|
|
| Pagina 5 van 21 |
[ 303 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 3 4 5 6 7 … 21 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
Bericht Re: Transfers winterstop
ik vin ekik da DT der bosj op es !
En ik moen giejn pampers nie miejr koeipen, of toch nog nie ( ast vér moi es ). _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 05 Dec 2012, 13:19 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Ik volg hem ook, alleen toch wel iets te afschermend wat Di Gregorio betreft, had ik veel meer van verwacht.
Compenseert wel deels met Glouftsis waar ik voorzichtig was op voorhand, en die toch ruimschoots de verwachtingen overtreft. Al bij al, is deze kern super samengesteld, als ze inderdaad binnen de budgetten gebleven zijn dan is het simpelweg top. Allemaal voltrefffers gaan het nooit zijn. Bovendien hebben we gewoon al geluk gehad - hout vasthouden - dat er nog niet veel (zware) blessures zijn geweest. Zo is het voor een Hugelier inderdaad zeer ambetant dat hij nog geen wedstrijd kunnen starten heeft, maar als club moet ge content zijn met zo een luxe-probleem. En voor de rest zijn er inderdaad een paar keuzes geweest van de coach, maar dat heeft op zich niets te maken met de kwaliteit/samenstelling van de kern. Daar heeft DT ook al een paar keer de vinger aan de pols gehouden. _________________ If you never try, you'll never know |
| 05 Dec 2012, 14:08 |
|
|
Reserve
Criel vorig jaar bij hamme en nu bij heirnis gent vond ik goeie speler
Heeft zijn lengte mee goed met het hoofd en zeer goed in duel Vond het raar dat hij voor een 4e klasser koos Had bij ons zeker een versterking geweest |
| 05 Dec 2012, 14:17 |
|
|
Freak
willempie schreef: Criel vorig jaar bij hamme en nu bij heirnis gent vond ik goeie speler Heeft zijn lengte mee goed met het hoofd en zeer goed in duel Vond het raar dat hij voor een 4e klasser koos Had bij ons zeker een versterking geweest Van Der Heyden komt niet van de bank af bij VW Hamme... |
| 05 Dec 2012, 14:22 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Ugo Nwadikwa van Woluwe-Zaventem
|
| 05 Dec 2012, 14:25 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Het feit dat ze op zoek zijn naar een verdediger wijst er volgens mij op dat Kestens zal vertrekken. Zou jammer zijn maar wel logisch aangezien hij niet aan spelen toekomt.
Voor de rest moeten ze nie onnozel gaan doen. Gewoon het seizoen rustig uitspelen met deze kern. |
| 05 Dec 2012, 14:27 |
|
|
Scholier ![]() Lid geworden op: 03 Feb 2011, 12:08 Berichten: 102 Locatie: Oiljst |
de beste achterspeler die ik dit jaar op Aalst zijn spelen heb was Dare Nibombe ( RDB Borinage).
wint alle kopduels (2m), is snel, dribbelvaardig, en pakt weinig kaarten.... _________________ Nur für diesen Verein woll' n wir kämpfen und schrei' n born 1969 support since 1969 |
| 05 Dec 2012, 14:31 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
kanderniopkommen schreef: de beste achterspeler die ik dit jaar op Aalst zijn spelen heb was Dare Nibombe ( RDB Borinage). wint alle kopduels (2m), is snel, dribbelvaardig, en pakt weinig kaarten.... Heeft dacht ik al een akkoord met een buitenlandse ploeg voor na Nieuwjaar. Speelt ook Africa Cup als ik mij niet vergis... |
| 05 Dec 2012, 14:33 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
DT schreef: kanderniopkommen schreef: de beste achterspeler die ik dit jaar op Aalst zijn spelen heb was Dare Nibombe ( RDB Borinage). wint alle kopduels (2m), is snel, dribbelvaardig, en pakt weinig kaarten.... Heeft dacht ik al een akkoord met een buitenlandse ploeg voor na Nieuwjaar. Speelt ook Africa Cup als ik mij niet vergis... Ik denk dat hij naar Maleisië gaat. En zijn land speelt Africa Cup, dus zal hij inderdaad wel naar de Africa Cup gaan ook. In 2006 was Nibombe trouwens al eens basisspeler op een WK ook. En trouwens, die Nibombe is natuurlijk een beest die in duels niet te kloppen is, maar ik lees hier dribbelvaardig ook als één van zijn kwaliteiten, dat lijkt me nu toch wel iets overdreven, denk ik. |
| 05 Dec 2012, 15:54 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Bericht Transfers winterstop
Dirk schreef: ik vin ekik da DT der bosj op es ! En ik moen giejn pampers nie miejr koeipen, of toch nog nie ( ast vér moi es ). ![]() |
| 06 Dec 2012, 7:53 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Is Gunst eigenlijk van ons, of wordt die geleend ?
Pietermaat ben ik zeker dat het lenen is, maar van Gunst twijfel ik. Nu het daar in Brugge toch -nog- onstabiel is kunnen ze daar maar beter ook keer informeren. _________________ If you never try, you'll never know |
| 06 Dec 2012, 9:56 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Bram schreef: Is Gunst eigenlijk van ons, of wordt die geleend ? Pietermaat ben ik zeker dat het lenen is, maar van Gunst twijfel ik. Nu het daar in Brugge toch -nog- onstabiel is kunnen ze daar maar beter ook keer informeren. (Helaas) is Gunst ook niet van ons. Hij wordt ook uitbetaald door Brugge en keert er terug na einde van het seizoen... Als Brugge het toelaat (en hij blijft spelen) wil hij wel nog een seizoen extra doen _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 06 Dec 2012, 10:09 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Iendrachtzot schreef: Bram schreef: Is Gunst eigenlijk van ons, of wordt die geleend ? Pietermaat ben ik zeker dat het lenen is, maar van Gunst twijfel ik. Nu het daar in Brugge toch -nog- onstabiel is kunnen ze daar maar beter ook keer informeren. (Helaas) is Gunst ook niet van ons. Hij wordt ook uitbetaald door Brugge en keert er terug na einde van het seizoen... Als Brugge het toelaat (en hij blijft spelen) wil hij wel nog een seizoen extra doen Hij zou graag op niveau blijven sjotten volgend jaar, dus volgens mij gaat hij wel blijven zenne _________________ www.spionkoplede.com |
| 06 Dec 2012, 10:53 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Mariner schreef: Iendrachtzot schreef: Bram schreef: Is Gunst eigenlijk van ons, of wordt die geleend ? Pietermaat ben ik zeker dat het lenen is, maar van Gunst twijfel ik. Nu het daar in Brugge toch -nog- onstabiel is kunnen ze daar maar beter ook keer informeren. (Helaas) is Gunst ook niet van ons. Hij wordt ook uitbetaald door Brugge en keert er terug na einde van het seizoen... Als Brugge het toelaat (en hij blijft spelen) wil hij wel nog een seizoen extra doen Hij zou graag op niveau blijven sjotten volgend jaar, dus volgens mij gaat hij wel blijven zenne en bij klup bruhhe moet je als jonge kerel niet meteen rekenen op een kans._________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 06 Dec 2012, 10:56 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Ik hoop dat er tijdens de winterstop niets aan de kern veranderd.
Maar zoals velen vrees ik een beetje voor Hugelier en Kestens. Hopelijk krijgt Hugelier zondag zijn kans op zijn positie en wil hij blijven. Als er iemand vetrekt, moet het de bedoeling zijn om hem te vervangen door nen beteren.Mocht Hugelier vertrekken een type Webers (misschien wachten tot na het seizoen, hopen dat Heist degradeert en dat hij dan eindelijk wil komen). Mocht Kestens vertrekken, heb ik altijd gevonden dat Malick Gaye ne goeie vervanger zou zijn. Ik weet dat die hier niet geliefd is, maar is groot en krachtig, kopbalsterk, kan centraal vanachter en op VM, ... |
| 06 Dec 2012, 12:24 |
|
| Pagina 5 van 21 |
[ 303 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 3 4 5 6 7 … 21 Volgende |