|
|
| Pagina 743 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 741 742 743 744 745 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bericht Re: Nooit Off-topic
Iendrachtzot schreef: davy1919 schreef: Mariner schreef: ze zouden hun beter allemol ne vélo kopen hé ![]() giejn goe gedacht in Oilsjt... slot op of nie e word toch gepikt. ![]() Idd, ook al twee maal meegemaakt op korte tijd Oud ijzer e man ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 19 Okt 2012, 16:29 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
Mariner schreef: acrid schreef: tzijn allemaal tamzakken geworden é ze zouden hun beter allemol ne vélo kopen hé ![]() das een optie,heb er nog staan ![]() |
| 19 Okt 2012, 17:52 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Gisteren in Ter Zake een reportage over de schepen van Vlaamse Zaken in Aalst. Karim Van Overmeire zat in de studio.
De reportage en de teneur van de journaliste was maar van flauw niveau. Als je maar drie net niet gepensioneerden interviewt kan je moeilijk van een representatief beeld spreken. Ze hadden ook eens in Denderleeuw kunnen gaan kijken, als je hier niets doet, is het hier binnen een paar jaar even erg. Alsof je altijd moet wachten tot een situatie ontploft vooraleer je iets doet. Wel grappig dat ze in de reportage in het stuk over Franstalige namen van handelszaken in den oxygène bij Herman terecht kwamen |
| 20 Okt 2012, 8:36 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Stijn schreef: Gisteren in Ter Zake een reportage over de schepen van Vlaamse Zaken in Aalst. Karim Van Overmeire zat in de studio. De reportage en de teneur van de journaliste was maar van flauw niveau. Als je maar drie net niet gepensioneerden interviewt kan je moeilijk van een representatief beeld spreken. Ze hadden ook eens in Denderleeuw kunnen gaan kijken, als je hier niets doet, is het hier binnen een paar jaar even erg. Alsof je altijd moet wachten tot een situatie ontploft vooraleer je iets doet. Wel grappig dat ze in de reportage in het stuk over Franstalige namen van handelszaken in den oxygène bij Herman terecht kwamen Reportage over verfransing in Aalst: http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/mediatheek/programmas/terzake/2.24844/2.24845/1.1461405 Interview Karim: http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/mediatheek/programmas/terzake/2.24844/2.24845/1.1461408 _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 20 Okt 2012, 10:50 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
|
In de Kruitfabriek was het ook weinig genuanceerd. Verfransing is wél een probleem in bijvoorbeeld het onderwijs of de admininstratie. Alle initiatieven om de positie van het Nederlands als bestuurstaal te verdedigen, zijn volgens mij toe te juichen.
Die reportage in Terzake was zo te zien nóg erger. |
| 20 Okt 2012, 12:58 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 41 Locatie: Aalst |
Bepaalde journalisten kunnen het precies niet laten om alles wat de NVA gaat doen direct uit te vergroten en zo nodig in het belachelijke te trekken.
|
| 20 Okt 2012, 14:06 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Het enige wat de franstaligen positief vinden aan Vlaanderen is ons Vlaams geld.
_________________ oilsjt, goi alien... |
| 20 Okt 2012, 14:11 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Zienaa schreef: Bepaalde journalisten kunnen het precies niet laten om alles wat de NVA gaat doen direct uit te vergroten en zo nodig in het belachelijke te trekken. In HLN vandaag op 1ste blad VB'er wordt schepen van Vlaamse Zaken. Gaat nl. over aanstelling van Karim Van Overmeire (EX-Belanger trouwens! en dan nog...) als schepen Vlaamse zaken. De reactie van "ik heb nog niks bewezen-JJ De Klucht" : Pure onnozelheid is dat. Over wat durft dieje te memmen na de fratsen van zijn "brothers in crime"- Alexje en Quickie?!! Ik walg van dat partijtje en al zeker van dieje*****. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 20 Okt 2012, 14:21 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Twordt idd tijd dat ze weer over Antwerpen gaan beginnen want hoe ze de Aalsterse NVA afschilderen in de pers, is er echt ver over. Idd, gisteren in de Kruitfabriek vant zelfde. Da zijn geen interviews meer maar constante aanvallen waarop ge moet blijven reageren
Mss zullen ze later de NVA in Aalst gelijk moeten geven met dit nieuwe beleid. Alhoewel, hun ongelijk toegeven doen ze toch quasi nooit ... _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 Laatst gewijzigd door Verbechio op 20 Okt 2012, 15:16, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 20 Okt 2012, 15:08 |
|
|
Freak
Verbechio schreef: Twordt idd tijd dat ze weer over Antwerpen gaan beginnen want hoe ze de Aalsterse NVA afschilderen in de pers, is er echt ver over. Idd, gisteren in de Kruitfabriek vant zelfde. Da zijn geen interviews meer maar constante aanvallen waarop ge moet blijven reageren Mss zullen ze later de NVA in Aalst gelijk moeten geven met dit nieuwe beleid. Alhoewel, hun ongelijk doen ze toch quasi nooit ... de teneur die onze traditionele partijen voeren, de pers incluis, is volledig in de kaart spelen van de NVA. de NVA is democratisch verkozen in Aalst, en mogen zich nu bewijzen. Dat ze zeggen dat er in het Aalsterse vooral nederlands moet gesproken worden, dat is toch niet meer dan logisch? Ik stoor mij nu niet aan een Belgische of leeuwenvlag, dat maakt mij niet uit. ik ben van het principe, iedereen is welkom die een inspanning doet en zich wil aanpassen. Dus nen Turk die werkt en de moeite doet om nederlands te spreken, dat is prima. maar de armoede die onder het vorige beleid uit Brussel werd gehaald, mag/moest stoppen. |
| 20 Okt 2012, 15:15 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Mijn twee zoontjes gingen op school in de Moorselbaan. De oudste van 8 zit nu in een klas waar de verdeling 50/50 is. De jongste begon vorig schooljaar in de eerste kleuterklas waar er op de 20 kinderen slechts 2 blanke waren. We hebben hem er dan ook wijselijk weggehaald. Uiteraard werken wij zo mee aan het fenomeen van concentratieschool, maar het zij zo. 'Hun' integratie mag niet ten koste gaan van het onderwijs van 'mijn' kind. Op het oudercontact zei de juf letterlijk: 'Eindelijk nog 's een gesprek in het Nederlands'. Nee, voor mijn part mogen de kinderen van de linkse rakkers de kastanjes uit het vuur halen. Alhoewel, 2 blanken op 20, ik vraag me af waar hun kinderen dan naar school gaan?
Ik heb de indruk dat de 'traditionele' partijen zich momenteel aan het verweren zijn als een duivel in een wijwatervat. In Antwerpen proberen ze hun lot zodanig aan elkaar te verbinden om het de NVA zo moeilijk mogelijk te maken. Dit heeft nog maar weinig te maken met besturen, me dunkt. Laatst gewijzigd door elfahem op 20 Okt 2012, 19:09, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 20 Okt 2012, 15:34 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
El Corredor schreef: Verbechio schreef: Twordt idd tijd dat ze weer over Antwerpen gaan beginnen want hoe ze de Aalsterse NVA afschilderen in de pers, is er echt ver over. Idd, gisteren in de Kruitfabriek vant zelfde. Da zijn geen interviews meer maar constante aanvallen waarop ge moet blijven reageren Mss zullen ze later de NVA in Aalst gelijk moeten geven met dit nieuwe beleid. Alhoewel, hun ongelijk doen ze toch quasi nooit ... de teneur die onze traditionele partijen voeren, de pers incluis, is volledig in de kaart spelen van de NVA. de NVA is democratisch verkozen in Aalst, en mogen zich nu bewijzen. De rest is gewoon de puurste vorm van propaganda VOOR de NVA. Maar dat lijken fils-à-papa's van een De Croo en Toback nog niet echt te beseffen. Als ge die hoorde spreken was het zelfs alsof ze gewonnen hadden. 2 jaar geleden was iedereen het nog ééns dat NVA nooit meer zo een monsterscore zou kunnen herhalen. Ik denk niet dat er nu nog veel volk geld zou inzetten op die uitspraak. _________________ If you never try, you'll never know |
| 20 Okt 2012, 17:01 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 41 Locatie: Aalst |
En ze weten dat een cordon tegen de NVA nog meer stemmen zal opleveren voor de partij van Bart De Wever, dus tegenwerken is de enige optie die ze hebben.
|
| 20 Okt 2012, 17:05 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Ik vond het ook ongelofelijk hoe ze met D'Haese aan't lachen waren in de Kruitfabriek, dienen teppen van ne Milo op kop.
Ze minimaliseerden het probleem totaal en trokken het in het belachelijke met hun standpunt over de straatnamen en vlaggen. Terwijl het volgens mij één van de belangrijkste uitdagingen die de stad Aalst de komende 6 jaar staat te wachten... Bepaalde partijen vonden het belangrijk dat Aalst "geen slaapstad" zou worden. Wel, dan is het essentieel dat nieuwe inwoners goed Nederlands spreken. Anders krijg je situaties zoals in Denderleeuw... |
| 20 Okt 2012, 19:56 |
|
|
Freak
Bram schreef: El Corredor schreef: Verbechio schreef: Twordt idd tijd dat ze weer over Antwerpen gaan beginnen want hoe ze de Aalsterse NVA afschilderen in de pers, is er echt ver over. Idd, gisteren in de Kruitfabriek vant zelfde. Da zijn geen interviews meer maar constante aanvallen waarop ge moet blijven reageren Mss zullen ze later de NVA in Aalst gelijk moeten geven met dit nieuwe beleid. Alhoewel, hun ongelijk doen ze toch quasi nooit ... de teneur die onze traditionele partijen voeren, de pers incluis, is volledig in de kaart spelen van de NVA. de NVA is democratisch verkozen in Aalst, en mogen zich nu bewijzen. De rest is gewoon de puurste vorm van propaganda VOOR de NVA. Maar dat lijken fils-à-papa's van een De Croo en Toback nog niet echt te beseffen. Als ge die hoorde spreken was het zelfs alsof ze gewonnen hadden. 2 jaar geleden was iedereen het nog ééns dat NVA nooit meer zo een monsterscore zou kunnen herhalen. Ik denk niet dat er nu nog veel volk geld zou inzetten op die uitspraak. ja als die mannen minder verliezen dan dat ze hadden gevreesd, denken ze dat ze gewonnen hebben... ![]() |
| 20 Okt 2012, 20:03 |
|
| Pagina 743 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 741 742 743 744 745 … 885 Volgende |