|
|
| Pagina 4 van 10 |
[ 139 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 10 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ksk Heist
Iendrachtzot schreef: ![]() Citeer: Beste Eendacht Aalst, Graag zou ik willen meedelen dat zondag onze geheime wapens terug aanwezig zijn. Deze waren gedurende de afgelopen 3 maanden vermist en zijn in levende lijve terug gevonden in een tent in de averegten. Hun kelen zijn 3 maanden gespaard gebleven en zullen aanstaande zondag omstreeks 15u hun uiterste best doen om 3 punten mee naar Heist op den Berg te nemen. U bent bij deze gewaarschuwd... Mvg, De geheime wapens Bericht op 't forum van Heist zelf: http://www.kskheistsupportersforum.be/viewtopic.php?f=6&t=1090 wij zijn nu al aan het sidderen en het beven EN HET BEVEN _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 24 Okt 2012, 13:48 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
Dani schreef: Vergeet niet dat we dit weekend overschakelen naar het winteruur! Bron: officiële site! ![]() " 't Eirgste" wa dat er kaan gebeiren es een ier te vroeg in de kantin toekommen.. ![]() _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 24 Okt 2012, 14:13 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
Iendrachtzot schreef: ![]() Citeer: Beste Eendacht Aalst, Graag zou ik willen meedelen dat zondag onze geheime wapens terug aanwezig zijn. Deze waren gedurende de afgelopen 3 maanden vermist en zijn in levende lijve terug gevonden in een tent in de averegten. Hun kelen zijn 3 maanden gespaard gebleven en zullen aanstaande zondag omstreeks 15u hun uiterste best doen om 3 punten mee naar Heist op den Berg te nemen. U bent bij deze gewaarschuwd... Mvg, De geheime wapens alvast bedankt voor de motivatie _________________ Iendracht 4ever. |
| 24 Okt 2012, 18:08 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
Mariner schreef: 69 schreef: Da lieke van da buske vind ik nog wel ok, maar t zou idd wel plezant zijn om nog eens wat oude krakers vanonder het stof te halen zoals? lalalalalala Eendracht eendracht lalalala (het origineel is "brasil" lalalalala) |
| 24 Okt 2012, 20:42 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
Zondag volstaan enkel de 3 punten. Je speelt thuis tegen de voorlaatste met ogod 5ptn. Er mag geen enkel excuus zijn achteraf! Winnen moét!
_________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 25 Okt 2012, 11:41 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Kris Temmerman Ere-gast zondag
http://www.eendracht-aalst.be/nieuws/sportief/item/251-kris-temmerman-zondag-eregast ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 25 Okt 2012, 12:14 |
|
|
Rode kaart ![]() ![]() Lid geworden op: 03 Okt 2012, 15:58 Berichten: 254 |
de clerus schreef: Zondag volstaan enkel de 3 punten. Je speelt thuis tegen de voorlaatste met ogod 5ptn. Er mag geen enkel excuus zijn achteraf! Winnen moét! Idem. |
| 25 Okt 2012, 12:20 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
de clerus schreef: Zondag volstaan enkel de 3 punten. Je speelt thuis tegen de voorlaatste met ogod 5ptn. Er mag geen enkel excuus zijn achteraf! Winnen moét! God ja, wat moet STVV dan denken al een heel seizoen - die moeten overal en alles winnen met die kern normaal... Niet blindstaren op de geraapte punten van de tegenstander... We zouden een enorm goeie zaak kunnen doen natuurlijk mits winst, maar puntenverlies is nu ook wel weer geen drama hé. Persoonlijk zou ik ons graag nog eens frivool zien voetballen zoals tegen Roeselare of de eerste helft op Oostende want dat is ondertussen ook alweer een tijdje geleden. Maar tegen een tegenstander als Heist is dat helaas om problemen vragen. In elk geval: drie man in de gaten houden zou ik zeggen: Webers, Ozcan en Fockaert... Lukt dat en zijn we even efficiënt als op Lommel dan winnen we. |
| 25 Okt 2012, 14:13 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
DT schreef: In elk geval: drie man in de gaten houden zou ik zeggen: Webers, Ozcan en Fockaert Die laatste twee zaten wel op de bank vorige match. Al doet hun resultaat in die match wel vermoeden dat ze nu misschien wel zullen starten. Het zou alleszins typisch zijn dat zo een speler als Fockaert uitgerekend tegen ons plots wel ontploft. |
| 25 Okt 2012, 14:22 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Bericht Eendracht Aalst - Ksk Heist
Webers scoort ook veel tegen ons denk ik.
|
| 25 Okt 2012, 16:48 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Bartos schreef: DT schreef: In elk geval: drie man in de gaten houden zou ik zeggen: Webers, Ozcan en Fockaert Die laatste twee zaten wel op de bank vorige match. Al doet hun resultaat in die match wel vermoeden dat ze nu misschien wel zullen starten. Het zou alleszins typisch zijn dat zo een speler als Fockaert uitgerekend tegen ons plots wel ontploft. Dat gaat ne boenk geven _________________ www.spionkoplede.com |
| 25 Okt 2012, 17:26 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bartos schreef: DT schreef: In elk geval: drie man in de gaten houden zou ik zeggen: Webers, Ozcan en Fockaert Die laatste twee zaten wel op de bank vorige match. Al doet hun resultaat in die match wel vermoeden dat ze nu misschien wel zullen starten. Het zou alleszins typisch zijn dat zo een speler als Fockaert uitgerekend tegen ons plots wel ontploft. Mja, Heist heeft Fockaert eigenlijk nog maar weinig kunnen laten samenspelen met Bram Criel door blessures/schorsingen, maar ik vrees dat het zondag van dat zal zijn. Bosschaerts hoopte meer dan waarschijnlijk, gezien de vergelijkbaarheid in types aanvallers bij Heist, op een wisselwerking met Fockaert zoals in derde waar Fockaert met Matthysen het mooie weer maakte maar aangezien dat er na 10 matchen nog niet uit is gekomen, verwacht ik een ingreep... Dus ik verwacht Criel als diepe spits met Fockaert erachter en Ozcan er nu wel van bij de aftrap bij om onze linkerflank pijn te doen. Bosschaerts weet ook wel dat als Weydisch daar loopt, er iets meer mogelijkheden liggen dan als bijvoorbeeld Martin daar te vinden is. Ik verwacht zondag van ons dezelfde ploeg als op Lommel eerlijk gezegd, misschien met Glouftsis er wel weer bij ipv Van Eyk. Snap zelf nog niet helemaal waarom de Stavros op de bank moest starten zondag want is op aanvallend gebied ongeveer de meest constante tot nu toe gebleken. Was enkel echt slecht tegen Oostende. Bovendien ligt Heist hem wel want scoorde er in het verleden al eens een hattrick tegen met Antwerp... En tot slot: oppassen bij stilstaande fases - zijn er zelf in aanvallend opzicht ook niet slecht in dit seizoen, maar verdedigend toch veel puntjes voor verbetering vatbaar... |
| 25 Okt 2012, 18:01 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
DT schreef: Ik verwacht zondag van ons dezelfde ploeg als op Lommel eerlijk gezegd, misschien met Glouftsis er wel weer bij ipv Van Eyk. Snap zelf nog niet helemaal waarom de Stavros op de bank moest starten zondag want is op aanvallend gebied ongeveer de meest constante tot nu toe gebleken. Ik hoop dat Gunst mag starten ipv Petrovic. Petrovic was bij de beteren in de voorbereiding, maar sinds zijn blessure enkel een goede invalbeurt tegen Oudenaarde. |
| 26 Okt 2012, 9:43 |
|
|
Ancien
Smetje schreef: DT schreef: Ik verwacht zondag van ons dezelfde ploeg als op Lommel eerlijk gezegd, misschien met Glouftsis er wel weer bij ipv Van Eyk. Snap zelf nog niet helemaal waarom de Stavros op de bank moest starten zondag want is op aanvallend gebied ongeveer de meest constante tot nu toe gebleken. Ik hoop dat Gunst mag starten ipv Petrovic. Petrovic was bij de beteren in de voorbereiding, maar sinds zijn blessure enkel een goede invalbeurt tegen Oudenaarde. Ik zou er niet op rekenen... Die kronkel na de 2-1 van Van Damme tegen Oudenaarde heeft toch veel dooreengeschud zonder echt positief effect vind ik... Ken eruit voor Marco tegen Woluwe: geen verbetering, integendeel Gunst eruit voor Marco (sinds Sint-Niklaas): geen verbetering, integendeel Weydisch erin voor De Cuyper (en omzetting van de flanken ook sinds Sint-Niklaas): overall toch ook geen echte verbetering want op drie weken tijd is Martin daardoor bijvoorbeeld al op drie posities komen te staan wat het gehele teamspel/automatismen ook niet echt ten goede komt Over de wissels voor de match op Lommel spreek ik me niet uit, want match niet bijgewoond en dus ook geen idee of het spel erop verbeterde... Wel kanttekening - ipv 1 ingreep door te voeren en te zien of het werkt zoals de wissel Van Damme-Petrovic ging BVR een paar stapjes verder afgelopen zondag maar of hij daar veel wijzer is uit geworden. Een linie laten zaken van Di Gregorio tot daar aan toe, maar dan meteen ook uw goedvoetballende diepe spits er naast laten voor een nieuwe spits, snap ik niet. Als trainer weet je toch dat het terughalen van Alex ook een nieuwe positie oplevert voor Martin, wel dan vind ik niet dat je daar nog eens een andere spits voor moet zetten ook. Zal wel aan mij liggen... Conclusie: vooral wissels op plaatsen waar het voor mij niet echt nodig is en op plaatsen waar wel actie mocht worden ondernomen, gebeurt er niks... Laatst gewijzigd door DT op 26 Okt 2012, 10:11, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 26 Okt 2012, 10:03 |
|
|
Freak
DT schreef: Smetje schreef: DT schreef: Ik verwacht zondag van ons dezelfde ploeg als op Lommel eerlijk gezegd, misschien met Glouftsis er wel weer bij ipv Van Eyk. Snap zelf nog niet helemaal waarom de Stavros op de bank moest starten zondag want is op aanvallend gebied ongeveer de meest constante tot nu toe gebleken. Ik hoop dat Gunst mag starten ipv Petrovic. Petrovic was bij de beteren in de voorbereiding, maar sinds zijn blessure enkel een goede invalbeurt tegen Oudenaarde. Ik zou er niet op rekenen... Die kronkel na de 2-1 van Van Damme tegen Oudenaarde heeft toch veel dooreengeschud zonder echt positief effect vind ik... Ken eruit voor Marco tegen Woluwe: geen verbetering, integendeel Gunst eruit voor Marco (sinds Sint-Niklaas): geen verbetering, integendeel Weydisch erin voor De Cuyper (en omzetting van de flanken ook sinds Sint-Niklaas): overall toch ook geen echte verbetering want op drie weken tijd is Martin daardoor bijvoorbeeld al op drie posities komen te staan wat het gehele teamspel/automatismen ook niet echt ten goede komt Over de wissels voor de match op Lommel spreek ik me niet uit, want match niet bijgewoond en dus ook geen idee of het spel erop verbeterde... Conclusie: vooral wissels op plaatsen waar het voor mij niet echt nodig is en op plaatsen waar wel actie mocht worden ondernomen, gebeurt er niks... op welke plaatsen dient er actie ondernomen te worden? in de goal? ![]() |
| 26 Okt 2012, 10:07 |
|
| Pagina 4 van 10 |
[ 139 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 10 Volgende |