|
|
| Pagina 6 van 12 |
[ 173 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 12 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: Ws Woluwe-Eendracht Aalst
wat een wanvertoning zeg. (van beide teams)
sfeerloos stadion, een irritante stadionspeaker (de onze is dan toch zo slecht nog niet), en veel te veel kinderen op de tribune. onze verdediging mag zich stilletjesaan eens op de borst kloppen. geen initiatief bij Filipovic en Bogaerts, iedere lange bal werd door Dessaer weggekopt. Smet die lamentabel speelt en er ongeïnteresseerd bijloopt. En mijns inziens denk ik fysiek ook niet in orde is. Zakt iedere keer weg na 55 minuten. ook ons gebrek aan duelkracht werd vandaag goed in de verf gezet. Van Damme werd het kind van de rekening, maar het mocht evengoed Pietermaat geweest zijn. Ik zou de achterlinie toch eens herschikken want gemiddeld 2 tegengoals is gewoonweg teveel van het slechte. |
| 30 Sep 2012, 18:54 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 23 Dec 2009, 20:02 Berichten: 352 Leeftijd: 56 Locatie: Oilsjt |
El Corredor schreef: wat een wanvertoning zeg. (van beide teams) sfeerloos stadion, een irritante stadionspeaker (de onze is dan toch zo slecht nog niet), en veel te veel kinderen op de tribune. onze verdediging mag zich stilletjesaan eens op de borst kloppen. geen initiatief bij Filipovic en Bogaerts, iedere lange bal werd door Dessaer weggekopt. Smet die lamentabel speelt en er ongeïnteresseerd bijloopt. En mijns inziens denk ik fysiek ook niet in orde is. Zakt iedere keer weg na 55 minuten. ook ons gebrek aan duelkracht werd vandaag goed in de verf gezet. Van Damme werd het kind van de rekening, maar het mocht evengoed Pietermaat geweest zijn. Ik zou de achterlinie toch eens herschikken want gemiddeld 2 tegengoals is gewoonweg teveel van het slechte. 12de man vond het falloff stadion blijkbaar niet wij hebben nochtans al in sfeerlozere stadia ambi gemaakt ... Laatst gewijzigd door Michaël op 30 Sep 2012, 19:27, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 30 Sep 2012, 19:12 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
mja inderdaad, vandaag toch wel bij momenten als miniemen weggespeeld vanachter. er mag daar eens worden ingegrepen, ipv ken vandamme plots effe uit de ploeg te zetten, wat ik toch echt niet begrijp!!!!.
als het bij de rust 4-1 is, dan hebben we niets te zeggen... het is al weken zwak vanachter, en in plaats van beterschap, is't precies nog aan 't verergeren. smet inderdaad weeral een paar keer enen in zijne rug laten lopen, en bij zowat elke bal in onze zestien meter staat nagenoeg iedereen volledige uit positie! zeer tekenend: bij de eerste kans voor woluwe was't al direct prijs. tegen een Woluwe dat vandaag alles behalve overtuigend was, hebben we in ieder geval een mooie kans op gouden punten laten liggen. chapeau voor niels martin voor zijn inzet en de geleverde prestatie. hoewel ik bij aanvang echt een voorkeur had op weydisch op die plaats, heeft Niels mij alleszins wel kunnen overtuigen van zijn kwaliteiten én zijn mentialiteit. Die echte fighting spirit heb ik bij vele anderen vandaag wel enorm gemist, trouwens. 't was alles samen zeer ontgoochelend. en dan da 'stadion' van woluwe... pfffft dat ze maar rap naar eerste promoveren zenne, met hun veredeld spaarbekken met twee goals op... Een match op woluwe is een match waar ge al bij voorbaat met een soort van tegenzin naartoe trekt. met voorsprong veel sfeerlozer dan de minst aantrekkelijke verplaatsing die we destijds in vierde klasse hadden. 10 euro is nog ruim te veel voor de plek die je daar krijgt. en we mochten nog lachen dat het ne late nazomerdag was, en het droog bleef. schaf voor mijn part die minimum stadionvereisten gewoon af. als dit allemaal kan in tweede klasse, waarom dan over de andere stadions nog zeveren... khad het ergens voelen aankomen... maar de afwezigen hadden deze keer echt geen ongelijk. |
| 30 Sep 2012, 19:26 |
|
|
Freak
als ne mens wil weten "hoe sfeerloos kan een stadion zijn?", kregen ze deze namiddag het antwoord.
een verplaatsing naar Wielsbeke of Torhout was nog beter geweest dan dit. ![]() |
| 30 Sep 2012, 19:29 |
|
|
Scholier
Sfeer maak je nog altijd zelf.... een vijftal seizoenen geleden in de eindronde was de sfeer in het zelfde stadion wel top.....
http://www.youtube.com/watch?v=JYwJTkxs8T0 Dan was de prestatie er natuurlijk ook wel naar .... vandaag tja ...... niet willen én niet kunnen zeker... Wanneer je vandaag ziet dat Woluwe (dat woensdag 120 minuten in de benen had) met de vingers in de neus de wedstrijd controleert. Per ongeluk een tegendoelpunt slikt even doordrukt en meteen op 2-1 komt zegt dit heel veel over onze "sterkte"..... Hopelijk kan BVR een keuze maken tussen Petrovic en Gunst want met Ken Van Damme neemt hij één van de weinige spelers er af die er steeds zijn kop voor legt.... |
| 30 Sep 2012, 19:41 |
|
|
Reserve
Bar slechte wedstrijd,geen sfeer geen beleving niet het aankijken waard
Hebben zeker geen slechte ploeg maar missen toch iets om aan de top te spelen Waarom Van Damme op de bank moest plaats nemen ten nadele van Pietermaat begrijp ik niet En achteraan gaat het van kwaad naar erger,gewoon niet om aan te zien. Hoelang gaat het nog duren voor onze trainer dit gaat inzien,is toch geen toeval meer dat we zoveel doelpunten slikken Smet lijkt me zeker en vast geen back rechts Pietermaat vind ik te licht uitvallen op deze positie Vind het nu toch het moment om eens iets anders te proberen,zowel achteraan als centraal op het middenveld Ondanks dat we nog altijd op een mooie plaats staan vind ik het tijd om toch eens een paar veranderingen uit te broberen |
| 30 Sep 2012, 20:06 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Pietro schreef: Sfeer maak je nog altijd zelf.... een vijftal seizoenen geleden in de eindronde was de sfeer in het zelfde stadion wel top..... http://www.youtube.com/watch?v=JYwJTkxs8T0 Dan was de prestatie er natuurlijk ook wel naar .... vandaag tja ...... niet willen én niet kunnen zeker... Wanneer je vandaag ziet dat Woluwe (dat woensdag 120 minuten in de benen had) met de vingers in de neus de wedstrijd controleert. Per ongeluk een tegendoelpunt slikt even doordrukt en meteen op 2-1 komt zegt dit heel veel over onze "sterkte"..... Hopelijk kan BVR een keuze maken tussen Petrovic en Gunst want met Ken Van Damme neemt hij één van de weinige spelers er af die er steeds zijn kop voor legt.... Blijft een kutstadion De match, mja je begint zonder Van Damme en dat wordt al na 5 minuten duidelijk waar het in uw ploeg aan ontbreekt; een aanjager. Puur voetballend is Ken misschien niet bij de besten van deze kern, maar het is toch wel onbegrijpelijk dat hij er vandaag wordt uitgelaten. Zeg nochtans maar dat hij zich in interviews deze week zeer kalm heeft gehouden naar de coach toe (wissel vorige week). Woluwe liep er nochtans zelf ongeïnteresseerd bij, met een minimum aan inzet haal je vandaag met gemak de 3 punten. _________________ If you never try, you'll never know |
| 30 Sep 2012, 20:14 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Het,was van denelsen bok zijn kloten ,en een welgemeende fuck you aan de spotters,hebben jullie echt niets anders te doen.
een schande nu krijg je al stadion verbod om met een leeg bekertje te gooien._________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 30 Sep 2012, 20:18 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Slechte match, slecht stadion en slechte sfeer. Daarmee is alles gezegd
![]() |
| 30 Sep 2012, 20:19 |
|
|
Reserve
Bram schreef: Pietro schreef: Sfeer maak je nog altijd zelf.... een vijftal seizoenen geleden in de eindronde was de sfeer in het zelfde stadion wel top..... http://www.youtube.com/watch?v=JYwJTkxs8T0 Dan was de prestatie er natuurlijk ook wel naar .... vandaag tja ...... niet willen én niet kunnen zeker... Wanneer je vandaag ziet dat Woluwe (dat woensdag 120 minuten in de benen had) met de vingers in de neus de wedstrijd controleert. Per ongeluk een tegendoelpunt slikt even doordrukt en meteen op 2-1 komt zegt dit heel veel over onze "sterkte"..... Hopelijk kan BVR een keuze maken tussen Petrovic en Gunst want met Ken Van Damme neemt hij één van de weinige spelers er af die er steeds zijn kop voor legt.... Blijft een kutstadion De match, mja je begint zonder Van Damme en dat wordt al na 5 minuten duidelijk waar het in uw ploeg aan ontbreekt; een aanjager. Puur voetballend is Ken misschien niet bij de besten van deze kern, maar het is toch wel onbegrijpelijk dat hij er vandaag wordt uitgelaten. Zeg nochtans maar dat hij zich in interviews deze week zeer kalm heeft gehouden naar de coach toe (wissel vorige week). Woluwe liep er nochtans zelf ongeïnteresseerd bij, met een minimum aan inzet haal je vandaag met gemak de 3 punten. Een fitte Van Damme moet je altijd laten starten Zou Pietermaat eens proberen op den back rechts waar hij vorig jaar een mooi zeizoen speelde Centraal Van damme met petrovic zou ik eens proberen |
| 30 Sep 2012, 20:23 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
Vond Petrovic nog één vd enige op niveau, samen met Kevin die alweer enkele keren de meubelen moest redden. Achteraan kaas met gaten!
_________________ MCMXIX |
| 30 Sep 2012, 20:52 |
|
|
Vaste Waarde
Voor een keer blijkt iedereen die deze rotmatch heeft gezien het blijkbaar eens : kaas met gaten ( opnieuw) vanachter- geen diepgang- en VDN opnieuw mvdm...
En dan nog iets : da's nu reeds meerdere keren dat Weydisch tijdens zijn weinige speelminuten toont dat hij een serieuze meerwaarde is.. Wanneer krijgt die eindelijk eens de kans om gedurende 90' te tonen wat hij in zijn mars heeft?? ![]() |
| 30 Sep 2012, 21:00 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
mamananeto schreef: Voor een keer blijkt iedereen die deze rotmatch heeft gezien het blijkbaar eens : kaas met gaten ( opnieuw) vanachter- geen diepgang- en VDN opnieuw mvdm... En dan nog iets : da's nu reeds meerdere keren dat Weydisch tijdens zijn weinige speelminuten toont dat hij een serieuze meerwaarde is.. Wanneer krijgt die eindelijk eens de kans om gedurende 90' te tonen wat hij in zijn mars heeft?? ![]() akkoord ivm Weydisch, maar tis nu niet dat de cuyper of martin nog niets laten zien hebben ook he _________________ MCMXIX |
| 30 Sep 2012, 21:04 |
|
|
Freak
69 schreef: mamananeto schreef: Voor een keer blijkt iedereen die deze rotmatch heeft gezien het blijkbaar eens : kaas met gaten ( opnieuw) vanachter- geen diepgang- en VDN opnieuw mvdm... En dan nog iets : da's nu reeds meerdere keren dat Weydisch tijdens zijn weinige speelminuten toont dat hij een serieuze meerwaarde is.. Wanneer krijgt die eindelijk eens de kans om gedurende 90' te tonen wat hij in zijn mars heeft?? ![]() akkoord ivm Weydisch, maar tis nu niet dat de cuyper of martin nog niets laten zien hebben ook he ik vond De Cuyper vandaag niet goed, maar de invalbeurt van Weydisch was toch ook niet super. |
| 30 Sep 2012, 21:13 |
|
|
Vaste Waarde
69 volledig akkoord- martin en tjendo hebben reeds getoond wat ze kunnen.. Vraag me enkel af of er taktisch geen mogelijkheden zijn om die 3 in de basis te hebben....( kan geen van hen centraal of op de back uit de voeten bvb??) We gaan hoedanook iets nieuws moeten proberen wegens die miserie acheraan want anders vrees ik dat we dit jaar een onaangenaam record gaan breken : dat van een belachelijk groot aantal tegendoepunten en dat ONDANKS een heel goede doelman...
![]() |
| 30 Sep 2012, 21:15 |
|
| Pagina 6 van 12 |
[ 173 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 12 Volgende |