|
|
| Pagina 10 van 15 |
[ 215 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 8 9 10 11 12 … 15 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
Bericht Re: Eendracht Aalst - RBD Borinage
El Corredor schreef: hansken schreef: El Corredor schreef: wat Bogaerts betreft, mogen we misschien wel een inkomende transfer verwachten. Gij zijt hier toch altijd den eerste om te zeggen dat wie a zegt ook b moet zeggen he, dus vertel maar ![]() inderdaad, ze zijn op zoek naar een centrale verdediger. Waarom dan eerst niet eens Kestens terug de kans geven? Die was vorig seizoen toch niet slecht? _________________ MCMXIX |
| 27 Nov 2012, 0:24 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Bakkie schreef: De Jean schreef: Bakkie schreef: Je zal altijd voor en tegenstanders hebben,maar ik ben racist en ik ben er fier op ![]() Awel, vreemd genoeg heb ik daar geen problemen mee. Maar als den Iendracht door u een boete krijgt, dan hoop ik dat ge begrijpt dat ik daar wel problemen mee heb. En wat heb ik daarmee te maken ik denk dat ze een boete gaan krijgen voor het gooien van bier dus die boete moeten ze dan maar bij de dader gaan halen,wie zijn gat verbrand moet op,de blaren zitten en diene speler (nieuwe belg) mogen ze van mijn part ook een boete geven,wegens spuwen wat heel goed te zien is op de televisie beelden.Tja, er zitten hier weer een boel hypocrieten op het forum. En zondags in de tribune ._________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 27 Nov 2012, 0:58 |
|
|
Nationale Ploeg
DavidSeal schreef: Bakkie schreef: De Jean schreef: Awel, vreemd genoeg heb ik daar geen problemen mee. Maar als den Iendracht door u een boete krijgt, dan hoop ik dat ge begrijpt dat ik daar wel problemen mee heb. En wat heb ik daarmee te maken ik denk dat ze een boete gaan krijgen voor het gooien van bier dus die boete moeten ze dan maar bij de dader gaan halen,wie zijn gat verbrand moet op,de blaren zitten en diene speler (nieuwe belg) mogen ze van mijn part ook een boete geven,wegens spuwen wat heel goed te zien is op de televisie beelden.Tja, er zitten hier weer een boel hypocrieten op het forum. En zondags in de tribune .Ik kan in ieder geval garanderen dat ik niet heb meegezongen met die spreekkoren, wel met zo goed als al de rest. Ik neem aan dat jullie alletwee met plezier de boete zouden meebetalen als zou blijken dat we een boete krijgen voor racistische spreekkoren? |
| 27 Nov 2012, 1:08 |
|
|
Vaste Waarde
DT schreef: El Corredor schreef: @ DT: dus tussen de regels door lees ik dat de mindere prestaties vooral hun oorzaak vinden in de selectiecriteria en aanpak van BVR? Ja, ik herhaal gewoon mijn standpunt van een aantal weken geleden. Er zijn problemen gezaaid waar er geen waren op een moment dat het niet nodig was. Ploeg op scherp zetten via persconferenties of via de krant om meer bezieling te krijgen toen het eigenlijk best aangenaam was om volgen allemaal en na amper 5 of 6 matchen, had ik niet gedaan met een ploeg die zichzelf nog aan het leren kennen was. Dat je dat doet in een ploeg die al lang samenspeelt om de schwung er weer in te krijgen, geen probleem, of dat je die strategie hanteert bij bepaalde gelouterde spelers - een De Schutter bijvoorbeeld - kon je daarmee wel prikkelen. Maar bij gasten die net komen piepen, kan dat een averechts effect hebben. Smet trok zich in het begin van het seizoen niet aan dat zijn eerste crossbal niet aankwam en bleef proberen. Mislukt nu een actie dan zal hij die actie niet meer herhalen/proberen ook al zijn er nog 85 minuten te spelen. Blijf erbij dat het veel met vertrouwen te maken heeft - in de voorbereiding konden we tegen sterkere tegenstanders (Fortuna, Willem II, Bergen, Lokeren) in startopstelling wel gedisciplineerd spelen en gaven we nauwelijks kansen weg. Over Smet kon toen toch niet geklaagd worden (de laatste week van de voorbereiding niet meegerekend maar toen was iedereen eigenlijk abominabel)? Normaal trekken die mannen zich dan op aan de zekerheden, maar als die dan ook Van Damme, Gunst en zelfs Glouftsis naar de bank zien vliegen zonder eigenlijke reden, dan zal ik wel niet de enige zijn die dat gek vind zeker? Als je bovendien dan effectief ook de logische dip krijgt in een seizoen - zeker deze mannen die amper echt wekelijkse competitie gewoon zijn - dan krijg je vaak prestaties als gisteren. Eerst BVR heel streng geweest maar toch steun blijven krijgen van de supporters, en na Brussels ook daar wat fluitjes, mja dan komt er meteen extra druk hé want dan lijkt het alsof je voor niemand nog goed kan doen. @ chico en De Jean: ik geef hier geen kritiek op Martin hé. Maar je kan toch niet ontkennen dat hij gisteren niet zijn stempel kon drukken op de tien zoals hij op de flank doet? Ik ben de eerste om hem weer op de positie van tien te zetten volgende week - heb ik trouwens al meermaals gevraagd ook in nabeschouwingen eerder dit seizoen - maar het contrast met Di Gregorio was gisteren eerder te merken aan het lopen en storen dan wel in aanvallend de lijnen uitzetten of gevaarlijk te zijn. Ving de tegenstander inderdaad beter op, maar dat voorkwam niet dat Boussu eigenlijk nog gevaarlijker was begin tweede helft dan de laatste twintig minuten van de eerste helft. Als lopen en in duel gaan de maatstaf is van onze tien, dan kan je Di Gregorio daar ook zetten want behalve gisteren en vorige week kan je hem nooit verwijten zijn truitje niet nat te maken. Maar dat dwingende dat Di Gregorio begin dit seizoen had met die goeie infiltraties en dito doorsteekballen, enz. op de tien had Niels Martin ook niet gisteren. Daarom dat ik denk dat er meer verklaringen zitten in de globale aanpak van een wedstrijd door de basiself dan enkel een persoon die minder in zijn vel zit. Ruimtes tussen middenveld en Glouftsis waren nooit zo groot ook al speelt er drie man centraal op het midden bijvoorbeeld... Doordekken gebeurd nog door 1 speler, terwijl dat in het begin in blok gebeurde... Dat is niet alleen de vorm van een speler, maar moet toch tactisch ingegeven zijn? Sorry zenne DT - ben nochthans over 't algemeen een fan van je analyses, maar je opmerking in't rood hierboven over Alex ? Tja- dan moet ik andere wedstrijden gezien hebben dan jij. Di Gregorio loopt al weken ( dus zeker geen 2) voor geen meter...( en dat mag jE letterlijk nemen) Hij komt fysiek zwaar tekort (why ?) - en tracht dat te compenseren met zijn technische vaardigheden. Vermits hem dat niet lukt ( buiten 1, max 2 opflakkeringen per match) gaat hij dan bij de minste charge "liggen" of begint hij op zijn medemaats te mekkeren. Dus : Ofwel gaat em een tandje moeten bijsteken, ofwel, wat mij betreft , eruit ! ![]() |
| 27 Nov 2012, 3:04 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
mamananeto schreef: Sorry zenne DT - ben nochthans over 't algemeen een fan van je analyses, maar je opmerking in't rood hierboven over Alex ? Tja- dan moet ik andere wedstrijden gezien hebben dan jij. Di Gregorio loopt al weken ( dus zeker geen 2) voor geen meter...( en dat mag jE letterlijk nemen) Hij komt fysiek zwaar tekort (why ?) - en tracht dat te compenseren met zijn technische vaardigheden. Vermits hem dat niet lukt ( buiten 1, max 2 opflakkeringen per match) gaat hij dan bij de minste charge "liggen" of begint hij op zijn medemaats te mekkeren. Dus : Ofwel gaat em een tandje moeten bijsteken, ofwel, wat mij betreft , eruit ! ![]() Heb hier niet gezegd dat hij mag blijven staan hé op de manier dat hij nu bezig is, maar het totaal laten afweten qua inzet en lopen is toch nog geen maanden aan de gang want zo laat jij het precies uitschijnen? Tegen Dessel en Heist bijvoorbeeld bleef hij lopen en in duel gaan, ook al lukte het voetballend voor geen meter. We hebben er andere gehad op die positie. Ik vind gewoon dat er meer aan de hand is dan gewoon een of twee spelers na elke match uitroepen tot zondebok: tegen Moeskroen startte Alex bijvoorbeeld niet maar heel veel zoden bracht dat ook niet aan de dijk hé. Anderzijds was het tegen Visé zeker zo slecht niet als velen hier laten uitschijnen want had nagenoeg in elke gevaarlijke actie een voet. Ik stel me alleen volgende vraag: wat is de reden dat hij niet meer in het spel wordt betrokken? De ballen worden heel vaak naar voor gekeild waar Stavros er dan maar iets moet mee doen of waar Weydisch / Martin iets trachten te maken van een afvallende bal. In het begin van het seizoen was er veel variatie in het aanvalsspel, met zowel centraal dreiging alsook op de flanken. Nu is dat veel minder het geval en dat hij dan gefrustreerd rondloopt, daar kan ik enigzins begrip voor opbrengen. Het gemekker richt zich trouwens veel meer op de scheids dan op de medemaats. Eerder in het seizoen was hij trouwens ook de patron die bij vrije trappen het eerste woord had... Nu? En de kritiek op onze centrale verdediging mag je wel met een heel grote korrel zout nemen ook. Analyseer de tegendoelpunten eens. Alvast 1 cijfer - van de 25 tegendoelpunten komen er 13 voort uit een stilstaande fase waarbij ze onder BVR allemaal meeverdedigen. Is dat dan enkel de verantwoordelijkheid van de (centrale) verdediging? Laatste vaststelling - geen man overboord, doen het op basis van de laatste vier matchen zelfs beter dan WS Woluwe die 3 op 12 haalden... Laatst gewijzigd door DT op 27 Nov 2012, 9:00, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 27 Nov 2012, 8:28 |
|
|
Freak
DT schreef: mamananeto schreef: Sorry zenne DT - ben nochthans over 't algemeen een fan van je analyses, maar je opmerking in't rood hierboven over Alex ? Tja- dan moet ik andere wedstrijden gezien hebben dan jij. Di Gregorio loopt al weken ( dus zeker geen 2) voor geen meter...( en dat mag jE letterlijk nemen) Hij komt fysiek zwaar tekort (why ?) - en tracht dat te compenseren met zijn technische vaardigheden. Vermits hem dat niet lukt ( buiten 1, max 2 opflakkeringen per match) gaat hij dan bij de minste charge "liggen" of begint hij op zijn medemaats te mekkeren. Dus : Ofwel gaat em een tandje moeten bijsteken, ofwel, wat mij betreft , eruit ! ![]() Heb hier niet gezegd dat hij mag blijven staan hé op de manier dat hij nu bezig is, maar het totaal laten afweten qua inzet en lopen is toch nog geen maanden aan de gang want zo laat jij het precies uitschijnen? Tegen Dessel en Heist bijvoorbeeld bleef hij lopen en in duel gaan, ook al lukte het voetballend voor geen meter. We hebben er andere gehad op die positie. Ik vind gewoon dat er meer aan de hand is dan gewoon een of twee spelers na elke match uitroepen tot zondebok: tegen Moeskroen startte Alex bijvoorbeeld niet maar heel veel zoden bracht dat ook niet aan de dijk hé. Anderzijds was het tegen Visé zeker zo slecht niet als velen hier laten uitschijnen want had nagenoeg in elke gevaarlijke actie een voet. Ik stel me alleen volgende vraag: wat is de reden dat hij niet meer in het spel wordt betrokken? De ballen worden heel vaak naar voor gekeild waar Stavros er dan maar iets moet mee doen of waar Weydisch / Martin iets trachten te maken van een afvallende bal. In het begin van het seizoen was er veel variatie in het aanvalsspel, met zowel centraal dreiging alsook op de flanken. Nu is dat veel minder het geval en dat hij dan gefrustreerd rondloopt, daar kan ik enigzins begrip voor opbrengen. Het gemekker richt zich trouwens veel meer op de scheids dan op de medemaats. Eerder in het seizoen was hij trouwens ook de patron die bij vrije trappen het eerste woord had... Nu? En de kritiek op onze centrale verdediging mag je wel met een heel grote korrel zout nemen ook. Analyseer de tegendoelpunten eens. Alvast 1 cijfer - van de 25 tegendoelpunten komen er 13 voort uit een stilstaande fase waarbij ze onder BVR allemaal meeverdedigen. Is dat dan enkel de verantwoordelijkheid van de (centrale) verdediging? wat die stilstaande fases betreft, heb je zeker en vast eenpunt. Echt wel heel zwak hoe we daarop verdedigen. Op Brussels is het natuurlijk wel die Gounogbe die scoort. Wie zijn man was dat? zoals tegen Boussu was die vrije trap zelfs niet goed genomen. (halve hoogte) en geen kat die hem wegtrapt. |
| 27 Nov 2012, 8:58 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
De Jean schreef: Ik neem aan dat jullie alletwee met plezier de boete zouden meebetalen als zou blijken dat we een boete krijgen voor racistische spreekkoren? Ik kan je nu al melden dat ik niet zal mee moeten betalen, want den dezen was thuis wegens ziekte en heb de wedstrijd op tv zitten volgen ga jij de boete mee betalen, als dienen nieuwen belg een boete krijgt voor het uitdagen van de supps ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 27 Nov 2012, 9:04 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
El Corredor schreef: wat die stilstaande fases betreft, heb je zeker en vast eenpunt. Echt wel heel zwak hoe we daarop verdedigen. Op Brussels is het natuurlijk wel die Gounogbe die scoort. Wie zijn man was dat? zoals tegen Boussu was die vrije trap zelfs niet goed genomen. (halve hoogte) en geen kat die hem wegtrapt. Was niet op Brussels, dus geen idee, maar ik kan aan de stijl van uw mededeling wel al raden wie Over die vrije trap van Boussu - ik vond die anders wel goed getrapt. Draaide naar doel toe, had voldoende vaart en er moest maar 1 iemand zijn voet/hoofd tegen zetten... Wordt bovendien net achter de muur aangeraakt door Di Gregorio waardoor de bal van richting veranderd en iedereen (inderdaad wel een paar man te veel) voorbij schiet, inclusief onze doelman. Dit vond ik eigenlijk nog een "aanvaardbaar" tegendoelpunt omdat er wel degelijk wat ongeluk mee gemoeid was. Hadden trouwens begin tweede helft bijna opnieuw prijs bij een soortgelijke fase. Laat ons zeggen dat de vrije trappen van Boussu een pak gevaarlijker waren dan die van ons, na 4 pogingen van Smet had ik als trainer toch iemand anders aangeduid om die ballen in de box te droppen. Fouten op corners waar iemand's man zomaar kan weglopen en ongehinderd kan binnenduwen zoals op Moeskroen vind ik een pak erger... Soit, het blijft wel een probleempunt want nu is elke stilstaande fase die we tegenkrijgen een bibbermoment voor zowel het elftal tussen de lijnen als de supporters in de tribune. |
| 27 Nov 2012, 9:07 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35 Berichten: 483 Leeftijd: 39 |
Ik vind onze verdediging echt de slechtste nog niet, noch Smet noch Bogaerts. Het probleem ligt hem vooral dat we teveel achteruit leunen en te weinig druk zetten waardoor er soms teveel op onze helft wordt gespeeld en er makkelijker nekeer énen ongedekt staat of zich kan vrijlopen. We zouden centraal op het middenveld meer ons mannetje moeten kunnen staan en dan hebt ge achterin een pak minder op te kuisen.
| 27 Nov 2012, 9:44 |
|
|
Freak
Fanatix schreef: Ik vind onze verdediging echt de slechtste nog niet, noch Smet noch Bogaerts. Het probleem ligt hem vooral dat we teveel achteruit leunen en te weinig druk zetten waardoor er soms teveel op onze helft wordt gespeeld en er makkelijker nekeer énen ongedekt staat of zich kan vrijlopen. We zouden centraal op het middenveld meer ons mannetje moeten kunnen staan en dan hebt ge achterin een pak minder op te kuisen. en ook dat is een waarheid als een koe. Niets van druk op de helft van de tegenstander, noch tegen Brussels, noch tegen BD. |
| 27 Nov 2012, 9:46 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
69 schreef: El Corredor schreef: hansken schreef: Gij zijt hier toch altijd den eerste om te zeggen dat wie a zegt ook b moet zeggen he, dus vertel maar ![]() inderdaad, ze zijn op zoek naar een centrale verdediger. Waarom dan eerst niet eens Kestens terug de kans geven? Die was vorig seizoen toch niet slecht? Heb ik zondag ook nog gezegd. |
| 27 Nov 2012, 10:29 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
El Corredor schreef: Fanatix schreef: Ik vind onze verdediging echt de slechtste nog niet, noch Smet noch Bogaerts. Het probleem ligt hem vooral dat we teveel achteruit leunen en te weinig druk zetten waardoor er soms teveel op onze helft wordt gespeeld en er makkelijker nekeer énen ongedekt staat of zich kan vrijlopen. We zouden centraal op het middenveld meer ons mannetje moeten kunnen staan en dan hebt ge achterin een pak minder op te kuisen. en ook dat is een waarheid als een koe. Niets van druk op de helft van de tegenstander, noch tegen Brussels, noch tegen BD. Klopt helemaal! Kga nu ni zeggen dat de inzet er niet was, maar na de blamage op Brussels had ik ze vol voor de 3 punten willen zien gaan, MET druk naar voor... Maar daar kwam ni zoveel van in huis jammer genoeg _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 27 Nov 2012, 11:20 |
|
|
Ancien
Het achterwege blijven van de hoge pressing is niet alleen een probleem tegen Brussels en Boussu geweest hoor maar zit er al een tijdje in... Komt er dan nog eens bij dat we het eerste kwartier zelf niet van onze eigen helft zijn geraakt en ook nauwelijks de bal hadden, dus veel druk naar voor zetten was al niet echt mogelijk. En tegen dat we min or meer in de wedstrijd begonnen te geraken, hadden we zoveel schrik van Boussu dat we het niet meer durfden te doen had ik de indruk... De aansluiting tussen de linies wordt ook elke week wat groter daardoor...
Pas op: is misschien een tactiek hé... Zelf heel laag inzakken om de achterlijn van compact spelende tegenstanders uit hun kot te lokken om dan via interceptie een vlijmscherpe counter op te zetten door gebruik te maken van de door de tegenstander gecreërde ruimte ![]() |
| 27 Nov 2012, 11:41 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
DT schreef: Het achterwege blijven van de hoge pressing is niet alleen een probleem tegen Brussels en Boussu geweest hoor maar zit er al een tijdje in... Komt er dan nog eens bij dat we het eerste kwartier zelf niet van onze eigen helft zijn geraakt en ook nauwelijks de bal hadden, dus veel druk naar voor zetten was al niet echt mogelijk. En tegen dat we min or meer in de wedstrijd begonnen te geraken, hadden we zoveel schrik van Boussu dat we het niet meer durfden te doen had ik de indruk... De aansluiting tussen de linies wordt ook elke week wat groter daardoor... Pas op: is misschien een tactiek hé... Zelf heel laag inzakken om de achterlijn van compact spelende tegenstanders uit hun kot te lokken om dan via interceptie een vlijmscherpe counter op te zetten door gebruik te maken van de door de tegenstander gecreërde ruimte ![]() da's juist, doch dan start ge volgens mij best met De Cuyper op rechts hoor. _________________ Iendracht 4ever. |
| 27 Nov 2012, 11:46 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
De Jean schreef: DavidSeal schreef: Bakkie schreef: En wat heb ik daarmee te maken ik denk dat ze een boete gaan krijgen voor het gooien van bier dus die boete moeten ze dan maar bij de dader gaan halen,wie zijn gat verbrand moet op,de blaren zitten en diene speler (nieuwe belg) mogen ze van mijn part ook een boete geven,wegens spuwen wat heel goed te zien is op de televisie beelden.Tja, er zitten hier weer een boel hypocrieten op het forum. En zondags in de tribune .Ik kan in ieder geval garanderen dat ik niet heb meegezongen met die spreekkoren, wel met zo goed als al de rest. Ik neem aan dat jullie alletwee met plezier de boete zouden meebetalen als zou blijken dat we een boete krijgen voor racistische spreekkoren? Kijk, ik kom ook al meer dan 30jaar kijken en al van in het begin dat ik kwam, kan ik mij herinneren dat "zwarte" spelers werden uitgefloten, hoewel we hier zelf een periode met een hele resem hebben gespeeld. We hadden zelfs een home voor hen. Wat ik wil zeggen is, het is toch algemeen geweten dat het overgrote deel van het publiek het niet echt heeft voor vreemdelingen! Dat is vorige week ook opgevallen toen zeker2/3 van de meegereisde supporters meezong met de "racistische spreekkoren. Is dat fout?! Daar is al heel veel over te doen geweest en dat zal altijd zo blijven. En ja, ik weet ook dat je daar als club voor kunt gestraft worden, maar dat is mss goed om voor een poosje op te lettten, maar zodra er terug zo'n voorval is, is het weer van dat!! Dat zal je er hier NOOIT uitkrijgen. En dat is geen sneer naar U specifiek, maar als je naar den Iendracht komt zien en je kan daar niet tegen, is het mss beter een andere club te zoeken. Allez, laat maar komen ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 27 Nov 2012, 13:13 |
|
| Pagina 10 van 15 |
[ 215 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 8 9 10 11 12 … 15 Volgende |