Artikels - Pagina 195 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 193 194 195 196 197 497
 Artikels 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Bericht Re: Artikels
salvador schreef:
Als ik die reacties lees over die bakker, dan bemerk ik bij sommige Eendracht-supporters toch die typische Vlaamse onder-mijn-kerktoren mentaliteit.
Gelukkig is het bestuur van onze voetbalclub slim genoeg om te weten dat er weinig groei-potentie zit als je je blijft richten op alleen maar de mensen die van in hun achtertuin de Heilig Hartkerk kunnen zien staan en die perfect het plaatselijk dialect spreken.
Zelf rij ik een keer of zes-zeven per jaar 23 kilometer enkel om naar Aalst te komen en als je wil dat er terug 8 à 10000 mensen komen, wat je écht wel nodig hebt om in eerste te overleven, dan zal je je op die ruimere omgeving moeten richten...
Heel slim dus van het bestuur om als een bakker in Zottegem zoiets aanbiedt, meteen toe te happen! (y)
(hopelijk hebben de spelers wel niet té veel aan de chocolaatjes gezeten...)
:?

10 Nov 2012, 16:22
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Wat een drama weer zeg :hmm:

10 Nov 2012, 16:48
forumlegende

Leeftijd: 45
hey jongens da van dienen bakker was een stuk ironisch bedoeld hé,er is hier precies nie veel van doen om ambi in de keet te brengen

12 Nov 2012, 19:06
Miss Forum 2009-2010

Leeftijd: 41
Bram schreef:

Ik vind dat inderdaad een drama. Al onze kernspelers maken daar een heel stuk in chocolade, ik heb daar niks van gezien ze. Delen met de supporters kennen onze spelers blijkbaar niet. :cry:

12 Nov 2012, 19:56
forumlegende

Leeftijd: 38
WLM: [email protected]
lot schreef:
Bram schreef:

Ik vind dat inderdaad een drama. Al onze kernspelers maken daar een heel stuk in chocolade, ik heb daar niks van gezien ze. Delen met de supporters kennen onze spelers blijkbaar niet. :cry:

²

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D

15 Nov 2012, 16:36
Vaste Waarde

Leeftijd: 71
UNIEKE KANS?

Sinds de komst van trainer Beugnies is FC Brussels een stuk competitiever dan voordien. Zo werd Oudenaarde verslagen en deed Brussels in de stadsderby tegen Woluwe geruime tijd mee voor de punten. Een betwistbare strafschop besliste hier echter anders over. Eendracht Aalst is een ploeg met twee gezichten: onklopbaar in eigen huis, ondermaats op verplaatsing. Het bezoek aan het Edmond Machtensstadion is misschien wel dé kans om iets te doen aan de lamentabele uitreputatie van de Ajuinen.
:EA: :EA: :EA:

17 Nov 2012, 11:54
Freak

Frank De Roose: ‘Driejarenplan'
Frank De Roose: ‘Na onze huischampagne willen we nu ook champagnevoetbal brengen

Na de beschamende prestatie op Brussels verwachten de Aalsterse fans eerherstel in het Pierre Cornelisstadion. Voorzitter Frank De Roose staat een jaar aan het Aalsterse roer en maakt een tussenbalans op die positief klinkt.
De club lanceerde een huischampagne. Op Brussels was het gebrachte voetbal slechts een flauw afkooksel van die godendrank?

Frank De Roose: ‘Na de huischampagne zouden we graag ook champagnevoetbal brengen. Met 19 op 21 zitten we op eigen veld op het goede spoor. Ik denk dat we vele jaren terug moeten in de tijd om zeven ongeslagen thuismatchen op rij aan te treffen in de statistieken. Op zondag kunnen de fans steeds tevreden huiswaarts. Uit moet het nog beter, maar dat is de tol die we betalen voor het werken met een piepjonge groep met dertien nieuwkomers en een gebrek aan maturiteit. We brengen mooi voetbal voor gemiddeld 2.000 betalende kijkers en prijken op een onverhoopte gedeelde vijfde plaats. In de toekomst moet die vijfde plaats het normale klassement worden, maar nu is het een knalsucces omdat het voorbije jaar veel puin moesten ruimen. Samen mijn dynamische bestuur lukt het. We hebben nog drie jaar nodig om gezond te worden.'

Aalst heeft het supporterspotentieel om als zesde stad van Vlaanderen eerste klasse te viseren, maar het stokoude stadion hangt als een molensteen rond de hals?

‘We zitten eerstdaags rond de tafel met de nieuwe bewindslui van de stad. Op korte termijn zie ik geen problemen. Op langere termijn moeten samen met de politici keuzes gemaakt worden. We lieten offertes maken waaruit bleek dat aan de bouw van een nieuw stadion een immens kostenplaatje kleeft. Eendracht blijft dus haast zeker in het Pierre Cornelisstadion voetballen op basis van de verhouding prijs-kwaliteit. De oude staantribune vernieuwen lijkt de beste oplossing. We lieten offertes maken voor een spiksplinternieuwe staantribune en een mobiele huurtribune.'

Tegen Boussu moet gewonnen worden om in koers te blijven voor de eindronde?

‘Ik verwacht een passend antwoord na de uitschuiver op Brussels. Met een plaats in de subtop gaven we de criticasters lik op stuk, maar we houden de voetjes stevig op de grond. Een eindrondeticket is geen must, maar zou wel een geweldige opsteker zijn. We zijn ambitieus en moeten onze locomotief aanhaken als de eindrondetrein voorbij dokkert. Financieel ligt het driejarenplan klaar om uit ademnood te geraken. Sportief kan je moeilijker voorspellen wanneer we een stap hogerop kunnen zetten.'

24 Nov 2012, 15:02
Nationale Ploeg

waly 2 schreef:
Frank De Roose: ‘Na de huischampagne zouden we graag ook champagnevoetbal brengen.

:stom:

24 Nov 2012, 17:02

Leeftijd: 37
Iedereen is hier zo stil over dieje frigo, niemand wilt da te openbaar late worde zeker?:p Kvind dat de club er ook wa meer reclame zou mogen van maken ze..

Kunt ge trouwens meermaals meedoen met dezelfde nummer? of maar ene keer per telefoon nummer?

29 Nov 2012, 11:41
Nationale Ploeg

Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
hansken schreef:
Iedereen is hier zo stil over dieje frigo, niemand wilt da te openbaar late worde zeker?:p Kvind dat de club er ook wa meer reclame zou mogen van maken ze..

Kunt ge trouwens meermaals meedoen met dezelfde nummer? of maar ene keer per telefoon nummer?

moest ge da nu echt posten? ik maar zwijgen in alle talen. :)

29 Nov 2012, 11:54

Leeftijd: 11
hansken schreef:

Ommerta hé Hansken :crazy:

29 Nov 2012, 12:06

Mariner schreef:
hansken schreef:

Njah, hoe graag ik dieje frigo zou willen, tis toch de bedoeling da de club er ook iet aan heeft?
En kzou graag weten of ge meerdere keren kunt meedoen met ene nummer, anders benk al wa geld kwijt nu :p

29 Nov 2012, 14:18
Nationale Ploeg

Leeftijd: 46
hansken schreef:
Mariner schreef:
hansken schreef:

Njah, hoe graag ik dieje frigo zou willen, tis toch de bedoeling da de club er ook iet aan heeft?
En kzou graag weten of ge meerdere keren kunt meedoen met ene nummer, anders benk al wa geld kwijt nu :p

Het is net de bedoeling dat je veel sms't per nummer, zo een sms toestanden betalen om maar iets te zeggen 10 frigo's en ze moeten er maar ene weggeven. :D

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!

29 Nov 2012, 21:50
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Voorzitter van KVO zei vandaag in Het Nieuwsblad dat ze Depoitre bij ons hebben kunnen wegplukken omdat hij al maanden niet betaald was.

30 Nov 2012, 15:40

Leeftijd: 11
Zienaa schreef:
Voorzitter van KVO zei vandaag in Het Nieuwsblad dat ze Depoitre bij ons hebben kunnen wegplukken omdat hij al maanden niet betaald was.

Ginjer betalen ze hem met schilderijen van Kama

30 Nov 2012, 15:50
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 193 194 195 196 197 497