|
|
| Pagina 9 van 13 |
[ 182 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 13 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Bericht Re: Brussels - Eendracht Aalst
HILARSICH BVR bij die persconferentie :
" ik zoek geen excuses, maar zoek er eigenlijk wel " |
| 19 Nov 2012, 11:47 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
we maakten meteen onze intenties duidelijk....
op zich heeft hij gelijk natuurlijk, maar de invulling zie ik wel anders ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 19 Nov 2012, 11:52 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
- Ook in het Edmond Machtensstadion kon Eendracht Aalst tegen staartploeg Brussels zijn inktzwarte uitreputatie niet uitwissen. De Aalsterse supporters waren nochtans massaal mee afgereisd naar Molenbeek. In de slotfase van een ondermaatse wedstrijd lieten ze hun ongenoegen blijken.Coach Bart Van Renterghem probeerde de nieuwe uitnederlaag in het juiste kader te plaatsen. ‘In de eerste helft speelden we geconcentreerd, maar we creëerden wel te weinig gevaar om over een goede prestatie te praten. De inbreng van Nahimana stelde ons wel voor problemen. Hij bracht ook de eerste treffer aan.'‘Ik ben niet tevreden over de reactie van de ploeg na die treffer. Onze tweede helft was eigenlijk ondermaats. De supporters moedigden ons bijna de hele wedstrijd aan. Op het einde werd de houding van de Aalsterse fans eerder negatief tegenover de ploeg. Dat is uiteraard het volste recht van een supporter, maar een jonge ploeg help je er niet mee op de rails.'‘Onze uitbalans oogt rotslecht, maar onze plaats in de subtop is een onverhoopt succes. Op Molenbeek kampten we met een gebrek aan slagkracht in de vuurlinie. Het forfait van Stavros Glouftsis speelt daarbij een grote rol.'Van Renterghem last op maandag een extra oefensessie in, al wil hij niet over een straftraining praten. ‘Ik wil de spelers gewoon een extra keer op het veld om een en ander bij te spijkeren.'
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 19 Nov 2012, 12:00 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
mamananeto schreef: HILARSICH BVR bij die persconferentie : " ik zoek geen excuses, maar zoek er eigenlijk wel " Och ja, hilarisch. Zo werkt het nu éénmaal. Bekijk eens 1000 andere persconferenties van trainers van ploegen die verloren hebben, die trainers gaan alle 1000 dingen zeggen die je hilarisch kan vinden. Ik vind dat hij zich nog redelijk op de vlakte probeert te houden en ik vind dat niet zo slecht. Er zijn trainers die andere onzin uitkramen. Zolang hij binnen de groep maar zegt wat hij moet zeggen. |
| 19 Nov 2012, 12:19 |
|
|
Nationale Ploeg
toch ook zwaar ontgoocheld deze keer. als je naar de stand kijkt moet je wel opmerken dat wij de enige ploeg zijn in het linkerkolommetje met een negatief doelpuntensaldo.
meestal (niet altijd maar wel vaak) is dat een signaal dat je een beetje boven je echte waarde geklasseerd staat... (of omgekeerd als je stijf vanonder staat met een positief doelpuntensaldo). dus best mogelijk dat er eens een paar verliesmatchen na elkaar aankomen. wat mij betreft is de ambitie bijgevolg niet veranderd: nieuwjaar halen met zoveel mogelijk bonus tov de laatste 3. eens verliezen, zelfs bij de laatste, is dus op zich helemaal geen ramp. maar je zou als supp niet het gevoel mogen hebben dat ze niet alles gegeven hebben. daarin kan ik de 'negativo's' deze keer zeker wel volgen... enfin, op naar de volgende match ! ![]() _________________ may the FORCE be with you. |
| 19 Nov 2012, 13:21 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Bram schreef: Jean schreef: Geeraerd is vrij, smijt die klungel van ons maar buiten!!!! als er hier ooit al eens sprake moet zijn van een nieuwe coach, laat Geeraerd dan aub de laatste op het verlanglijstje zijn. helemaal akkoord hiermee, trouwens BVR buitensmijten da's wel heeeeeeel erg kort door de bocht. er waren er genoeg OP het veld die er geen zin in hadden, en zoiets is niet per definitie de schuld van de trainer. Als je merkt dat die nr4 bij brussels verschillende keer de bal 5m van zijne voet laat springen, en we doen er niks mee omdat den enen of den anderen op dat moment nog druk doende was met in zijn neus te peuteren, dan kan je moeilijk van inzet en gedrevenheid spreken... en daar had ik het toch ook moeilijk mee eerlijk, tactisch klopte het ook niet, aangezien er op geen enkel moment enige aansluiting was tussen de verschillende linies, maar vooral... dat er absoluut GEEN ENKELE beweging zonder bal te bespeuren was, ook dat laatste is niet per definitie de schuld van de coach... soit, twas een snertmatch thuis zwaar herpakken, zoals tegen Visé dan maar. akkoord dat spelers iets mogen rechtzetten. |
| 19 Nov 2012, 13:55 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Davy schreef: Bram schreef: Jean schreef: Geeraerd is vrij, smijt die klungel van ons maar buiten!!!! als er hier ooit al eens sprake moet zijn van een nieuwe coach, laat Geeraerd dan aub de laatste op het verlanglijstje zijn. helemaal akkoord hiermee, trouwens BVR buitensmijten da's wel heeeeeeel erg kort door de bocht. er waren er genoeg OP het veld die er geen zin in hadden, en zoiets is niet per definitie de schuld van de trainer. Als je merkt dat die nr4 bij brussels verschillende keer de bal 5m van zijne voet laat springen, en we doen er niks mee omdat den enen of den anderen op dat moment nog druk doende was met in zijn neus te peuteren, dan kan je moeilijk van inzet en gedrevenheid spreken... en daar had ik het toch ook moeilijk mee eerlijk, tactisch klopte het ook niet, aangezien er op geen enkel moment enige aansluiting was tussen de verschillende linies, maar vooral... dat er absoluut GEEN ENKELE beweging zonder bal te bespeuren was, ook dat laatste is niet per definitie de schuld van de coach... soit, twas een snertmatch thuis zwaar herpakken, zoals tegen Visé dan maar. akkoord dat spelers iets mogen rechtzetten. Als er geen inzet is, is het al hetzelfde hoe de opstelling er uit ziet of wat de strategie vd trainer is... _________________ www.spionkoplede.com |
| 19 Nov 2012, 14:02 |
|
|
Vaste Waarde
Tja, en wat Davy zegt is er inderdaad 100% op !
Heb ook ( opnieuw) gezien dat alle afvallende ballen voor de tegenstander waren, en dat die nummer 4 mocht blijven lopen met die bal op 3 meter van zijn voet zonder dat iemand van ons nog maar aanstalten maakte om erachter aan te gaan ! Ik postte hier enkele weken terug reeds mijn bedenkingen bij de fysieke gesteldheid van die van ons, en ik begin mij nu echt wel zorgen te maken hieromtrent.. Nu weer Van Eyck met krampen na 50' ( wie was't enkele weken terug in die thuismatch ook al weer ?) Een Di Gregorio die heel de tijd achter de bal/feiten aanholt als " draaischijf"... Ik denk dat die extra maandagtraining voor sommigen gewoonweg noodzakelijk is want de meesten komen wat mij betreft fysiek simpelweg te kort op dit moment... |
| 19 Nov 2012, 14:27 |
|
|
Nationale Ploeg
Toch nog even vermelden dat we lange tijd goed bezig waren wat racistische spreekkoren betreft, maar vorige week met onze 'Islamieten, Parasieten' een serieus risico hebben genomen.
Of die mensen nu parasieten zijn of niet, dat maakt niet uit. Ik zou het gewoon bijzonder dom vinden om een boete te krijgen voor dat soort dingen. En ik vind dat OPC hierin toch ook een rol zou kunnen spelen. Ma bon, we hebben al een tijdje geen oerwoudgeluiden meer gehoord, en dat is eigenlijk al een verbetering. |
| 19 Nov 2012, 16:16 |
|
|
Nationale Ploeg
De Jean schreef: Toch nog even vermelden dat we lange tijd goed bezig waren wat racistische spreekkoren betreft, maar vorige week met onze 'Islamieten, Parasieten' een serieus risico hebben genomen. Of die mensen nu parasieten zijn of niet, dat maakt niet uit. Ik zou het gewoon bijzonder dom vinden om een boete te krijgen voor dat soort dingen. En ik vind dat OPC hierin toch ook een rol zou kunnen spelen. Ma bon, we hebben al een tijdje geen oerwoudgeluiden meer gehoord, en dat is eigenlijk al een verbetering. van mij zouden zo'n gasten gewoon levenslang stadionverbod moeten krijgen. breng in het stemkotje uw stem uit zoals ge wilt maar houdt dergelijk krapuleus gedrag voor in uw eigen privésfeer. als ik met mijn kid(s) daart zit en EA-supps zoiets hoor roepen, schaam ik mij. _________________ may the FORCE be with you. |
| 19 Nov 2012, 16:33 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 21 Jun 2011, 21:43 Berichten: 602 Leeftijd: 34 Locatie: Lede |
Citeer: Ook bij rode lantaarn FC Brussels kon Eendracht Aalst zijn uitcomplex niet van zich afspelen. De Ajuinen gingen met 2-0 onderuit. Na afloop lieten de bezoekende fans dan ook hun ongenoegen blijken. Trainer Van Renterghem relativeerde de nederlaag van zijn team. "In de eerste helft speelden we geconcentreerd, maar we creëerden wel te weinig gevaar om over een goede prestatie te praten. De inbreng van Nahimana stelde ons wel voor problemen. Hij bracht ook de eerste treffer aan", klinkt het in Het Nieuwsblad. "Ik ben niet tevreden over de reactie van de ploeg na die treffer. Onze tweede helft was eigenlijk ondermaats. De supporters moedigden ons bijna de hele wedstrijd aan. Op het einde werd de houding van de Aalsterse fans eerder negatief tegenover de ploeg. Dat is uiteraard het volste recht van een supporter, maar een jonge ploeg help je er niet mee op de rails." "Onze uitbalans oogt rotslecht, maar onze plaats in de subtop is een onverhoopt succes. Op Molenbeek kampten we met een gebrek aan slagkracht in de vuurlinie. Het forfait van Stavros Glouftsis speelt daarbij een grote rol", besluit Van Renterghem die vandaag een extra oefensessie inlaste. |
| 19 Nov 2012, 16:40 |
|
|
Nationale Ploeg
Still standing ! schreef: De Jean schreef: Toch nog even vermelden dat we lange tijd goed bezig waren wat racistische spreekkoren betreft, maar vorige week met onze 'Islamieten, Parasieten' een serieus risico hebben genomen. Of die mensen nu parasieten zijn of niet, dat maakt niet uit. Ik zou het gewoon bijzonder dom vinden om een boete te krijgen voor dat soort dingen. En ik vind dat OPC hierin toch ook een rol zou kunnen spelen. Ma bon, we hebben al een tijdje geen oerwoudgeluiden meer gehoord, en dat is eigenlijk al een verbetering. van mij zouden zo'n gasten gewoon levenslang stadionverbod moeten krijgen. breng in het stemkotje uw stem uit zoals ge wilt maar houdt dergelijk krapuleus gedrag voor in uw eigen privésfeer. als ik met mijn kid(s) daart zit en EA-supps zoiets hoor roepen, schaam ik mij. Zo extreem ben ik nu ook weer ni. Ik vind dat ge overal moogt roepen wat ge zelf wilt, als ge daar zelf ook de gevolgen van wilt dragen. In een voetbalstadion krijgt gij geen boete, maar de club misschien wel. En dàt is voor mij dus een probleem. Dat ze mij in Brussel uitmaken voor racist als ik zeg da'k voor den Iendracht supporter, daar kan ik eigenlijk zelfs nog mee leven. Maar dat is niet voor iedereen het geval, vrees ik. |
| 19 Nov 2012, 16:40 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
edit
_________________ www.spionkoplede.com |
| 19 Nov 2012, 16:53 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
edit
|
| 19 Nov 2012, 16:57 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Edit.
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 19 Nov 2012, 17:05 |
|
| Pagina 9 van 13 |
[ 182 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 13 Volgende |