|
|
| Pagina 194 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 192 193 194 195 196 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
Bericht Re: Artikels
Still standing ! schreef: Vicky schreef: Mijn idee van teambuilding met een voetbalploeg is nog altijd: steek die mannen een bruin café binnen en geef ze bier... marry me ![]() ![]() _________________ Iendracht 4ever. |
| 06 Nov 2012, 16:54 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
Stijn schreef: acrid schreef: England4ever schreef: Spelers Van Eendracht Aalst Bakken Broodjes Geplaatst Op Maandag, November 5, 2012 Door Johan. Rubriek Nieuws, Sport De spelers van Eendracht Aalst willen eens iets anders dan elke dag tegen natte ballen trappen. In deze crisis van voetbaltrainers willen de spelers wel eens hun zinnen verzetten. Daarom gaan de spelers van Eendracht Aalst, dinsdag 6 november op teambuilding bij bakker Bart in Zottegem. Wat staat er op het programma? De ploeg zal in 2 groepen gesplitst worden, waarbij de ene groep in de bakkerij te werk gesteld wordt, de andere groep in de chocolaterie. Vervolgens worden beide groepen tegenover elkaar gesteld: ze krijgen de opdracht om tegen elkaar om ter vlugst de surpriseopdracht tot een goed einde te brengen. Het is te hopen dat de teambuilding in Zottegem, de spelers van Eendracht Aalst geen windeieren zal leggen. Afgelopen week met een erg zware 4-0 nederlaag terug huiswaarts gestuurd worden, dat zal niet teveel meer mogen voorvallen of hun trainer zal bij bakker Alfons Louis een vast jobke mogen zoeken. zijn der in Aalst geen bakkers misschien? Dat is toch zagen om te zagen. Wat maakt dat nu uit welken bakker dat dat is. volgens mij lukt het logisch om nen bakker te bezoeken in de stad waar ge speelt,teambuilding én klantenbinding moesten ze in Denderleeuw naar ne bakker gaan het kot was hier te klein ![]() |
| 08 Nov 2012, 0:08 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Ik geloof niet dat ze eerst het idee opgedaan hebben om bij een bakker wat te gaan spelen, en dan een bakker zijn gaan zoeken. Dat idee zal wel ergens via één of ander contact zijn aangewaaid, en wat moet ge dan zeggen? “Neen sorry, het is een leuk voorstel, het idee is goed, het is makkelijk dat het ons via jouw contact amper iets kost, maar we gaan, uit pure ideologie en om te voorkomen dat er supportersrellen uitbreken, toch een bakker zoeken in Aalst?’
|
| 08 Nov 2012, 9:09 |
|
|
Freak
Stijn schreef: Ik geloof niet dat ze eerst het idee opgedaan hebben om bij een bakker wat te gaan spelen, en dan een bakker zijn gaan zoeken. Dat idee zal wel ergens via één of ander contact zijn aangewaaid, en wat moet ge dan zeggen? “Neen sorry, het is een leuk voorstel, het idee is goed, het is makkelijk dat het ons via jouw contact amper iets kost, maar we gaan, uit pure ideologie en om te voorkomen dat er supportersrellen uitbreken, toch een bakker zoeken in Aalst?’ ![]() |
| 08 Nov 2012, 9:15 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Stijn schreef: Ik geloof niet dat ze eerst het idee opgedaan hebben om bij een bakker wat te gaan spelen, en dan een bakker zijn gaan zoeken. Dat idee zal wel ergens via één of ander contact zijn aangewaaid, en wat moet ge dan zeggen? “Neen sorry, het is een leuk voorstel, het idee is goed, het is makkelijk dat het ons via jouw contact amper iets kost, maar we gaan, uit pure ideologie en om te voorkomen dat er supportersrellen uitbreken, toch een bakker zoeken in Aalst?’ Die bakkerij is trouwens een "trouwe sponsor" volgens de officiële site... Dus ik zie het probleem ook niet. Ge gaat Veranda's Willems toch ook niet weigeren omdat ze niet van Aalst zijn? ![]() _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 08 Nov 2012, 10:56 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Gio schreef: Stijn schreef: Ik geloof niet dat ze eerst het idee opgedaan hebben om bij een bakker wat te gaan spelen, en dan een bakker zijn gaan zoeken. Dat idee zal wel ergens via één of ander contact zijn aangewaaid, en wat moet ge dan zeggen? “Neen sorry, het is een leuk voorstel, het idee is goed, het is makkelijk dat het ons via jouw contact amper iets kost, maar we gaan, uit pure ideologie en om te voorkomen dat er supportersrellen uitbreken, toch een bakker zoeken in Aalst?’ Die bakkerij is trouwens een "trouwe sponsor" volgens de officiële site... Dus ik zie het probleem ook niet. Ge gaat Veranda's Willems toch ook niet weigeren omdat ze niet van Aalst zijn? ![]() De spelers mogen bij mij altijd een nieve veranda komen zetten als ze nog eens teambuilding nodig hebben _________________ www.spionkoplede.com |
| 08 Nov 2012, 11:10 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Mariner schreef: Gio schreef: Stijn schreef: Ik geloof niet dat ze eerst het idee opgedaan hebben om bij een bakker wat te gaan spelen, en dan een bakker zijn gaan zoeken. Dat idee zal wel ergens via één of ander contact zijn aangewaaid, en wat moet ge dan zeggen? “Neen sorry, het is een leuk voorstel, het idee is goed, het is makkelijk dat het ons via jouw contact amper iets kost, maar we gaan, uit pure ideologie en om te voorkomen dat er supportersrellen uitbreken, toch een bakker zoeken in Aalst?’ Die bakkerij is trouwens een "trouwe sponsor" volgens de officiële site... Dus ik zie het probleem ook niet. Ge gaat Veranda's Willems toch ook niet weigeren omdat ze niet van Aalst zijn? ![]() De spelers mogen bij mij altijd een nieve veranda komen zetten als ze nog eens teambuilding nodig hebben Of volgende week mijne verhuis komen doen!! ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 08 Nov 2012, 14:34 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Iendracht Champagne ver nieuwjaar?
http://www.eendracht-aalst.be/nieuws/varia/item/264-ontdek-nu-de-huischampagne-van-eaalst _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 08 Nov 2012, 16:52 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Iendrachtzot schreef: Iendracht Champagne ver nieuwjaar? http://www.eendracht-aalst.be/nieuws/varia/item/264-ontdek-nu-de-huischampagne-van-eaalst Een paar lege flessen wil ik wel voor Expo100 _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 08 Nov 2012, 17:15 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
Iendrachtzot schreef: Iendracht Champagne ver nieuwjaar? http://www.eendracht-aalst.be/nieuws/varia/item/264-ontdek-nu-de-huischampagne-van-eaalst Het etiket mocht wat sjieker vond ik _________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 08 Nov 2012, 17:16 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
de clerus schreef: Iendrachtzot schreef: Iendracht Champagne ver nieuwjaar? http://www.eendracht-aalst.be/nieuws/varia/item/264-ontdek-nu-de-huischampagne-van-eaalst Het etiket mocht wat sjieker vond ik Inderdaad, ik vind het ook maar flauw. Maar ik ga mij toch een flesken aanschaffen _________________ www.spionkoplede.com |
| 08 Nov 2012, 17:30 |
|
|
inderdaad een flaa bisjken! Mariner, kope we der anders 6 me ons tweeën?
![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 08 Nov 2012, 18:08 |
|
|
hansken schreef: inderdaad een flaa bisjken! Mariner, kope we der anders 6 me ons tweeën? ![]() dronkord _________________ www.spionkoplede.com |
| 09 Nov 2012, 9:59 |
|
|
Mariner schreef: hansken schreef: inderdaad een flaa bisjken! Mariner, kope we der anders 6 me ons tweeën? ![]() dronkord I'll take that as a yes? _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 09 Nov 2012, 19:35 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Als ik die reacties lees over die bakker, dan bemerk ik bij sommige Eendracht-supporters toch die typische Vlaamse onder-mijn-kerktoren mentaliteit.
Gelukkig is het bestuur van onze voetbalclub slim genoeg om te weten dat er weinig groei-potentie zit als je je blijft richten op alleen maar de mensen die van in hun achtertuin de Heilig Hartkerk kunnen zien staan en die perfect het plaatselijk dialect spreken. Zelf rij ik een keer of zes-zeven per jaar 23 kilometer enkel om naar Aalst te komen en als je wil dat er terug 8 à 10000 mensen komen, wat je écht wel nodig hebt om in eerste te overleven, dan zal je je op die ruimere omgeving moeten richten... Heel slim dus van het bestuur om als een bakker in Zottegem zoiets aanbiedt, meteen toe te happen! (hopelijk hebben de spelers wel niet té veel aan de chocolaatjes gezeten...) |
| 10 Nov 2012, 14:52 |
|
| Pagina 194 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 192 193 194 195 196 … 497 Volgende |