|
|
| Pagina 10 van 13 |
[ 182 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 8 9 10 11 12 13 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: Brussels - Eendracht Aalst
Edith
|
| 19 Nov 2012, 17:16 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
El Corredor schreef: Edith Piaf Een sjans dammen nog ne kier kennen lachen, na het Brusselsdebacle ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 19 Nov 2012, 17:30 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
_________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 19 Nov 2012, 17:47 |
|
|
Nationale Ploeg
die Edith moet een serieus geval (geweest) zijn.
![]() _________________ may the FORCE be with you. |
| 19 Nov 2012, 18:21 |
|
|
forumlegende |
ajoin54 schreef: http://www.tvoost.be/nl/sport/rubrieken/sportarchief-tvoost/meest-recente/zwak-aalst-sneuvelt-bij-brussels-2012-11-18/#.UKpUGYeht8E jawadde, het niveau bij tv oost is ook weer hoog ze... "Niels Martin haalt uit met een stevige linker" terwijl hij met rechts trapt ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 19 Nov 2012, 19:23 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Hier de stevige supporters in beeld
![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 19 Nov 2012, 20:30 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
De uitspraak van BVR van "we treffen Brussels op een slecht moment" vind ik er toch ook wat over.
Ik heb zelden zo'n slechte ploeg gezien als Brussels. Alleen deden wij zaterdag zowaar nog slechter... Alé, hopelijk zondag een serieuze reactie van staf en spelers! |
| 19 Nov 2012, 21:27 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
ajoin_bart schreef: De uitspraak van BVR van "we treffen Brussels op een slecht moment" vind ik er toch ook wat over. Ik heb zelden zo'n slechte ploeg gezien als Brussels. Alleen deden wij zaterdag zowaar nog slechter... Alé, hopelijk zondag een serieuze reactie van staf en spelers! idd , wat is dan een goed moment? zever ..gezever |
| 19 Nov 2012, 21:47 |
|
|
Freak
Eendracht Aalst ging afgelopen weekend met de billen bloot bij FC Brussels. Kapitein Predrag Filipovic was er het hart van in.
Een deel van de spelers kwam na afloop de meegereisde fans niet groeten."Ik bied mijn excuses aan in naam van de spelersgroep", aldus Filipovic in Het Laatste Nieuws. "Het was nochtans niet de bedoeling onze supporters in de kou te laten staan. We waren zodanig beschaamd over onze prestatie dat we niet echt durfden tot bij hen gaan. We groetten ze heel even vanop afstand. Ik heb dat uitgelegd en onze supporters beloofd dat er tegen Boussu Dour een stevige reactie zal volgen. Dat zijn we hen op zijn minst verschuldigd." Eendracht speelde een dramatische tweede helft in het Edmond Machtensstadion. "Er was nochtans aanvankelijk niks aan de hand. Aan de rust leek het een wedstrijd die op een scoreloos gelijkspel zou afstevenen, want geen van beide ploegen kon offensief veel forceren, al hadden wij op voorsprong kunnen komen via Martin. Niets liet vermoeden dat we in de problemen zouden komen, want we hadden alles onder controle. In de tweede helft veranderde het spelbeeld. We vielen als ploeg door de mand.We hebben de nederlaag enkel en alleen aan ons zelf te wijten. We toonden onvoldoende mentaliteit. Onbegrijpelijk dat we zo dramatisch slecht speelden", besluit de Servische Belg. bron: tweedeklasse.be |
| 20 Nov 2012, 11:56 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Journalisten en aardrijkskunde/checken van hun info - het zal nooit de beste combinatie zijn...
|
| 20 Nov 2012, 12:35 |
|
|
_________________ Century game 22 juni 2019 |
| 20 Nov 2012, 13:02 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
El Corredor schreef: Eendracht Aalst ging afgelopen weekend met de billen bloot bij FC Brussels. Kapitein Predrag Filipovic was er het hart van in. Een deel van de spelers kwam na afloop de meegereisde fans niet groeten."Ik bied mijn excuses aan in naam van de spelersgroep", aldus Filipovic in Het Laatste Nieuws. "Het was nochtans niet de bedoeling onze supporters in de kou te laten staan. We waren zodanig beschaamd over onze prestatie dat we niet echt durfden tot bij hen gaan. We groetten ze heel even vanop afstand. Ik heb dat uitgelegd en onze supporters beloofd dat er tegen Boussu Dour een stevige reactie zal volgen. Dat zijn we hen op zijn minst verschuldigd." Eendracht speelde een dramatische tweede helft in het Edmond Machtensstadion. "Er was nochtans aanvankelijk niks aan de hand. Aan de rust leek het een wedstrijd die op een scoreloos gelijkspel zou afstevenen, want geen van beide ploegen kon offensief veel forceren, al hadden wij op voorsprong kunnen komen via Martin. Niets liet vermoeden dat we in de problemen zouden komen, want we hadden alles onder controle. In de tweede helft veranderde het spelbeeld. We vielen als ploeg door de mand.We hebben de nederlaag enkel en alleen aan ons zelf te wijten. We toonden onvoldoende mentaliteit. Onbegrijpelijk dat we zo dramatisch slecht speelden", besluit de Servische Belg. bron: tweedeklasse.be eerlijke en juiste weergave van Filipovic, ik vind dit een zeer gepaste reactie van hem streep hieronder, en op naar de volgende match |
| 20 Nov 2012, 13:33 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
We hebben de ploeg die men wou hé...besparen op de loonkost, draaischijven Di Gregorio en zo, horen er dan bij. De redding moet de enige doelstelling zijn zodat we met jonge gasten kunnen bouwen en der af en toe nog zo'n draaischijf zullen bijgooien.
_________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 20 Nov 2012, 17:50 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
witzwet schreef: We hebben de ploeg die men wou hé...besparen op de loonkost, draaischijven Di Gregorio en zo, horen er dan bij. De redding moet de enige doelstelling zijn zodat we met jonge gasten kunnen bouwen en der af en toe nog zo'n draaischijf zullen bijgooien. Ik denk niet dat er iemand zegt dat we een slecht seizoen draaien hoor, het was gewoon archislecht op brussels! 0% inzet of motivatie, en daar mogen we toch kwaad om zijn of niet soms? _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 20 Nov 2012, 18:13 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
hansken schreef: witzwet schreef: We hebben de ploeg die men wou hé...besparen op de loonkost, draaischijven Di Gregorio en zo, horen er dan bij. De redding moet de enige doelstelling zijn zodat we met jonge gasten kunnen bouwen en der af en toe nog zo'n draaischijf zullen bijgooien. Ik denk niet dat er iemand zegt dat we een slecht seizoen draaien hoor, het was gewoon archislecht op brussels! 0% inzet of motivatie, en daar mogen we toch kwaad om zijn of niet soms? Kwaad daarover zijn is één ding maar na de match tegen je spelers roepen: "laat je ploeg maar in de steek", vond ik er persoonlijk serieus over. Hun prestatie was helemaal niet goed, en vooral de tweede helft was van een bedenkelijk niveau, maar ik zal nooit tegen mijn eigen ploeg zoiets durven roepen. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 20 Nov 2012, 19:57 |
|
| Pagina 10 van 13 |
[ 182 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 8 9 10 11 12 13 Volgende |