|
|
| Pagina 7 van 15 |
[ 215 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 15 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bericht Re: Eendracht Aalst - RBD Borinage
salvador schreef: Het voetballend vermogen op het middenveld is, zeker als je druk zet, beperkt. En ik ben het eens dat er zeer veel onzuiverheid (onzekerheid?) in de ploeg zat, gebrek aan vertrouwen? En Stavros, ja, die staat daar zacht gezegd niet groots te spelen en ineens vliegt die bal in de winkelhaak. Ofwel is hij super geniaal ofwel speelt die met 2 konijnnenpoten... Er is er in elk geval één super en dat is Kevin. En de keeper is tot nader order één van de 11. Dat is geen "geluk" als die 4 grote reddingen brengt, dat noemt klasse! God ja, als we hier alles bij elkaar pakken van kritiek is er dus buiten de keeper niks goed meer aan onze ploeg: backs slecht, driehoek op het middenveld slecht, achteraan centraal ook niet goed blijkbaar, Glouftsis ne klungelaar volgens velen. Wat schiet er nog over? Wat ik zie is een ploeg die het even niet meer weet en door allerhande kleine zaken die al een tijdje lijken te sluimeren, zonder vertrouwen het veld op komt. Redenen daartoe zullen legio zijn en het feit dat veel van de spelers ofwel op lager niveau acteerden tot voor dit seizoen (Martin, Pietermaat, Weydisch) of minder competitief bezig waren (Smet, De Cuyper, Gunst, Vandewalle), zal er ook wel iets mee te maken hebben. Waar ik me wel aan erger, is dat sommigen blijkbaar wel heel snel vergeten dat we vorig seizoen even grote draken van matchen hebben gezien en we eerder de punten buitenshuis gingen halen dan thuis, ook zonder oogstrelend voetbal te spelen. Alleen was je toen al na tien speeldagen zeker wie er ging degraderen waardoor je gewoon op tijd en stond uw puntjes moest vergaren zonder veel druk. Nu wordt er hier aangegeven dat deze ploeg met haar 21 punten plots zonder druk zou moeten kunnen acteren? Terwijl er na elke verliesmatch gepanikeerd wordt dat een zorgeloos seizoen er niet inzit? Even consequent blijven toch... De grote boosdoener voor de verlamming lijkt mij vooral het complex van het aantal tegendoelpunten waar deze ploeg week na week verder onder gebukt gaat en dat zowel binnen als buiten de kern een eigen leven is gaan leiden. Na Antwerp - waar we met een experimenteel elftal tussen de lijnen kwamen en in mijn ogen terecht een behoudener aanpak hanteerden - zijn we tegen Roeselare onbevangen aan de match begonnen en ging het aanvallend redelijk lekker. En daar hadden/hebben we ook de ploeg voor en dat konden we ook mooi doortrekken in de daaropvolgende matchen. Alleen werd de ploeg ook na die leuke matchen - waar de nadruk op het aanvallende lag - echter vooral beoordeeld op het slechte verdedigen omdat zowel tegen Roeselare, Westerlo als Oostende een 2-0 werd weggegeven. Vooral de 3-2 op Oostende is hard aangekomen omdat onze ploeg alles compleet onder controle had tot de 1-2 er kwam... Ipv de ingeslagen weg echter verder te bewandelen (wat de negativo's ook zeggen, de eerste matchen waren heel amusant met goals die we al jaren niet meer gezien hadden op den Iendracht), het als een accident de parcours te beschouwen en de pijnpunten gewoon per positie aan te pakken, is echter de hele wedstrijdaanpak omgedraaid en is het onbevangen aanvalsspel met creativiteit en afwisseling (flanken die variëren, infiltrerende middenvelders, enz.) vervangen door - zoals door Zwawi terecht opgemerkt - een wedstrijdaanpak om niet te verliezen en geen doelpunten te incasseren ipv voor een goal te gaan (wetende dat een bonus van twee zelfs in hun beste vorm geen garantie op succes was)... Bovendien heeft die omzetting ook geleid tot enkele rare ingrepen inzake opstellingen vanaf de match op Woluwe. Halffitte spelers erin voor de beteren op hun positie tot dan toe, mensen in mindere doen die wel mochten blijven staan hoewel dezelfde fouten bleven, anderen waarop totaal niet meer wordt gerekend blijkbaar (Kestens, Hugelier?)... En dan is de bal pas echt goed aan het rollen gegaan want niemand wist meer wat te doen, wat is goed, wat is slecht, wat zijn de selectiepolitieken, waarvoor krijgt iemand krediet,... Plots krijg je dan ook via de media nog een uitcomplex aangesmeerd ook met als climax een totale ramp op Brussels... Je pakte inderdaad maar 2 op 21 buitenshuis, maar bekijk even de afgehaspelde matchen... alleen Brussels had ik vooraf aangegeven om punten te oogsten. Meer nog: vergelijk die uitmatchen eens met dezelfde matchen vorig seizoen. Dat je dan in uw volgende thuismatch tegen een stug en laat ons wel wezen - het beste Boussu dat ik hier ooit heb beziggezien - niet uitpakt met uw beste prestatie dat lag wel in de lijn der verwachtingen. Tegen Boussu hebben we trouwens nooit veel punten gepakt... Nog een grote kanttekening die ik hier al opperde na de match tegen Oudenaarde maar die velen niet willen zien en wat onze prestaties zeker niet ten goede is gekomen: de eerste 6 matchen van het seizoen speelden we tegen ploegen die streden met open vizier, die zelf voor de overwinning gingen en die dus ook ruimte lieten. Sinds Woluwe is dat helemaal veranderd en je - zeker thuis - tegenstanders moet bekampen die met 10 voor hun eigen doel gaan liggen. Dat je dan weinig flitsende acties ziet, is ook niet meer dan logisch. Als je echter uw tegenstander uit hun kot kan lokken door snel te scoren, dan lukt dat weer wel - zie maar de tweede helft tegen Visé. Conclusie: Het was zeker niet goed gisteren en zou ons ook weer meer dat onbevangen spel van het begin van het seizoen willen zien spelen, maar de omstandigheden en de druk op de verdedigende organisatie sinds dag 1 van deze competitie, hebben gebracht tot waar we nu zitten en het vertrouwen zal enkel terugkomen door puntengewin. Als we dan met een compleet nieuwe ploeg al 22 punten hebben kunnen verzamelen, ben ik ervan overtuigd dat we deze negatieve spiraal kunnen doorbreken. Maar of na elke match telkens alles en iedereen afbreken, het beste plan is, durf ik toch te betwijfelen. Di Gregorio was idd weer niet goed gisteren, maar na zijn redelijke spel tegen Visé vond ik het dan wel weer logisch dat hij gisteren startte. We moeten trouwens ook toegeven dat Niels Martin in de tweede helft op die positie nauwelijks beterschap vertoonde en ook helemaal uit beeld verdween... Er is dus meer dan enkel de kwaliteiten van een speler op een positie. Gunst was twee weken geleden nog de absolute uitblinker, maar was gisteren echt nergens - als je dan na de match hoort dat mensen niet snappen waarom die vervangen werd, dan weet je het ook wel. Ik bekijk het als volgt: puntje gesprokkeld tegen een ploeg waarvan we de laatste jaren telkens van verloren in een match waar we zelf bitter weinig voorstelden. Is beter dan thuis de boot in te gaan voor een belangrijk/moeilijk drieluik en kan het vertrouwen alleen maar ten goede komen... Na Brussels was het vooral de reactie van de spelers inzake inzet en mentaliteit die belangrijk was, en die was er. Laatst gewijzigd door DT op 26 Nov 2012, 9:33, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 26 Nov 2012, 9:25 |
|
|
Freak
uitlokking?
als ik EERST bier over mij zou krijgen, awel dan moogt ge van mij ook een vettige fluim verwachten. als er voor onze spionkop nen allochtoon tevoorschijn komt, werkt dit voor sommige als een rode lap op ne stier. Verrassend is dat niet, als je ziet welke leuzen er van tijd gezongen worden. dienen aanstekergooier staat blijkbaar niet stil bij de gevolgen van dergelijke daad. Stel dat die aansteker ene van BD raakt. Match 0-5, en een match achter gesloten deuren + fikse boete + prima publiciteit op Belgacom. Maar ach, het is altijd de fout van de tegenstander want die daagde uit, of wat weet ik nog allemaal! en waar dient een steward eigenlijk voor? |
| 26 Nov 2012, 9:28 |
|
|
Nationale Ploeg
DT schreef: Di Gregorio was idd weer niet goed gisteren, maar na zijn redelijke spel tegen Visé vond ik het dan wel weer logisch dat hij gisteren startte. We moeten trouwens ook toegeven dat Niels Martin in de tweede helft op die positie nauwelijks beterschap vertoonde en ook helemaal uit beeld verdween... Het redelijke spel tegen Visé, ok. Maar Alex was voor mij ook een van de mindere spelers op Brussels (werd daar trouwens niet vervangen, wsl om tactische redenen), dus ik hoopte dat als hij toch nog zou starten, BVR hem snel tot de orde zou roepen als het weer niet goed was. En zo geschiedde. En ik vond Martin toch ten minste met een pak meer inzet spelen dan Alex. Voor de rust hadden we schijnbaar een man minder op het middenveld, na de rust vond ik dat Martin voor veel meer druk zorgde op (onder andere) de nummer 5 van Boussu. |
| 26 Nov 2012, 9:38 |
|
|
Freak
@ DT : langs de ene kant zeg je dat de kritiek op de backs niet terecht is, niet met zoveel woorden, maar je insinueert het in je eerste paragraaf. En op het laatste zeg je dat Gunst er niets van bakte? (wat inderdaad zo was)
is mijn kritiek op onze backs dan terecht of niet? sorry, maar de tandem Van Damme Pietermaat vind ik niet geslaagd. Je moet naast één van de twee een echte voetballer zetten. Ik zou daar bijvoorbeeld eens een Hugelier willen zien, en op de plaats van Bogaerts zou ik Kestens eens willen zien. (zoals je zelf aangeeft, de selectiecriteria zijn vreemd van BVR). Jij als analist moet toch ook zien dat een Bogaerts toch zijn beperkingen heeft? Uitvoetballen is slecht, een killer is het geenszins, en als hij 10 meter vrije ruimte heeft, loopt het dun door zijn broek. Je doelman speelt weer een topjaar en je krijgt er al 24 rond je oren... Misschien eens teruggrijpen naar het centrale duo van vorig jaar? Allez tis maar een gedacht zé, werkt het niet, mag die toptransfer er gerust weer in. Ik zeg niet dat Kestens onze problemen gaat oplossen, en Kristof heeft zeker zijn beperkingen, maar een kans mag hij nu toch wel eens krijgen vind ik. wat je zegt over die draken van wedstrijden, dat vind ik eigenlijk ook wel. De wedstrijden na nieuwjaar waren van hetzelfde niveau als de wedstrijden nu. |
| 26 Nov 2012, 9:38 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
El Corredor schreef: @ DT : langs de ene kant zeg je dat de kritiek op de backs niet terecht is, niet met zoveel woorden, maar je insinueert het in je eerste paragraaf. En op het laatste zeg je dat Gunst er niets van bakte? (wat inderdaad zo was) is mijn kritiek op onze backs dan terecht of niet? sorry, maar de tandem Van Damme Pietermaat vind ik niet geslaagd. Je moet naast één van de twee een echte voetballer zetten. Ik zou daar bijvoorbeeld eens een Hugelier willen zien, en op de plaats van Bogaerts zou ik Kestens eens willen zien. (zoals je zelf aangeeft, de selectiecriteria zijn vreemd van BVR). Jij als analist moet toch ook zien dat een Bogaerts toch zijn beperkingen heeft? Uitvoetballen is slecht, een killer is het geenszins, en als hij 10 meter vrije ruimte heeft, loopt het dun door zijn broek. Je doelman speelt weer een topjaar en je krijgt er al 24 rond je oren... Misschien eens teruggrijpen naar het centrale duo van vorig jaar? Allez tis maar een gedacht zé, werkt het niet, mag die toptransfer er gerust weer in. Ik zeg niet dat Kestens onze problemen gaat oplossen, en Kristof heeft zeker zijn beperkingen, maar een kans mag hij nu toch wel eens krijgen vind ik. wat je zegt over die draken van wedstrijden, dat vind ik eigenlijk ook wel. De wedstrijden na nieuwjaar waren van hetzelfde niveau als de wedstrijden nu. Kritiek mag zeker en op basis van gisteren is die ook enorm terecht, maar wat ik wil zeggen, is dat we alles ook over de hele lijn moeten bekijken en spelers individueel (blijven) afbranden tot niets leidt als de veldbezetting niet klopt. Ook Glouftsis blijft maar kritiek krijgen, terwijl hij zowel tegen Visé als gisteren eigenlijk twee panklare assists geeft. Tel zijn assists bij zijn doelpunten en hij is echt een aanvalslinie op zichzelf... Ook is het duidelijk dat iedereen stilaan deelt in de malaise die op een paar posities is gegroeid maar die nu uitzaait naar de gehele ploeg. Daarom dat ik specifiek de naam van Gunst laat vallen ook als voorbeeld - is ontegensprekelijk de beste linksachter van onze ploeg dit seizoen, maar was gisteren nergens. Ik ben nu dus benieuwd wat BVR gaat doen op Tubeke want de ploeg presteert al twee weken ondermaats. Door in het begin van het seizoen in te grijpen op posities waar het niet nodig was, heeft hij zelf wantrouwen geschapen waardoor nu iedereen het vertrouwen kwijt is. De "blunderende" spelers hebben geen extra vertrouwen getankt door te mogen blijven staan en de anderen zijn waarschijnlijk wat misnoegd. De Munter valt de ene week goed in en wordt de andere week straal genegeerd bijvoorbeeld. Ik vind dat bizar. Dus staat BVR voor een belangrijke keuze volgende week - houdt hij Gunst een even groot hand boven het hoofd als Smet of niet. Wat doet hij met Di Gregorio? Indien geen weloverwogen keuzes, heb je weer hommeles. Ik vind de tandem Pietermaat-Van Damme vaak wel werken want als de ene infiltreert, houdt de andere verdedigend positie. Bij het duo Van Damme-Hugelier bleek dat beide vaak tegelijkertijd de drang naar voren hebben waardoor je heel vaak problemen hebt (match tegen Bergen in de voorbereiding) en je verdediging nog meer onder druk zal komen. Ik vind daar de wisselwerking iets belangrijker dan de extra kwaliteiten qua type - je hebt immers twee voetballende flanken, een nummer tien en een diepe spits om het echte aanvallende werk te doen. Pietermaat neemt echt wel initiatief, maar het lukt hem blijkbaar beter zonder Alex in zijn buurt (was beter in het kwartier na rust dan in zijn hele eerste helft). Alex kan trouwens wel die voetballer zijn dan om naast een van de twee te spelen, maar het komt er bij hem ook niet echt uit hé tegenwoordig (heel eufemistisch uitgedrukt). Tom is trouwens ook een echte voetballer hoor, alleen missen we vooral de echte power daar. Ik zou daarom alleen al Hugelier ook wel eens willen zien terugkeren, maar vraag is hoe die tegenwoordig presteert want is in de voorbereiding toch ook serieus teruggevallen sinds hij tegen zijn natuur is moeten gaan spelen. Ik geef nergens aan dat Bogaerts geen beperkingen heeft hé, alleen zie ik Kestens in matchen zoals gisteren niet voor de kentering zorgen. Bogaerts blonk niet uit, maar heeft ook geen echte blunders begaan. Uitvoetballen is niet zijn sterkste punt, maar dat van Kestens evenmin. Wat wel voor Kestens pleit, is dat je van tevoren weet wat zijn sterkste punten zijn en wat zijn beperkingen zijn en daarop kan de rest van de ploeg dan anticiperen. Bij Bogaerts heb ik nog steeds geen idee wat hij gaat doen - soms zit hij er knap tussen en haalt hij een bal weg waarvan je zegt klasse, maar evenveel keer gaat hij in exact hetzelfde duel totaal de mist in wat het voor zijn collega verdedigers niet makkelijk maakt. Ook ik zou een terugkeer van Kestens bejubelen, maar of de timing daartoe nu ideaal is als hij volgende week tegen de snelle Onana en Ambroise moet spelen, dat durf ik betwijfelen. Kestens is ideaal om tegen Antwerp te spelen tegen gasten als Van Tornhout, enz. die zelf ook niet zo wendbaar zijn. Smet naast Flippo zetten, zou zelfs de beste optie zijn. Dan kan je Pietermaat op rechtsachter plaatsen en kan je naast Van Damme inderdaad ook eens iets nieuws proberen: Di Gregorio, Hugelier, Martin met Vandewalle of De Munter ervoor? Soit, ik had dit seizoen - gezien de beschikbare kern - meer geopteerd voor 1 wedstrijdaanpak en een verschillende invulling naar gelang de tegenstrever dan met dezelfde 13 man eigenlijk na een aantal goeie matchen een totaal andere weg in te slaan, met alle gevolgen vandien. Dan had je iedereen scherp gehouden en op hun kwaliteiten kunnen benutten, dan sommigen erin te droppen zonder meer en anderen eruit te laten zonder reden of tegen hun natuur te laten spelen. |
| 26 Nov 2012, 10:17 |
|
|
Freak
@ DT: dus tussen de regels door lees ik dat de mindere prestaties vooral hun oorzaak vinden in de selectiecriteria en aanpak van BVR?
|
| 26 Nov 2012, 10:22 |
|
|
Reserve
De opkomst van het publiek staat rechtevenredig met de kwaliteit van het voetbal. Met dit behoudend systeem breng je geen nieuwe supporters naar het stadion. Het beloofde champagnevoetbal zal nog niet voor direct zijn. Terwijl je gisteren goed kon zien als ze druk naar voren zetten dat ze wel veel aanvallender kunnen spelen.
|
| 26 Nov 2012, 10:33 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
josken1 schreef: boer touch schreef: zotvawies schreef: boussu was sterk vandaag en zat zeer kort op de bal. Enkele prachtige saves van Kevin en een (lucky)goal van Stavros bezorgen ons vandaag dat puntje. En was het echt nodig van de ref - die in mijn mening voor de rest goed gefloten heeft - de match stil te leggen? Misschien wel, misschien niet maar het heeft onze spelers zeker deugd gedaan die korte onderbreking. En die penalty niet gefloten voor ons? tja, eerder hands in de 16 was ook niet gefloten in voordeel van boussu, kan je als compensatie bekijken. En dat ze die bier/brikeegooier(s) maar de rekening presenteren, geen medelijden mee. Ben ik wel mee akkoord , maar desbetreffende speler mag men dan ook bestraffen voor spuwen naar deze supporters, dat noem ik dan wel uitlokking. Een elleboogstoot en spuwen naar de supporters, een match of 10 langs de kant en een serieuze geldboete zal hem deugd doen! Ik heb ook wel gezien dat hij provoceerde en spuwde maar dat kwam niet terecht op de supporters maar in het gras. Hoe ga je bewijzen dat hij naar de supporters spuwde? Diene gast gaat gewoon zeggen dat hij dat in het gras deed, iets wat veel gebeurd tijdens een match. En wat ik hier lees van anderen kan ik alleen maar beamen. Bepaalde gezangen die op Brussels te horen waren, zijn ook niet nodig en gisteren wast weer van dadde. Daarbij dan nog gooien met vanalles en nog wa. Als ge de ref zijne naam dan ziet (Karim Saadouni), dan weet je dat de mogelijkheid bestaat dat hij zulke beslissing neemt. De geleden schade op de geïdentificeerde daders verhalen moeten ze doen en daarmee gedaan! |
| 26 Nov 2012, 10:42 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Iendrachter90 schreef: Proficiat aan dieje hersenloze zot dat onze club weer een fantastische boete bezorgd!... Ma soit ge staat schoon op de camera's dus ze moge de boete derek opsturen nor a adres Heb gehoord dat ze weten wie het is, stond inderdaad op camera _________________ www.spionkoplede.com |
| 26 Nov 2012, 10:42 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
El Corredor schreef: wat je zegt over die draken van wedstrijden, dat vind ik eigenlijk ook wel. De wedstrijden na nieuwjaar waren van hetzelfde niveau als de wedstrijden nu. Meer zelfs, ik denk dat we dit seizoen al meer spectaculaire wedstrijden, met bij momenten echt goed voetbal, speelden als vorig seizoen over het volledige seizoen. Alleen gaat bij veel mensen hun geheugen maar zo ver als de laatste wedstrijd (het ergste zijn vooral diegene die denken dat hun geheugen 25 jaar ver reikt, terwijl dit maar één wedstrijd is). Momenteel is het inderdaad minder en is de schwung van het begin eruit. En ja, bij mij zou De Cuyper altijd starten en ik zou ook liever Hugelier zijn kans eens zien krijgen. Maar als ge ziet hoeveel ploegen er nog minder punten hebben dan wij (en minder scoorden dan ons), dan kan het daar toch niet echt beter zijn dan bij ons zeker. En ook al hebben we soms onze bedenkingen bij de keuzes van de trainer (ik kan me hier trouwens op alle jaren dat ik al kom zien geen enkele trainer herinneren waar dit niet het geval was), na alle schitterende resultaten die hij bij ons al behaalde, vertrouw ik er nog altijd in dat hij wel weet wat hij doet. Trouwens, in onze vijfde thuismatch ooit tegen Boussu Dour pakten we gisteren pas voor het eerst ooit eens een punt tegen die mannen. En nog nen trouwens, door het contrast tussen thuis-en uitmatchen lijkt het misschien anders, maar vorig seizoen hadden we na 15 matchen exact 1 punt meer dan we nu hebben, qua puntenoogst zijn beide seizoenen dus vergelijkbaar. En meer goeie matchen hadden we vorig seizoen zeker nog niet gespeeld hoor. |
| 26 Nov 2012, 10:46 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Bram schreef: Op karakter een punt gepakt ? dat is nu toch ook wel de realiteit serieus oneer aan doen hoor ! Met gigantisch veel geluk dat een voorzet verdwaald in doel en voor de rest klasse-saves die u van een 0-3 nederlaag behoeden.... dat zal er al iets korter bij zijn. Wel eens met Stijn, je zag wel ze inzet toonden maar vooral verstijfd van schrik waren in het begin van de match. Dat laatste had met gemak vermeden kunnen worden door vorige week "normaal" te doen in Brussel. Bon, de thuisreputatie blijft voorlopig overeind, dat zal nog het belangrijkste zijn na deze namiddag. We blijven thuis ongeslagen (in de competitie en Europees ), deze keer zijn we door het oog van de naald gekropen (dankzij VDN). Ze hebben er wel hunne kop voor gelegd._________________ www.spionkoplede.com |
| 26 Nov 2012, 10:48 |
|
|
Nationale Ploeg
zwawi schreef: Bepaalde gezangen die op Brussels te horen waren, zijn ook niet nodig en gisteren wast weer van dadde. Klopt. Daarom ook nogmaals een oproep aan OPC om te stoppen met het inleiden van dat soort liedjes. 'Walen buiten' of 'Waalse ratten, rol uw matten'? Vroeger was er toch iets meer creativiteit als het ging over het uitdagen van de tegenstander. Blijkbaar heeft de ref trouwens gezegd aan den trainer dat hij de match heeft stilgelegd voor racistische spreekkoren. Anti-Waalse gezangen zijn nu blijkbaar ook racistisch (sinds dat voorval in Genk, ik geloof met Gumienny). Of ge dat nu belachelijk vindt of niet (en ik vind dat belachelijk), iedereen weet dat de club daar boetes voor krijgt. Stop er dus gewoon mee, simpel. Van mij moogt ge doen wat ge wilt, zo lang ge er zelf verantwoordelijkheid voor opneemt. Maar ik durf er veel geld op verwedden dat als de club hier een boete voor krijgt, de zangers in kwestie hun portefeuille schoon gaan toehouden. |
| 26 Nov 2012, 11:03 |
|
|
El Corredor schreef: uitlokking? als ik EERST bier over mij zou krijgen, awel dan moogt ge van mij ook een vettige fluim verwachten. als er voor onze spionkop nen allochtoon tevoorschijn komt, werkt dit voor sommige als een rode lap op ne stier. Verrassend is dat niet, als je ziet welke leuzen er van tijd gezongen worden.dienen aanstekergooier staat blijkbaar niet stil bij de gevolgen van dergelijke daad. Stel dat die aansteker ene van BD raakt. Match 0-5, en een match achter gesloten deuren + fikse boete + prima publiciteit op Belgacom. Maar ach, het is altijd de fout van de tegenstander want die daagde uit, of wat weet ik nog allemaal! en waar dient een steward eigenlijk voor? Gij komt nie veel meer in 't stad zeker tegenwoordig? _________________ www.spionkoplede.com |
| 26 Nov 2012, 11:18 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35 Berichten: 483 Leeftijd: 39 |
El Corredor schreef: uitlokking? als ik EERST bier over mij zou krijgen, awel dan moogt ge van mij ook een vettige fluim verwachten. als er voor onze spionkop nen allochtoon tevoorschijn komt, werkt dit voor sommige als een rode lap op ne stier. Verrassend is dat niet, als je ziet welke leuzen er van tijd gezongen worden. dienen aanstekergooier staat blijkbaar niet stil bij de gevolgen van dergelijke daad. Stel dat die aansteker ene van BD raakt. Match 0-5, en een match achter gesloten deuren + fikse boete + prima publiciteit op Belgacom. Maar ach, het is altijd de fout van de tegenstander want die daagde uit, of wat weet ik nog allemaal! en waar dient een steward eigenlijk voor? Inderdaad dat vind ik ook, de spionkop heeft het echt niet op allochtonen. Een sjans dat er genen bij ons speelt of hij had na den eersten slechten pas al verwijten naar zijn hoofd. Dinnen kerel zou zogezegd provoceren maar hoeveel pinten heeftem nie over hem gekregen en als er dan nog met aanstekers worden gegooid sja... Droef publiek dat daar meestal gewoon vanvoor aan die hekkens staat. Maarja dinnen kerel is duidelijk te zien op de beelden dus ze zullen hem wel pakken hopelijk. Een van die stewards kreeg een sigaret naar zijn hoofd gesmeten, kvind niet dat je die mensen gisteren iets kunt verwijten. Voor de rest was het eerste half uur rotslecht maar was het nadien nog om aan te zien (zonder meer). Het was vooral centraal aanvallend dat het spaakliep. Er was nooit een aanspeelpunt en met Martin kwam dat er wel maar die is dat ook niet gewoon. Die 5 van die mannen deed het wel zoals het moest: constant aanspeelbaar, vaak in één tijd en vaak naar voor. _________________
|
| 26 Nov 2012, 11:24 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
zwawi schreef: josken1 schreef: boer touch schreef: Ben ik wel mee akkoord , maar desbetreffende speler mag men dan ook bestraffen voor spuwen naar deze supporters, dat noem ik dan wel uitlokking. Een elleboogstoot en spuwen naar de supporters, een match of 10 langs de kant en een serieuze geldboete zal hem deugd doen! Ik heb ook wel gezien dat hij provoceerde en spuwde maar dat kwam niet terecht op de supporters maar in het gras. Hoe ga je bewijzen dat hij naar de supporters spuwde? Diene gast gaat gewoon zeggen dat hij dat in het gras deed, iets wat veel gebeurd tijdens een match. En wat ik hier lees van anderen kan ik alleen maar beamen. Bepaalde gezangen die op Brussels te horen waren, zijn ook niet nodig en gisteren wast weer van dadde. Daarbij dan nog gooien met vanalles en nog wa. Als ge de ref zijne naam dan ziet (Karim Saadouni), dan weet je dat de mogelijkheid bestaat dat hij zulke beslissing neemt. De geleden schade op de geïdentificeerde daders verhalen moeten ze doen en daarmee gedaan! De daders moeten zeker voor de boete opdraaien, ik geef je volledig gelijk. Ik hoop enkel dat het niet weer enkel onze supporters zijn die gestraft worden maar ook de speler van Boussu want wat hij deed hoort niet op een veld. _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 26 Nov 2012, 12:10 |
|
| Pagina 7 van 15 |
[ 215 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 15 Volgende |