Transfers winterstop - Pagina 12 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 303 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14 21
 Transfers winterstop 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Leeftijd: 35
Bericht Re: Transfers winterstop
lolo4ever schreef:
gweninho schreef:
In de veronderstelling dat het waar is, zou Delic toch een versterking moeten zijn(centraal achteraan veronderstel ik). Hij is 'ne persoon' zoals ze zeggen met zijn 1m93 en heeft toch ietwat ervaring in 1ste klasse, heeft volgens mij vorig jaar toch af en toe meegedaan met Beerschot)

Delic komt inderdaad volgens HN.Of het een versterking is moet nog blijken.Op het Beerschotforum alleszins niet veel positief te lezen over hem.Hopelijk is hij inderdaad kopbalsterk.
Want het is niet omdat je groot bent dat je goed kunt koppen.Remember Siereveld.

pfff weeral lenen...
Hopelijk kunnen we hem definitief over nemen als hij het goed doet?

29 Dec 2012, 13:32
Freak

Leeftijd: 45
josken1 schreef:
lolo4ever schreef:
gweninho schreef:
In de veronderstelling dat het waar is, zou Delic toch een versterking moeten zijn(centraal achteraan veronderstel ik). Hij is 'ne persoon' zoals ze zeggen met zijn 1m93 en heeft toch ietwat ervaring in 1ste klasse, heeft volgens mij vorig jaar toch af en toe meegedaan met Beerschot)

Delic komt inderdaad volgens HN.Of het een versterking is moet nog blijken.Op het Beerschotforum alleszins niet veel positief te lezen over hem.Hopelijk is hij inderdaad kopbalsterk.
Want het is niet omdat je groot bent dat je goed kunt koppen.Remember Siereveld.

pfff weeral lenen...Hopelijk kunnen we hem definitief over nemen als hij het goed doet?

lenen is niet goed of zo?

ik denk dat je de financiële kant van de club niet goed kent...

wat moeten we dan doen, transfersommen betalen? :hmm:

29 Dec 2012, 13:41
Vaste Waarde

El Corredor schreef:
josken1 schreef:
lolo4ever schreef:

pfff weeral lenen...Hopelijk kunnen we hem definitief over nemen als hij het goed doet?

lenen is niet goed of zo?

ik denk dat je de financiële kant van de club niet goed kent...

wat moeten we dan doen, transfersommen betalen? :hmm:

Met de ploeg die we nu hebben gaan we het ook wel redden.
Nu spelers halen voor een half seizoen is toch weg gesmeten geld.
Speelt hij goed krijgt hij bij Beerschot weer zijn kans, speelt hij slecht moeten wij hem niet meer hebben.
En als je het bedrag kent dat we voor Potjes gehad hebben dat weet je dat "transfersommen" in het tweedeklassevoetbal relatief zijn.
Nuja, hopelijk speelt hij de pannen van het dak he ;)

29 Dec 2012, 13:51
Reserve

Heb hem vorig seizoen op AA Gent met beerschot bezig gezien
Viel direct op door zijn lengte.
Niet van de snelsten,maar goeie lange bal en technisch zeer goed.
Normaal gezien zeker versterking voor ons,maar zal mischien wat competitie ritme wissen

29 Dec 2012, 14:30
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Ik denk dat zowel Delic als Cerimagic de club héél weinig kosten. Het is spijtig dat die jongens maar voor 4 maanden komen, maar niemand zegt dat ze volgend jaar opnieuw geleend kunnen worden hé. En als ze tegenvallen, hebben we er in geen geval onze broek aan gescheurd...

Hopelijk kan Delic centraal achteraan depanneren, voor mij moet er in ieder geval niets meer bijkomen, met deze kern moet makkelijk de middenmoot gehaald kunnen worden.

29 Dec 2012, 15:18
nieuw in de eerste ploeg

Jeroen schreef:
Ik denk dat zowel Delic als Cerimagic de club héél weinig kosten. Het is spijtig dat die jongens maar voor 4 maanden komen, maar niemand zegt dat ze volgend jaar opnieuw geleend kunnen worden hé. En als ze tegenvallen, hebben we er in geen geval onze broek aan gescheurd...

Hopelijk kan Delic centraal achteraan depanneren, voor mij moet er in ieder geval niets meer bijkomen, met deze kern moet makkelijk de middenmoot gehaald kunnen worden.

Als Montenegrijn moet hij alleszins goed kunnen communiceren met Filipovic.Duidelijk iemand die op aanraden van hem gehaald werd.

29 Dec 2012, 15:21
Freak

lolo4ever schreef:
Jeroen schreef:

Als Montenegrijn moet hij alleszins goed kunnen communiceren met Filipovic.Duidelijk iemand die op aanraden van hem gehaald werd.

en ik denk dat Dejan Veljkovic stilaan een voet binnen heeft bij onze club ... ;)

29 Dec 2012, 15:32
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Is dat dan slecht ? :)
Liever zo een kaliber van makelaar dan die dat Kabongo, neefje Boussoufa, Siereveld en Lorenzo Wouter hier komen stallen zijn eigenlijk.

En wat dat lenen betreft, ook niet echt problemen mee. Deze Delic is denk ik voor een direkte return te krijgen. Maar voor de andere 3 denk ik toch wel dat het dubbel is. Ze kunnen u zowel kwalitaitief verbeteren, plus het is een aantrekking tov andere jongeren. En wie weet kan je ze overtuigen om te blijven. Je merkt toch regelmatig dat zo een gasten niet verwacht hadden dat voetbal nog zo sterk kan leven in 2de klasse. Eens ze hier dan een paar matchen gespeeld hebben .....

29 Dec 2012, 18:41
forumlegende

Leeftijd: 61
Bram schreef:
Liever zo een kaliber van makelaar dan die dat Kabongo, neefje Boussoufa, Siereveld en Lorenzo Wouter hier komen stallen zijn eigenlijk.

En wat dat lenen betreft, ook niet echt problemen mee. Deze Delic is denk ik voor een direkte return te krijgen. Maar voor de andere 3 denk ik toch wel dat het dubbel is. Ze kunnen u zowel kwalitaitief verbeteren, plus het is een aantrekking tov andere jongeren. En wie weet kan je ze overtuigen om te blijven. Je merkt toch regelmatig dat zo een gasten niet verwacht hadden dat voetbal nog zo sterk kan leven in 2de klasse. Eens ze hier dan een paar matchen gespeeld hebben .....

tuurlijk, vooral deze op bezoek

29 Dec 2012, 18:43
Freak

Bram schreef:
Liever zo een kaliber van makelaar dan die dat Kabongo, neefje Boussoufa, Siereveld en Lorenzo Wouter hier komen stallen zijn eigenlijk.En wat dat lenen betreft, ook niet echt problemen mee. Deze Delic is denk ik voor een direkte return te krijgen. Maar voor de andere 3 denk ik toch wel dat het dubbel is. Ze kunnen u zowel kwalitaitief verbeteren, plus het is een aantrekking tov andere jongeren. En wie weet kan je ze overtuigen om te blijven. Je merkt toch regelmatig dat zo een gasten niet verwacht hadden dat voetbal nog zo sterk kan leven in 2de klasse. Eens ze hier dan een paar matchen gespeeld hebben .....

ik denk dat dat toch vooral lag aan het gebrek aan voetbalkennis van onze toenmalige sportieve baas... :cool:

29 Dec 2012, 19:29
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 11
El Corredor schreef:
Bram schreef:
Liever zo een kaliber van makelaar dan die dat Kabongo, neefje Boussoufa, Siereveld en Lorenzo Wouter hier komen stallen zijn eigenlijk.En wat dat lenen betreft, ook niet echt problemen mee. Deze Delic is denk ik voor een direkte return te krijgen. Maar voor de andere 3 denk ik toch wel dat het dubbel is. Ze kunnen u zowel kwalitaitief verbeteren, plus het is een aantrekking tov andere jongeren. En wie weet kan je ze overtuigen om te blijven. Je merkt toch regelmatig dat zo een gasten niet verwacht hadden dat voetbal nog zo sterk kan leven in 2de klasse. Eens ze hier dan een paar matchen gespeeld hebben .....

ik denk dat dat toch vooral lag aan het gebrek aan voetbalkennis van onze toenmalige sportieve baas... :cool:

Miljaar, ik moet zeggen, ik had die mannen precies al uit mijn geheugen gewist, inderdaad ongelofelijk dat die sukkels hier allemaal rondgelopen hebben :cool:

30 Dec 2012, 15:52
Freak

lolo4ever schreef:
Jeroen schreef:

Da klopt na is ni ze ;) :D

01 Jan 2013, 12:18
nieuw in de eerste ploeg

Iendrachter90 schreef:
lolo4ever schreef:
Jeroen schreef:

Da klopt na is ni ze ;) :D

Toch geen centraal middenveld met Delic en Petrovic? ;)

01 Jan 2013, 12:36
Freak

Met Uros Delic (Beerschot) en Armin Cerimagic (AA Gent) haalde Luc Van Hauwermeiren twee versterkingen in huis terwijl Kristof Kestens een uitgaande transfer kreeg naar Terjoden-Welle.
‘Normaal blijft het daarbij. Het zijn termijngerichte versterkingen. Paniekaankopen zijn niet aan ons besteed. Delic is een kopbalsterke verdediger van 1m94 die onder Matthijssen en Koster speelde en die we gratis ter beschikking krijgen. Bovendien krijgen we een deel van de transfersom bij een verkoop. Ook Cerimagic is gratis. Sam De Munter en Julien Jadot mogen de club verlaten.' hnb

03 Jan 2013, 13:19
Scholier

waly 2 schreef:
Met Uros Delic (Beerschot) en Armin Cerimagic (AA Gent) haalde Luc Van Hauwermeiren twee versterkingen in huis terwijl Kristof Kestens een uitgaande transfer kreeg naar Terjoden-Welle.
‘Normaal blijft het daarbij. Het zijn termijngerichte versterkingen. Paniekaankopen zijn niet aan ons besteed. Delic is een kopbalsterke verdediger van 1m94 die onder Matthijssen en Koster speelde en die we gratis ter beschikking krijgen. Bovendien krijgen we een deel van de transfersom bij een verkoop. Ook Cerimagic is gratis. Sam De Munter en Julien Jadot mogen de club verlaten.' hnb

Twee buitenlandse huurlingen die voor 15 wedstrijd naar hier komen zien als termijngerichte versterkingen vind ik wel een zéér rare redenering..... :nieje: Jammer dat er met Delic, Cerimagic, Pietermaat en Gunst nu vier gehuurde basisspelers zijn... Vind ik niet echt een lange termijnvisie.

Soit, ook geen andere inkomende transfers meer dus, geen probleem mee maar dan hoop ik toch dat er eindelijk enkele jeugdspelers bij de kern komen. De laatse jeugdspeler die kon doorbreken is Ken Van Damme, 5 seizoenen geleden.... Hopelijk komt er op dat vlak eindelijk beterschap dit jaar....

03 Jan 2013, 18:38
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 303 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14 21