|
|
| Pagina 7 van 12 |
[ 173 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 12 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
Bericht Re: Ws Woluwe-Eendracht Aalst
El Corredor schreef: 69 schreef: mamananeto schreef: Voor een keer blijkt iedereen die deze rotmatch heeft gezien het blijkbaar eens : kaas met gaten ( opnieuw) vanachter- geen diepgang- en VDN opnieuw mvdm... En dan nog iets : da's nu reeds meerdere keren dat Weydisch tijdens zijn weinige speelminuten toont dat hij een serieuze meerwaarde is.. Wanneer krijgt die eindelijk eens de kans om gedurende 90' te tonen wat hij in zijn mars heeft?? ![]() akkoord ivm Weydisch, maar tis nu niet dat de cuyper of martin nog niets laten zien hebben ook he ik vond De Cuyper vandaag niet goed, maar de invalbeurt van Weydisch was toch ook niet super. De Cuyper vandaag idd zijn minste match van t seizoen, althans van de matchen die ik gezien heb. Verder ook Glouftsis en Di Gregorio nooit in de match gezeten. _________________ MCMXIX |
| 30 Sep 2012, 21:18 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
mamananeto schreef: 69 volledig akkoord- martin en tjendo hebben reeds getoond wat ze kunnen.. Vraag me enkel af of er taktisch geen mogelijkheden zijn om die 3 in de basis te hebben....( kan geen van hen centraal of op de back uit de voeten bvb??) We gaan hoedanook iets nieuws moeten proberen wegens die miserie acheraan want anders vrees ik dat we dit jaar een onaangenaam record gaan breken : dat van een belachelijk groot aantal tegendoepunten en dat ONDANKS een heel goede doelman... ![]() Of Kestens nog eens laten beginnen samen met flippo? ![]() _________________ MCMXIX |
| 30 Sep 2012, 21:20 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Ondanks verdiend verlies zijn de sfeerfotokes reeds te zien op de fotosite
http://www.iendracht-archief.be/fotosite/thumbnails.php?album=312 We dachten in de terugrit even binnen te springen maar 't was gesloten _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 30 Sep 2012, 21:22 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08 Berichten: 825 |
Onderkroiper schreef: Ondanks verdiend verlies zijn de sfeerfotokes reeds te zien op de fotosite http://www.iendracht-archief.be/fotosite/thumbnails.php?album=312 We dachten in de terugrit even binnen te springen maar 't was gesloten Nicht club .... ![]() |
| 30 Sep 2012, 21:24 |
|
|
Vaste Waarde
@69 - tja- waarom niet--- BVR gaat hoedanook iets moeten proberen want de cijfers. ( op 2 na slechtste verdediging van de reeks) spreken boekdelen..
|
| 30 Sep 2012, 21:29 |
|
|
Nationale Ploeg
ik zei het wéken geleden al: er zit geen slot op de deur. twas nochtans toen al erg duidelijk... zet Dessaer bij ons en wij staan waar WS Woluwe staat. maar met méér punten.
enfin, moving on... het probleem is dat de tegenstanders ons zwakke punt ondertussen wel kennen. we gaan nog veel tegenstanders krijgen die daarop gaan inspelen. dus de vraag is of BVR hier durft/kan ingrijpen.misschien kan Huyghelier al wat duelkracht en lengte in die regio inbrengen. met Nieuwjaar eens goed inventariseren, de basis is heel goed, er moet echt niet heel veel bij om een hele goeie ploeg te hebben voor 2de. 2 thuismatchen: 2 keers heel hard achter de ploeg staan ! wij moeten geen kampioen worden iin deze reeks waarin zelfs een WS Woluwe een profploeg is, wij moeten geen periodetitel halen. alles mag en niets moet. ![]() _________________ may the FORCE be with you. |
| 30 Sep 2012, 21:51 |
|
|
Vaste Waarde
100% still standing!
![]() |
| 30 Sep 2012, 21:56 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
_________________ Century game 22 juni 2019 |
| 30 Sep 2012, 22:54 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
69 schreef: Vond Petrovic nog één vd enige op niveau, samen met Kevin die alweer enkele keren de meubelen moest redden. Achteraan kaas met gaten! Dit kan je toch niet menen?? Heeft op het middenveld amper een bal gerecupereerd of een duel gewonnen en zijn passing was ronduit dramatisch vanaf minuut 20 - heel vaak irritant nonchalant ook. Nam geen enkel initiatief naar voren toe, dook nooit de gaten in die die twee Woluwe zwartjes centraal lieten liggen en buiten 1 goeie corner en zijn vrije trap op de lat te plat zoals de hele ploeg. Geen infiltratie en liep de hele wedstrijd naast Tom zonder afwisseling. Als Di Gregorio en De Cuyper dan ook niet in de match geraken, dan weet je het wel. Mijn grootste frustratie gisteren vind ik toch de keuzes van BVR - zit overal te pronken met de goeie seizoensstart en haalt er dan vorige week "OM TE BLUFFEN" bij een 2-1 stand een controleur af om een linkerwinger centraal te zetten. Loopt nagenoeg falikant af en moet een vervanging doen om zijn ongelijk weg te vegen. En wat doet hij dan tegen de leider? Laat Ken - de enige middenvelder die voorwaarts druk kan zetten, die de boel kan aanjagen en de enige die een tank heeft om er 90 min vol voor te gaan - er gewoon naast om er iemand te zetten die er 15 min heeft gedepanneerd vorige week. Dat kan er bij mij totaal niet in dat je als trainer zo'n keuzes maakt - Smet speelde gisteren zijn derde bedroevende match op rij, maar die gaat mogen blijven staan tot hij halfdood is of geschorst wordt... Bogaerts speelde twee supersterke matchen (op Antwerp en thuis tegen STVV) en zijn aandeel in de match van vorige week was ook belangrijk, maar het wordt ondertussen te wisselvallig allemaal. Dat duo werd gisteren slag om slinger belachelijk gemaakt - dat 1 speler van Woluwe vaak vanop de middenlijn ongehinderd de zestien kon binnenwandelen (geen tictak he, gewoon met de bal vanop de middenlijn beginnen lopen zonder tegenstand), kan er dus ook niet in bij mij. Wat is dan de toegevoegde waarde om Marco erin te zetten voor Ken vraag ik mij af. Een resultaat van - 28 zoiets? Ken doet in mijn ogen niks mis het hele seizoen, maar om 1 van de gekochte spelers erin te droppen (die verdorie amper twee weken training in de benen heeft na een dikke maand uit te zijn geweest), vliegt hij er onverbiddelijk uit. Bovendien stoort de aanpak van de selectiepolitiek me ook redelijk mateloos - Weydisch krijgt bij wijze van spreken de rol van supersub en doet er vaak ook iets mee, maar verder dan een bankzittersrol leidt dat de volgende match niet. Marco komt vorige week net kijken na een halve beloftematch, 15 min tegen Oudenaarde en een maand out te zijn geweest, maar staat gisteren wel meteen in de basis tegen de leider, zonder enig automatisme met Pietermaat en de rest van het team in die centrale rol??? Met alle respect, maar dat begrijp ik niet. Moet ook weer oppassen dat hij geen problemen creërt waar er geen zijn: deed dat met Seminck, het jaar erop eigenlijk ook met Brecht Moreels (hele jaar certitude waardoor Michael weg moest) en eerste match van de voorbereiding viel Brecht er centraal achteraan meteen uit), vorig jaar Schutter en nu Ken... Mij ga je niet zeggen dat Marco het niet zou snappen, mocht hij nog even naast de ploeg staan. Valt uit, zijn vervanger doet het goed en ook de ploeg doet het goed. Als je al wil aanpassen, doe het dan op de posities waar het nodig... Zal veel onheil besparen... Ik zou ook De Munter eens willen zien invallen ipv Marijn eerlijk gezegd en ja waarom Kestens niet naast Filipovic? En als hij toch niet wil tornen aan de nieuwelingen - zet ze dan eindelijk eens anders zodat ze verdedigend eindelijk nog eens op niveau gaan presteren. De tijd dat we niks weggaven (begin van de voorbereiding) ligt helaas al een hele tijd achter ons. Ach - gewoon een frustrerende partij waarbij het leek dat de ploeg niet mocht voetballen... Dat snap ik niet - je weet dat je tegenstander 120 minuten in de benen heeft, iedereen weet dat je na een midweek match de eerste helft minder bent - waarom start je dan gewoon niet zoals op Oostende, vol erop en gaan met die banaan? Neen, van bij de center breed breien, corner weggeven en na 2 min achterkomen... En nooit aanstalten gemaakt om er iets aan te doen. Jammer... BTW - had wel gedacht dat we met deze kern makkelijker konden switchen van systeem - helaas blijft het enkel bij bluffen precies. Waarom denkt BVR in een verloren positie trouwens nog zoals in de jaren tachtig vraag ik me af: een extra aanvaller erbij om te rommelen is allemaal goed, maar als je al 80 minuten geen aanvoer hebt naar 1 man, gaat die aanvoer toch ook niet uit de lucht komen vallen naar twee man plots, of ben ik mis? Gegokt op een punt en met deze groep is nu toch wel al gebleken dat op de 0 spelen niet lukt... Jammer dat alleen die 3000 dat zien langs de kant en niet die drie in de dug-out... Spelen tegen uw natuur is om problemen vragen... Laatst gewijzigd door DT op 01 Okt 2012, 8:49, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 01 Okt 2012, 8:30 |
|
|
Freak
DT: volledig mee akkoord.
de enige reden waarom Bogaerts meedoet is omdat het een inkomende transfer is. Mag gerust Kestens zijn kans eens geven. |
| 01 Okt 2012, 8:42 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
El Corredor schreef: DT: volledig mee akkoord. de enige reden waarom Bogaerts meedoet is omdat het een inkomende transfer is. Mag gerust Kestens zijn kans eens geven. God ja, ik wil de nieuwkomers nu ook niet gaan afbranden (blijf er ook mateloos in geloven want hebben wel degelijk de kwaliteiten zoals ik voor het seizoen ook al aangaf) want zij stellen per slot van rekening zichzelf niet op en wil me gerust aansluiten bij het motto "never change a winning team" ook al zijn er punten van verbetering merkbaar (iets wat Stijn ook al ongeveer aangaf na de match van vorige week). Maar als je dan als coach zelf dat hele clichéspel onderuit haalt door zo op te treden (twee keer op rij ondertussen), dan vraag je er om en zorg je meteen zelf weer voor veel onheil. Hoe moet een Kestens, een Weydisch of een De Munter zich voelen bij zo'n superzet vraag ik me af? En dan spreek ik nog niet over de spelers in het basisteam zelf? Dat je vorige week eens flipt, kan ik inkomen maar als je dat flippen blijft doortrekken om weer uw grote gelijk te halen, dan ga je gewoon veel te ver. Dan maak je uzelf als trainer tov de gehele kern mateloos belachelijk. En dat helpt ook die mannen niet die nu misschien iets teveel vertrouwen krijgen hoor... Wat zeg je trouwens tegen Ken op zo'n moment: sorry man, uw inzet is te goed, jij bent de enige die de boel kan aanjagen en damn ge begint nu al te scoren ook, en just ja, d'er staan er daar een paar op met flanellen benen I know, maar euh, ik zet er u toch even naast because I had a dream... Zoiets??? Is dat nu echt zo moeilijk voor een trainer om zijn beste 11 op te stellen die als ploeg het best functioneren? Want als dit niet veranderen om te veranderen was, dan weet ik het ook niet zenne. |
| 01 Okt 2012, 8:58 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
chunga schreef: Mariner schreef: 69 schreef: Mja, dan blijft de vraag natuurlijk: wat hebt ge aan een eindronde die ge toch niet wilt winnen? we spelen ze allemol van 't kasken nor de muur in de eindronde ![]() Liefst wel, ast ver aa geloik es waanek beginnen met de eerste periode te pakken (alhoewel dat ik diene droom mag laten varen na 't verlies gisteren) _________________ www.spionkoplede.com |
| 01 Okt 2012, 9:49 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Bakkie schreef: Het,was van denelsen bok zijn kloten ,en een welgemeende fuck you aan de spotters,hebben jullie echt niets anders te doen. een schande nu krijg je al stadion verbod om met een leeg bekertje te gooien.Zemmen gisteren eene zijne pas afgeschreven, en toen hij vroeg voorwa, wist die spotters nie eens waarom dat hij hem moest opschrijven. Wat nen dommerik, en na emmen ze al poistekoppen oeik mee. _________________ www.spionkoplede.com |
| 01 Okt 2012, 9:55 |
|
|
El Corredor schreef: DT: volledig mee akkoord. de enige reden waarom Bogaerts meedoet is omdat het een inkomende transfer is. Mag gerust Kestens zijn kans eens geven. Ik heb mij gralek lastig gemaakt in ons verdediging, véél te laks, ze stonden altijd 2 meter van hun man te dekken. die mochten den bal aanpakken, controleren en rustig rond kijken om in te spelen (en ne vrijstaande man vinden was nooit een probleem )._________________ www.spionkoplede.com |
| 01 Okt 2012, 9:58 |
|
|
Mariner schreef: Bakkie schreef: Het,was van denelsen bok zijn kloten ,en een welgemeende fuck you aan de spotters,hebben jullie echt niets anders te doen. een schande nu krijg je al stadion verbod om met een leeg bekertje te gooien.Zemmen gisteren eene zijne pas afgeschreven, en toen hij vroeg voorwa, wist die spotters nie eens waarom dat hij hem moest opschrijven. Wat nen dommerik, en na emmen ze al poistekoppen oeik mee. Op de bus van 't Ajuintje ook iemand zijn pas afgeschreven omdat hij zogezegd bier had gegooid ??? Hij wist van niets en heeft ook zijn pas moeten afgeven, wat hij deed enkel deed om nog erger te voorkomen. Ging vandaag bij politie in Aalst klacht neerleggen.... Ik vraag me echter af naar waar en wie dat bier zou gegooid zijn vanaf die fietsenstalling die doorging als staantribune achter de goal ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 01 Okt 2012, 10:02 |
|
| Pagina 7 van 12 |
[ 173 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 12 Volgende |