|
|
| Pagina 107 van 215 |
[ 3213 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 105 106 107 108 109 … 215 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: Ex-spelers
chunga schreef: El Corredor schreef: elfahem schreef: De komst van Chunga krijgt maar weinig weerklank hier op het forum vind ik. Allemaal nog broekventjes zeker? Onderkroiper kan maar zien dattem genoeg filmrollekes meeheeft zondag, en dattem ne schone foto trekt van mij en de Moses. ![]() een post via je smartphone terwijl je in de wachtzaal zit bij de dokter? ![]() |
| 04 Dec 2012, 12:04 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
El Corredor schreef: chunga schreef: El Corredor schreef: [quoten="elfahem"]De komst van Chunga krijgt maar weinig weerklank hier op het forum vind ik. Allemaal nog broekventjes zeker? Onderkroiper kan maar zien dattem genoeg filmrollekes meeheeft zondag, en dattem ne schone foto trekt van mij en de Moses. ![]() een post via je smartphone terwijl je in de wachtzaal zit bij de dokter? [/quote]Hij is een afspraak aan het maken bij de plastische chirurg , voor als ge op de foto moet met de Moses ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 04 Dec 2012, 12:31 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
Bakkie schreef: El Corredor schreef: chunga schreef: Onderkroiper kan maar zien dattem genoeg filmrollekes meeheeft zondag, en dattem ne schone foto trekt van mij en de Moses. ![]() een post via je smartphone terwijl je in de wachtzaal zit bij de dokter? ![]() Hij is een afspraak aan het maken bij de plastische chirurg , voor als ge op de foto moet met de Moses [/quote]chirurgen mogen toch geen operaties doen die langer duren dan 20 uur ? _________________ Iendracht 4ever. |
| 04 Dec 2012, 12:53 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 04 Dec 2012, 13:32 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
kreezie nonkeltje schreef: chirurgen mogen toch geen operaties doen die langer duren dan 20 uur ? zo goed geïnformeerd ? _________________ If you never try, you'll never know |
| 04 Dec 2012, 13:33 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
DavidSeal schreef: http://www.johnsaey.be/ Is dit geen oplossing? ![]() Zou de oplossing "bruine zak papier" hem dat niet goedkoper uitkomen? ![]() _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 04 Dec 2012, 14:10 |
|
|
Scholier ![]() Lid geworden op: 03 Feb 2011, 12:08 Berichten: 102 Locatie: Oiljst |
chunga schreef: De meest talentvolle speler die ik in onze ploeg heb geweten in de dikke 30 jaar dat ik al naar den iendracht ga kijken. Speciaal karakter natuurlijk anders had hij ongetwijfeld nog hoger gespeeld maar dan hadden wij natuurlijk al dat plezier er niet aan gehad. Als hij de bal kreeg wist je altijd dat er iets ging gebeuren. Wat mij nog meest bijblijft is hoe hij uit stilstand ineens 2 man kon voorbijflitsen, maar ook met de bal aan de voet ijzersterk. Werd soms als traag omschreven maar elke tegenstander uit die tijd wist wel beter. God komt naar huis, geef hem zondag een truitje en een paar schoenen aub en laat hem nog eens een kwartiertje meedoen. Ik vraag me nog altijd af waar die kleine Mosesjes blijven op onze velden, want onze klasbak heeft hier indertijd ook naast het veld sterk gepresteerd ![]() Ik heb hem ooit weten toekomen in Aalst, hij logeerde destijds op een appartement boven de FFR. Wij waren na een training een pak friet gaan halen met mayonaise, hij heeft er eens van geproefd, en is s'anderdaags naar de winkel achter ne pot mayonaise geweest, en heeft die dezelfde dag bijna volledig uitgelepelt. met als gevolg dat hij vreselijke buikpijn had en niet kon trainen ...echt gebeurt ! _________________ Nur für diesen Verein woll' n wir kämpfen und schrei' n born 1969 support since 1969 |
| 04 Dec 2012, 14:16 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
Bram schreef: kreezie nonkeltje schreef: chirurgen mogen toch geen operaties doen die langer duren dan 20 uur ? zo goed geïnformeerd ? bij mij en.... duurt da doorgaans zo'n uur of 2 _________________ Iendracht 4ever. |
| 04 Dec 2012, 14:38 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Ik heb hier juist vernomen dat ik zondag uitzonderlijk moet werken, ik mis dus de match en nog erger, ik mis onze Moses.
![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 04 Dec 2012, 18:00 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
jammen schreef: Ik heb hier juist vernomen dat ik zondag uitzonderlijk moet werken, ik mis dus de match en nog erger, ik mis onze Moses. ![]() Ik heb gelezen dat hij vrijdag land en ZOWEL tegen Eupen als Antwerp eregast is..dus als je er bij bent tegen Antwerp heb je geluk! |
| 04 Dec 2012, 18:04 |
|
|
Ancien
gweninho schreef: jammen schreef: Ik heb hier juist vernomen dat ik zondag uitzonderlijk moet werken, ik mis dus de match en nog erger, ik mis onze Moses. ![]() Ik heb gelezen dat hij vrijdag land en ZOWEL tegen Eupen als Antwerp eregast is..dus als je er bij bent tegen Antwerp heb je geluk! Oef, da's al een hele opluchting, tegen Antwerp ben ik er zeker terug bij. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 04 Dec 2012, 18:13 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
jammen schreef: Schepper schreef: Onderkroiper schreef: Graag vernam ik hier reacties of er supporters geinteresseerd zijn in een meet & greet met Chunga ![]() Ne foto mé ons companie van 'natten toeig!! ![]() Ik em de Moses nog zien speilen (Salva en Van Roy oeik) mor de rest van ons companie ni mier peizek, of 'tzo vanoit eir kinjerkoesj geweist moeten zèn. Ik weittet, ik wèr aad. Eila aan bok, kém die oeik zieng speilen zelle Ik was een joar of tieng peizek, Salva en Van Roy en Arnolis, Dierickx, Desanghere, Van Kemzeke das nog een toiken veeren de Moses zelle. _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 04 Dec 2012, 18:25 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Dirk schreef: jammen schreef: Schepper schreef: Ne foto mé ons companie van 'natten toeig!! ![]() Ik em de Moses nog zien speilen (Salva en Van Roy oeik) mor de rest van ons companie ni mier peizek, of 'tzo vanoit eir kinjerkoesj geweist moeten zèn. Ik weittet, ik wèr aad. Eila aan bok, kém die oeik zieng speilen zelle Ik was een joar of tieng peizek, Salva en Van Roy en Arnolis, Dierickx, Desanghere, Van Kemzeke das nog een toiken veeren de Moses zelle. ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 04 Dec 2012, 18:31 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Dirk schreef: jammen schreef: Schepper schreef: Ne foto mé ons companie van 'natten toeig!! ![]() Ik em de Moses nog zien speilen (Salva en Van Roy oeik) mor de rest van ons companie ni mier peizek, of 'tzo vanoit eir kinjerkoesj geweist moeten zèn. Ik weittet, ik wèr aad. Eila aan bok, kém die oeik zieng speilen zelle Ik was een joar of tieng peizek, Salva en Van Roy en Arnolis, Dierickx, Desanghere, Van Kemzeke das nog een toiken veeren de Moses zelle. En Marievoet,Sergeant,Cornelis da worden nog tijden e seg,toen mocht je de anders gepigmenteerde nog uitschelden ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 04 Dec 2012, 18:33 |
|
|
Ancien
Bakkie schreef: Dirk schreef: jammen schreef: Ik em de Moses nog zien speilen (Salva en Van Roy oeik) mor de rest van ons companie ni mier peizek, of 'tzo vanoit eir kinjerkoesj geweist moeten zèn. Ik weittet, ik wèr aad. Eila aan bok, kém die oeik zieng speilen zelle Ik was een joar of tieng peizek, Salva en Van Roy en Arnolis, Dierickx, Desanghere, Van Kemzeke das nog een toiken veeren de Moses zelle. En Marievoet,Sergeant,Cornelis da worden nog tijden e seg,toen mocht je de anders gepigmenteerde nog uitschelden ![]() Mè gedacht, dikkes in de lichtmast, kant O. Ert, gezeiten omda ter op de tribunes gien plosj ne mier was, mé e zaksken gekast eirten in mèn pollen. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 04 Dec 2012, 18:58 |
|
| Pagina 107 van 215 |
[ 3213 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 105 106 107 108 109 … 215 Volgende |