|
|
| Pagina 3 van 10 |
[ 139 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 … 10 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ksk Heist
Dries schreef: ajoin54 schreef: Dries schreef: ik denk dat ge niet goed weer tegen wie ge spreekt als ge zoiets zegt hoor... Mariner is samen met Hansken en Bomber (om nu de twee bekendste qua naam te geven) en nog verschillende anderen één van de mensen die steeds sfeer zal proberen maken, dus zoals Mariner zelf reeds zei is het misschien beter van je aan een ander te adresseren... je hebt mij niet goed begrepen vrees ik, ik bedoelde: als hansken, mariner of bomber iets inzetten, dat de rest van de k staat te slapen, want ze reageren niet. gohjah, tegenwoordig vraag ik me ook wel af wat er soms mis is... schiet mij op mijne post aub niet af he nu , t is goed bedoeld (voor zover ge da in nen tekst goed kunt uitleggen zonder dat het iemand verkeerd opneemt) alle lof aan de mensen die sfeerliekes inzetten ( jullie noemen dan ook niet voor niks sfeergroep of opc) breng liever nog eens de liekes van vroeger ...ale ja , niet van 50 jaar geleden ook he maar die uit de periode 94 tot de tijd uit 3de en 4de enkele jaren geleden om e voorbeeld te geven...die kent iedereen , de nievekes zijn voor velen soms moeilijk te verstaan en ook te lang qua tekst . ne simpelen HEEEEEEEE-HOOOOOOOOOOOO , iendracht oilsjt olé!!! of iet in die aard gaat toch rapper iemand mee doen dan liekes over een busje dat in brand stond of een poort van nen boot da nie goed dicht is? t zijn de korte maar krachtige dingen die de mensen liever horen ook als ik de commentaren rondom mij soms hoor. t is niet dat ze de liekes slecht vinden , verre van, grappig zelfs bij momenten mor nie iedereen gaat da elke keer meebrullen . feit 2 is ook dat de helft van de staantribune ondertussen 50 plussers geworden zijn die niet echt staan te springen om zelf sfeer te voorzien voor 90minuten,ze laten da liever over aan de jeugd die da veel beter kan he... en stadionverbod krijgt ge met een reden natuurlijk (in de meeste gevallen toch) en t is niet omdat er een paar ontbreken voor een tijdje dat de rest niet meer mag zingen en op trommelkes bonken. |
| 23 Okt 2012, 14:58 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
supersossis schreef: Dries schreef: ajoin54 schreef: je hebt mij niet goed begrepen vrees ik, ik bedoelde: als hansken, mariner of bomber iets inzetten, dat de rest van de k staat te slapen, want ze reageren niet. gohjah, tegenwoordig vraag ik me ook wel af wat er soms mis is... schiet mij op mijne post aub niet af he nu , t is goed bedoeld (voor zover ge da in nen tekst goed kunt uitleggen zonder dat het iemand verkeerd opneemt) alle lof aan de mensen die sfeerliekes inzetten ( jullie noemen dan ook niet voor niks sfeergroep of opc) breng liever nog eens de liekes van vroeger ...ale ja , niet van 50 jaar geleden ook he maar die uit de periode 94 tot de tijd uit 3de en 4de enkele jaren geleden om e voorbeeld te geven...die kent iedereen , de nievekes zijn voor velen soms moeilijk te verstaan en ook te lang qua tekst . ne simpelen HEEEEEEEE-HOOOOOOOOOOOO , iendracht oilsjt olé!!! of iet in die aard gaat toch rapper iemand mee doen dan liekes over een busje dat in brand stond of een poort van nen boot da nie goed dicht is? t zijn de korte maar krachtige dingen die de mensen liever horen ook als ik de commentaren rondom mij soms hoor. t is niet dat ze de liekes slecht vinden , verre van, grappig zelfs bij momenten mor nie iedereen gaat da elke keer meebrullen . feit 2 is ook dat de helft van de staantribune ondertussen 50 plussers geworden zijn die niet echt staan te springen om zelf sfeer te voorzien voor 90minuten,ze laten da liever over aan de jeugd die da veel beter kan he... en stadionverbod krijgt ge met een reden natuurlijk (in de meeste gevallen toch) en t is niet omdat er een paar ontbreken voor een tijdje dat de rest niet meer mag zingen en op trommelkes bonken. Had ik ook al aan gedacht (zijn meerdere liekes van wat jaren terug die van mij mogen terugkeren), zondag steek ik da in gang, ik ben benieuwd _________________ www.spionkoplede.com |
| 23 Okt 2012, 15:19 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
supersossis schreef: Dries schreef: ajoin54 schreef: je hebt mij niet goed begrepen vrees ik, ik bedoelde: als hansken, mariner of bomber iets inzetten, dat de rest van de k staat te slapen, want ze reageren niet. gohjah, tegenwoordig vraag ik me ook wel af wat er soms mis is... schiet mij op mijne post aub niet af he nu , t is goed bedoeld (voor zover ge da in nen tekst goed kunt uitleggen zonder dat het iemand verkeerd opneemt) alle lof aan de mensen die sfeerliekes inzetten ( jullie noemen dan ook niet voor niks sfeergroep of opc) breng liever nog eens de liekes van vroeger ...ale ja , niet van 50 jaar geleden ook he maar die uit de periode 94 tot de tijd uit 3de en 4de enkele jaren geleden om e voorbeeld te geven...die kent iedereen , de nievekes zijn voor velen soms moeilijk te verstaan en ook te lang qua tekst . ne simpelen HEEEEEEEE-HOOOOOOOOOOOO , iendracht oilsjt olé!!! of iet in die aard gaat toch rapper iemand mee doen dan liekes over een busje dat in brand stond of een poort van nen boot da nie goed dicht is? t zijn de korte maar krachtige dingen die de mensen liever horen ook als ik de commentaren rondom mij soms hoor. t is niet dat ze de liekes slecht vinden , verre van, grappig zelfs bij momenten mor nie iedereen gaat da elke keer meebrullen . feit 2 is ook dat de helft van de staantribune ondertussen 50 plussers geworden zijn die niet echt staan te springen om zelf sfeer te voorzien voor 90minuten,ze laten da liever over aan de jeugd die da veel beter kan he... en stadionverbod krijgt ge met een reden natuurlijk (in de meeste gevallen toch) en t is niet omdat er een paar ontbreken voor een tijdje dat de rest niet meer mag zingen en op trommelkes bonken. Is vooral goed omdat ge dan direct vertrokken zijt voor 4 strofen en iedereen toch wel lololololololo kan meezingen hé _________________ www.spionkoplede.com |
| 23 Okt 2012, 15:21 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
t is de kunst te brengen wat aanslaat bij het publiek... zondag den test en 90 minuten supportersliedjesconcert
![]() |
| 23 Okt 2012, 17:19 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
Da lieke van da buske vind ik nog wel ok, maar t zou idd wel plezant zijn om nog eens wat oude krakers vanonder het stof te halen
_________________ MCMXIX |
| 23 Okt 2012, 20:00 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Ale hup, hopelijk toch nog eens kotjen open zondag
![]() _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 23 Okt 2012, 20:36 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Iendrachtzot schreef: Ale hup, hopelijk toch nog eens kotjen open zondag ![]() Fiestjen in de K zondag ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 23 Okt 2012, 22:01 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Onderkroiper schreef: Iendrachtzot schreef: Ale hup, hopelijk toch nog eens kotjen open zondag ![]() Fiestjen in de K zondag ![]() Ik zie alleszins al een vlag waar ik kan aangeraken. _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 23 Okt 2012, 22:24 |
|
|
toevallige voorbijganger Lid geworden op: 16 Sep 2012, 16:31 Berichten: 13 Leeftijd: 41 |
Schoon vlagske zeker doen davy da moer in de tribune
![]() |
| 24 Okt 2012, 1:01 |
|
|
supersossis schreef: t is de kunst te brengen wat aanslaat bij het publiek... zondag den test en 90 minuten supportersliedjesconcert ![]() ben benieuwd wat je gaat zingen, ik doe zeker mee _________________ www.spionkoplede.com Laatst gewijzigd door Mariner op 24 Okt 2012, 9:02, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 24 Okt 2012, 9:01 |
|
|
69 schreef: Da lieke van da buske vind ik nog wel ok, maar t zou idd wel plezant zijn om nog eens wat oude krakers vanonder het stof te halen zoals? _________________ www.spionkoplede.com |
| 24 Okt 2012, 9:02 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
![]() Citeer: Beste Eendacht Aalst, Graag zou ik willen meedelen dat zondag onze geheime wapens terug aanwezig zijn. Deze waren gedurende de afgelopen 3 maanden vermist en zijn in levende lijve terug gevonden in een tent in de averegten. Hun kelen zijn 3 maanden gespaard gebleven en zullen aanstaande zondag omstreeks 15u hun uiterste best doen om 3 punten mee naar Heist op den Berg te nemen. U bent bij deze gewaarschuwd... Mvg, De geheime wapens Bericht op 't forum van Heist zelf: http://www.kskheistsupportersforum.be/viewtopic.php?f=6&t=1090 _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 24 Okt 2012, 12:11 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
druk bezocht forum
![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 24 Okt 2012, 12:51 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
De voorbeschouwing staat online.
|
| 24 Okt 2012, 13:39 |
|
|
forumlegende
Vergeet niet dat we dit weekend overschakelen naar het winteruur! Bron: officiële site!
![]() |
| 24 Okt 2012, 13:46 |
|
| Pagina 3 van 10 |
[ 139 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 … 10 Volgende |