|
|
| Pagina 191 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 189 190 191 192 193 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
Bericht Re: Artikels
Onderkroiper schreef: Iendrachtzot schreef: Is géén Serviër maar Montenegrijn ![]() Diejen es toch genaturaliseird? http://www.eendracht-aalst.be/team/a-kern _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 26 Okt 2012, 19:30 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
_________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 28 Okt 2012, 9:55 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
http://www.nr10.be/eersteklasse/nieuws/ ... erlecht-op
Ieder zijn mening, maar mijn maag keert er van om. ![]() _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 31 Okt 2012, 10:46 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Waarom? Kan toch enkel voordeel hebben voor ons? Als we hier elk jaar een tweetal talenten kunnen stallen die zo goed als niks kosten...
En als er een speler voor 1ste is krijgt RSCA de voorkeur... Tja, hoeveel spelers zijn er hier zoal gepasseerd de laatste 10 jaar? |
| 31 Okt 2012, 10:59 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Staat trouwens nog niet op de officiële site. Pas als het daar staat, lijkt het me zeker dat er zo een samenwerking is.
|
| 31 Okt 2012, 11:07 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
davy1919 schreef: http://www.nr10.be/eersteklasse/nieuws/item/aalst-start-samenwerking-met-anderlecht-op Ieder zijn mening, maar mijn maag keert er van om. ![]() Bij mij ook jong; niet omdat het Anderlecht is hoor maar met hoeveel ploegen hebben die nu al zo'n samenwerking?! Zelfs aan eersteklassers lenen ze spelers uit, en geloof me als die mannen mogen kiezen zullen er nog redelijk veel hun neus ophalen voor ons. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 31 Okt 2012, 11:07 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Jeroen schreef: Waarom? Kan toch enkel voordeel hebben voor ons? Als we hier elk jaar een tweetal talenten kunnen stallen die zo goed als niks kosten... En als er een speler voor 1ste is krijgt RSCA de voorkeur... Tja, hoeveel spelers zijn er hier zoal gepasseerd de laatste 10 jaar? Ze hebben in hun 1e ploeg al bijna geen kwaliteitsspelers, dus dan kunnen hun reserven zéker het niveau van het Barcelona vd Bredestraat nie aan _________________ www.spionkoplede.com |
| 31 Okt 2012, 11:27 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Ook even oppassen met de inhoud van het artikel zelf: ik denk dat Nr. 10 de laatste paragraaf er zelf heeft bijgevoegd want staat niet in het originele artikel van Het Nieuwsblad...
Op gebied van jeugdscouting lijkt me dit niet slecht: nu worden er heel veel spelers jonger dan 14 weggeplukt door alle eersteklassers, zeker niet alleen door de toppers. Door een akkoord te sluiten met Anderlecht krijgt die laatste de eerste keus op die spelers wat er ook kan voor zorgen dat andere eersteklassers gaan worden afgeschrikt wegens "als Anderlecht die kan halen, kunnen wij het wel vergeten"... Anderzijds kan dit ook een extra motivatie zijn voor onze jeugdspelers als ze weten dat er elke week scouts van Anderlecht rondlopen en daar vaart iedereen wel bij. Anderlecht gaat heus geen twintig spelers tegelijkertijd binnentrekken hoor... En wat het niveau betreft - die beloftes van Anderlecht kunnen heus wel shotten hoor, het is niet omdat ze geen kans krijgen bij de eerste ploeg dat ze waardeloos zijn. Kijk maar naar Gunst en De Cuyper bij ons nu, waren ook "maar" beloften van Brugge hé... |
| 31 Okt 2012, 11:40 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Als die mannen kunnen kiezen tussen een staartploeg in 1ste of een middenmotor in 2de gaan die heus niet voor die tweede gaan. Trouwens Anderlecht zal die spelers ook liever bij een 1ste-klasser stallen dan bij ons. Ik denk dat ze bij ons eerder vragende partij zijn, dan dat Anderlecht zelf kwam polsen.
_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 31 Okt 2012, 11:54 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Bovendien heeft Anderlecht toch al zo een "contract" met Roeselare dacht ik? Die hebben toch enkele spelers van RSCA?
|
| 31 Okt 2012, 11:57 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
gweninho schreef: Bovendien heeft Anderlecht toch al zo een "contract" met Roeselare dacht ik? Die hebben toch enkele spelers van RSCA? Net daarmee dat ik aangaf dat het originele artikel moet worden bekeken - het enige wat het Nieuwsblad schrijft is dat er een akkoord is tussen Aalst en Anderlecht inzake jeugdscouting... niets meer. Dat van de stalling van Anderlecht-talenten bij ons, heeft Nr. 10 er bijgelapt. En ik denk dat Roeselare inderdaad een deal heeft om talenten ter beschikking te krijgen (Kabananga wou komen, Badibanga niet) maar heeft in wezen niets te maken met de samenwerking die Aalst nu heeft met Anderlecht (en pas op, door de gazetten gecommuniceerd hé dus sowieso met een korrel zout te nemen) |
| 31 Okt 2012, 12:15 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
DT schreef: gweninho schreef: Bovendien heeft Anderlecht toch al zo een "contract" met Roeselare dacht ik? Die hebben toch enkele spelers van RSCA? Net daarmee dat ik aangaf dat het originele artikel moet worden bekeken - het enige wat het Nieuwsblad schrijft is dat er een akkoord is tussen Aalst en Anderlecht inzake jeugdscouting... niets meer. Dat van de stalling van Anderlecht-talenten bij ons, heeft Nr. 10 er bijgelapt. En ik denk dat Roeselare inderdaad een deal heeft om talenten ter beschikking te krijgen (Kabananga wou komen, Badibanga niet) maar heeft in wezen niets te maken met de samenwerking die Aalst nu heeft met Anderlecht (en pas op, door de gazetten gecommuniceerd hé dus sowieso met een korrel zout te nemen) Khad zo al een vermoeden. Zit dieje Verboom ook nie in Roeselare of is da nen anderen? |
| 31 Okt 2012, 12:34 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
gweninho schreef: Zit dieje Verboom ook nie in Roeselare of is da nen anderen? Verboom zit bij Zulte Waregem. |
| 31 Okt 2012, 12:39 |
|
|
Ancien
Bartos schreef: gweninho schreef: Zit dieje Verboom ook nie in Roeselare of is da nen anderen? Verboom zit bij Zulte Waregem. Indeed en heeft daar al de eerste ploeg gehaald trouwens. Enige Anderlecht-huurling bij Roeselare is Junior Kabananga voorlopig. Longueville kwam eerder al over van de beloften van Anderlecht. Dat lenen van beloften is trouwens een bewuste strategie van Roeselare hé want ook Sene (Cercle Brugge) en Huyghebaert (KV Mechelen) passen in dat plaatje. Wij gaan eerder voor de effectieve "aankoop", met uitzondering van Gunst en Pietermaat dan... |
| 31 Okt 2012, 13:05 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
DT schreef: Bartos schreef: gweninho schreef: Zit dieje Verboom ook nie in Roeselare of is da nen anderen? Verboom zit bij Zulte Waregem. Indeed en heeft daar al de eerste ploeg gehaald trouwens. Enige Anderlecht-huurling bij Roeselare is Junior Kabananga voorlopig. Longueville kwam eerder al over van de beloften van Anderlecht. Dat lenen van beloften is trouwens een bewuste strategie van Roeselare hé want ook Sene (Cercle Brugge) en Huyghebaert (KV Mechelen) passen in dat plaatje. Wij gaan eerder voor de effectieve "aankoop", met uitzondering van Gunst en Pietermaat dan... En een denderend succes zijn Longueville en Kabananga toch ook nog niet echt geweest bij Roeselare. Eigenlijk Papa Sene evenmin trouwens. Die Huyghebaert houdt nu de bank warm bij Moeskroen Péruwelz, al is het daar niet evident als ge niet van Lille komt of anders moet ge toch tenminste den helft van uw carrière in Noord-Frankrijk gespeeld hebben. |
| 31 Okt 2012, 13:11 |
|
| Pagina 191 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 189 190 191 192 193 … 497 Volgende |