Sint-Niklaas - Eendracht - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 136 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 10
 Sint-Niklaas - Eendracht 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
Bericht Re: Sint-Niklaas - Eendracht
Deze match was van nog een ander kaliber dan die op Brussels....
meer ga ik niet zeggen: triest, echt triest!

17 Feb 2013, 19:19
Ancien

Leeftijd: 46
gweninho schreef:

Triest?? Als de trainer vorige week ZELF zegt dat Delic niet fit is maar hij stelt em zelf op vandaag, waar zijn we dan in godsnaam mee bezig zeg?

Een wedstrijd bij de voorlaatste aanpakken zonder flanken, met 1 spits en nog met de billen toe als de tegenstander twee keer na elkaar de bal kan raken... Sorry hoor, maar als je dan de trainer niet even in vraag mag stellen?

En op basis waarvan mag Cerimagic opdraven - op het moment dat Alex eindelijk in het spel wordt betrokken, moet hij eraf...

Tip: misschien weer teruggrijpen naar de startopstelling vanop Oostende en de ploeg laten voetballen? Elk initiatief tot combinatie wordt afgebroken en moet worden vervangen door lange ballen op 1 spits... Marijn plots weg... Tjendo heeft op zijn kwartier meer laten zien dan de helft van onze ploeg vandaag... Ach, ik ga niks meer zeggen, want het is toch zinloos.

Zo maak je van uzelf een degradatiekandidaat....

17 Feb 2013, 19:27
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
Vandewalle viel ziek uit deze middag...
Voor de rest inderdaad gewoon een slechte opstelling en dat systeem met 1 spits werkt gewoon niet..

17 Feb 2013, 19:29
Ancien

Leeftijd: 46
gweninho schreef:
Vandewalle viel ziek uit deze middag...
Voor de rest inderdaad gewoon een slechte opstelling en dat systeem met 1 spits werkt gewoon niet..

Ah ok, wist ik niet...

Wat me wel opvalt: hebben een pak spelers die bij aankomst hier een stukske kunnen ballen maar 6 maand later na intensieve training precies voor het eerst op het voetbalveld komen bij de duiveltjes... Dat moet toch een oorzaak hebben???

En nog maar eens een nieuw systeem vandaag: was het een ruit, was het een platte vier, neen dat was het niet... Het was Rentergemisme, en dat zie je niet...

17 Feb 2013, 19:34
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
Tja als tjendo een match minder speelt mag hij er de volgende weer 75 op de bank zitten.
Ale op naar Dessel met wss opnieuw een ander systeem en ander opstelling.

Iendracht nor 2e

17 Feb 2013, 19:35
Nationale Ploeg

Gewoon weer veel te weinig goesting op het veld vandaag.

Maar deze keer ga ik de trainer toch ook niet sparen. De opstelling trok vandaag nu eens echt op niks. Zoder flanken spelen in een match tegen de voorlaatste... Ik snap het niet meer.

Ik vond St Niklaas trouwens echt heel zwak, horen echt thuis op die voorlaatste plaats. Maar wij slagen er wel in om ertegen te verliezen natuurlijk. *zucht*

17 Feb 2013, 19:47
Vaste Waarde

Leeftijd: 71
DT schreef:
gweninho schreef:

Triest?? Als de trainer vorige week ZELF zegt dat Delic niet fit is maar hij stelt em zelf op vandaag, waar zijn we dan in godsnaam mee bezig zeg?

Een wedstrijd bij de voorlaatste aanpakken zonder flanken, met 1 spits en nog met de billen toe als de tegenstander twee keer na elkaar de bal kan raken... Sorry hoor, maar als je dan de trainer niet even in vraag mag stellen?

En op basis waarvan mag Cerimagic opdraven - op het moment dat Alex eindelijk in het spel wordt betrokken, moet hij eraf...

Tip: misschien weer teruggrijpen naar de startopstelling vanop Oostende en de ploeg laten voetballen? Elk initiatief tot combinatie wordt afgebroken en moet worden vervangen door lange ballen op 1 spits... Marijn plots weg... Tjendo heeft op zijn kwartier meer laten zien dan de helft van onze ploeg vandaag... Ach, ik ga niks meer zeggen, want het is toch zinloos.

Zo maak je van uzelf een degradatiekandidaat....

volledig met je akkoord, maar, oeioei, er gaan er hier weer steigeren denk ik ...

17 Feb 2013, 19:57
Ancien

Leeftijd: 47
ssssssssssstttt;

Ge moet de wedstrijdanalyse overlaten aan de mensen met VAKKENNIS...Bartos?

17 Feb 2013, 19:59
Vaste Waarde

Een platte ramp, tijd voor verandering! Het enige lichtpunt was Tjento zijn invalbeurt, die nu wss terug 5 weken op de bank zal belanden. Geen systeem, al maanden veranderingen... De trouwe supporters blijven al maanden in de kou staan! (n)

17 Feb 2013, 20:03
Reserve

Gewoon schandalig ,niveau provinciale
Het word tijd dat het bestuur ingrijpt want ze zouden wel eens gelijk kunnen krijgen dat ze gaan voor eindronde,maar dan wel met de 3e klassers
Als je opstelling zag wist je onmiddelijk dat het weer niets zou worden,zonder flanken veel spelers die niet op hun plaats stonden ,geen inzet, geen bezieling gewoon triestig.
Als je nu nog altijd als trainer niet weet hoe je moet spelen ben je zeker niet goed bezig,denk dat het tijd is voor verandering of het zou nog een lang en moeilijk seizoen kunnen worden
En dan haal je er je beste speler nog af die er altijd voor gaat ook al staat hij niet op zijn plaats,maar zijnen uitleg zal zijn dat hij al geel had gekregen en geen risico wou nemen

17 Feb 2013, 20:13
Scholier

Leeftijd: 57
Bedankt trainer, meer wil ik er niet over zeggen !!! (n) :crazy:

17 Feb 2013, 20:16
toevallige voorbijganger

tijd voor verandering wat trainer betreft !!!!!!!

17 Feb 2013, 20:19
Ancien

Leeftijd: 47
willempie schreef:
Gewoon schandalig ,niveau provinciale
Het word tijd dat het bestuur ingrijpt want ze zouden wel eens gelijk kunnen krijgen dat ze gaan voor eindronde,maar dan wel met de 3e klassers
Als je opstelling zag wist je onmiddelijk dat het weer niets zou worden,zonder flanken veel spelers die niet op hun plaats stonden ,geen inzet, geen bezieling gewoon triestig.
Als je nu nog altijd als trainer niet weet hoe je moet spelen ben je zeker niet goed bezig,denk dat het tijd is voor verandering of het zou nog een lang en moeilijk seizoen kunnen worden
En dan haal je er je beste speler nog af die er altijd voor gaat ook al staat hij niet op zijn plaats,maar zijnen uitleg zal zijn dat hij al geel had gekregen en geen risico wou nemen

Meer moet er niet gezegd worden. Altijd andere opstelling, tactiek. Pfffffffff

17 Feb 2013, 20:27
nieuw in de eerste ploeg

een dikke dikke schande!!! En dan maar klagen dat er weinig volk komt zien thuis...tzal nog verminderen mannekes , ik hoop een ding als ze het volgend seizoen riskeren om de toegangsticket op te drijven dat ze miljaarde zien dat ze een deftelijke ploeg hebben en hun truitjes willen nat maken ! En den trainer? Bartje jongen , bol het af man ..ge kunt er NIKS van........

17 Feb 2013, 20:30
forumlegende

Leeftijd: 38
WLM: [email protected]
Aangezien het forum toch wild loopt van afkortingen, heb ik vandaag het ABC opgericht, het Anti-Bart Comité. Lidkaarten te verkrijgen bij mezelf...

Waar die man mee bezig is, geen idee, maar voetbal is het toch niet meer hoor. Het leek vandaag wel of er boetes stonden op een voorwaartse pas geven of een aanvallende actie opzetten. De enige die dat blijkbaar niet begrepen had, was een Van Damme en die pakt hij er dan af... En ja, ik hoor hem al komen, het excuus zal wel het risico op rood geweest zijn. Awel he Bart: als je hem laat staan, pakt hij MISSCHIEN rood en ben je hem MISSCHIEN kwijt. Als je hem wisselt, ben je hem ZEKER kwijt!

Ik begrijp trouwens niet dat er in de kern nog geen opstand gekomen is. Daar zitten toch een pak serieuze voetballers bij... Die moeten er toch ook niets meer van snappen? Met zijn verleden indachtig, durft er natuurlijk wsl geen speler iets zeggen. Ik zal het dan doen, mij kan hij toch moeilijk stadionverbod laten geven he?

Bart, bol het af en ga petanquen!

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D

17 Feb 2013, 20:43
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 136 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 10