Transfers winterstop - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 303 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 21
 Transfers winterstop 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
Bericht Re: Transfers winterstop
Sommigen worden hier zeker door digregorio betaald? ;)

Iendracht nor 2e

05 Dec 2012, 8:55
Ancien

Leeftijd: 46
mamananeto schreef:

Jeezes DT???? Ik vind het ongelooflijk altruistisch van je dat je oa Di Gregorio zo in bescherming neemt..Wat mij betreft ( en ik ben hier heus niet de enige denk ik) mag die wat mij betreft even op " retraite" gaan nadenken over zijn meerwaarde de laatste weken ( geen dus).
Ik zeg niet dat hij moet vertrekken tijdens de stop- maar even laten " werken" op training lijkt mij in zijn geval zeker nuttig.

Mamananeto, misschien in mijn posts gewoon eens lezen wat er staat en op wie/wat ik reageer?

In mijn eerste post hierboven reageer ik op "kanderniopkomen" die aangeeft dat hij Di Gregorio/Petrovic nu al zou willen zien gaan en ik geef enkele argumenten aan waarom ik vind dat dat voor mij niet hoeft (eufemistisch uitgedrukt)...

In mijn tweede post reageer ik naar Gweninho die aangeeft dat Di Gregorio te aanvallend is om achter het duo Glouftsis-Vandewalle te opereren... Weerom geef ik aan waarom ik vind dat Di Gregorio daar wel zou kunnen spelen. Meer heb ik denk ik niet gezegd, dus waar je het haalt dat ik met die posts Di Gregorio zou lopen te verdedigen en dan nog blijkbaar expliciet voor zijn vorm van de laatste weken, just let me know hé waar het staat.

En als je mijn posts wat deftig leest, zie je dat ik hier niet alleen Di Gregorio verdedig maar de hele ploeg. Anderen vinden het leuker om - ongeacht welke wedstrijd en ongeacht de goeie dingen van die persoon - bepaalde personen van dag 1 te viseren. Bij u is het Di Gregorio, voor anderen is het Bogaerts, anderen vinden Glouftsis maar niks, Smet is ook een krabber... Wel ik doe daar niet aan mee - ik steun de kern - zeker in topics als deze - en zeg het na een match wanneer het niet goed was. Anderen fixeren zich liever een heel seizoen lang op de negatieve dingen van 1 persoon - ieder zijn hobby zeker? Ik vind het gewoon jammer dat mensen geen slechte periode mogen hebben - toen Di Gregorio die bal op Oostende heerlijk in de winkelhaak deponeerde hé, heb ik niemand horen klagen hoor. En tweede punt: wie is de grootste oorzaak dat een slechte Di Gregorio opgesteld wordt? Hij zet zichzelf niet op het wedstrijdblad hé?

Ik breek deze mensen niet af omdat ze allemaal al hebben laten zien, iets te kunnen. Petrovic was ijzersterk in de voorbereiding, Di Gregorio besliste matchen met een flits en liep zich in de voorbereiding ook verdedigend te pletter, Smet liet tegen de toppers in de voorbereiding geen bal door op rechts... Dat hou ik in het achterhoofd en meer nog: vergelijk de prestaties van al die hierboven met die van mannen als Thompson en Gbarssin hier vorig jaar, dan vind ik de kritiek een beetje buiten proportie, dat is alles. Ook het objectieve karakter mis ik een beetje - de laatste weken wordt Kevin VDN overal opgehemeld en op basis van zijn wedstrijden zoals tegen Boussu bijvoorbeeld compleet terecht. Maar over de gehele competitie bekeken vind ik hem bijvoorbeeld iets minder regelmatig als vorig jaar - veel meer ups en downs. Maar dat lees je hier dan weer niet...

Je leest hier toch wel veel leuke dingen hoor zoals "Kestens is het kind van de rekening" - Kestens is het kind van BVR's rekening want staat er niet in... That's it hé... En naar ik meen is het helaas de trainer die het laatste woord heeft niet?

En @ clerus: kunnen uw zin ook omdraaien hé? Wie krijgt er geld om hier week na week dezelfde spelers af te breken? Moet ik u de top vijf geven van de geviseerde spelers: Di Gregorio, Bogaerts en Smet mooi in de top drie en voor plaatsen vier en vijf kampt het tussen Pietermaat, Petrovic en Glouftsis. Aub... Het besef dat het jaren geleden is dat een spits bij ons nog aan 8 doelpunten is gekomen op nog geen half seizoen zal het ook volgende zondag niet halen tegen het gemekker bij een slechte pass van onze Griek... Ik wil dus maar zeggen - kritiek mag hé, maar denk wel allemaal twee keer na voor je iets post... En zeker als je dan reageert naar mensen die niet dezelfde mening delen...

05 Dec 2012, 9:42
Vaste Waarde

Leeftijd: 71
korte teentjes ... :D

05 Dec 2012, 10:28
Freak

Leeftijd: 45
VDN minder regelmatig... :crazy: :crazy:

05 Dec 2012, 10:38
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
Elke mening is goed, zolang het die van dt maar is

Iendracht nor 2e

05 Dec 2012, 10:43
Ancien

Leeftijd: 38
Bericht Transfers winterstop
El Corredor schreef:

Amai niet. Beste keeper sinds jaren. Hier lees je soms wat.

05 Dec 2012, 10:49
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Ik blijf in ieder geval geloven in Petrovic, volledig akkoord met DT dat voor zijn mindere prestaties vooral de oorzaak moet gezocht worden in zijn zware blessure op een ongelukkig moment. Is volgens mij ook veel te vroeg opnieuw in de ploeg gebracht waardoor hij zwaar met de handrem op ging spelen met mindere prestaties en een dalend zelfvertrouwen tot gevolg. Wat ik van hem zag in de voorbereiding moet en zal op termijn zeker terugkomen. Ik heb een zwak voor sterk opkomende backs met nog eens een goeie voorzet als vervolg. Ook iets waar onze Stavros zich wel veel beter zal bijvoelen, want goeie voorzetten vanop de flank waar hij dan zijn knikker kan tegenzetten is zijn sterkste wapen en iets wat ik dit seizoen nog maar veel te weinig gezien heb.

05 Dec 2012, 11:03
Ancien

Leeftijd: 55
DT zijn grootste ergernis is vooral, dat zijn uiteenzetting (die dikwijls lang is :D ) verkeerd wordt begrepen en dan verkeerdelijk uitvergroot...heb dat hier vorige week, met een héél ander onderwerp ook ondervonden!
Tja, wat de uil niet zien wil zeker...

05 Dec 2012, 11:07
Ancien

Gilles schreef:
El Corredor schreef:

Amai niet. Beste keeper sinds jaren. Hier lees je soms wat.

Deze reactie zegt het allemaal. Schrijf nergens dat hij geen steengoede keeper is, maar het is blijkbaar not done om aan te geven dat Roeselare thuis, Westerlo uit, Oostende uit en minstens twee tegendoelpunten op Tubize, niet van hetzelfde niveau waren als Heist, Boussu, Woluwe en STVV... Voor mij is dat dan minder regelmatig als vorig seizoen. Bovendien was zijn uittrap een enorme kwaliteit/extra wapen en ik vind dat hij daar dit seizoen merkelijk minder gebruik van maakt... Geen nood, zal het heikel punt niet meer aanhalen dus blijven voortpinnen op de vijf "zondaars" van het seizoen. Wel oppassen: minstens 1 van de 5 zal al niet meedoen volgende zondag... Zoals Di Gregorio ook al niet meedeed afgelopen zaterdag maar hij toch altijd nog wordt vermeld als minste van de laatste weken, maar soit dat is een detail...

Merci DavidSeal voor het uitdrukken van de ergernis - nou ja, ergernis - volgens mij is het eerder reactie op actie maar dat mag blijkbaar maar van 1 kant komen... Di Gregorio mee afbreken - kraait geen haan naar. Maar o wee als je iets anders aangeeft en dan iets straffere taal hanteert... Dan duldt die persoon plots geen tegenspraak, heeft hij korte teentjes (juiste uitdrukking is overigens - lange tenen hebben) of wordt de aangever gekielhaald. Has always been like that here, dus why not...

In elk geval, vanaf zondag zal de clerus jullie voorzien van een uitgebreide analyse van de matchen... Vraag me wel af wat er gaat instaan als Di Gregorio niet zal starten en Ibusuki of Santos er twee in ons mandje leggen...

05 Dec 2012, 11:12
Miss Forum 2009-2010

Leeftijd: 40
de clerus schreef:
Sommigen worden hier zeker door digregorio betaald? ;)

De dure rekening van de pampers van de kleinen moeten betaald worden he. ;)

05 Dec 2012, 11:37
Freak

Leeftijd: 45
@ DT: jaag je zo niet op! Het is maar voetbal hé.

Iedereen heeft zijn mening op dit forum, maar maak bijvoorbeeld niet de fout om je mening persé te willen doordrukken, want dat wekt wat ergernis precies hier bij sommigen...

jouw analyses kloppen meestal wel, maar probeer eens een duidelijk standpunt in te nemen, in plaats van iets teveel "enerzijds" en "anderzijds" te gebruiken.

ik blijf je posts lezen ;) , je fundeert ze tenminste!

05 Dec 2012, 11:38
Ancien

Leeftijd: 55
El Corredor schreef:

Iedereen heeft zijn mening op dit forum, maar maak bijvoorbeeld niet de fout om je mening persé te willen doordrukken, want dat wekt wat ergernis precies hier bij sommigen...

jouw analyses kloppen meestal wel, maar probeer eens een duidelijk standpunt in te nemen, in plaats van iets teveel "enerzijds" en "anderzijds" te gebruiken.

Amai, El Corredor als bemiddelaar?! Ze zouden U beter naar de Gazastrook sturen... ;) :D Graptjen he Pol.

05 Dec 2012, 11:41
Ancien

El Corredor schreef:

Bwah opjagen.. hansken wou wa meer ambi toch? Vandaar deze topic ook dacht ik

En mening opdringen? Ik schrijf sinds ik hier op het forum zit op dezelfde manier - als iedereen over iets hetzelfde denkt, is er geen tegenkanting - het is pas als een groot deel iets anders ziet, dat plots de "tegenstrijdige mening" als opdringerig wordt ervaren... Dan lijkt me eerder de perceptie van de mening het probleem, eerder dan het persé willen doordrukken...

En waarom een wit of zwart standpunt innemen? In voetbal is er nooit een goed of fout want het draait om keuzes maken... Sommige pakken goed uit, andere verkeerd. Daarom is mijn mening heel vaak grijs (vandaar de enerzijds en de anderzijds), of zoals anderen het interpreteren: niet duidelijk genoeg... Ik bekijk het spelletje van alle kanten, niet altijd van 1 standpunt of zoals velen, vanuit de negatieve punten van een speler... Sommigen vinden dat ik dan gelijk heb en anderen vinden dat ik er compleet naast zit - fine with me. Maar mijn stijl gaan aanpassen omdat anderen er eventueel aanstoot aan nemen of die mensen het niet duidelijk genoeg vinden? Helaas, maar dat zal niet gebeuren...

05 Dec 2012, 11:51
Nationale Ploeg

gien raketten ! gien raketten ! gien raketten !...

:kiss:

05 Dec 2012, 12:27
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 37
DT schreef:
El Corredor schreef:

Bwah opjagen.. hansken wou wa meer ambi toch? Vandaar deze topic ook dacht ik

En mening opdringen? Ik schrijf sinds ik hier op het forum zit op dezelfde manier - als iedereen over iets hetzelfde denkt, is er geen tegenkanting - het is pas als een groot deel iets anders ziet, dat plots de "tegenstrijdige mening" als opdringerig wordt ervaren... Dan lijkt me eerder de perceptie van de mening het probleem, eerder dan het persé willen doordrukken...

En waarom een wit of zwart standpunt innemen? In voetbal is er nooit een goed of fout want het draait om keuzes maken... Sommige pakken goed uit, andere verkeerd. Daarom is mijn mening heel vaak grijs (vandaar de enerzijds en de anderzijds), of zoals anderen het interpreteren: niet duidelijk genoeg... Ik bekijk het spelletje van alle kanten, niet altijd van 1 standpunt of zoals velen, vanuit de negatieve punten van een speler... Sommigen vinden dat ik dan gelijk heb en anderen vinden dat ik er compleet naast zit - fine with me. Maar mijn stijl gaan aanpassen omdat anderen er eventueel aanstoot aan nemen of die mensen het niet duidelijk genoeg vinden? Helaas, maar dat zal niet gebeuren...

Kheb alles eens gelezen, en ik kan mij in uw uitleg wel vinden hoor! Als ze goed zouden gelezen hebben, zeg je maar al te duidelijk dat VDN een klassebak is (geen kritiek dus) maar dat hij minder constant is als vorig seizoen. Klopt ook mijn inziens, vorig jaar heeft hij bijna alle wedstrijden op "wereldniveau" gekeept, dit jaar (bvb op Tubeke) heeft hij zeker al enkele mindere matchen gehad...

Daarom willen we hem nog ni uit de ploeg eh, het blijft een steengoede doelman! Maar als het minder is mag het toch ook gezegt worden?

Eventjes terug ON topic? :D Dieje steinbacher of zoiets (ex-Beveren) hebben ze gepolst, maar die had nog een andere aanbieding en zou daarop ingaan... Het is allesinds duidelijk dat ze centraal achteraan iets aan het zoeken zijn, wie zou er dan nog in aanmerking komen? Seminck zou leuk zijn, maar aangezien hij en BVR niet echt klikken zie ik dat niet echt gebeuren :( Dessaer zal ook wel niet vertrekken bij Woluwe als je ziet hoe het daar draait...

05 Dec 2012, 13:18
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 303 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 21