|
|
| Pagina 19 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 17 18 19 20 21 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Bericht Re: Stadion
Joren schreef: Iendrachtzot schreef: Joren schreef: Is de carnavalsmatch tegen Woluwe niet op een vrijdagavond? Ja, maar da's een logische uitzondering dat elk jaar voorvalt he! (indien thuis) dus... Bwa, logisch? Ze hebben dat verplaatst dacht ik. Je moet trouwens ook het 'geluk' hebben dat tijdens het carnavalsweekend EA een thuismatch speelt. Ik bedoel: logisch dat ze dat verplaatst hebben: waren in het verleden al carnavalsmatchen op verplaatsing: zoals zottegem enkele seizoenen geleden, dat was ook verlegd (naar de zaterdag weliswaar)... Wat ik maar wil zeggen is dat het logisch is dat ze het niet op 10 februari laten liggen (die match tegen Woluwe )_________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 31 Jul 2012, 23:37 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Iendrachtzot schreef: Joren schreef: Iendrachtzot schreef: Ja, maar da's een logische uitzondering dat elk jaar voorvalt he! (indien thuis) dus... Bwa, logisch? Ze hebben dat verplaatst dacht ik. Je moet trouwens ook het 'geluk' hebben dat tijdens het carnavalsweekend EA een thuismatch speelt. Ik bedoel: logisch dat ze dat verplaatst hebben: waren in het verleden al carnavalsmatchen op verplaatsing: zoals zottegem enkele seizoenen geleden, dat was ook verlegd (naar de zaterdag weliswaar)... Wat ik maar wil zeggen is dat het logisch is dat ze het niet op 10 februari laten liggen (die match tegen Woluwe )Zaterdag half in den achternoen peisk zelfs op Zottegem _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 01 Aug 2012, 10:06 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Verbechio schreef: Zaterdag half in den achternoen peisk zelfs op Zottegem Daar zijt ge voor zover ik me herinner correct Maar we gaan hier wel ![]() _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 01 Aug 2012, 10:32 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Is iets zoals die nieuwe tribune op Antwerp geen optie voor onze staantribune te vervangen?
|
| 24 Aug 2012, 18:11 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 21 Jun 2011, 21:43 Berichten: 602 Leeftijd: 34 Locatie: Lede |
Zoiets gelijk onze Europa-tribune ? Voor mij persoonlijk liever niet hoor..
Gent zit volgend seizoen toch in hun nieuw Arteveldestadion, en hun Ottenstadion wordt met de grond gelijkgemaakt. Daar hebben ze toch ook een mobiele tribune ? Kunnen we die eventueel niet overkopen, Gent zal ze toch niet meer nodig hebben. |
| 12 Okt 2012, 17:29 |
|
|
Iendracht.be - beheer
De staantribune moet voor mij part toch altijd vervangen worden door een nieuwe staantribune hoor. Geen mobiele prefab zitjes constructie aub ...
|
| 12 Okt 2012, 18:05 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Elektronized schreef: Zoiets gelijk onze Europa-tribune ? Voor mij persoonlijk liever niet hoor.. Gent zit volgend seizoen toch in hun nieuw Arteveldestadion, en hun Ottenstadion wordt met de grond gelijkgemaakt. Daar hebben ze toch ook een mobiele tribune ? Kunnen we die eventueel niet overkopen, Gent zal ze toch niet meer nodig hebben. ik denk dat hij het op de tribune heeft, den overkant van die waar gij het op hebt hoor ![]() Denk dat die mobiele tribune van AA Gent al ergens anders ging gezet worden, idem in Charleroi. Denk niet dat stadsbesturen zomaar die tribunes zullen dumpen. Allé, moesten we in Aalst zo één hebben dan zouden wij natuurlijk wel de uitzondering op die regel zijn ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 12 Okt 2012, 18:06 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Bram schreef: ik denk dat hij het op de tribune heeft, den overkant van die waar gij het op hebt hoor ![]() Inderdaad |
| 13 Okt 2012, 13:47 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 21 Jun 2011, 21:43 Berichten: 602 Leeftijd: 34 Locatie: Lede |
Of ze kunnen iets gelijkaardigs bouwen zoals onze hoofdtribune. Maar dan ipv de benedenzitjes staanplaatsen. Daarboven dan zitjes, zodat we aan het aantal komen voor eventueel te kunnen promoveren he..
En zet de kantine in die tribune, of eronder, zoals in Eupen en ja.. dedie van hier nevest da nu in 3de sjotten.. |
| 13 Okt 2012, 18:39 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Elektronized schreef: Of ze kunnen iets gelijkaardigs bouwen zoals onze hoofdtribune. Maar dan ipv de benedenzitjes staanplaatsen. Daarboven dan zitjes, zodat we aan het aantal komen voor eventueel te kunnen promoveren he.. En zet de kantine in die tribune, of eronder, zoals in Eupen en ja.. dedie van hier nevest da nu in 3de sjotten.. Weg sfeer alvast met zo'n tribune waar je bovenaan zitjes hebt en onderaan een paar rijen staantribune... Zie naar Lokeren. |
| 13 Okt 2012, 19:58 |
|
|
Vandaag kregen ze een nieuwe controle van ibz, benieuwd wat er beslist is ivm de staantribune...
_________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 13 Nov 2012, 13:44 |
|
|
Freak
hansken schreef: Vandaag kregen ze een nieuwe controle van ibz, benieuwd wat er beslist is ivm de staantribune... op die live uitzending voor de verkiezingen waren al die kandidaat-burgemeesters toch unaniem: dit is het laatste seizoen in de K, die MOET toch tegen de grond? misschien weet Jowwan meer... |
| 13 Nov 2012, 13:55 |
|
|
El Corredor schreef: hansken schreef: Vandaag kregen ze een nieuwe controle van ibz, benieuwd wat er beslist is ivm de staantribune... op die live uitzending voor de verkiezingen waren al die kandidaat-burgemeesters toch unaniem: dit is het laatste seizoen in de K, die MOET toch tegen de grond? misschien weet Jowwan meer... Vandaag kwam er nog een nieuwe controle, en daaruit ging blijken of dit effectief het laatste seizoen zal zijn of niet.. (Van de staantribune dus he) _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 13 Nov 2012, 15:33 |
|
|
Freak
ah bon, dan had ik dat toch verkeerd voor, ik dacht dat het sowieso het laatste seizoen van de K was.
ik vermoed dat we dan toch spoedig nieuws mogen verwachten hieromtrent op de off.site... |
| 13 Nov 2012, 15:49 |
|
|
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
El Corredor schreef: ah bon, dan had ik dat toch verkeerd voor, ik dacht dat het sowieso het laatste seizoen van de K was. ik vermoed dat we dan toch spoedig nieuws mogen verwachten hieromtrent op de off.site... Er zou wel jaarlijks gekeurd moeten worden. Al zou het natuurlijk wel goed zijn om op korte termijn naar een wat duurzamer oplossing te zoeken. _________________ If you never try, you'll never know |
| 13 Nov 2012, 19:58 |
|
| Pagina 19 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 17 18 19 20 21 … 462 Volgende |