ander nieuws - Pagina 59 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1889 berichten ]  Ga naar pagina 1 57 58 59 60 61 126
 ander nieuws 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Citeer:
ARTIKEL 72.4

4. Herziening van de rangschikking ten gevolge van schrapping, ontslag of algemeen forfait.
24.06.95
Wanneer een club ingevolge schrapping, ontslag of algemeen forfait, in de loop van het kampioenschap uit de competitie wegvalt, worden de uitslagen van al de door haar gespeelde wedstrijden geannuleerd.

Ze geven der op den bond ook weer lappen op, ondanks bovenvermeld artikel uit de bondsreglementen worden alle uitslagen van Heusden-Zolder behouden  :lachen: . Ne mens vraagt zich eigenlijk af waar die reglementen allemaal voor dienen als ze op den bond toch zomaar volgens het humeur van den dag beslissen. Eigenlijk toch erg hé, voor de benadeelde ploegen alleszins niet echt voor te lachen.

29 Mar 2006, 10:46
Freak

het is wel een waalse ploeg die eerste staat in 2e klasse.ze zouden nadeel ondervinden met die uitslagen te annuleren.dan kan er wat meer.

29 Mar 2006, 19:32
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 39
Voor heel wat mensen was het vandaag uitkijken welke sanctie en of schorsing Sergio Conceiçao ging krijgen. De uitspraak was dus voor vandaag, nu is er ook een verdict gevallen. Conceiçao krijgt een schorsing van vier en een halve maand.

Het bondsparket eiste nochtans drie jaar, een heel zware sanctie voor de Portugees. Pierre François, dat is de directeur van Standard, hield een pleidooi voor zijn speler, met succes nu blijkt. De supporters van Standard die talrijk aanwezig waren aan het bondsgebouw konden zich verzoenen met de situatie. Als alles goed gaat kan Standard na 11 augustus terug een beroep doen op z'n kapitein. Hij mist zo acht competitiewedstrijden en één of twee bekerwedstrijden.

Als de speler voor 31 december 2006 nog eens door de rooie gaat zal de voorwaardelijke schorsing van drie jaar in actie treden en moet hij dus veel langer aan de kant blijven.

11 Apr 2006, 19:44
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
3 jaar, hoe belachelijk . Zelf 4 maanden vind ik teveel .. Daarbij, sinds wanneer werken we met maanden en niet matchen ? Begin augustus mag hij dus weer meedoen ? :)

11 Apr 2006, 21:33
Nationale Ploeg

Leeftijd: 42
Jeroen schreef:
3 jaar, hoe belachelijk . Zelf 4 maanden vind ik teveel .. Daarbij, sinds wanneer werken we met maanden en niet matchen ? Begin augustus mag hij dus weer meedoen ? :)

die 3 jaar da s gwn om hem kalm te houden in de toekomst he, verder niks.

11 Apr 2006, 21:43
Ancien

Leeftijd: 45
eigenlijk is hij gewoon geschorst voor de rest van het seizoen (dat toch bijna gedaan is)

en tegen da het nieuw seizoen begint, mag hij weer meedoen

hij mag nie klagen hé

12 Apr 2006, 8:59
Iendracht.be - beheer

Wat ik niet versta, is waarom in godsnaam die schorsing Europees ook meetelt. Hij zou ook 1 CL-match missen als ze zich voor de CL kwalificeren. Is dat de manier waarop den bond de Belgische ploegen wil steunen in het Europese voetbal?
Uiteindelijk mag hij inderdaad wel vanaf volgend seizoen weer meedoen, allé vanaf de derde match toch, maar die 3 jaar voorwaardelijk ook hé, als ge da nu allemaal eens vergelijkt met Aruna indertijd, das om gewoon kotsmisselijk te worden. Die ging tweemaal den arbiter te lijf en ne keer of 3 trachtte hij ne speler te molesteren en wat kreeg die? Een match of 2 effectief en een match of 6 voorwaardelijk, sorry hoor, maar dan vind ik dit echt om van te walgen.

12 Apr 2006, 9:07
Nationale Ploeg

Bartos schreef:
Wat ik niet versta, is waarom in godsnaam die schorsing Europees ook meetelt. Hij zou ook 1 CL-match missen als ze zich voor de CL kwalificeren. Is dat de manier waarop den bond de Belgische ploegen wil steunen in het Europese voetbal?
Uiteindelijk mag hij inderdaad wel vanaf volgend seizoen weer meedoen, allé vanaf de derde match toch, maar die 3 jaar voorwaardelijk ook hé, als ge da nu allemaal eens vergelijkt met Aruna indertijd, das om gewoon kotsmisselijk te worden. Die ging tweemaal den arbiter te lijf en ne keer of 3 trachtte hij ne speler te molesteren en wat kreeg die? Een match of 2 effectief en een match of 6 voorwaardelijk, sorry hoor, maar dan vind ik dit echt om van te walgen.

Ik denk dat jij vooral van Anderlecht moet walgen  :grijns:  :grijns:

12 Apr 2006, 9:09
Nationale Ploeg

WLM: [email protected]
Bartos schreef:

Ben van hetzelfde gedacht hier. Blijkbaar mag den ene (club?) meer dan den andere..

12 Apr 2006, 9:39
Iendracht.be - beheer

Oilsjt Vaneigest schreef:
Ik denk dat jij vooral van Anderlecht moet walgen :grijns: :grijns:

Dat ook ja  :grijns: .

12 Apr 2006, 9:58
forumlegende

Sorry, maar Standard mag toch echt ni klagen eh met deze uitspraak! Als ge ziet wat die de laatste tijd allemaal al uitgestoken hebben...(Conceicao, Costa, D'Onofrio enz) en dan nog Calimero spelen alsof de hele wereld tegen hen is.
Aruna mocht misschien ook zwaarder gestraft worden maar als je eerst je tegenstander bespuwt, rood krijgt en dan nog eens den arbiter gaat aanvallen is 4,5 maanden als straf echt ni veel zelle! Laat dat eens gebeuren in een lagere reeks, dan heb je rap 1 of 2 seizoenen aan je been! En misschien nog een rechtszaak voor de burgerlijke rechtbank ook.
En dan zitten ze nog bezig over het 'recht op arbeid'.
Als je morgen je baas een toek op zen muil geeft zal 't ook rap gedaan zijn zeker met arbeiden...

12 Apr 2006, 12:42
Freak

Dikke zot Leonard ni vergeten. Diene samen me Costa das ver levenslang geblesseerd te geraken

12 Apr 2006, 12:47
Nationale Ploeg

WLM: [email protected]
tympanum2 schreef:
Sorry, maar Standard mag toch echt ni klagen eh met deze uitspraak! Als ge ziet wat die de laatste tijd allemaal al uitgestoken hebben...(Conceicao, Costa, D'Onofrio enz) en dan nog Calimero spelen alsof de hele wereld tegen hen is.

Nie klagen, mja... met Aruna in het achterhoofd  :huh:

En ik neem aan dat het niet de bedoeling is om Conceicao mee verantwoordelijk te stellen voor de fouten van Costa, D'Onofrio enz... hé ?

*** Com'on you Spurs ***

12 Apr 2006, 12:48
Freak

derbij, Standard heeft genoeg vriendjes in den bond. As zelfs De Mol al assistent bondscoach werd. Ene corrupten boel dorre

12 Apr 2006, 12:57
Iendracht.be - beheer

Bomber schreef:
Verbechio schreef:
derbij, Standard heeft genoeg vriendjes in den bond. As zelfs De Mol al assistent bondscoach werd. Ene corrupten boel dorre

kweenie maar volgens mij heeft De Mol toch wel wa verstand van voetbal ze...

Van den ambetanterik uithangen ook hoor  :grijns: .

Demol en Vandereycken bij de nationale ploeg, die interviews dat gaat spektakel opleveren jongens.

12 Apr 2006, 13:05
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1889 berichten ]  Ga naar pagina 1 57 58 59 60 61 126