|
|
| Pagina 5 van 15 |
[ 215 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 3 4 5 6 7 … 15 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Scholier
Bericht Re: Eendracht Aalst - RBD Borinage
Stijn schreef: De wissels van de trainer waren zeer goed. Ander coaches zouden bij een 1-1 een verdedigend ingestelde speler ingebracht hebben. Ik vond het knap dat hij toch voor de overwinning ging door Vandewalle in te brengen. Decuyper die moet eigenlijk altijd spelen. 1. Vandewalle kwam in bij 0-1, vlak na de onderbreking 2.Andere coaches zouden idd misschien iets anders doen: starten met twee spitsen in een thuiswedstrijd tegen Boussu blijkt voor BVR echter onmogelijk..... Triestige coach die het voetballend vermogen compleet uit zijn elftal gehaald heeft en ingeruild heeft voor een angsthazenmentaliteit en ultradefensief voetbal... De meest defensieve Eendracht coach sinds ik ga kijken (25 jaar...) proficiat Bart met de behaalde punten, voor de attractiviteit en het spelniveau krijg je echter een dikke vette nul van mij.... |
| 25 Nov 2012, 20:21 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Die wissel dat heb ik inderdaad verkeerd voor.
Met al de rest ben ik het niet eens. We hebben de voorbije jaren best wel mooi en attractief voetbal gezien, en ook dit seizoen al, op de laatste weken na misschien. Beweringen als 'sinds 25 jaar' dat is allemaal makkelijk gezegd. |
| 25 Nov 2012, 20:25 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
Ongelofelijk toch, de eerst 70 minuten k*tvoetbal ten top en de laatste 20 minuten speel je Boussu gewoon weg.
Hopelijk trekken de spelers zich op aan de laatste 20 minuten! _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 25 Nov 2012, 20:37 |
|
|
Scholier
We spelen gewoon ultradefensief voetbal, met voor de defensie Van Damme en Pietermaat die vandaag zelfs bijna tussen Flipo en Bogaerts tussen stonden, zo kan je nooit of te nooit zelf het spel maken, laat staan deftig uitvoetballen.
Verloren ballen naar voor jagen waar Stavros en Niels achter lopen verder komen we niet. Uitgespeelde kansen (geen counters) de afgelopen weken: 0,0 . En dat terwijl je toch knap reeds meer dan twintig punten hebt en even zonder druk kan spelen. Laat je spelers dat dan toch ook doen aub.... Maar neen blijven hangen in het succesvolle ultradefensief concept van vorig jaar terwijl je dit seizoen echter wel een karrevracht aan doelpunten slikt... Dit laatste thuiswedstrijden op een rijtje - Dessel 0-0 Rotslecht (Stavros een hele wedstrijd op zijn eiland) - Heist 2-1 met de hakken over de sloot tegen de laatste (enkel het laatste kwartier 2 spitsen op het veld gezien) - Wezet 3-1: eerste helft het aankijken niet waard.... - Boussu: 1-1 .... Het verhaaltje van onze miserabele uitreputatie kan ook anders bekeken worden: ook thuis is wat mij betreft het voetballen het aankijken niet waard.... enkel halen we hier wel punten Misschein hebben we de voorbije 25 jaar ooit een slechtere periode gekend ja, maar een coach die zo aan zijn eigen koppig ultradefensief en ongeïnspireerd voetbal vasthoudt hebben ze zeker en vast niet gehad |
| 25 Nov 2012, 20:38 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Proficiat aan dieje hersenloze zot dat onze club weer een fantastische boete bezorgd!...
Ma soit ge staat schoon op de camera's dus ze moge de boete derek opsturen nor a adres |
| 25 Nov 2012, 20:52 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Slechte wedstrijd en blij met een puntje.
Ne "welgemeende" proficiat aan de gooier van da bier naar dieje speler + diejen aansteker. Khoop echt daze u op camera hebben staan en ze de boete naar u sturen. En dan ne welgemeende proficiat aan onze spionkop dat ondanks alles in de 2de helft heeft laten zien dat we nog altijd alive and kicking zijn. Meer van dit manne! En ook goed dat het niet totaal geëscaleerd is, want ik zag het wel zo ver komen... |
| 25 Nov 2012, 21:10 |
|
|
Nationale Ploeg
Stijn schreef: We speelden vandaag tegen toch een heel sterk Boussu Dour. Ons eerste half uur was ondermaats. Niet dat er geen inzet was, het vertrouwen leek gewoon niet aanwezig. Misschien door een beetje zelf opgelegde druk na de mindere prestatie op Brussels, misschien door de wind, misschien door de sterke tegenstander.. eindelijk een normale reactie, waar iets van voetbalkennis inzit ik persoonlijk was tamelijk onder de indruk van Borinage, sterke ploeg ! en die kwamen echt om te winnen, komen we 1-1 brengt die coach nog 2 aanvallers in. chapeau ! wij starten met een logische opstelling, de ploeg die ons al een mooi seizoen bezorgd heeft tot nu toe (enfin sommigen hebben de laatste 25j blijkbaar een wereldploeg op P Cornelis bezig gezien), maar worden gewoon tegen ons doel geplakt door een vroeg storend (en dat is idd de manier waarop je ons moet aanpakken) Boussu, waar een paar spelers zitten die wat mij betreft direct voor EA mogen tekenen. normaal verlies je vandaag, maar op karakter wordt er een punt gepakt. je kan idd weeral alles zitten afbreken (waar we eigenlijk tamelijk vlotscorend zijn dees jaar en wat mij betreft ZEKER niet MINDER spectaculair dan verleden jaar), maar ik zou de zéér negatieve en vooral zéér onterechte kritiek van sommige zwarte pieten hier liever ombuigen naar 'er zijn werkpunten om aan te schaven'. ne Nibombe bvb zou al ne slok op nen borrel schelen. frappant is toch het verschil tussen de onvoorwaardelijke steun van de K (die vandaag idd briquetonvriendelijke vormen aannam) en de ongelooflijke negativiteit die op de zittribunes bij velen heerst. sta je in je 8ste niet-verloren thuismatch tegen een hele goeie ploeg achter, moet je die sanseveria's eens bezig horen: pure zwarte zure vitriool. meestal van mensen die op ne leeftijd zijn waarvan je zou denken dat er enig relativeringsvermogen zou moeten ingevaren zijn. teken des tijds, jammer genoeg. gewonnen punt ! volgende week (eindelijk) eens winnen en we hebben weeral de beste ploeg en trainer van de laatste 25 jaar ! ![]() _________________ may the FORCE be with you. |
| 25 Nov 2012, 21:11 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Op karakter een punt gepakt ? dat is nu toch ook wel de realiteit serieus oneer aan doen hoor !
Met gigantisch veel geluk dat een voorzet verdwaald in doel en voor de rest klasse-saves die u van een 0-3 nederlaag behoeden.... dat zal er al iets korter bij zijn. Wel eens met Stijn, je zag wel ze inzet toonden maar vooral verstijfd van schrik waren in het begin van de match. Dat laatste had met gemak vermeden kunnen worden door vorige week "normaal" te doen in Brussel. Bon, de thuisreputatie blijft voorlopig overeind, dat zal nog het belangrijkste zijn na deze namiddag. _________________ If you never try, you'll never know |
| 25 Nov 2012, 21:27 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Still standing ! schreef: Stijn schreef: We speelden vandaag tegen toch een heel sterk Boussu Dour. Ons eerste half uur was ondermaats. Niet dat er geen inzet was, het vertrouwen leek gewoon niet aanwezig. Misschien door een beetje zelf opgelegde druk na de mindere prestatie op Brussels, misschien door de wind, misschien door de sterke tegenstander.. eindelijk een normale reactie, waar iets van voetbalkennis inzit ik persoonlijk was tamelijk onder de indruk van Borinage, sterke ploeg ! en die kwamen echt om te winnen, komen we 1-1 brengt die coach nog 2 aanvallers in. chapeau ! wij starten met een logische opstelling, de ploeg die ons al een mooi seizoen bezorgd heeft tot nu toe (enfin sommigen hebben de laatste 25j blijkbaar een wereldploeg op P Cornelis bezig gezien), maar worden gewoon tegen ons doel geplakt door een vroeg storend (en dat is idd de manier waarop je ons moet aanpakken) Boussu, waar een paar spelers zitten die wat mij betreft direct voor EA mogen tekenen. normaal verlies je vandaag, maar op karakter wordt er een punt gepakt. je kan idd weeral alles zitten afbreken (waar we eigenlijk tamelijk vlotscorend zijn dees jaar en wat mij betreft ZEKER niet MINDER spectaculair dan verleden jaar), maar ik zou de zéér negatieve en vooral zéér onterechte kritiek van sommige zwarte pieten hier liever ombuigen naar 'er zijn werkpunten om aan te schaven'. ne Nibombe bvb zou al ne slok op nen borrel schelen. frappant is toch het verschil tussen de onvoorwaardelijke steun van de K (die vandaag idd briquetonvriendelijke vormen aannam) en de ongelooflijke negativiteit die op de zittribunes bij velen heerst. sta je in je 8ste niet-verloren thuismatch tegen een hele goeie ploeg achter, moet je die sanseveria's eens bezig horen: pure zwarte zure vitriool. meestal van mensen die op ne leeftijd zijn waarvan je zou denken dat er enig relativeringsvermogen zou moeten ingevaren zijn. teken des tijds, jammer genoeg. gewonnen punt ! volgende week (eindelijk) eens winnen en we hebben weeral de beste ploeg en trainer van de laatste 25 jaar ! ![]() Mooie positieve opstelling, maar toch een paar vaststellingen. Het voetballend vermogen op het middenveld is, zeker als je druk zet, beperkt. En ik ben het eens dat er zeer veel onzuiverheid (onzekerheid?) in de ploeg zat, gebrek aan vertrouwen? En Stavros, ja, die staat daar zacht gezegd niet groots te spelen en ineens vliegt die bal in de winkelhaak. Ofwel is hij super geniaal ofwel speelt die met 2 konijnnenpoten... Er is er in elk geval één super en dat is Kevin. En de keeper is tot nader order één van de 11. Dat is geen "geluk" als die 4 grote reddingen brengt, dat noemt klasse! |
| 25 Nov 2012, 21:32 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 21 Jun 2011, 21:43 Berichten: 602 Leeftijd: 34 Locatie: Lede |
Verslag van TV Oost: http://www.tvoost.be/nl/sport/rubrieken ... LJzz4fAcQM
|
| 25 Nov 2012, 21:39 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Elektronized schreef: Verslag van TV Oost: http://www.tvoost.be/nl/sport/rubrieken ... LJzz4fAcQM Weet iemand waar ik (gratis) aan een verslag, of al dan niet de volledige wedstrijd, kan geraken van Belgacom zelf? _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 25 Nov 2012, 21:44 |
|
|
Nationale Ploeg
en ben ik nu echt de enige die denkt dat de goal van Stavros er gewoon om gedaan was ? zat er met mijn neus op, zag hem kijken en had meteen het gevoel dat hij zelf ging schieten. enfin, kan je mis in zijn natuurlijk333
_________________ may the FORCE be with you. |
| 25 Nov 2012, 21:45 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Ik heb de indruk dat wij niet spelen om te winnen maar eerder om niet te verliezen. Stavros stond weer helemaal geïsoleerd vooraan. Vooraleer je onze meest vooruitgeschoven middenvelder dan tegenkomt, zit je ettelijke meters naar achter. Hoe kun je in godsnaam zo tot kansen komen? Net voor de rust kregen we er dan toch eentje (verkwanseld door Martin) maar da zal dan ook ver de enige geweest zijn. De goal die we scoren kwam als het ware uit de hemel gevallen. Dat deze dan nog een punt oplevert, is te danken aan enkele reddingen van Van Den Noortgaete en aan Boussu (sterke ploeg) zelf dat het vergeet af te maken.
Jammer ook dat we alweer op een minder positieve manier in het nieuws gaan komen door enkele dwazen die zich niet kunnen beheersen. Ik weet dat El Araichi provoceerde en ik vind ook dat ref Saadouni daarvoor had moeten ingrijpen in plaats van zijne show op te voeren maar is da nu echt nodig om met vanalles te gaan gooien? Dit bezorgt de club ongetwijfeld een boete en ik vind niet dat zij daarvoor moeten opdraaien. Het zou dan ook logisch zijn dat ze de schuldige proberen identificeren en de rekening naar hem gaan doorsturen. Verantwoordelijkheid nemen voor uw eigen daden noemt men da. |
| 25 Nov 2012, 21:52 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Still standing ! schreef: en ben ik nu echt de enige die denkt dat de goal van Stavros er gewoon om gedaan was ? zat er met mijn neus op, zag hem kijken en had meteen het gevoel dat hij zelf ging schieten. enfin, kan je mis in zijn natuurlijk333 Ik sluit het niet uit, hé, "Ofwel is hij super geniaal...", ik meen dat, hé als hij dat bewust deed! |
| 25 Nov 2012, 21:53 |
|
|
Vaste Waarde
Still standing ! schreef: Stijn schreef: We speelden vandaag tegen toch een heel sterk Boussu Dour. Ons eerste half uur was ondermaats. Niet dat er geen inzet was, het vertrouwen leek gewoon niet aanwezig. Misschien door een beetje zelf opgelegde druk na de mindere prestatie op Brussels, misschien door de wind, misschien door de sterke tegenstander.. eindelijk een normale reactie, waar iets van voetbalkennis inzit ik persoonlijk was tamelijk onder de indruk van Borinage, sterke ploeg ! en die kwamen echt om te winnen, komen we 1-1 brengt die coach nog 2 aanvallers in. chapeau ! wij starten met een logische opstelling, de ploeg die ons al een mooi seizoen bezorgd heeft tot nu toe (enfin sommigen hebben de laatste 25j blijkbaar een wereldploeg op P Cornelis bezig gezien), maar worden gewoon tegen ons doel geplakt door een vroeg storend (en dat is idd de manier waarop je ons moet aanpakken) Boussu, waar een paar spelers zitten die wat mij betreft direct voor EA mogen tekenen. normaal verlies je vandaag, maar op karakter wordt er een punt gepakt. je kan idd weeral alles zitten afbreken (waar we eigenlijk tamelijk vlotscorend zijn dees jaar en wat mij betreft ZEKER niet MINDER spectaculair dan verleden jaar), maar ik zou de zéér negatieve en vooral zéér onterechte kritiek van sommige zwarte pieten hier liever ombuigen naar 'er zijn werkpunten om aan te schaven'. ne Nibombe bvb zou al ne slok op nen borrel schelen. frappant is toch het verschil tussen de onvoorwaardelijke steun van de K (die vandaag idd briquetonvriendelijke vormen aannam) en de ongelooflijke negativiteit die op de zittribunes bij velen heerst. sta je in je 8ste niet-verloren thuismatch tegen een hele goeie ploeg achter, moet je die sanseveria's eens bezig horen: pure zwarte zure vitriool. meestal van mensen die op ne leeftijd zijn waarvan je zou denken dat er enig relativeringsvermogen zou moeten ingevaren zijn. teken des tijds, jammer genoeg. gewonnen punt ! volgende week (eindelijk) eens winnen en we hebben weeral de beste ploeg en trainer van de laatste 25 jaar ! ![]() Tja, sorry zenne Still; maar nu vind ik je persoonlijk toch echt wel door een te positieve bril zien. Wat mij betreft : Akkoord Boussu heeft een goede ploeg. Waar ik al minder akkoord ben : "wij starten met een logische opstelling, de ploeg die ons al een mooi seizoen bezorgd heeft tot nu" Mooi seizoen ? Qua punten heb je gelijk, qua spel totaal niet. Iemand postte hier vanavond een correcte analyse van onze laatste 4 thuismatchen - 't kwam op 't volgende neer :" je pakt de punten maar bent TELKENS simpelweg de mindere ploeg" Awel - daar ben ik't volmondig mee eens. Dus dat van je "zwarte vitriool' klopt niet. Slecht is slecht. Punt. Wat ik erg vind, is dat het wat mij betreft vandaag inderdaad niet aan de mentaliteit lag ( zoals verleden week) En als''t niet aan de mentaliteit ligt- dan ligt het aan de kwaliteit....Sommigen vallen nu na x weken simpelweg door de mand. Di Gregorio : loopt zich nu al weken aan een stuk rondtuit belachelijk te maken op dat veld, en werd nu er nu eindelijk na 45 uitgezet. Mike Smet houdt nu al weken na mekaar "opendeurdag" op rechts - Pietermaat zou beter van naam veranderen ; ' Ikspeelsteedsacheruitoflateraalmaat" En BVR ? Tja, als je nu al weken na mekaar een wedstrijd aanvangt met als ENIG credo "niet verliezen", wel dan kan ik me daar enkel maar bij inbeelden dat "niet verliezen" wat hem betreft met zijn huidige elf de enige optie is... Ik zeg wel met ZIJN huidige elf; want over de relevantie van zijn keuzes kan je dit seizoen ook een serieus boomken opzetten zenne !! ![]() |
| 25 Nov 2012, 21:59 |
|
| Pagina 5 van 15 |
[ 215 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 3 4 5 6 7 … 15 Volgende |