|
|
| Pagina 35 van 72 |
[ 1070 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 33 34 35 36 37 … 72 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Bericht Re: Tweede Klasse 2012-2013
lolo4ever schreef: Still standing ! schreef: lolo4ever schreef: gij hebt wel verdomd veel ploegen zenne, slet ! Was cynisch bedoeld op 'uw Oostende' van David Seal maar blijkbaar heb je hem niet begrepen. Ik vind alleen Depoitre een fantastische speler en of hij nu bij Oostende of Waregem speelt,maakt mij niet zoveel uit.Maar het feit dat ze hem bij Waregem komen halen en er een mooie som voor neerleggen bewijst alleen maar dat ze daar ook zijn kwaliteiten zien. tis trouwens Zulte. Waregem is gone... _________________ may the FORCE be with you. |
| 25 Jan 2013, 20:57 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
Depoitre was goed, mor em ophemelen tot fantastisch, kweetnie zelle. Der emmen der ier ander kalibers geloeipen as em.
_________________ Proud member " den natten toeig" |
| 26 Jan 2013, 11:09 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
willempie schreef: Het bestuur wil voor de 3e periode gaan,dan gaan we uit toch ook wat punten moeten pakken Laat ons uit eens winnen en we kunnen vertrokken zijn voor een mooie reeks. Hopelijk krijgt het bestuur gelijk maar denk dat het toch wat hoog gegrepen is ![]() _________________ Iendracht 4ever. |
| 26 Jan 2013, 11:12 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Dirk schreef: Depoitre was goed, mor em ophemelen tot fantastisch, kweetnie zelle. Der emmen der ier ander kalibers geloeipen as em. Ik reageer er niet meer op,binnen twee seizoenen gaan we zien hoever hij staat,hopelijk is hij niet zo lomp tegenover de kindercreche van Zulte-Waregem ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 26 Jan 2013, 11:20 |
|
|
Nationale Ploeg
Dirk schreef: Depoitre was goed, mor em ophemelen tot fantastisch, kweetnie zelle. Der emmen der ier ander kalibers geloeipen as em. als Glouftsis der in de terugronde evenveel binnenlegt als in de heenronde en wa assists afleverd hemmen we ons eigenlijk zelfs verbeterd. en van de walle zijn laatste matchen toch ook niet slecht. ik vind (maar dat is betwistbaar ongetwijfeld) dat we Moreels (in de vorm van de terugronde in ons kampioenenjaar in 3de als hem wél ne keer nen tijd fit was) meer missen nu dan depwàààààtreuh, want we hebben nu geen hangende spits met een actie. misschien dat die Cerimagic dat kan, maar die voor mij niet van 'ons' en die moet het zowieso nog bewijzen. eigenlijk is den enigen die ik van verleden seizoen mis Calucci. den Tjendo heeft absoluut wel de kwaliteiten om die op te volgen, daar niet van, maar ik had het voor Damien. en voor zo nen uk zo ne goeie kopper ook nog. maakte ook regelmatig een goal trouwens... _________________ may the FORCE be with you. |
| 26 Jan 2013, 12:51 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
Still standing ! schreef: Dirk schreef: Depoitre was goed, mor em ophemelen tot fantastisch, kweetnie zelle. Der emmen der ier ander kalibers geloeipen as em. als Glouftsis der in de terugronde evenveel binnenlegt als in de heenronde en wa assists afleverd hemmen we ons eigenlijk zelfs verbeterd. en van de walle zijn laatste matchen toch ook niet slecht. ik vind (maar dat is betwistbaar ongetwijfeld) dat we Moreels (in de vorm van de terugronde in ons kampioenenjaar in 3de als hem wél ne keer nen tijd fit was) meer missen nu dan depwàààààtreuh, want we hebben nu geen hangende spits met een actie. misschien dat die Cerimagic dat kan, maar die voor mij niet van 'ons' en die moet het zowieso nog bewijzen. eigenlijk is den enigen die ik van verleden seizoen mis Calucci. den Tjendo heeft absoluut wel de kwaliteiten om die op te volgen, daar niet van, maar ik had het voor Damien. en voor zo nen uk zo ne goeie kopper ook nog. maakte ook regelmatig een goal trouwens... Gallucci es oeik goe. ![]() _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 26 Jan 2013, 15:53 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
Oe da die oazen der in slaugen een weitek ni, mor ze doent toch..
http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/ ... luwe_gered _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 26 Jan 2013, 22:05 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
Schepper schreef: Oe da die oazen der in slaugen een weitek ni, mor ze doent toch.. http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/ ... luwe_gered eerst zien en dan geloven ! kan niet anders dan een louche zaak zijn. Chinezen, Taiwanezen, Fillipijnen, nie danke. Binnenkort spelen ze dan ook hun matchen met 11 geelogen. _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 26 Jan 2013, 22:44 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
ajoin54 schreef: Schepper schreef: Oe da die oazen der in slaugen een weitek ni, mor ze doent toch.. http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/ ... luwe_gered eerst zien en dan geloven ! kan niet anders dan een louche zaak zijn. Chinezen, Taiwanezen, Fillipijnen, nie danke. Binnenkort spelen ze dan ook hun matchen met 11 geelogen. er zou ook nen nieuwen trainer komen : Ni Lang _________________ Iendracht 4ever. |
| 26 Jan 2013, 23:27 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
kreezie nonkeltje schreef: ajoin54 schreef: Schepper schreef: Oe da die oazen der in slaugen een weitek ni, mor ze doent toch.. http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/ ... luwe_gered eerst zien en dan geloven ! kan niet anders dan een louche zaak zijn. Chinezen, Taiwanezen, Fillipijnen, nie danke. Binnenkort spelen ze dan ook hun matchen met 11 geelogen. er zou ook nen nieuwen trainer komen : Ni Lang en op de menukaart van het clubrestaurant alleen nog nummertjes voor bij de lijst ![]() _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 27 Jan 2013, 1:01 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
kreezie nonkeltje schreef: ajoin54 schreef: Schepper schreef: Oe da die oazen der in slaugen een weitek ni, mor ze doent toch.. http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/ ... luwe_gered eerst zien en dan geloven ! kan niet anders dan een louche zaak zijn. Chinezen, Taiwanezen, Fillipijnen, nie danke. Binnenkort spelen ze dan ook hun matchen met 11 geelogen. er zou ook nen nieuwen trainer komen : Ni Lang hoe lang is ne chinees |
| 27 Jan 2013, 1:07 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Citeer: KVO geeft Dessaer niet op: 'Schakelen advocaten in' Woluwe-kapitein Denis Dessaer leek geruime tijd op weg van het Stade Fallon naar de Kust. White Star stak echter in extremis een stok tussen de wielen. Volgens Het Laatste Nieuws zou Dessaer zaterdag een contract van 2,5 jaar bij KVO ondertekenen. Door de komst van een niet nader genoemde multinational naar Woluwe mocht er plots geen enkele speler meer uit het Stade Fallon vertrekken. "Het is een bizarre situatie", aldus Dessaer. BOCHT VAN 180 GRADEN "Halfweg december kregen bijna alle te spelers te horen dat ze door de precaire financiële toestand van de club tijdens de transferperiode op een vrijgave konden rekenen. Er wordt na het aantrekken van een nieuwe investeerder nu plots een bocht van 180 graden gemaakt. De voorzitter zei me zondag boudweg dat er van een vertrek naar Oostende niets in huis zal komen. 'Je blijft waar je bent', zei hij kordaat." Dessaer staat dan ook met zijn rug tegen de muur. "Ik zag me maandag al een eerste keer meetrainen. "De ontgoocheling is begrijpelijk onnoemlijk groot. Ik heb bovendien mijn bedenkingen over de handelwijze van de bestuursploeg. Op mijn vraag wie de nieuwe investeerder of multinational is, hielden ze de lippen stijf op elkaar. De naam kan blijkbaar maar halfweg februari bekendgemaakt worden." ADVOCATEN Ook bij KVO geeft men de hoop nog niet op. "We laten het hier niet bij", aldus coach Fred Vanderbiest. "Er worden advocaten en managers ingeschakeld om alsnog Dessaer voor het verstrijken van de transferperiode in onze rangen te krijgen. Dit dossier is nog lang niet geklasseerd." Bron: nr10.be |
| 29 Jan 2013, 13:07 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Citeer: Dubai redt Brussels: 6 (!) versterkingen uit eerste klasse op komst Met nog minder dan 72 uur voor de boeg gaat FC Brussels nog steeds gebukt onder een transferverbod. Maar er staat nog een en het ander te gebeuren in de hoofdstad. Volgens Het Laatste Nieuws wordt het transferverbod vandaag opgeheven. Een investeerder uit Dubai zou geld willen pompen in de club uit Molenbeek. "Het klopt dat ik de afgelopen maanden contacten heb met investeerders uit Dubai. Die partij wil op een duurzame manier investeren in onze club", aldus voorzitter Johan Vermeersch. NICAISE IN? Brussels rekent er op dat het transferverbod vandaag nog wordt opgeheven. "Het is geen fabeltje dat Benjamin Nicaise hoog op ons verlanglijstje staat. Cyprien Baguette, tweede doelman van Charleroi, zal zeker onze rangen komen vervoegen. Het is de bedoeling om zes nieuwe spelers aan te trekken en dat er zo veel mogelijk van hen nog speelgerechtigd geraken voor de match tegen Eupen. De versterkingen komen trouwens allemaal uit eerste klasse", legt Vermeersch uit. SIANI UIT Anderzijds moeten er vijf spelers de club verlaten. "Eén van hen is Sébastien Siani. Gisteren hebben we in onderling overleg zijn contract ontbonden. Ook Jonathan Heris mag naar een andere club uitkijken, want met de nieuwkomers zal hij nog nauwelijks aan de bak komen. Ook doelman Stéphane Coqu is definitief weg." Verwacht wordt dat Brussels vandaag of morgen de komst van een middenvelder, een spits en flankspelers zal aankondigen. "De meeste nieuwkomers zullen een contract van 1,5 jaar tekenen", besluit Vermeersch. Bron: nr10.be |
| 29 Jan 2013, 13:09 |
|
|
Wat is dat met al die "investeerders" in tweede zeg? Nu Antwerp, Brussels, Woluwe. Voordien al Visé, Eupen, ...
Binnenkort is gans tweede in handen van Aziaten en oliesjeiks. Tot de luchtbellen ontploffen en ze allemaal failliet zijn... |
| 29 Jan 2013, 13:11 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Smetje schreef: Wat is dat met al die "investeerders" in tweede zeg? Nu Antwerp, Brussels, Woluwe. Voordien al Visé, Eupen, ... Binnenkort is gans tweede in handen van Aziaten en oliesjeiks. Tot de luchtbellen ontploffen en ze allemaal failliet zijn... Zo ne VZW is de ideale manier om ongemerkt geld wit te wassen e. Of dacht ge misschien dat al die mannen uit altruïsme in onze tweede klasse gaan investeren? |
| 29 Jan 2013, 14:05 |
|
| Pagina 35 van 72 |
[ 1070 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 33 34 35 36 37 … 72 Volgende |