedereen goed gekend is en indien nodig door de clubs kunnen gecorrigeerd worden als ze over de schreef gaan, en eventueel geschrapt worden nog verder mee te reizen . En als dat niet lukt, dan gewoon geen tussenstops meer doen, dan moet er maar een toilet op de bus zijn. Gij zit duidelijk niet int bestuur van een supportersclub!? Bij ons, en ik denk dat het bij meerdere supportersclubs zo is, word het meeste gehaald uit de drankverkoop... Ge moet maar eens proberen rondkomen als supportersclub in deze tijd. Nen bus MET toilet is ook nog eens duurder. + na een tijdje is die toilet gewoon vol, 50mensen en 1toilet, kmoet het ni verder uitleggen zeker... Tussenstops afschaffen en drank beperken/verbieden op de bussen is gewoon uitgesloten, geloof mij vrij... Ik wil zeker ni zeggen dat er niets moet gedaan worden, maar zeker niet ten koste van de supportersclubs mijn gedacht. _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 15 Sep 2012, 19:04 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 21 Jun 2011, 21:43 Berichten: 602 Leeftijd: 34 Locatie: Lede |
Dus uit uw post maak ik op dat enkel leden van een supportersclub mogen meerijden met een bus ? Nu ben ik toch eens benieuwd naar uw oplossing voor een match met combiregeling.. Dan zijn er ALTIJD mensen bij die meerijden met een bus, maar die bij geen enkele supportersclub zijn aangesloten.
Geen tussenstops meer maken ? Ik kan geen uren op nen bus stillekes blijven zitten hoor.. In enen trok door naar Eupen, Sint-Truiden, Lommel, .. Waarom gewoon de alcohol niet algemeen verbieden in de stadions ? Dan kan er op de terugreis ook niks meer gebeuren.. Kvind het toch allemaal gemakkelijk hoor.. Mensen die er niet bijwaren zeggen altijd "het is weer dat klein groepje amokmakers" en (bijna) altijd is de alcohol de oorzaak. Wie erbij was in Aarschot weet dat dit vermeden had kunnen worden. Die "dikke nekken" had misschien niet moeten worden gezongen, maar als chauffeur stap je dan toch niet uit, maar rijd je toch gewoon door ? |
| 15 Sep 2012, 20:00 |
|
|
Freak
hansken schreef: ajoin54 schreef: dat de supportersclubs maar al beginnen de alcoholische dranken op de bussen te beperken, dat zou al enorm helpen! Een gevolg daarvan zal natuurlijk zijn dat de prijs van een busrit naar omhoog zal gaan, maar dat kan nu eenmaal niet anders. En verder alleen maar supporters op de bus aanvaarden die effectief lid zijn van de supportersclub waarmee ze de busrit maken, zodat iedereen goed gekend is en indien nodig door de clubs kunnen gecorrigeerd worden als ze over de schreef gaan, en eventueel geschrapt worden nog verder mee te reizen . En als dat niet lukt, dan gewoon geen tussenstops meer doen, dan moet er maar een toilet op de bus zijn. Gij zit duidelijk niet int bestuur van een supportersclub!? Bij ons, en ik denk dat het bij meerdere supportersclubs zo is, word het meeste gehaald uit de drankverkoop... Ge moet maar eens proberen rondkomen als supportersclub in deze tijd. Nen bus MET toilet is ook nog eens duurder. + na een tijdje is die toilet gewoon vol, 50mensen en 1toilet, kmoet het ni verder uitleggen zeker... Tussenstops afschaffen en drank beperken/verbieden op de bussen is gewoon uitgesloten, geloof mij vrij... Ik wil zeker ni zeggen dat er niets moet gedaan worden, maar zeker niet ten koste van de supportersclubs mijn gedacht. dus je draait het probleem om, de supportersclubs gaan voor op Eendracht Aalst. wat stel jij dan voor als oplossing? |
| 15 Sep 2012, 20:09 |
|
| Pagina 188 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 186 187 188 189 190 … 497 Volgende |