|
|
| Pagina 187 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 185 186 187 188 189 … 242 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Bericht Re: Rode Duivels
El Corredor schreef: verdiende overwinning. enig minpunt, Hazard eigenlijk. Weigert mee te verdedigen, haalt alle diepgang en snelheid uit deze ploeg. Hazard is bij de RD niet meer dan een bankzitter. Als ge dan De Bruyne bezig ziet ![]() Kompany was anders ook redelijk outstanding samen met Vermaelen. Gewoonweg wereldtop! Wie iets anders zegt, snapt het niet denk ik Je mag inderdaad toch iets meer van Hazard verwachten. Dan brengt Mertens toch veel meer dan onze Chelsea-vedette. Soit, ik geloof dat hij wel het verschil kan maken in de dubbele confrontatie met Macedonië! Dat worden volgens mij twee erg belangrijke speeldagen aangezien Kroatië dan tegen Servië en Schotland moet. En net die ploegen spelen dan hun allerlaatste troeven uit.. Het ziet er voorlopig goed uit maar we moeten toch nog afstand nemen van Kroatië. En dat wordt andere koek. |
| 17 Okt 2012, 10:20 |
|
|
forumlegende
Hazard was ni slecht, maar bracht volgens mij toch weer te weinig...maar heb er wel vertrouwen in. En zo iemand op de bank kunnen zetten...wat een luxe!
|
| 18 Okt 2012, 18:02 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
En dan hebben we nog een Lukaku achter de hand ook, al weet ik niet hoe die nog gaat evolueren en of die nog een plaats gaat krijgen met Benteke in de ploeg.
|
| 18 Okt 2012, 18:54 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
België voetbalde naar mijn oordeel goed tot zeer goed bij momenten. Zoals ze de eerste helft combinaties op de mat legden, dat is jaren geleden dat ik dat gezien heb!
Al dikwijls gezegd dat het talent aanwezig is, nu is hopelijk de trein ook vertrokken, al zullen we naar Rio met het vliegtuig moeten ![]() |
| 18 Okt 2012, 20:01 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Zienaa schreef: En dan hebben we nog een Lukaku achter de hand ook, al weet ik niet hoe die nog gaat evolueren en of die nog een plaats gaat krijgen met Benteke in de ploeg. Lukaku moet eerst maar een doorbreken bij West-Brom, als ge op de bank wordt gehouden door "Shane Long" of all people eje nog ne lange weg te gaan me dunkt _________________ www.spionkoplede.com |
| 19 Okt 2012, 9:56 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Een paar pagina's terug werd er nog gekankerd op de Rode Duivels dat het een lieve lust was.
Binnen een paar pagina's hebben we een wereldploeg. |
| 19 Okt 2012, 10:12 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
elfahem schreef: Een paar pagina's terug werd er nog gekankerd op de Rode Duivels dat het een lieve lust was. Binnen een paar pagina's hebben we een wereldploeg. we hebben op papier ook een wereldploeg maar 't kwam er tot voor kort gewoon niet uit _________________ www.spionkoplede.com |
| 19 Okt 2012, 11:44 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Ik zou zelfs meer zeggen. De situatie die we met de Rode Duivels de laatste jaren hebben gekend is niet meer dan normaal geweest. Rekening houdend met ons inwonersaantal stonden we volgens mij volkomen naar waarde gerangschikt.
Ik zou de huidige lichting Rode Duivels zelfs atypich noemen voor een land als België, tenminste als ze blijven evolueren zoals ze momenteel doen. Deze lichting is veel sterker dan die van '82 en '86 en zoals Philippe Albert het onlangs nog durfde zeggen zijn enkel Engeland en Spanje intrinsiek sterker dan de Duivels. |
| 19 Okt 2012, 12:16 |
|
|
Freak
elfahem schreef: Ik zou zelfs meer zeggen. De situatie die we met de Rode Duivels de laatste jaren hebben gekend is niet meer dan normaal geweest. Rekening houdend met ons inwonersaantal stonden we volgens mij volkomen naar waarde gerangschikt. Ik zou de huidige lichting Rode Duivels zelfs atypich noemen voor een land als België, tenminste als ze blijven evolueren zoals ze momenteel doen. Deze lichting is veel sterker dan die van '82 en '86 en zoals Philippe Albert het onlangs nog durfde zeggen zijn enkel Engeland en Spanje intrinsiek sterker dan de Duivels. het was Duitsland ![]() of deze lichting sterker is , zullen ze toch nog moeten bewijzen denk ik. Die lichting van '82 en '86 speelde wel een halve finale WK en finale EK 80 |
| 19 Okt 2012, 12:44 |
|
|
Nationale Ploeg
El Corredor schreef: elfahem schreef: Ik zou zelfs meer zeggen. De situatie die we met de Rode Duivels de laatste jaren hebben gekend is niet meer dan normaal geweest. Rekening houdend met ons inwonersaantal stonden we volgens mij volkomen naar waarde gerangschikt. Ik zou de huidige lichting Rode Duivels zelfs atypich noemen voor een land als België, tenminste als ze blijven evolueren zoals ze momenteel doen. Deze lichting is veel sterker dan die van '82 en '86 en zoals Philippe Albert het onlangs nog durfde zeggen zijn enkel Engeland en Spanje intrinsiek sterker dan de Duivels. het was Duitsland ![]() of deze lichting sterker is , zullen ze toch nog moeten bewijzen denk ik. Die lichting van '82 en '86 speelde wel een halve finale WK en finale EK 80 Ge wetj da 'k nie geiren em da ge moi verbetert woar datter mensjen boi zen. Voetbaltechnisch is de huidige generatie stukken beter dan die van 82 of 86, maar inderdaad alleen daarmee raak je niet in een halve finale of finale. Maar als ze nu ook al wedstrijden zoals die tegen Servië kunnen winnen, tja dan is veel mogelijk. Laatst gewijzigd door elfahem op 19 Okt 2012, 13:17, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 19 Okt 2012, 13:10 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
El Corredor schreef: elfahem schreef: Ik zou zelfs meer zeggen. De situatie die we met de Rode Duivels de laatste jaren hebben gekend is niet meer dan normaal geweest. Rekening houdend met ons inwonersaantal stonden we volgens mij volkomen naar waarde gerangschikt. Ik zou de huidige lichting Rode Duivels zelfs atypich noemen voor een land als België, tenminste als ze blijven evolueren zoals ze momenteel doen. Deze lichting is veel sterker dan die van '82 en '86 en zoals Philippe Albert het onlangs nog durfde zeggen zijn enkel Engeland en Spanje intrinsiek sterker dan de Duivels. het was Duitsland ![]() of deze lichting sterker is , zullen ze toch nog moeten bewijzen denk ik. Die lichting van '82 en '86 speelde wel een halve finale WK en finale EK 80 naar mexico 86 zijn ze nog met de boot gegaan.... om maar te zeggen.... _________________ If you never try, you'll never know |
| 19 Okt 2012, 13:15 |
|
|
Freak
Bram schreef: El Corredor schreef: elfahem schreef: Ik zou zelfs meer zeggen. De situatie die we met de Rode Duivels de laatste jaren hebben gekend is niet meer dan normaal geweest. Rekening houdend met ons inwonersaantal stonden we volgens mij volkomen naar waarde gerangschikt. Ik zou de huidige lichting Rode Duivels zelfs atypich noemen voor een land als België, tenminste als ze blijven evolueren zoals ze momenteel doen. Deze lichting is veel sterker dan die van '82 en '86 en zoals Philippe Albert het onlangs nog durfde zeggen zijn enkel Engeland en Spanje intrinsiek sterker dan de Duivels. het was Duitsland ![]() of deze lichting sterker is , zullen ze toch nog moeten bewijzen denk ik. Die lichting van '82 en '86 speelde wel een halve finale WK en finale EK 80 naar mexico 86 zijn ze nog met de boot gegaan.... om maar te zeggen.... mondialisering amper sprake? ga eens na wie de sterren waren van dat WK anders... ![]() |
| 19 Okt 2012, 13:35 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
ja, mondalisering amper sprake, lijkt mij anders wel een feit waar ge niet rond kunt ze.
Waar was het WK ook ? Dusja, voor die tijden ook nogal logisch dat de naburige landen goed presteerden. _________________ If you never try, you'll never know |
| 19 Okt 2012, 13:39 |
|
|
forumlegende
Waarom ni met den boot naar Brazilië?
Och, we moeten niet te veel dromen. Twee keer verliezen en de hele zaak loopt met een sisser af... Ook de oplevende nationale gevoelens... |
| 19 Okt 2012, 14:00 |
|
|
tympanum2 schreef: Waarom ni met den boot naar Brazilië? Och, we moeten niet te veel dromen. Twee keer verliezen en de hele zaak loopt met een sisser af... Ook de oplevende nationale gevoelens... Vertrek op de Pierre Corneliskaai _________________ www.spionkoplede.com |
| 19 Okt 2012, 14:25 |
|
| Pagina 187 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 185 186 187 188 189 … 242 Volgende |