|
|
| Pagina 33 van 48 |
[ 711 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 31 32 33 34 35 … 48 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Reserve Lid geworden op: 23 Dec 2009, 20:02 Berichten: 352 Leeftijd: 57 Locatie: Oilsjt |
Bericht Re: Buitenlandse voetbalmatchen
waly 2 schreef: http://youtu.be/RtSHMvpkuqk dat gebeurde in minuut seventy seven ![]() |
| 23 Okt 2012, 17:41 |
|
|
Freak
barcelona wint tegen celtic in de 94 e minuut.
|
| 23 Okt 2012, 22:38 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Toch wel opvallend om die Wanyama daar op Camp Nou te zien spelen. Twee jaar geleden speelde die nog voor Beerschot en werd hij in de bekermatch tegen ons nog voor de rust vervangen omdat het gewoon te snel ging voor hem. Het kan soms raar gaan in voetbal.
|
| 23 Okt 2012, 22:45 |
|
|
Nationale Ploeg
Bartos schreef: Toch wel opvallend om die Wanyama daar op Camp Nou te zien spelen. Twee jaar geleden speelde die nog voor Beerschot en werd hij in de bekermatch tegen ons nog voor de rust vervangen omdat het gewoon te snel ging voor hem. Het kan soms raar gaan in voetbal. Ik begin meer en meer te denken dat sommigen gewoon 'toevallig' aan de goeie pillekes geraken. |
| 23 Okt 2012, 23:28 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
De Jean schreef: Bartos schreef: Toch wel opvallend om die Wanyama daar op Camp Nou te zien spelen. Twee jaar geleden speelde die nog voor Beerschot en werd hij in de bekermatch tegen ons nog voor de rust vervangen omdat het gewoon te snel ging voor hem. Het kan soms raar gaan in voetbal. Ik begin meer en meer te denken dat sommigen gewoon 'toevallig' aan de goeie pillekes geraken. Mja, fysiek speelt dan wel een grote rol, maar als ge ziet hoe sommigen hier voetballend tekort schieten en dan elders schitteren ... volgens mij zijn er nog altijd geen pillekes om beter van te kunnen voetballen. |
| 23 Okt 2012, 23:51 |
|
|
Miniem
|
| 24 Okt 2012, 0:17 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Costa Alosta schreef: St Etienne is 1 vd meest onderschatte koppen, respect _________________ www.spionkoplede.com |
| 24 Okt 2012, 9:04 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
http://www.hln.be/hln/nl/9091/Time-out/ ... loot.dhtml
Wij krijgen hun krapuul, dieven, enz...wij sturen onze arbiters. ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 06 Nov 2012, 18:15 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Daniel Van Buyten net mogen invallen bij Bayern en direct gescoord, spijtig genoeg voor hem afgevlagd voor buitenspel. Ondertussen toch 1-0 net voor rust door Ribbery.
|
| 10 Nov 2012, 17:18 |
|
|
Nationale Ploeg
Vandaag in NL naar de Geluksvogels gaan kijken en die wonnen ook nog met 0-3.
Alleen zullen de meesten hier er nog nooit van gehoord hebben, hun naam wordt dan ook meestal als afkorting geschreven en de G erin staat blijkbaar voor Geluksvogels. ![]() _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 10 Nov 2012, 19:45 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 21 Jun 2011, 21:43 Berichten: 602 Leeftijd: 34 Locatie: Lede |
Je zal het maar meemaken, parachutisten zien landen tijdens een voetbalmatch..
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... cT4KJFdWhA |
| 16 Nov 2012, 11:49 |
|
|
Nationale Ploeg
Vannamiddag een wedstrijdje van de Coup de France meegepikt. 2 "klein" ploegen waar ik nog nooit van gehoord had, maar de thuisploeg speelt in het "Stade Jean-Pierre Papin" en dat was eigenlijk de hoofdreden waarom ik hier eens naartoe wou. (ex-spits van Brugge waar ik wel naar opkeek) De naam van het stadion is indrukwekkender dan het stadion zelf, want er kunnen maar 1500 toeschouwers in. Vergelijkbaar dus met een doorsnee provincialer hier dat een kleine zittribune heeft.
Ik verwacht me dus aan een rustig voetbalnamiddagje op den boerenbuiten net buiten Lille. Ik kom daar toe een half uurtje voor de aftrap, dus goed op tijd. Ik ben nog niet uitgestapt of daar stoppen een 3-tal volle bussen met bezoekende supporters. Wat daar uitkwam, leek me eerder het schorriemorrie van de Parijse banlieus. Ik moet je niet vertellen dat ik me daar wel even "le petit belge" voelde. Gelukkig was het thuispubliek heel rustig, want die bezoekers hebben daar wel voor ambiance gezorgd. Het leek me een beetje op Standard in klein. _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 18 Nov 2012, 19:39 |
|
|
Duivelke
Gruunwit jij gaat precies veel naar het buitenland!
|
| 18 Nov 2012, 21:53 |
|
|
Nationale Ploeg
chelseafan schreef: Gruunwit jij gaat precies veel naar het buitenland! Valt dat op? Ja, ik vind het wel tof om wat buitenlandse clubs te bezoeken. En liefst van die clubs waar je gewoon nog een ticketje kan kopen net voor de wedstrijd, waar je nog in het stadion kan rondlopen i.p.v. 90' op je stoeltje te gaan zitten. Hierdoor ben ik niet echt geïnteresseerd in topclubs, maar liever wat wedstrijden op lager niveau. _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 18 Nov 2012, 22:16 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Gruunwit schreef: chelseafan schreef: Gruunwit jij gaat precies veel naar het buitenland! Valt dat op? Ja, ik vind het wel tof om wat buitenlandse clubs te bezoeken. En liefst van die clubs waar je gewoon nog een ticketje kan kopen net voor de wedstrijd, waar je nog in het stadion kan rondlopen i.p.v. 90' op je stoeltje te gaan zitten. Hierdoor ben ik niet echt geïnteresseerd in topclubs, maar liever wat wedstrijden op lager niveau. Doet een beetje terugdenken aan de goeie ouwe tijd in België ook. Mee gaan met de eigen voorlijn, de eerste helft achter de éne goal, na de rust achter de andere. Nu wordt je opgesloten in een vak... Maar om daarvoor nu naar een match tussen "Janneke en Mieke" in de buurt van Rijsel te rijden, dat zou ik niet zien zitten, eerlijk gezegd. Maar elk zijn goesting natuurlijk... |
| 19 Nov 2012, 20:46 |
|
| Pagina 33 van 48 |
[ 711 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 31 32 33 34 35 … 48 Volgende |