|
|
| Pagina 747 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 745 746 747 748 749 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: Nooit Off-topic
legkip schreef: Bakkie schreef: legkip schreef: En als er hier in 2200 of 2300 dan 80 % moslims leven en die zullen allemaal stemmen voor partij Islam en de koran zodat deze hier aan de macht komt en dit een Islamitisch land wordt. (maar ik denk dat ze niet zolang zullen wachten) maar één ding is zeker dit wordt Islamitisch en wij zullen ons aanpassen aan hen en niet omgekeerd Da zien we dan wel in 2300. Gewoon de Islam niet langer herkennen in België en moskees gebruiken voor andere dingen (ombouwen tot scholen, ocmw's, fitnesscentra etc) en iedereen die de islam toch wil beleven moet maar naar een land trekken waar dat wel wordt herkend. Zo los je het op zonder die mensen naar huis te sturen en voorkom je problemen die zich zullen voordoen in de periode 2200 - 2300. (als alles blijft zoals het is, voorspel ik een oorlog) zo kan ik ook nog voorspellingen doen. Mijnen kop eraf als België niet opgaat in Frankrijk in 2330. en Tubize stijgt nog eens naar eerste voor het jaar 2150... goh , al dat doemdenken en die zever over de islam. Ik heb daar geen schrik van eerlijk gezegd, en weet je waarom? Omdat belgen geen onnozelaars zijn, al laat ik jou dan even buiten beschouwing. |
| 25 Okt 2012, 20:37 |
|
|
Freak
Eerste echte moslims in Belgische politiek’
ANDERLECHT/SINT-JANS-MOLENBEEK - In Brussel vond een persconferentie plaats van de lijst Islam. Die politieke partij haalde bij de afgelopen verkiezingen bijna 4500 stemmen en twee verkozenen, in Molenbeek en Anderlecht. Ze stellen zichzelf voor als ‘compromisfiguren’, zo meldt radio 2 Lijst Islam kwam op 14 oktober op in drie Brusselse gemeenten en kon een zetel veroveren in Anderlecht en Molenbeek. Ze zeggen trouwens verheugd te zijn met het vertrek van Philippe Moureaux (PS) uit Molenbeek en met de nieuwe, vrouwelijke burgemeester. Tijdens de persconferentie benadrukte Redouane Ahrough, die verkozen werd in Anderlecht, politiek te willen voeren vanuit wederzijds respect. Het stoort hem dat moslims vaak als tweederangsburgers worden gezien en hij bestempelt de gemeente Anderlecht als een racistische gemeente tegenover moslims. 'Kijk maar naar het onthaalbeleid van de gemeente en de manier waarop de politie of het OCMW dikwijls optreedt', voegt Ahrough toe. In Sint-Jans-Molenbeek is Lhoucine Aït Jeddig verkozen. Eén van zijn standpunten is dat een kind moet opgroeien in een gezin met één vader en één moeder, klinkt het. De verkozenen omschrijven zichzelf als compromisfiguren die de wet respecteren, maar ze beschouwen zich ook als ‘de eerste echte moslimes in de Belgische politiek’. Volgens hen zijn moslims in andere partijen hypocriet, omdat zij niet de Koran, maar de partijtop gehoorzamen. Als ze moties indienen op de gemeenteraad, zullen de maskers van die andere moslims wel afvallen, klonk het nog. |
| 25 Okt 2012, 22:31 |
|
|
Rode kaart ![]() ![]() Lid geworden op: 03 Okt 2012, 15:58 Berichten: 254 |
El Corredor schreef: legkip schreef: En als er hier in 2200 of 2300 dan 80 % moslims leven en die zullen allemaal stemmen voor partij Islam en de koran zodat deze hier aan de macht komt en dit een Islamitisch land wordt. (maar ik denk dat ze niet zolang zullen wachten) maar één ding is zeker dit wordt Islamitisch en wij zullen ons aanpassen aan hen en niet omgekeerd pfff. eerlijk gezegd, vind ik het een domme en wat achterhaalde mening. we leven in een land dat gedeeld is in twee stukken, en in het ene stuk zijn we nogal vlaams gezind. ik denk echt niet dat jouw angst ooit waarheid gaat worden. Wat denk jij dan? Dat als er hier 80 % moslims zijn dat ze de Koran hier niet gaan toepassen? De koran is het letterlijke woord van Allah. Als ze zijn woorden niet toepassen moeten ze naar de hel, zo redeneren zij toch. Behoorlijk naief |
| 25 Okt 2012, 23:00 |
|
|
waly 2 schreef: Eerste echte moslims in Belgische politiek’ ANDERLECHT/SINT-JANS-MOLENBEEK - In Brussel vond een persconferentie plaats van de lijst Islam. Die politieke partij haalde bij de afgelopen verkiezingen bijna 4500 stemmen en twee verkozenen, in Molenbeek en Anderlecht. Ze stellen zichzelf voor als ‘compromisfiguren’, zo meldt radio 2 Lijst Islam kwam op 14 oktober op in drie Brusselse gemeenten en kon een zetel veroveren in Anderlecht en Molenbeek. Ze zeggen trouwens verheugd te zijn met het vertrek van Philippe Moureaux (PS) uit Molenbeek en met de nieuwe, vrouwelijke burgemeester. Tijdens de persconferentie benadrukte Redouane Ahrough, die verkozen werd in Anderlecht, politiek te willen voeren vanuit wederzijds respect. Het stoort hem dat moslims vaak als tweederangsburgers worden gezien en hij bestempelt de gemeente Anderlecht als een racistische gemeente tegenover moslims. 'Kijk maar naar het onthaalbeleid van de gemeente en de manier waarop de politie of het OCMW dikwijls optreedt', voegt Ahrough toe. In Sint-Jans-Molenbeek is Lhoucine Aït Jeddig verkozen. Eén van zijn standpunten is dat een kind moet opgroeien in een gezin met één vader en één moeder, klinkt het. De verkozenen omschrijven zichzelf als compromisfiguren die de wet respecteren, maar ze beschouwen zich ook als ‘de eerste echte moslimes in de Belgische politiek’. Volgens hen zijn moslims in andere partijen hypocriet, omdat zij niet de Koran, maar de partijtop gehoorzamen. Als ze moties indienen op de gemeenteraad, zullen de maskers van die andere moslims wel afvallen, klonk het nog. Diene sharia4belgium lul zei toch dat echte moslim geen democraten zijn? (das ook de reden waarom ze niet opkomen in Antwerpen) Dus dat zijn ook geen echte moslims. |
| 25 Okt 2012, 23:01 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
jammen schreef: Zo'n vaart zal het wel niet lopen hoor, wij leven nog altijd in een democratie en iedere Belgische inwoner hoort zich te houden aan de Belgische wetgeving. In Islamitische landen is er geen wetgeving en geldt enkel de "wet" die in de Koran staat. En laat dat nu juist het struikelblok zijn waar vele moslims, in dit land, moeite mee hebben. Dus voor mij geldt nog altijd de spreuk: pas u aan of verhuis. democratie? nu zijde er mee aan 't lachen. Ik heb zo het gevoel dat voor die zandstuivers héél ander wetten gelden. Trouwens als ge kijkt naar afgelopen verkiezingen (heksenjacht op NVA, cordon sanitaire voor Vlaamse Belang) kunt ge moeilijk spreken over democratie. In een democratie maakt het volk een keuze en wordt deze gerespecteerd. Niet waar, mijnheer Bruno Tobback?_________________ www.spionkoplede.com |
| 26 Okt 2012, 8:49 |
|
|
5 jaar in dezelfde gleuf soppen en na de daad de vraag der vragen:was't goe schatke?...wa denkte na
|
| 27 Okt 2012, 11:29 |
|
|
Nationale Ploeg
Mariner schreef: jammen schreef: Zo'n vaart zal het wel niet lopen hoor, wij leven nog altijd in een democratie en iedere Belgische inwoner hoort zich te houden aan de Belgische wetgeving. In Islamitische landen is er geen wetgeving en geldt enkel de "wet" die in de Koran staat. En laat dat nu juist het struikelblok zijn waar vele moslims, in dit land, moeite mee hebben. Dus voor mij geldt nog altijd de spreuk: pas u aan of verhuis. democratie? nu zijde er mee aan 't lachen. Ik heb zo het gevoel dat voor die zandstuivers héél ander wetten gelden. Trouwens als ge kijkt naar afgelopen verkiezingen (heksenjacht op NVA, cordon sanitaire voor Vlaamse Belang) kunt ge moeilijk spreken over democratie. In een democratie maakt het volk een keuze en wordt deze gerespecteerd. Niet waar, mijnheer Bruno Tobback?Wat gij niet begrijpt, is dat als er 30% kiest voor NVA en 10% voor VB, er nog altijd 60% stemt voor iemand anders. Het is dan net in een democratie dat die 60% de baas is als ze kiezen om samen te werken. Is het belachelijk dat ze samenwerken? Eigenlijk wel. Maar het is wel democratisch. |
| 27 Okt 2012, 12:16 |
|
|
De Vlaming wil helemaal geen links beleid, de nieuwe belgen, die willen dat ja. Zonder allochtonen in Antwerpen haalt rechts daar 60à70 %.
Zoiets vind ik echt erg. De echte belgen worden daar onderdrukt eigenlijk wat die moeten al jaren tegen een zwalpend beleid aankijken, een beleid gericht op vreemdelingen en tegen de gewone belg. Een beleid dat Bart de Wever trouwens gaat voortzetten, hij lokt bijna alle rechtse stemmen van het Vlaams Belang om daarmee een links beleid te voeren. |
| 27 Okt 2012, 12:36 |
|
|
Freak
legkip schreef: De Vlaming wil helemaal geen links beleid, de nieuwe belgen, die willen dat ja. Zonder allochtonen in Antwerpen haalt rechts daar 60à70 %. Zoiets vind ik echt erg. De echte belgen worden daar onderdrukt eigenlijk wat die moeten al jaren tegen een zwalpend beleid aankijken, een beleid gericht op vreemdelingen en tegen de gewone belg. Een beleid dat Bart de Wever trouwens gaat voortzetten, hij lokt bijna alle rechtse stemmen van het Vlaams Belang om daarmee een links beleid te voeren. ik probeer om hier maandelijks één quote te poneren, maar gij slaagt erin om dagelijks een paar oneliners hier te zetten. (die kant noch wal raken eerlijk gezegd) en die in dit geval weinig steek houden moet ik zeggen. |
| 27 Okt 2012, 12:48 |
|
|
El Corredor schreef: legkip schreef: De Vlaming wil helemaal geen links beleid, de nieuwe belgen, die willen dat ja. Zonder allochtonen in Antwerpen haalt rechts daar 60à70 %. Zoiets vind ik echt erg. De echte belgen worden daar onderdrukt eigenlijk wat die moeten al jaren tegen een zwalpend beleid aankijken, een beleid gericht op vreemdelingen en tegen de gewone belg. Een beleid dat Bart de Wever trouwens gaat voortzetten, hij lokt bijna alle rechtse stemmen van het Vlaams Belang om daarmee een links beleid te voeren. ik probeer om hier maandelijks één quote te poneren, maar gij slaagt erin om dagelijks een paar oneliners hier te zetten. (die kant noch wal raken eerlijk gezegd) en die in dit geval weinig steek houden moet ik zeggen. Ik zou hier een hele litanie kunnen afsteken over de Islam in België, Europa en de wereld maar de zin ontbreekt mij om hierover op te jagen op een mooie zaterdag. Hieronder toch nog in het kort mijn eigen mening: - Koran moet eigenlijk verboden worden in België. Een boek dat oproept tot andersgelovigen en niet-gelovigen te vermoorden hoort niet thuis in België. - Loop eens een dag met uw vrouw/vriendin zonder hoofddoek door Borgerhout, Molenbeek of Anderlecht (been there, done that). Niet 100 maar 200 % gegarandeerd problemen. Ze zijn toch zo lief, meneer. - In Antwerpen en Brussel zijn er van de lagere schoolkinderen nu al meer dan 50 % moslims. (en Arabisch is daar een keuzevak die veel, heel veel moslims volgen). Voorspelling: in 2150 is Arabisch een vierde officiële landstaal in België/Belgistan. - Wij gaan het allicht niet meer meemaken, maar er komt gegarandeerd een oorlog van. (En misschien erg om dit te zeggen, maar hoe vroeger die uitbreekt, hoe groter de kans dat wij die zullen winnen) Voorspelling: in 2350 is Europa een Islamitisch continent. |
| 27 Okt 2012, 13:21 |
|
|
Freak
voorspellingen doen met de jaren 2150 en 2350.
awel voor 2655 spelen wij in eerste! ge zijt precies wel ne redelijke rascist. Al dat doemdenken ivm moslims, islam en gans hunne zever. Nogmaals, belgen zijn slim genoeg om het nooit zo ver te laten komen. En laat die voorspellingen aub achterwege want dat is echt voor te lachen. er zullen zeker problemen zijn in Molenbeek en dergelijke, en dat de Varkensmarkt een afrikaans getto geworden is, ontken ik ook niet. Maar in een vlaams landsgedeelte waar ongeveer 40 % rechts kiest (extreem of centrum), maak ik mij echt wel geen zorgen over moslims eerlijk gezegd. |
| 27 Okt 2012, 13:47 |
|
|
Belgen zijn allesbehalve slim als het over de Islam gaat.
Maar goed, laat de Tom Lenaertsen en de Lieven Scheires van deze wereld maar doen. Ooit zullen ze het wel doorhebben en zullen ze zeggen 'Wir haben es nicht gewußt' maar dan is het te laat en worden we in heel het land weggedrukt door de geïmporteerden, terwijl dit nu nog maar slechts in enkele wijken is. |
| 27 Okt 2012, 14:10 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
legkip schreef: Belgen zijn allesbehalve slim als het over de Islam gaat. Maar goed, laat de Tom Lenaertsen en de Lieven Scheires van deze wereld maar doen. Ooit zullen ze het wel doorhebben en zullen ze zeggen 'Wir haben es nicht gewußt' maar dan is het te laat en worden we in heel het land weggedrukt door de geïmporteerden, terwijl dit nu nog maar slechts in enkele wijken is. wilde aub die spettelende jeannet hier links veranderen, ze werkt op mijn zenuwen ! _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 27 Okt 2012, 14:36 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
ajoin54 schreef: legkip schreef: Belgen zijn allesbehalve slim als het over de Islam gaat. Maar goed, laat de Tom Lenaertsen en de Lieven Scheires van deze wereld maar doen. Ooit zullen ze het wel doorhebben en zullen ze zeggen 'Wir haben es nicht gewußt' maar dan is het te laat en worden we in heel het land weggedrukt door de geïmporteerden, terwijl dit nu nog maar slechts in enkele wijken is. wilde aub die spettelende jeannet hier links veranderen, ze werkt op mijn zenuwen ! Diene broinen aap bedoel je _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 27 Okt 2012, 15:10 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 41 Locatie: Aalst |
De Jean schreef: Mariner schreef: jammen schreef: Zo'n vaart zal het wel niet lopen hoor, wij leven nog altijd in een democratie en iedere Belgische inwoner hoort zich te houden aan de Belgische wetgeving. In Islamitische landen is er geen wetgeving en geldt enkel de "wet" die in de Koran staat. En laat dat nu juist het struikelblok zijn waar vele moslims, in dit land, moeite mee hebben. Dus voor mij geldt nog altijd de spreuk: pas u aan of verhuis. democratie? nu zijde er mee aan 't lachen. Ik heb zo het gevoel dat voor die zandstuivers héél ander wetten gelden. Trouwens als ge kijkt naar afgelopen verkiezingen (heksenjacht op NVA, cordon sanitaire voor Vlaamse Belang) kunt ge moeilijk spreken over democratie. In een democratie maakt het volk een keuze en wordt deze gerespecteerd. Niet waar, mijnheer Bruno Tobback?Wat gij niet begrijpt, is dat als er 30% kiest voor NVA en 10% voor VB, er nog altijd 60% stemt voor iemand anders. Het is dan net in een democratie dat die 60% de baas is als ze kiezen om samen te werken. Is het belachelijk dat ze samenwerken? Eigenlijk wel. Maar het is wel democratisch. Maar er is dan nog altijd een groter percentage dat één van die andere partijen niet in de coalitie wil, straatje zonder einde dus. |
| 27 Okt 2012, 17:36 |
|
| Pagina 747 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 745 746 747 748 749 … 885 Volgende |