Moeskroen-Péruwelz - Eendracht Aalst - Pagina 6 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 111 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8
 Moeskroen-Péruwelz - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
forumlegende

Leeftijd: 61
Bericht Re: Moeskroen-Péruwelz - Eendracht Aalst
Onderkroiper schreef:
Aan de meegereisde supporters zal het niet gelegen hebben

De spionkopgirls waren in hun nopjes :love:

http://www.iendracht-archief.be/fotosite/thumbnails.php?album=319

Afbeelding

't zen schoein foto's menne jongen, proficiat :plat:

05 Nov 2012, 21:35
Vaste Waarde

Zwawi heeft gelijk - we staan nog steeds 10 punten voor op de gevarenzone. Tot daar het goede nieuws.
Maar het tij kan in deze reeks snel keren, en dat je wedstrijden verliest is ook vrij normaal te noemen.
Wat echter niet normaal is - heren spelers en staf - is dat je met een " we zien het wel" mentaliteit het veld opstapt. Was reeds zo tegen woluwe, heist - en nu ook blijkbaar weer in moeskroen.
Als ik de beelden en foto's van onze supps in moeskroen bekijk - en dan zie wat voor een lamentabele prestatie er volgt op het terrein, dan verwacht ik zondag van het elftal maar een ding : leg er je kop voor, en toon tenminste dat je ervoor wil gaan ! da's het minste wat jullie de trouwe achterban verschuldigd zijn !

05 Nov 2012, 21:41
Vaste Waarde

Leeftijd: 71
mamananeto schreef:
Zwawi heeft gelijk - we staan nog steeds 10 punten voor op de gevarenzone. Tot daar het goede nieuws.
Maar het tij kan in deze reeks snel keren, en dat je wedstrijden verliest is ook vrij normaal te noemen.
Wat echter niet normaal is - heren spelers en staf - is dat je met een " we zien het wel" mentaliteit het veld opstapt. Was reeds zo tegen woluwe, heist - en nu ook blijkbaar weer in moeskroen.
Als ik de beelden en foto's van onze supps in moeskroen bekijk - en dan zie wat voor een lamentabele prestatie er volgt op het terrein, dan verwacht ik zondag van het elftal maar een ding : leg er je kop voor, en toon tenminste dat je ervoor wil gaan ! da's het minste wat jullie de trouwe achterban verschuldigd zijn !

zo denk ik er ook over !

05 Nov 2012, 22:02
Nationale Ploeg

lolo4ever schreef:
Na de prestatie van zaterdag is iedereen toch wel echt stil geworden.Waarschijnlijk mocht DT zijn eerste vaderlijke plichten vervullen en moeten we het daardoor stellen zonder zijn wedstijdanalyse.Alleszins proficiat aan vader en moeder en hopelijk kan de jonge eendrachter gauw genieten van een eerste overwinning.Positief is dat we nog altijd goed geklasseerd staan maar daarmee is dan ook al het goede gezegd.
De laatste weken is de ziel volledig uit ons elftal aan het vloeien.Het te pas en ten onpas spelers op de bank plaatsen om hen te motiveren heeft zeker niet het beoogde effekt.In tegendeel heeft het bij sommigen tot gevolg dat ze hun zelfvertrouwen verliezen en bang zijn van iets verkeerd te gaan doen.
Natuurlijk kan je zeggen dat we veel gelijkwaardige spelers hebben en dat de ene door de andere vervangen geen verschil maakt en stimulerend werkt.Misschien wel de eerste matchen en zelfs al van de eerste oefenwedstrijden maar op, de duur werkt zo iets nefast.
Wat we missen zijn een paar spelers die net een beetje meer klasse hebben dan de rest en zo iedereen naar een hoger niveau tillen.
VDN is natuurlijk zo iemand maar als keeper kan je natuurlijk het spelpeil van je medespelers moeilijk opkrikken.Al twee jaar is Kevin de beste man en toch is hij een van de meest gepasseerde doelmannen in tweedeklasse.Moet wel frustrerend zijn voor hem en zegt toch veel over onze manier van verdedigen.Op stilstaande fases blijven we zeer zwak maar daarnaast wordt onze verdediging toch wel heel gemakkelijk uit verband gespeeld.Voor mij mocht Kestens aan het seizoen begonnen zijn.Na vorig jaar was er geen enkele reden om hem tot bankzitter te veroordelen omdat Bogaerts in feite niet beter is.Maar om nu te zeggen dat Kristof alle problemen gaat oplossen is toch ook een brug te ver.Wat hij wel heeft, is een positieve mentaliteit en de wil om hem steeds volledig te geven.Probleem is echter dat Bogaerts dan waarschijnlijk wordt doorgeschoven naar het middenveld en daar weet BVR al niet wie eerst zetten.
Misschien Pietermaat in plaats van Smet.Waarom die zijn kans niet kreeg bij Germinal is me nu wel duidelijk.Eigenlijk brengt hij nauwelijks meer dan enkele illustere voorgangers van de laatste jaren op de backplaats.
Maar verdedigen wil BVR natuurlijk doen met heel het elftal en eerlijk gezegd denk ik niet dat we daarvoor de de juist opstelling hebben.Zeker genoeg degelijke spelers maar ik betwijfel of het de juiste mixt is die op het veld staat en dat zou toch nu al het geval moeten zijn na vier maand voorbereiding en competitie.

hier ze, hij is hier weer. ge kunt er uw klok op gelijkstellen; een nederlaag en onze kustboy is aant stoken. waar zat ge na de winst tegen Heist oa ?

echt, van gasten zoals gij krijg ik echt ne rendac geur in mijne neus. (n)

05 Nov 2012, 23:04
Nationale Ploeg

hoe was Filipovic ? ik weet dat je het niet mag zeggen over een echte eendrachter maar tegen Heist was die de zwakke schakel in het geheel achteraan. de tegenstanders weten ondertussen ook wat hij kan en niet kan en dat dat niet gecompenseerd wordt door de keeper of de andere centrale verdediger.speelt op een cruciale positie waar je het verschil ten voordele (cfr nen Dessaer) of ten nadele kan maken... dit seizoen is het ondanks zijn ervaring en klasse nog niet het eerste geweest. het probleem ligt niet alleen op rechtsachter of verdedigende mid. ik weet dak tegen een heilig huisje aan het schoppen ben bij deze...

05 Nov 2012, 23:28
Freak

Leeftijd: 45
Still standing ! schreef:
hoe was Filipovic ? ik weet dat je het niet mag zeggen over een echte eendrachter maar tegen Heist was die de zwakke schakel in het geheel achteraan. de tegenstanders weten ondertussen ook wat hij kan en niet kan en dat dat niet gecompenseerd wordt door de keeper of de andere centrale verdediger.speelt op een cruciale positie waar je het verschil ten voordele (cfr nen Dessaer) of ten nadele kan maken... dit seizoen is het ondanks zijn ervaring en klasse nog niet het eerste geweest. het probleem ligt niet alleen op rechtsachter of verdedigende mid. ik weet dak tegen een heilig huisje aan het schoppen ben bij deze...

goh, ik vind dit een moedige post, en deel je mening. (y)

05 Nov 2012, 23:36
Vaste Waarde

El Corredor schreef:

hij heeft idd al een paar steken laten vallen, maar de gaten in de verdediging ontstaan wel niet bij hem hé

05 Nov 2012, 23:42
Scholier

ajoin54 schreef:
El Corredor schreef:

hij heeft idd al een paar steken laten vallen, maar de gaten in de verdediging ontstaan wel niet bij hem hé

Ik denk vooral da hij voorstander is van op offside te spelen.

Moest ik Flippo of BVR zijn, ik zou daar toch al enkele wedstrijden vanaf gestapt zijn. Net zoals vorig seizoen glippen ze er elke match wel enkele keren door.
Ik zou het een beetje vergelijken met wat Gent vorige week op Anderlecht ging doen: Met de achterlinie op het middeveld spelen, zo spelen wij ook vaak vind ik...

Als je elke match bij een diepe bal ipv 3 meter vooruit loopt, 3 meter achteruit, los je volgens mij al vrij veel op...

06 Nov 2012, 0:22
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
josken1 schreef:
Het spel verslechtert met de week, De inzet vemindert met de week.
Er mogen er veel een voorbeeld pakken aan de inzet van Ken Van Damme.
Hopelijk Kestens erin zondag, voor de inzet alleen al, hij is tenminste trots om het Eendrachttruitje te dragen!
Hopelijk gaan ze er zondag 90 minuten tegen aan. Maar een match zoals zaterdag is lachen met je trouwe supporters.

Ik vind dat allemaal toch kort door de bocht hoor. Vorige week buig je tegen Heist nog een achterstand om in een overwinning. Ik denk niet dat je kan zeggen dat er toen geen inzet was, integendeel.
Sommige verkondigen hier voor het seizoen dat ze tevreden zijn met een rustig seizoen in de middenmoot, maar ze zouden blijkbaar wel willen dat dat alle weken met champgnevoetbal gebeurt. Als ge halfweg wilt eindigen, dan houdt dat ook in dat je af en toe eens verliest, ook tegen ploegen onder u, en af en toe eens wint, ook tegen ploegen boven u.
Het is wel een feit dat we te veel tegengoals slikken en dat daar iets moet aan gedaan worden. Volledig akkoord. Maar ik vind het niet correct om bij iedere nederlaag al het goede dat we dit seizoen al zagen direct met de grond gelijk te maken.

06 Nov 2012, 9:04
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 11
mamananeto schreef:
Ben akkoord met de analyse van lolo4ever : dat systematisch wisselen van spelers begint er nu inderdaad toe te leiden dat iedereen verkrampt op het veld staat. Je merkt al weken dat er geen vertrouwen in het elftal zit, en wat er zaterdag gebeurde zat er al wekenlang aan te komen......
Begin me trouwens ook een andere vraag te stellen : zijn onze spelers allemaal fysisch 100% scherp ? Ik weet het niet, maar het aantal tweede ballen die we verliezen ( alle linies) is niet meer te tellen...
Je kan dat verklaren door een gebrek aan inzet of angst, maar ik weet niet of het enkel daar is dat het schoentje knelt..
Ik zag zondag Tubize-STVV op televisie, en ofschoon het veld er rampzalig belabberd bijlag ( remember verleden jaar ginds ? ) gaven de 22 acteurs daar toch blijk van een fysieke kracht die ik bij ons nog niet zag dit seizoen......

In derde was het net onze sterkte om in het slotkwartier te kunnen doorduwen, nu komen we dat te kort want krijgen veel goals binnen op 't einde

06 Nov 2012, 9:49
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Mariner schreef:
In derde was het net onze sterkte om in het slotkwartier te kunnen doorduwen, nu komen we dat te kort want krijgen veel goals binnen op 't einde

Goh ja, een week eerder konden we dan weer wel in het slotkwartier nog een achterstand ombuigen in een overwinning en de week daarvoor konden we in Lommel ook al in het slot van de match nog een punt redden. En eerder konden we ook tegen STVV en Oudenaarde al in het slot nog de overwinning pakken. Dus ik weet niet of het perse op het einde is dat we een probleem hebben.

06 Nov 2012, 10:54

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Bartos schreef:
Mariner schreef:

Goh ja, een week eerder konden we dan weer wel in het slotkwartier nog een achterstand ombuigen in een overwinning en de week daarvoor konden we in Lommel ook al in het slot van de match nog een punt redden. En eerder konden we ook tegen STVV en Oudenaarde al in het slot nog de overwinning pakken. Dus ik weet niet of het perse op het einde is dat we een probleem hebben.

goh, de resultaten geven Mariner misschien op zich niet gelijk. Maar wie de matchen gezien heeft kan toch niet anders dan constateren dat we inderdaad die punch niet in huis hebben dit seizoen.

06 Nov 2012, 12:11

Leeftijd: 11
Bram schreef:
Bartos schreef:
Mariner schreef:

goh, de resultaten geven Mariner misschien op zich niet gelijk. Maar wie de matchen gezien heeft kan toch niet anders dan constateren dat we inderdaad die punch niet in huis hebben dit seizoen.

Ok, mijn zin rammelt dan wel maar de stelling niet, waar we fysiek ploegen dood deden kunnen we dat niet meer

06 Nov 2012, 12:17
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 66
Via http://www.iendrachtoiljst.be link naar de beelden.
Eerste samenvatting is ons match.

06 Nov 2012, 16:10
Vaste Waarde

vantjen schreef:
Via http://www.iendrachtoiljst.be link naar de beelden.
Eerste samenvatting is ons match.

kommentaar van de journalist van dienst: "on rentre dans cette défense alostoise comme dans du beurre"
wat een affront, maar spijtig genoeg de waarheid
warme broodjes bakken zal denk ik ni veel verhelpen aan die gatenkaas !

06 Nov 2012, 16:37
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 111 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8