|
|
| Pagina 5 van 8 |
[ 111 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 3 4 5 6 7 8 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Moeskroen-Péruwelz - Eendracht Aalst
http://www.aalstnieuws.be/sport/item/354-supporters-blijven-eendracht-trouw
http://www.eendracht-aalst.be/component/joomsport/view_match/116?Itemid=348 _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 04 Nov 2012, 12:21 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Gijzegem Vaneigest schreef: Het was een ware schande gisteren, na 2 min was de match al gespeeld. Overklast op alle vlakken. En dan nog de supporters komen "groeten" (of was het uitlachen) na de match... ![]() Wat dat laatste betreft ben ik het absoluut niet eens: uit respect voor de supporters zijn ze beleefd komen appaludisseren (sommigen dik tegen hun zin), en dat respect is terecht want de supporters waren goed! Van achter klopt het echt langs geen kanten, en dat probleem moet aangepakt worden, want dat is de basis voor de ploeg. Als eeuwige optimist heb ik toch gezien dat ze ondanks de 3-0 met veel gretigheid uit de kleedkamer zijn gekomen met een paar mooie kansen, maar zelfs de grootste optimist moet toegeven dat 5 goeie minuten toch wel weinig is... |
| 04 Nov 2012, 12:59 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
ondanks de leuke sfeer en vele aalst supporters gisteren een totale fiasco op alle gebied ...ene troost we verliezen maar 3 punten .... verdediging trok op niks , is reeds al enkele weken zo ... ik verwacht dat de spelersgroep voor volgende week orde op zaken zet en ons een leuke overwinning geven en dan is deze wedstrijd vergeten .... gemakkelijk zal het alleszins niet worden !
![]() |
| 04 Nov 2012, 13:10 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
SERRE schreef: Ik stel voor om deze keer geen man van de match te kiezen. Dat zou iets te veel met het haar getrokken zijn. Sorry maar dit was gewoon lachen met de meegereisde supporters. Het wordt nu ook wel hoog tijd om iets aan de verdediging te doen. Ik stel voor om terug te grijpen naar het centrale duo van vorig seizoen. Flippo en Kes centraal. Dat was vorig seizoen in elk geval beter dan wat er nu staat. En Smet heeft nu wel genoeg krediet gekregen zeker... Er zijn er al voor minder naar de bank verwezen. volledig mee eens! _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 04 Nov 2012, 14:07 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
BVW schreef: SERRE schreef: Ik stel voor om deze keer geen man van de match te kiezen. Dat zou iets te veel met het haar getrokken zijn. Sorry maar dit was gewoon lachen met de meegereisde supporters. Het wordt nu ook wel hoog tijd om iets aan de verdediging te doen. Ik stel voor om terug te grijpen naar het centrale duo van vorig seizoen. Flippo en Kes centraal. Dat was vorig seizoen in elk geval beter dan wat er nu staat. En Smet heeft nu wel genoeg krediet gekregen zeker... Er zijn er al voor minder naar de bank verwezen. volledig mee eens! Ik wil zeker niet alle zonden op hem afschuiven, maar de nonchalance waarmee die verdedigt, de ruimte die hij steeds weer aan zijn tegenstander cadeau geeft, echt een serieus probleem. |
| 04 Nov 2012, 14:24 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bram schreef: 't is nu ook niet dat de rest van de ploeg er wel stond hé. We hebben geen 2 passen na elkaar kunnen geven en geen 2 duels op rij kunnen winnen. Waarmee ik zeker niet wil ontkennen dat de verdediging dramatisch was. Vrij sneu ook voor Pietermaat dat hij daar toch wel serieus geviseerd wordt terwijl je er op dat moment 11 moet wisselen. Triestig, nochtans met redelijk wat volk naar ginder getrokken en ons laten horen Kpeis dat iedereen de wissel di gregorio-smet in zijn gedachten had met pietermaat op rechtsback ma da was te gemakkelijk wss ![]() |
| 04 Nov 2012, 15:06 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Na de prestatie van zaterdag is iedereen toch wel echt stil geworden.Waarschijnlijk mocht DT zijn eerste vaderlijke plichten vervullen en moeten we het daardoor stellen zonder zijn wedstijdanalyse.Alleszins proficiat aan vader en moeder en hopelijk kan de jonge eendrachter gauw genieten van een eerste overwinning.Positief is dat we nog altijd goed geklasseerd staan maar daarmee is dan ook al het goede gezegd.
De laatste weken is de ziel volledig uit ons elftal aan het vloeien.Het te pas en ten onpas spelers op de bank plaatsen om hen te motiveren heeft zeker niet het beoogde effekt.In tegendeel heeft het bij sommigen tot gevolg dat ze hun zelfvertrouwen verliezen en bang zijn van iets verkeerd te gaan doen. Natuurlijk kan je zeggen dat we veel gelijkwaardige spelers hebben en dat de ene door de andere vervangen geen verschil maakt en stimulerend werkt.Misschien wel de eerste matchen en zelfs al van de eerste oefenwedstrijden maar op, de duur werkt zo iets nefast. Wat we missen zijn een paar spelers die net een beetje meer klasse hebben dan de rest en zo iedereen naar een hoger niveau tillen. VDN is natuurlijk zo iemand maar als keeper kan je natuurlijk het spelpeil van je medespelers moeilijk opkrikken.Al twee jaar is Kevin de beste man en toch is hij een van de meest gepasseerde doelmannen in tweedeklasse.Moet wel frustrerend zijn voor hem en zegt toch veel over onze manier van verdedigen.Op stilstaande fases blijven we zeer zwak maar daarnaast wordt onze verdediging toch wel heel gemakkelijk uit verband gespeeld.Voor mij mocht Kestens aan het seizoen begonnen zijn.Na vorig jaar was er geen enkele reden om hem tot bankzitter te veroordelen omdat Bogaerts in feite niet beter is.Maar om nu te zeggen dat Kristof alle problemen gaat oplossen is toch ook een brug te ver.Wat hij wel heeft, is een positieve mentaliteit en de wil om hem steeds volledig te geven.Probleem is echter dat Bogaerts dan waarschijnlijk wordt doorgeschoven naar het middenveld en daar weet BVR al niet wie eerst zetten. Misschien Pietermaat in plaats van Smet.Waarom die zijn kans niet kreeg bij Germinal is me nu wel duidelijk.Eigenlijk brengt hij nauwelijks meer dan enkele illustere voorgangers van de laatste jaren op de backplaats. Maar verdedigen wil BVR natuurlijk doen met heel het elftal en eerlijk gezegd denk ik niet dat we daarvoor de de juist opstelling hebben.Zeker genoeg degelijke spelers maar ik betwijfel of het de juiste mixt is die op het veld staat en dat zou toch nu al het geval moeten zijn na vier maand voorbereiding en competitie. |
| 05 Nov 2012, 14:13 |
|
|
Vaste Waarde
Ben akkoord met de analyse van lolo4ever : dat systematisch wisselen van spelers begint er nu inderdaad toe te leiden dat iedereen verkrampt op het veld staat. Je merkt al weken dat er geen vertrouwen in het elftal zit, en wat er zaterdag gebeurde zat er al wekenlang aan te komen......
Begin me trouwens ook een andere vraag te stellen : zijn onze spelers allemaal fysisch 100% scherp ? Ik weet het niet, maar het aantal tweede ballen die we verliezen ( alle linies) is niet meer te tellen... Je kan dat verklaren door een gebrek aan inzet of angst, maar ik weet niet of het enkel daar is dat het schoentje knelt.. Ik zag zondag Tubize-STVV op televisie, en ofschoon het veld er rampzalig belabberd bijlag ( remember verleden jaar ginds ? ) gaven de 22 acteurs daar toch blijk van een fysieke kracht die ik bij ons nog niet zag dit seizoen...... |
| 05 Nov 2012, 14:31 |
|
|
Freak
als ik zie dat een Smet na 65 minuten krampen krijgt een aantal matchen geleden...
![]() |
| 05 Nov 2012, 14:56 |
|
|
Vaste Waarde
Tja ik herinner me smet inderdaad, maar niet enkel smet hoor... Di gregorio bvb ligt meer neer dan hij rechtstaat; en helemaal akkoord dat die wat te verduren krijgt; maar als je echt 100% fysiek ok bent, anticipeer je die tackles.
Heb zelf lang genoeg gesjot ( ook nationaal) om zoiets te weten.. En petrovic.. na zijn kwetsuur nog een schim van de vinnige verdediger in het begin van het seizoen..... Raar allemaal.... ![]() |
| 05 Nov 2012, 15:27 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Ikzelf was er op Moeskroen eens niet bij, maar ik was wel totaal verrast van de tussenstanden die ik kreeg.
Het is heel spijtig wat daar gebeurd is, maar het ganse team door elkaar gooien heeft geen zin. Spelers die al weken minder presteren (Smet bvb) kan je aan de kant laten, maar men mag het probleem totaal niet op één speler doorschuiven. In het begin van het seizoen was onze verdediging ook een gatenkaas, maar toen werd het minder goed uitgespeeld door de tegenstander OF scoorden we zelf 3 doelpunten (Roeselare, Oudenaarde). Nu dit ook wat minder lukt en de tegenstanders meer en meer de zwakke plekken beginnen uit te buiten, wordt het moeilijker. Op naar zondag! 3 punten thuishouden! ![]() |
| 05 Nov 2012, 20:16 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
gweninho schreef: Ikzelf was er op Moeskroen eens niet bij, maar ik was wel totaal verrast van de tussenstanden die ik kreeg. Het is heel spijtig wat daar gebeurd is, maar het ganse team door elkaar gooien heeft geen zin. Spelers die al weken minder presteren (Smet bvb) kan je aan de kant laten, maar men mag het probleem totaal niet op één speler doorschuiven. In het begin van het seizoen was onze verdediging ook een gatenkaas, maar toen werd het minder goed uitgespeeld door de tegenstander OF scoorden we zelf 3 doelpunten (Roeselare, Oudenaarde). Nu dit ook wat minder lukt en de tegenstanders meer en meer de zwakke plekken beginnen uit te buiten, wordt het moeilijker. Op naar zondag! 3 punten thuishouden! ![]() Het spel verslechtert met de week, De inzet vemindert met de week. Er mogen er veel een voorbeeld pakken aan de inzet van Ken Van Damme. Hopelijk Kestens erin zondag, voor de inzet alleen al, hij is tenminste trots om het Eendrachttruitje te dragen! Hopelijk gaan ze er zondag 90 minuten tegen aan. Maar een match zoals zaterdag is lachen met je trouwe supporters. _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 05 Nov 2012, 20:20 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Ik durf eigenlijk niet te zeggen of het afgelopen zaterdag van "niet willen" was.
Ze liepen wel hoor, maar kwamen telkens meer dan 1 pas te laat toe. (en zaten op den duur ook volledig dood) Moeskroen was technisch toch wel van het beste wat ik dit seizoen al gezien heb, ééntijds-voetbal (technisch) en een hoog tempo (fysiek). Ze inzet verwijten ga ik dus niet direct doen, al zou dat misschien wel het makkelijkste, het daar op steken. _________________ If you never try, you'll never know |
| 05 Nov 2012, 20:24 |
|
|
Freak
in het verleden al veel kritiek op Van Damme gegeven wegens zijn beperkt voetballend vermogen,maar qua geestdrift, strijd, karakter kent hij zijn gelijke wel niet in onze kern.
heeft dus zeker zijn plaats in ons ploeg, en als hij er niet bij is, is er genen enkele die voorop gaat in de strijd! |
| 05 Nov 2012, 20:25 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
We kwamen gewoon op alle vlakken tekort: kracht, fysiek, positiespel, ... noem maar op.
Daarnaast pak je dan weer dezelfde goals zoals altijd. Elke match lopen ze wel een paar keer met een steekballetje zomaar door de buitenspelval en dus ook door onze verdediging. Op Moeskroen wast na drie minuten al prijs. Om dan nog maar te zwijgen over stilstaande fases. Wanneer gaan we daar nu eindelijk eens leren op verdedigen? Soit, de nederlaag op zich is geen drama want we staan nog steeds 10 punten voor op de gevarenzone. Dat het weer niet goed was, is stilaan wel stof tot nadenken want de laatste weken marcheert het gewoon niet en pak je punten omdat het meezit. |
| 05 Nov 2012, 20:51 |
|
| Pagina 5 van 8 |
[ 111 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 3 4 5 6 7 8 Volgende |