|
|
| Pagina 6 van 13 |
[ 182 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 13 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56 Berichten: 1546 Leeftijd: 64 Locatie: Asse |
Bericht Re: Brussels - Eendracht Aalst
mamananeto schreef: SERRE schreef: Laat ons eerlijk zijn; wat we vandaag toonden was nationaal voetbal onwaardig. Daarvoor moeten jullie elkaar hier niet beginnen afschieten. Iedereen heeft wel zijn mening over deze wedstrijd zeker maar dat het archi-slecht was zal wel niemand ontkennen. Wat mij wel stoort is dat sommige spelers toch echt wel veel krediet krijgen bij de trainer. Er zijn er die voor veel minder al een tijdje op de bank mogen (moeten) beginnen.. En dat iemand na 50 minuten al krampen heeft....tja, op dit niveau kan dat inderdaad echt niet.. Helemaal akkoord serre ! En over " sommige spelers" gesproken - laat ons eens beginnen met Mijnheer Alexandre Di Gregorio : De laatste weken al ( en ik zal mij nog rustig houden... - en het met nen understatement zeggen) - ni goe bezig, en vandaag gewoonweg : rotslecht - zelfingenomen - en op de koop toe arrogant ! ( reactie van hem gezien naar de supps rond de 75' na zijn zoveelste mislukte aktie ????? Wat die kerel zich daar permiteert kan niet - het gebeurt dan nog VOOR de neus van bvr !!!- en die bougeert niet !! sorry hoor- maar dat kan er bij mij echt niet in !!!! Je hebt me duidelijk "helemaal" begrepen..! _________________
|
| 18 Nov 2012, 2:02 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
ajoin54 schreef: ik ga dit seizoen niet op verplaatsing, Oostende uitgezonderd. En zo te zien heb ik mij dat ook vandaag niet te beklagen. De mentaliteit van spelers en trainer en bestuur komen mijn strot uit. Wat flikken jullie op training?, broodjes bakken mss ? Ach ja, het enige wat dit seizoen telt is een rustig seizoentje draaien, en eens dat die magische puntengrens voor het behoud bereikt is, kan den trainer dan mss de reserven van de reserven opstellen, zullen we dan mss eindelijk wat inzet zien op het veld. Voor de rest, met de sups hoef je geen rekening te houden, "quantité négligeable", toch maar "soep, soert en cinema" niwaar. en als ge begint te schieten op de boodschapper: ni allemool tegeloik hein ... ![]() Zelden zoveel zever in een paar lijnen tekst gelezen, maar blijkbaar besef je dat zelf ook al. - Je bent de mentaliteit beu, maar je hebt ze nog geen enkele keer gezien dit jaar, aangezien je op verplaatsing niet gaat kijken? Raar hoe je ze dan kan beu zijn. - Die teambuilding heeft niks met de prestatie van vandaag te maken. Je kan er zoveel bijsleuren als je zelf wil (soep soert en cinema??). Probeer misschien wat minder in extremen te vervallen en je mening wat te staven met argumenten, of met inhoud, maar daarvoor moet je een wedstrijd natuurlijk wel bekijken. |
| 18 Nov 2012, 10:01 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
schaam jullie diep ! Een vak vol ajuinen , helse sfeer van begin tot einde ..en dan niks laten tonen , niks van vechtersmentaliteit ...afin hopelijk heeft Flipo het begrepen na de match en zal hij de spelersgroep eens deftig uitleggen dat dit zo niet kan!!! man van de match ? euh ...de supporters zonder twijfel!
![]() |
| 18 Nov 2012, 10:07 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
_________________ Century game 22 juni 2019 |
| 18 Nov 2012, 10:13 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
Stijn schreef: ajoin54 schreef: ik ga dit seizoen niet op verplaatsing, Oostende uitgezonderd. En zo te zien heb ik mij dat ook vandaag niet te beklagen. De mentaliteit van spelers en trainer en bestuur komen mijn strot uit. Wat flikken jullie op training?, broodjes bakken mss ? Ach ja, het enige wat dit seizoen telt is een rustig seizoentje draaien, en eens dat die magische puntengrens voor het behoud bereikt is, kan den trainer dan mss de reserven van de reserven opstellen, zullen we dan mss eindelijk wat inzet zien op het veld. Voor de rest, met de sups hoef je geen rekening te houden, "quantité négligeable", toch maar "soep, soert en cinema" niwaar. en als ge begint te schieten op de boodschapper: ni allemool tegeloik hein ... ![]() Zelden zoveel zever in een paar lijnen tekst gelezen, maar blijkbaar besef je dat zelf ook al. - Je bent de mentaliteit beu, maar je hebt ze nog geen enkele keer gezien dit jaar, aangezien je op verplaatsing niet gaat kijken? Raar hoe je ze dan kan beu zijn. - Die teambuilding heeft niks met de prestatie van vandaag te maken. Je kan er zoveel bijsleuren als je zelf wil (soep soert en cinema??). Probeer misschien wat minder in extremen te vervallen en je mening wat te staven met argumenten, of met inhoud, maar daarvoor moet je een wedstrijd natuurlijk wel bekijken. ik ga af op de kommentaren hier na een uitmatch, en die komen allemaal op hetzelfde neer: ondermaats, geen inzet, arrogantie, wa komen wij hier doen, 1 puntje is toch al genoeg, maar zelfs dat lukt hier ni, en de verdediging, en de stilstaande fases, zelfs thuis valt dikwijls je mond open van verbazing. Als da zever is van mij, ja, dan zijn de kommentaren allemaal zever zeker ook voor jou ! Dat wij dat thuis niet hebben, waarom op verplaatsing dan ook niet?, ondanks de vele supporters om hun te steunen is de inzet dus 0,0. Je hoeft je frustratie niet op de man af te reageren, als ge nu nog niet bemerkt hebt dat er hier iets schort, dan ben je blind en onrealistisch ! _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 18 Nov 2012, 10:31 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Na de eerste 10 minuten, waar Brussels net iets beter (lees minder slecht) was dan wij, dacht ik dat we de match in handen zouden nemen maar het spelpeil bleef de hele match bedroevend laag.
Ik denk dat we, op de ganse match geen enkele keer drie passen na mekaar gegeven hebben op de helft van de tegenstrever. Een Van Damme bv. om er ene te noemen, speelde vorige week een dijk van een match maar gisteren heeft hij enkele keren de bal, zonder enige druk, gewoon naar voor gekeild. In de tweede helft gooit BVR er twee "frisse" krachten in en men verwacht dan toch iets van die gasten, maar neen, ze passen zich perfect aan aan de ingesteldheid van hun collega's. Het was echt beschamend gisteren, Iendracht onwaardig maar ik heb mij toch geamuseerd op den bus. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 18 Nov 2012, 11:55 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
bloed zweet en tranen, anders doen ze da truiken beter uit. Met zo een prestatie komt ge gewoon lachen met de honderden fans die alle keren meegaan. Beschamend!!
_________________ www.spionkoplede.com |
| 18 Nov 2012, 12:10 |
|
|
Junior
Verliezen moet kunnen maar het is vooral de manier waarop het (weeral) is. Bloed, zweet en tranen zien we al een tijdje niet meer op verplaatsing. Hoog tijd voor er de kop is voor te leggen op Tubeke!!! Anders gaan we niet veel supporters meer zien op verplaatsing en zelfs thuis?!
|
| 18 Nov 2012, 12:17 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Zowaar vandaag nog meer gedegouteerd als gisterenavond direct na de match.
Ge zult zo als OPC maar eens oproepen om een sfeeractie te doen waardoor elke supporter 5 euro extra mag dokken (goed idee en goed opgevolgd trouwens _________________ If you never try, you'll never know |
| 18 Nov 2012, 12:18 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Tom1983 schreef: Verliezen moet kunnen maar het is vooral de manier waarop het (weeral) is. Bloed, zweet en tranen zien we al een tijdje niet meer op verplaatsing. Hoog tijd voor er de kop is voor te leggen op Tubeke!!! Anders gaan we niet veel supporters meer zien op verplaatsing en zelfs thuis?! Het zal reeds al heel wat minder zijn op Tubize _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 18 Nov 2012, 12:19 |
|
|
Freak
Bram schreef: Zowaar vandaag nog meer gedegouteerd als gisterenavond direct na de match. Ge zult zo als OPC maar eens oproepen om een sfeeractie te doen waardoor elke supporter 5 euro extra mag dokken (goed idee en goed opgevolgd trouwens assistenten genoeg om een training te laten geven... |
| 18 Nov 2012, 12:20 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bram schreef: Zowaar vandaag nog meer gedegouteerd als gisterenavond direct na de match. Ge zult zo als OPC maar eens oproepen om een sfeeractie te doen waardoor elke supporter 5 euro extra mag dokken (goed idee en goed opgevolgd trouwens vind ik ook Bram! Benieuwd naar de commentaren in de gazet morgen ...... |
| 18 Nov 2012, 12:29 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
Gisteren mijn eerste match van het seizoen moeten missen, blijkbaar niks gemist.
Vind het toch raar dat Van De Walle niet mocht starten ipv Glouftsis na zijn degeljke invalbeurt van vorige week, niks tegen Van Eyck maar echt motiverend werkt het toch niet om in te vallen. ![]() _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 18 Nov 2012, 12:32 |
|
|
Freak
josken1 schreef: Gisteren mijn eerste match van het seizoen moeten missen, blijkbaar niks gemist. Vind het toch raar dat Van De Walle niet mocht starten ipv Glouftsis na zijn degeljke invalbeurt van vorige week, niks tegen Van Eyck maar echt motiverend werkt het toch niet om in te vallen. ![]() Van De Walle had een spierscheur dacht ik. |
| 18 Nov 2012, 12:33 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
El Corredor schreef: josken1 schreef: Gisteren mijn eerste match van het seizoen moeten missen, blijkbaar niks gemist. Vind het toch raar dat Van De Walle niet mocht starten ipv Glouftsis na zijn degeljke invalbeurt van vorige week, niks tegen Van Eyck maar echt motiverend werkt het toch niet om in te vallen. ![]() Van De Walle had een spierscheur dacht ik. Juist, allé, zo stond het toch ik HLN van gisteren. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 18 Nov 2012, 12:35 |
|
| Pagina 6 van 13 |
[ 182 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 13 Volgende |