|
|
| Pagina 55 van 103 |
[ 1535 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 53 54 55 56 57 … 103 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
boris clitoris schreef: poipeplekker schreef: Munyaneza is naar STVV. Zoals voorspeld hé, niet de verstandigste beslissing, enkel die waarin hij naar het geld kijkt... Is dat dan vanaf volgend seizoen ofzo? Als dat met onmiddellijke ingang zou zijn (wat ik betwijfel) hebben jullie wel een spitsenprobleem. Dat zal wel vanaf volgend seizoen zijn, er mogen nu geen transfers meer gedaan worden. Ik weet trouwens niet of Henri zo een slechte beslissing neemt. Hij is nog jong en volgens mij kan hij doorgroeien naar een speler voor eerste klasse, bovendien komt hij bij een eersteklasser waar een vrij gemoedelijke sfeer heerst en waar hij met Kalisa en Mbonabucya 2 landgenoten terugvindt die daar toch al meerdere seizoenen aan de slag zijn, dat zal ook wel een doorslag gegeven hebben. En trouwens, al die Afrikanen komen uiteindelijk toch enkel en alleen maar naar Europa om hier carrière te maken, als ze dan de kans krijgen om naar eerste klasse te gaan, kan je hen toch niet kwalijk nemen dat ze die kans met beide handen grijpen. |
| 04 Apr 2006, 9:47 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Mariner schreef: Bartos schreef: Ah zo, dat wist ik niet. De Georges trainer bij Kerksken, ik weet niet hoe dat gaat aflopen zenne .![]() Ik weet van George zijn schoonbroer dat hij daar al een gans seizoen overhoop heeft gelegen met Gzil en dat hij al langer zocht om daar te vertrekken En uiteindelijk zal hij ook wel een vriendendienst bewijzen door naar Kerksken te gaan, waar ze hem in menig café redelijk goed kennen :grijns: . |
| 04 Apr 2006, 9:48 |
|
|
|
Elke Afrikaan denkt op dezelfde manier, nl. er financieel zo snel mogelijk zo veel mogelijk uithalen. Op zich is daar niets mis mee, ware het niet dat ze vaak de realiteit en hun mogelijkheden uit het oog verliezen. Henri is erg getalenteerd en speelt in 3de duidelijk onder z'n niveau, maar langs de andere kant is hij m.i. nog niet regelmatig en rijp genoeg. Hij kent elk seizoen wel een terugval na Nieuwjaar, nu kon hij die beperken tot de laatste 3-4 matchen. Feit is dat ze in 1ste klasse minder geduld met hem zullen hebben en dat hij snel de keerzijde van de medaille zou kunnen leren kennen. Ik vind het nog te vroeg, volgens mij had hij beter met ons nog een jaartje in 2de gebleven, maar goed: hij is nu weg, en ik gun het hem ook wel. Trouwens, als ze uit eerste klasse met geld staan te zwaaien, moet je als klein clubke gewoon plooien.
|
| 04 Apr 2006, 10:10 |
|
|
Mja, je weet nooit hoe zo een jonge speler evolueert hé. Vorig jaar was b.v. Bouchouari bij FCN in derde wel al een hele goeie speler, maar ik denk ook dat weinigen geloofden dat die het meteen al zo goed ging doen bij Lokeren.
|
| 04 Apr 2006, 10:43 |
|
|
|
Bouchouari is wel al een stuk ouder en heeft veel meer ervaring dan Henri. Tuurlijk hoop ik voor hem dat hij het maakt bij STVV. Het talent en potentieel is er, maar de maturiteit...da's wat anders.
|
| 04 Apr 2006, 10:46 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12 Berichten: 1766 Leeftijd: 40 Locatie: Affligem |
Ik heb daarjuist in de gazet gezien da kielo lezi zelf al op de bank zit bij de reserven van lokeren :hmm:
|
| 04 Apr 2006, 22:00 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
roeckie schreef: Ik heb daarjuist in de gazet gezien da kielo lezi zelf al op de bank zit bij de reserven van lokeren ![]() , kvrees dat Munyaneza ook niet veel beter zal gaan doen bij STVV. |
| 04 Apr 2006, 22:25 |
|
|
|
roeckie schreef: Ik heb daarjuist in de gazet gezien da kielo lezi zelf al op de bank zit bij de reserven van lokeren ![]() tja, de keerzijde van de medaille zeker. :lachen: En ondertussen maar smeken om terug te mogen komen... Ik vind Henri completer dan de Kielo, maar mentaal is hij zo fragile. Hij zal karakter moeten tonen om er te geraken. |
| 04 Apr 2006, 22:49 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
morgen duimen voor Dender, als ze winnen, spelen ze de week nadien kampioen tegen Rupel-Boom en ons dan misschien een puntje geven??
. Indien Dender verliest vrees ik voor een ander scenario tegen Aalst... _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 08 Apr 2006, 22:40 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
witzwet schreef: morgen duimen voor Dender, als ze winnen, spelen ze de week nadien kampioen tegen Rupel-Boom en ons dan misschien een puntje geven?? . Indien Dender verliest vrees ik voor een ander scenario tegen Aalst... van die manne zouk nieens een kadooke wille aanpakke, tis nen derby voo iet eh seg! VLEES AAN DE SCHOEN ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 09 Apr 2006, 0:08 |
|
|
Reserve
Lid geworden op: 17 Okt 2005, 1:11 Berichten: 322 Locatie: Denderleeuw |
witzwet schreef: morgen duimen voor Dender, als ze winnen, spelen ze de week nadien kampioen tegen Rupel-Boom en ons dan misschien een puntje geven?? . Indien Dender verliest vrees ik voor een ander scenario tegen Aalst... We zullen jullie niets geven. Sorry, maar als jullie erin willen blijven, moeten jullie het op eigen sterkte doen. Ik vrees de match tegen aalst juist omdat het een derby is, omdat ge daar altijd punten kunt verliezen, maar er zal in elk geval voor gevochten moeten worden. |
| 09 Apr 2006, 2:02 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12 Berichten: 1766 Leeftijd: 40 Locatie: Affligem |
ones fan, always fan schreef: witzwet schreef: morgen duimen voor Dender, als ze winnen, spelen ze de week nadien kampioen tegen Rupel-Boom en ons dan misschien een puntje geven?? . Indien Dender verliest vrees ik voor een ander scenario tegen Aalst... We zullen jullie niets geven. Sorry, maar als jullie erin willen blijven, moeten jullie het op eigen sterkte doen. Ik vrees de match tegen aalst juist omdat het een derby is, omdat ge daar altijd punten kunt verliezen, maar er zal in elk geval voor gevochten moeten worden. Tuurlijk en das maar normaal ook, ik denk da we een iets grotere kans gaan hebben as gijlen de week ervoor kampioen gaat spelen, da blijft toch in de benen (en de kop :zat: ) zitten. Terwijl die van ons normaal dubbel gemotiveerd zullen zijn |
| 09 Apr 2006, 9:05 |
|
|
Reserve
Lid geworden op: 17 Okt 2005, 1:11 Berichten: 322 Locatie: Denderleeuw |
roeckie schreef: ones fan, always fan schreef: witzwet schreef: morgen duimen voor Dender, als ze winnen, spelen ze de week nadien kampioen tegen Rupel-Boom en ons dan misschien een puntje geven?? . Indien Dender verliest vrees ik voor een ander scenario tegen Aalst... We zullen jullie niets geven. Sorry, maar als jullie erin willen blijven, moeten jullie het op eigen sterkte doen. Ik vrees de match tegen aalst juist omdat het een derby is, omdat ge daar altijd punten kunt verliezen, maar er zal in elk geval voor gevochten moeten worden. Tuurlijk en das maar normaal ook, ik denk da we een iets grotere kans gaan hebben as gijlen de week ervoor kampioen gaat spelen, da blijft toch in de benen (en de kop :zat: ) zitten. Terwijl die van ons normaal dubbel gemotiveerd zullen zijn Dat kan misschien wel, maar toch hoop ik op een tweede winst tegen eendracht. Het is toch zowat de amtch van het jaar zo een derby. Nu we ook de titel kunnen halen komt er wel een extra match van het jaar bj, tenzij we tegen aalst kampioen spelen :kwijl: . Het zal afwachten worden hoe het verloopt deze namiddag en binnen 14 dagen. |
| 09 Apr 2006, 11:10 |
|
|
|
roeckie schreef: Tuurlijk en das maar normaal ook, ik denk da we een iets grotere kans gaan hebben as gijlen de week ervoor kampioen gaat spelen, da blijft toch in de benen (en de kop ) zitten. Terwijl die van ons normaal dubbel gemotiveerd zullen zijnOnze situatie staat daar volledig los van, denk ik. Ze zullen tegen Aalst supergemotiveerd zijn, kampioen of niet. Ge zult inderdaad al moeten rekenen op een absolute offday van de onzen, want het verschil tussen beide ploegen is en blijft toch wel bijzonder groot (al blijft het een derby, en daar kan elke ploeg wat meer in). |
| 09 Apr 2006, 12:54 |
|
|
poipeplekker schreef: roeckie schreef: Tuurlijk en das maar normaal ook, ik denk da we een iets grotere kans gaan hebben as gijlen de week ervoor kampioen gaat spelen, da blijft toch in de benen (en de kop ) zitten. Terwijl die van ons normaal dubbel gemotiveerd zullen zijnOnze situatie staat daar volledig los van, denk ik. Ze zullen tegen Aalst supergemotiveerd zijn, kampioen of niet. Ge zult inderdaad al moeten rekenen op een absolute offday van de onzen, want het verschil tussen beide ploegen is en blijft toch wel bijzonder groot (al blijft het een derby, en daar kan elke ploeg wat meer in). Tja ik denk dat het bij ons vooral vanachter bibberen zal zijn, aanvallend zitten we met glorieux, de ridder en mertens wel goe, maar we slikken veel te gemakkelijk een goal |
| 09 Apr 2006, 13:11 |
|
| Pagina 55 van 103 |
[ 1535 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 53 54 55 56 57 … 103 Volgende |