|
|
| Pagina 119 van 215 |
[ 3213 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 117 118 119 120 121 … 215 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Bericht Re: Ex-spelers
Bakkie schreef: hansken schreef: Chunga zal er zondag niet bij zijn, zijn visum geraakt niet op tijd in orde... Ze gaan er wel alles aan doen om hem tegen Antwerp hier te krijgen. Niet liegen,zijnen boot heeft vertraging ![]() ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 06 Dec 2012, 18:12 |
|
|
Junior
Herinnert er zich hier nog iemand een schotse tester . Zijn naam Mac Fadden.
Hij was een fantastische spits. Zo iemand loopt nu in de tweede klasse absoluut niet rond. Helaas hij was veel te duur voor eendracht. |
| 06 Dec 2012, 19:45 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
nonkel august schreef: Herinnert er zich hier nog iemand een schotse tester . Zijn naam Mac Fadden. Hij was een fantastische spits. Zo iemand loopt nu in de tweede klasse absoluut niet rond. Helaas hij was veel te duur voor eendracht. James Mcfadden? _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 06 Dec 2012, 19:57 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Bartos schreef: Stijn schreef: Heeft die bij Standard gespeeld? En was dat een Belg? Of heb jij het nu op Luis Oliveira? ![]() Nu wordt het helemaal ingewikkeld, want hij heeft het zelfs op Meyssen .haha ja ik had te laat vastgesteld dat in mijne post ik de naam meyssen plots kwijt was, waardoor het wel heel warrig had? in ieder geval: in eerste instantie had ik het over alexandre de oliveira, erna idd over meyssen als mijnen favoriete speler op dat moment. fijn om da allemaal terug te lezen johnny hanssen, steve cooreman, kingsley amunike ... time flies niewaar... |
| 06 Dec 2012, 22:44 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Goh, toch ook veel herinneringen...
Voor Urban met ons speelde kwam hij hier met KVM spelen in 't jaar dat we Eruopees voetbal afdwongen, en de K heel de tijd zingen: "Urban jeanette...". KV speelde hier gelijk en Urban ging na de match een buiginkske maken voor de K. Schitterend... En Maturo, die heeft eens is de laatste minuten een gelijkmaker gemaakt tegen Willebroek. Mijn schoonbroer supporterde voor Willebroek en ik zo blij dat ze niet wonnen, iemand van de familie die tegen Aalst supporterde, dat kon niet, hé! Salvador-Marievoet, die hebben hier ook toch af en toe alles op een hoopje gespeeld, om nog maar te zwijgen van De Bilde-Van Ankeren tegen Oostende: 7-1, "en we zwaaien met zijn allen naar Raoul"... Arnolis zag ik toch ook graag spelen. En Geert Van Roy... Allez, we kunnen nog een paar uur doorgaan, hé... |
| 06 Dec 2012, 23:02 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
Begin jaren 90 (92?) ene Jules Bocande.
Ze hebben in tijd nog een eetfestijn gehouden om die naar hier te kunnen halen. ![]() _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 07 Dec 2012, 11:40 |
|
|
forumlegende
Schepper schreef: Begin jaren 90 (92?) ene Jules Bocande. Ze hebben in tijd nog een eetfestijn gehouden om die naar hier te kunnen halen. ![]() Jules Bocandé was een echte topper (op de terugweg?). Hij speelde ook op de Africa Cup. Ik herinner me nog een doelpunt van hem na een ongelooflijke omhaal. Herinnert zich iemand dat doelpunt nog? Ik zie dat hij dit jaar overleden is. RIP Jules! Laatst gewijzigd door Dani op 07 Dec 2012, 11:47, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 07 Dec 2012, 11:44 |
|
|
forumlegende
Bocande...bij de groepsfoto van zijn eerste match kon hij gewoon niet door zijn knieën buigen
![]() |
| 07 Dec 2012, 11:47 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Bij een kwetsuur, moest hij ooit eens ijs op zijn knie leggen maar hij viel in slaap, en zat hij plots met een brandwonde.
_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 07 Dec 2012, 11:50 |
|
|
forumlegende
http://www.aalst.tv/artikel/eendrachter ... -overleden
Is blijkbaar een item geweest op Aalst.tv Het einde van zijn carrière bij Eendracht Aalst is wat bizar te noemen: zo viel hij in slaap met een ijszak op zijn knie/enkel? zodat hij ernstige verwondeningen opliep en niet meer in actie zou komen. |
| 07 Dec 2012, 11:50 |
|
|
Ancien
Dani schreef: http://www.aalst.tv/artikel/eendrachter-jules-bocand%C3%A9-overleden Is blijkbaar een item geweest op Aalst.tv Het einde van zijn carrière bij Eendracht Aalst is wat bizar te noemen: zo viel hij in slaap met een ijszak op zijn knie/enkel? zodat hij ernstige verwondeningen opliep en niet meer in actie zou komen. Ik was eerst ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 07 Dec 2012, 11:52 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Dani schreef: Jules Bocandé was een echte topper (op de terugweg?). Hij speelde ook op de Africa Cup. Ik herinner me nog een doelpunt van hem na een ongelooflijke omhaal. Herinnert zich iemand dat doelpunt nog? Ik denk dat dat tegen Eeklo ofzo was. We hebben die match redelijk zwaar gewonnen. |
| 07 Dec 2012, 12:36 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Smetje schreef: Dani schreef: Jules Bocandé was een echte topper (op de terugweg?). Hij speelde ook op de Africa Cup. Ik herinner me nog een doelpunt van hem na een ongelooflijke omhaal. Herinnert zich iemand dat doelpunt nog? Ik denk dat dat tegen Eeklo ofzo was. We hebben die match redelijk zwaar gewonnen. tegen moeskroen peizek, was het geen 7-0 of 7-1? _________________ www.spionkoplede.com |
| 07 Dec 2012, 12:54 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
Voor de net iets ouderen onder ons:
Kent er iemand Paul "Polle" Schouppe? Hij speelde in het seizoen '79-'80 voor ons. Nadien voetbalde hij nog in dezelfde ploeg met Boskamp bij RWDM. Hij houdt nu restaurant "Erembald" open op de Boekhoutberg in Erembodegem. Hij en zijn 2 zonen zijn goei vrienden. _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 07 Dec 2012, 14:20 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
salvador schreef: Goh, toch ook veel herinneringen... Voor Urban met ons speelde kwam hij hier met KVM spelen in 't jaar dat we Eruopees voetbal afdwongen, en de K heel de tijd zingen: "Urban jeanette...". KV speelde hier gelijk en Urban ging na de match een buiginkske maken voor de K. Schitterend... En Maturo, die heeft eens is de laatste minuten een gelijkmaker gemaakt tegen Willebroek. Mijn schoonbroer supporterde voor Willebroek en ik zo blij dat ze niet wonnen, iemand van de familie die tegen Aalst supporterde, dat kon niet, hé! Salvador-Marievoet, die hebben hier ook toch af en toe alles op een hoopje gespeeld, om nog maar te zwijgen van De Bilde-Van Ankeren tegen Oostende: 7-1, "en we zwaaien met zijn allen naar Raoul"... Arnolis zag ik toch ook graag spelen. En Geert Van Roy... Allez, we kunnen nog een paar uur doorgaan, hé... En vergeet ook Basett niet, the english men. |
| 07 Dec 2012, 14:21 |
|
| Pagina 119 van 215 |
[ 3213 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 117 118 119 120 121 … 215 Volgende |